Ik las ergens dat je latexallergie hebt, misschien heeft het daarmee te maken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een bult op mijn voorhoofd....zo boven mijn neusbrug, tussen mijn wenkbrauwen in
Zomaar!
Oh die, in de Lustgarten! Die was veraf genoeg om te durven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, jouw Hyves.
En ik dacht al dat je ging checken welke foto je bedoelde, want ik ging zelf net kijken en toen zag ik jou online komen. Ik bedoel die foto voor de fontein. Hij is niet heel erg duidelijk (want van veraf), maar je lacht wel je tanden bloot
.
O, dan heb ik niks voor jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een Nikon D200! Mijn analoge is een Minolta, dus de lenzen daarvan kan ik niet gebruiken. Maar ja, deze body kon ik tweedehands voor een zéér goed prijsje overnemen en ik wilde eigenlijk sowieso overstappen op Nikon of Canon, omdat die meer accesoires hebben.
Ik heb geen verstand van camera's maar mijn moesje heeft ook een pentax! de k10Dquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef neen het volgende:
[..]
O, dan heb ik niks voor jeIk heb pentax en dan kun je ook oude lenzen nog gebruiken
Greeeeeysiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
Go Co! Met die wodka er bij moet het lukken!
En ik kan nu ook wel iets roepen over helpen, maar dan help ik je van de wal in de sloot en kom je helemaal niet meer toe aan iets nuttigs
Die kon ik niet betalenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van camera's maar mijn moesje heeft ook een pentax! de k10D
Ja dat klopt. But thanks for asking!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef neen het volgende:
[..]
O, dan heb ik niks voor jeIk heb pentax en dan kun je ook oude lenzen nog gebruiken
Dan zal ik vanavond wat extra anti-rookvibes jouw kant op sturen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
Ja best goed Muis, vandaag overdag nog makkelijker dan gister overdag!
De echte uitdaging komt vanavond weer!Dankjewel!
Ik heb nog nooit kaasfondue gehadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
Je bent een liefje!
Ik weet ook nog niet wat we moeten eten vanavond!
Kaasfondue heb ik trek in
Ik heb vandaag wel een banaan opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik las ergens dat je latexallergie hebt, misschien heeft het daarmee te maken?
Ik kan ook van die grote bulten krijgen als er een ficus in de buurt is.![]()
Heb jij ook last van een voedselintolerantie voor bananen e.d.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wij hadden vroeger zo'n echte camera obscura (waar je nog een doek over moest doen), ook van opa (een andere als die van jou denk ik zoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:57 schreef neen het volgende:
[..]
Die kon ik niet betalen![]()
ik heb een K100DS en een oude analoge van m'n opa
Ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Hey, ik weet al waar ik ga eten vanavond. Ga je mee, Muis?.
Ben alleen wel zo'n 3 uur onderweg, omdat Greys zo nodig in the middle of nowhere moet wonenquote:
O, laat maar zitten danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Kaasfondue vind ik helemaal niet lekker, gelukkig maar want het is enorm vet
D'r is niet eens een station omg?!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben alleen wel zo'n 3 uur onderweg, omdat Greys zo nodig in the middle of nowhere moet wonen.
Dan reizen we naar Rotterdam en haalt ze ons af in haar Smartjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
D'r is niet eens een station omg?!
Niet eens. Kaas is heel lekker, maar kaasfondue lijkt me erg machtig.quote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
D'r is niet eens een station omg?!
Pssst. Er passen geen drie personen in een Smart!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan reizen we naar Rotterdam en haalt ze ons af in haar Smartje. En dan kunnen we haar de hele avond afleiden, zodat ze niet aan roken denkt
.
Een uur en drie kwartierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klopt
Station Zoetermeer is wel in de buurt! En Rotjeknor Noord ook!
Ik vind het echt smerig. Zowel smaak als structuur.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet eens. Kaas is heel lekker, maar kaasfondue lijkt me erg machtig.
Ter slankificering van de maatschappij!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Syrena het volgende:
Mmm. Twixxen waren vroeger veel lekkerder. Waarom, WAAROM moeten ze toch altijd aan recepten gaan sleutelen?! De cheese-onionschips ook al.
Waarbij?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ter slankificering van de maatschappij!![]()
Maar tis wel jammer
Kusje voor mamma coooo!*MWAHH*
Je bureau lijkt op mijn essay-schrijf-bureau!
En een kusje voor Greys, kick-asssss!*MWAHHH*
Ik ben weer bij
Ik vergeet het altijd, tot ik de eerste hap neemquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind het echt smerig. Zowel smaak als structuur.
Lijntechnisch wel een voordeel
Ik ben niet liever hetero hoorquote:
We zijn toch überslank? Dus dat past welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Pssst. Er passen geen drie personen in een Smart!
Met een lange ij, dus bij, bzzzzz!! *trekt geel-zwart-gestreept pakje aan en rent rondjes* Bzzzzz!quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We zijn toch überslank? Dus dat past wel. Of anders bind je Muis vast aan de trekhaak: "Rennen kreng!"
.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met een lange ij, dus bij, bzzzzz!! *trekt geel-zwart-gestreept pakje aan en rent rondjes* Bzzzzz!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |