abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:04:35 #1
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65248573
Het vorige deel: Slank # 492 - in zwart / wit geblokt

+

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65248577
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Als jouw mister dat meisje van laatst had gebeft had je het niet meer zo tof en leuk gevonden!!
Ja ik las m'n post nog een keer en ik zag dat dat er een beetje ongelukkig stond !
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:04:53 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65248588
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef cyclechick het volgende:
En het is al ruim twee jaar geleden dat mijn vriendje het'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van iemand anders ging lopen spelen.

En sindsdien weet ik geen enkele vent vast te houden.
Maarja ze zijn dan ook allemaal getrouwd of niet goed genoeg tegenwoordig
Je moet gewoon eens iets heel anders proberen .
Niet meer actief op Fok!
pi_65248599
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef Muis006 het volgende:
Oh trouwens ik ben over de helft van het bestralingsseizoen, woohoo!

Ik moet iets leuks bedenken dat ik wil doen als ik klaar ben
tweede helft gaat altijd sneller!!

*of is dat alleen met vakanties??
pi_65248615
TVP
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:05:44 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65248619
TT
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65248627
Uhm... Als je klaar bent dan... Ga je naar zo een vrouw die LEUKE dingen doet met je hoofd (massage, etc)
pi_65248633
Zo eentje heb ik ook gehad, Cycle. . Hij hield het alleen niet bij eentje.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65248645
Muis, ja! Ik heb zelfs nog even aan je gedacht op vakantie en nou vergeet ik het gewoon te vragen
Afijn: gaat het goed met de bestralingen? En kom je ook nog aan wat andere dingen toe, tentamens e.d?
pi_65248656
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja ik las m'n post nog een keer en ik zag dat dat er een beetje ongelukkig stond !
Vriendjes mogen best beffen, maar dan wel bij hun vriendinnetjes, en niet bij andere chickies.
Het mooie is dat dat andere meiske er uiteindelijk achterkwam dat haar nieuwe lover helemaal geen vrijgezel was! En zij heeft mij toen ingelicht, en toen werden wij vriendinnen Maar uiteindelijk wonen zij nu wel samen. Ja, het leven kans soms raar lopen Maar ik ben nog altijd blij dat ik niet meer met die jongen samen ben, want eigenlijk ben ik veel beter af zonder hem
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65248721
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Vriendjes mogen best beffen, maar dan wel bij hun vriendinnetjes, en niet bij andere chickies.
Het mooie is dat dat andere meiske er uiteindelijk achterkwam dat haar nieuwe lover helemaal geen vrijgezel was! En zij heeft mij toen ingelicht, en toen werden wij vriendinnen Maar uiteindelijk wonen zij nu wel samen. Ja, het leven kans soms raar lopen Maar ik ben nog altijd blij dat ik niet meer met die jongen samen ben, want eigenlijk ben ik veel beter af zonder hem
Ja ik bedoelde dat ik befkonijn en die scheldwoorden tegen vikking helemaal niet zo naar vond, maar het stond onder jouw post dus toen stond het er nog al stom. Sorry!!
pi_65248731
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb er wel eens serieus over nagedacht Maar ik geloof niet dat dat een oplossing is voor welk probleem dan ook. I luvvvv men! Groot, breed, sterk maar lief en met sixpack rrrooaarrr
pi_65248748
Ik heb een andere magnetron gevonden
pi_65248757
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja ik bedoelde dat ik befkonijn en die scheldwoorden tegen vikking helemaal niet zo naar vond, maar het stond onder jouw post dus toen stond het er nog al stom. Sorry!!
No offence taken!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:09:15 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65248761
M'n zus zegt net op MSN dat ze gaat strijken en daar zin in heeft. En toen: "Dus niet!". Moest meteen aan Greyssie denken .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:09:24 #16
148689 Muis006
pi_65248769
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
Muis, ja! Ik heb zelfs nog even aan je gedacht op vakantie en nou vergeet ik het gewoon te vragen
Afijn: gaat het goed met de bestralingen? En kom je ook nog aan wat andere dingen toe, tentamens e.d?
Bestralingen gaan wel goed sommige dagen beter dan andere. En tentamens kom ik niet meer aan toe helaas, maar ja ik moet eerst maar eens beter worden!
pi_65248798
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Alleen als je er zelf zin in hebt
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:10:00 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65248803
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik heb er wel eens serieus over nagedacht Maar ik geloof niet dat dat een oplossing is voor welk probleem dan ook. I luvvvv men! Groot, breed, sterk maar lief en met sixpack rrrooaarrr
Afgezien van dat lief doe ik dan iets fout Maar hij's wel errrug lief En hawt op andere manieren Vinnik.
pi_65248823
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:13 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Wij hebben het gister per PM gedaan! Ik kan je dr ook eentje terugsturen als je dat wil. Alleen had ik een zwarte aan, die niet doorzichtig is
Ik heb alleen die van Mo gezien!! Ik wil de rest ook zien!!!!!!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:10:25 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65248825
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Uiteraard is dat geen oplossing .
Voor mij zou het ook gemakkelijker zijn als ik gewoon hetero was, want ik kan met bijna geen enkele jongen bevriend zijn zonder dat 'ie verliefd op me wordt . Als ik hetero was geweest, was ik vast al getrouwd geweest en had ik twee koters gehad om mee te nemen naar de meet .
Niet meer actief op Fok!
pi_65248828
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:09 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Bestralingen gaan wel goed sommige dagen beter dan andere. En tentamens kom ik niet meer aan toe helaas, maar ja ik moet eerst maar eens beter worden!
Zeker. Je gezondheid is echt het allerbelangrijkste
pi_65248842
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Voor mij zou het ook gemakkelijker zijn als ik gewoon hetero was, want ik kan met bijna geen enkele jongen bevriend zijn zonder dat 'ie verliefd op me wordt . Als ik hetero was geweest, was ik vast al getrouwd geweest en had ik twee koters gehad om mee te nemen naar de meet .
Jij wilde toch geen kinderen
pi_65248866
Ewelina ben je nu dunner dan op de vorige meet??
pi_65248874
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo eentje heb ik ook gehad, Cycle. . Hij hield het alleen niet bij eentje.
Naarlingen zijn het!
Deze hield het wel bij eentje, maar twas niet een dronken eenmalige actie. Meer met voorbedachte rade, als in: haar thuis uitnodging en al mijn en onze foto's verstoppen, vertellen dat die ring die hij van mij had gekregen ergens goedkoop 2e hands was opgeduikeld. etc. Dat deed echt het meeste pijn, al die leugens, en manipulatieve gedrag.

Heb je 'm z'n ballen afgedraaid toen het uitkwam? En kwam jij erachter, of vertelde hij het je?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:11:51 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65248888
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jij wilde toch geen kinderen
Ik grap maar wat .
Ik wil ze trouwens wel, denk ik, maar nu nog niet .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:12:25 #26
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65248906
tuh vuh puh...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65248920
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Naarlingen zijn het!
Deze hield het wel bij eentje, maar twas niet een dronken eenmalige actie. Meer met voorbedachte rade, als in: haar thuis uitnodging en al mijn en onze foto's verstoppen, vertellen dat die ring die hij van mij had gekregen ergens goedkoop 2e hands was opgeduikeld. etc. Dat deed echt het meeste pijn, al die leugens, en manipulatieve gedrag.

Heb je 'm z'n ballen afgedraaid toen het uitkwam? En kwam jij erachter, of vertelde hij het je?
Oooh dat is nog erger dan gewoon per ongeluk!

Wat een naar naar dier!
pi_65248926
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:12 schreef kwakveense het volgende:
tuh vuh puh...
pi_65248952
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef P.F het volgende:
Ewelina ben je nu dunner dan op de vorige meet??
Niet heel veel, ik denk iets dunner want mijn kleding zakt af.
pi_65248955
Oeh thx voor de PM Ewelina! Maar ben je dunner dan tijdens de meet??
pi_65248961
quote:

[..]

Naarlingen zijn het!

Wat een eikel
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:13:53 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65248962
quote:

[..]

Naarlingen zijn het!

Wat een eersteklas lul .
Ik moet ineens denken aan het verhaal van een man die een internetlief had en eerst z'n vrouw en kind vermoordde omdat 'ie anders z'n date niet kon ontvangen thuis .
Niet meer actief op Fok!
pi_65248975
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Niet heel veel, ik denk iets dunner want mijn kleding zakt af.
Dan moet je inderdaad rechter opstaan en misschien andere kleding aan wat je ziet er nu echt dunner uit!!
pi_65249001
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef P.F het volgende:
Oeh thx voor de PM Ewelina! Maar ben je dunner dan tijdens de meet??
Een beetje, maar niet veel. Mijn broeken zakken af en bh's zitten iets losser, maar niet veel.
pi_65249015
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:09 schreef Muis006 het volgende:

eerst beter worden idd, gezondheid is toch wel het mooiste wat je kan hebben en daarna komen die tentamens ook wel weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65249029
En cycle ook!! (Ik vind cycle er met kleding dan weer dunner uitzien, maar misschien omdat je een vrij grote dichte /bedekkende BH aanhebt. Maar niet gemeen bedoeld of zo!)
pi_65249034
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tsja, nou ik ben hetero en ook nog niet getrouwd en met koters, dus dat zegt op zich ook niks. Een vriendin van mij gaat wel binnenkort samenwonen met haar vriendin, die doen het duidelijk beter. En ze is nog wel 3 jaar jonger ook
pi_65249053
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:14 schreef P.F het volgende:

[..]

Dan moet je inderdaad rechter opstaan en misschien andere kleding aan wat je ziet er nu echt dunner uit!!
Geloof het of niet: naakt/in lingerie zie ik er bijna altijd dunner uit dan met kleding aan.
pi_65249065
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef Viking84 het volgende:

Wat een eersteklas lul .
Ik moet ineens denken aan het verhaal van een man die een internetlief had en eerst z'n vrouw en kind vermoordde omdat 'ie anders z'n date niet kon ontvangen thuis .
Dat (of een zelfde situatie) heb ik gelezen!! Echt héél erg

(net als die gast die zoveel schulden had gemaakt die hij niet aan zijn vriendin durfde op te biechten en haar toen maar vermoord heeft )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:17:06 #40
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65249087
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat een eersteklas lul .
twee kinderen nog wel. meisje van 3 en een van 5... woonde bij mn opa en oma in de stad...
pi_65249093
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Geloof het of niet: naakt/in lingerie zie ik er bijna altijd dunner uit dan met kleding aan.
Wat raar! Misschien meer donkere kleding/langere kleding etc etc aandoen ?!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 16:17:36 #42
163650 Greys
pi_65249113
Tha Mouse is over de hellufffff!

Vikje, jouw zus is een verstandigerd!

En tevens teeveepee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65249118
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef kwakveense het volgende:

[..]

twee kinderen nog wel. meisje van 3 en een van 5... woonde bij mn opa en oma in de stad...
Wat bestaan er toch een zieke mensen
pi_65249121
quote:

[..]

Naarlingen zijn het!

Ik kreeg het te horen van een meisje waar 'ie toen al zo'n beetje mee samenwoonde (ondertussen zijn ze zelfs getrouwd, begreep ik). Eigenlijk had ik het al veel eerder moeten weten, maar hij heeft me 9 maanden voor de gek kunnen houden wat dit betrof. Hij hield me al 2 jaar voor de gek over z'n naam, familie, afkomst. Allemaal gelogen. .
pi_65249159
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:15 schreef P.F het volgende:
En cycle ook!! (Ik vind cycle er met kleding dan weer dunner uitzien, maar misschien omdat je een vrij grote dichte /bedekkende BH aanhebt. Maar niet gemeen bedoeld of zo!)
Dat snap ik niet? Hoe kan ik nou door m'n bh er dikker uitzien
En je mag gewoon eerlijk zijn heur, kan ik best hebben En ik weet dat ik nog wat vetties op mijn buik en heupen heb die weg moeten. En die ook weggaan
pi_65249161
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Wat raar! Misschien meer donkere kleding/langere kleding etc etc aandoen ?!
Dat is het niet, met de meet had ik ook donkere kleding aan hoor (zwart vestje en een zwart topje). Maar heel veel bovenkleding zit bij mij los in de taille, en dat maakt dik.
pi_65249168
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Dat was toch dat gezin in Zoetermeer?
pi_65249208
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik kreeg het te horen van een meisje waar 'ie toen al zo'n beetje mee samenwoonde (ondertussen zijn ze zelfs getrouwd, begreep ik). Eigenlijk had ik het al veel eerder moeten weten, maar hij heeft me 9 maanden voor de gek kunnen houden wat dit betrof. Hij hield me al 2 jaar voor de gek over z'n naam, familie, afkomst. Allemaal gelogen. .
Dus dat meisje is met een leugenaar getrouwd. Wat mij betreft, mag ze hem houden

Ik snap dat soort mensen niet
pi_65249229
quote:

[..]

Pathologische leugenaar
Klootzakken zijn het! Allemaal!
pi_65249238
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:20 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Pathologische leugenaar
Klootzakken zijn het! Allemaal!
Niet. Mijn vriend is lief
pi_65249275
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:18 schreef cyclechick het volgende:

[..]

En je mag gewoon eerlijk zijn heur, kan ik best hebben En ik weet dat ik nog wat vetties op mijn buik en heupen heb die weg moeten. En die ook weggaan
In een dichte zwarte bh zie ik er ook wat forser uit omdat mijn borsten dan groter lijken.
pi_65249279
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:18 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Nou je BH bedekt helemaal je borsten zodat ze er forser uitzien waardoor je dikker lijkt (Zo een halve bh- half bh- half borst) oog vaak slanker. En met kleding aan dacht ik dat je smaller was, maar dik ben je niet!
pi_65249288
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:19 schreef Ewelina het volgende:

Dus dat meisje is met een leugenaar getrouwd. Wat mij betreft, mag ze hem houden

Ik snap dat soort mensen niet
Mijn relatie begon en eindigde met leugens en inmiddels vraag ik me af hoe het tussenstuk qua waarheidsgehalte was

(maar zij mag hem niet houden van me )
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:22:05 #54
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65249314
go muisje!

Zeg zeg cyclechick... Ga je mij ook over een kam scheren

* zwahiel is ook een mannetje.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65249317
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou je BH bedekt helemaal je borsten zodat ze er forser uitzien waardoor je dikker lijkt (Zo een halve bh- half bh- half borst) oog vaak slanker. En met kleding aan dacht ik dat je smaller was, maar dik ben je niet!
Jij legt het beter uit. En balconnet bh's zijn sexy (niet van die kwartbh's waar de tepel over de rand koekeloert, die dan weer niet).

Jammer dat die niet bestaan in mijn maat
pi_65249318
quote:

[..]

Maar hoe kan dat? (Niet dat ik je niet geloof, maar ik vind het zo bizar!!) Had hij geen OV/paspoort etc?
pi_65249371
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef zwahiel het volgende:
go muisje!

Je soortgenoten maken het wel moeilijk voor veel vrouwen, maar gelukkig ken ik genoeg héél erg toffe mannen
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:24:05 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65249393
Ik heb net een duidelijker foto laten maken van mezelf in het jasje (hoofd eraf geknipt, want ik stond er stom op ).
Kom maar weer met de kritiek .

Niet meer actief op Fok!
pi_65249406
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn relatie begon en eindigde met leugens en inmiddels vraag ik me af hoe het tussenstuk qua waarheidsgehalte was

(maar zij mag hem niet houden van me )
Zo iemand ben je beter kwijt dan rijk, die kan je helemaal kapot maken.

Tenzij zij zelf ook is voorgelogen door hem, maar dan wil ze toch niet naar jouw waarschuwingen luisteren denk ik.

Maar je kunt natuurlijk altijd een mooie kras achterlaten op zijn auto of als hij op vakantie is garnalen door de brievenbus /een open raampje naar binnen proppen
pi_65249428
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net een duidelijker foto laten maken van mezelf in het jasje (hoofd eraf geknipt, want ik stond er stom op ).

[ afbeelding ]
Leuk jasje!

Ik heb ook een nieuwe jas, ff een pic maken Hij is blauw
pi_65249429
quote:

[ afbeelding ]
10 centimeter langer was mooier geweest!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:25:06 #62
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65249433
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je soortgenoten maken het wel moeilijk voor veel vrouwen, maar gelukkig ken ik genoeg héél erg toffe mannen
idd, maar ja je hebt ook nog mensen zoals mij
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65249439
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Aahh ik snap! alleen zitten dat soort bh's bij mij vaak niet goed Maar deze bh is eigenlijk wel een beetje doorzichtig, maar dat zie je alleen niet op de foto
Maar het woord smal past niet bij mij helaas
maar ik ga nog 2/3 kilo eraf trainen met de oefeningetjes van SHE en dan maak ik nog een foto
pi_65249440
quote:

[ afbeelding ]
Wat een leuk jasje!

En ehm, de kritiek...eh... pfff....jee, moet dat, kritiek? Nou ja, je hoofd staat er niet op
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:25:23 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65249448
Ik vind hem eigenlijk wel leuk, Viking! Volgens mij hoort ie zo kort.
Enige nadeel: als het koud is en je zit op de fiets heb je een blote rug, en daar word je snel ziek van als je geen ijzeren weerstand hebt!
pi_65249472
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Maar hoe kan dat? (Niet dat ik je niet geloof, maar ik vind het zo bizar!!) Had hij geen OV/paspoort etc?
Heb ik allemaal nooit gezien. Overal had 'ie wel een verhaal en een smoes voor. Achteraf had ik natuurlijk veel eerder al gewoon zelf op moeten stappen, maar ik was verliefd. . Er na heb ik heel lang gedacht dat ik alleen maar een lichaam was, en verder nergens goed voor.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:27:07 #67
236335 neen
schone schijn
pi_65249517
Ik ben ook best aardig
het lijkt niet wat het is
pi_65249520
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef zwahiel het volgende:
go muisje!

Ahw niet gelijk aangevallen voelen heur, er zijn zat klootzakken, maar er zijn ook zat toffe kerels. Zoals ik al eerder postte: I luvvvv men!
En er zijn ook zat bitches en toffe wijven. Zo gaat dat nu eenmaal he
pi_65249523
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Ewelina het volgende:

Zo iemand ben je beter kwijt dan rijk, die kan je helemaal kapot maken.

Tenzij zij zelf ook is voorgelogen door hem, maar dan wil ze toch niet naar jouw waarschuwingen luisteren denk ik.

Maar je kunt natuurlijk altijd een mooie kras achterlaten op zijn auto of als hij op vakantie is garnalen door de brievenbus /een open raampje naar binnen proppen
Ik denk oprecht dat zij ook helemaal is voorgelogen door hem Daarom heb ik niet zoveel op haar tegen. Haar 'even' de waarheid vertellen begin ik niet aan, dan klink ik alleen maar als de verbitterde ex Ik ken inmiddels niemand die zo verschrikkelijk goed kan liegen als mijn ex, ik slikte ook alles voor zoete koek
Hij heeft nog een hele serie columns geschreven voor de FP....woord voor woord gelogen en iedereen op fok geloofde het ook
pi_65249532
Ik wil even geheel off-topic jompelen:

Ik ben lid van een fotoclub, en die heeft 1x in de zoveel tijd een clubcompetitie. Dit keer was het thema binnensport. Ik deed voor het eerst mee en heb foto's gemaakt in een klimhal in A'dam. Ik was zelf niet geheel tevreden, want het was daar vrij donker, terwijl je eigenlijk korte sluitertijden wil ivm bewegingen van de sporters. Lastig dus. De foto's waren vrij donker uitgevallen. Maar ik heb toch van 1 clublid een 9 gekregen en van 2 een 7! (de beste foto geef je 10 punten, de tweede 9, enz.) Daar ben ik echt blij mee!! Iets met grote onzekerheid over mijn fotografische skillzz

Helaas kan ik ze niet laten zien, want ik fotografeer nu nog analoog (ik heb ondertussen wel een body digitaal, maar nog geen lenzen...).
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:27:37 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65249548
Jaaah, mijn BMI is 22
Dat is nog heel veel te gaan

Ik wacht op mijn vriend, dat duurt lang...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_65249556
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Heb ik allemaal nooit gezien. Overal had 'ie wel een verhaal en een smoes voor. Achteraf had ik natuurlijk veel eerder al gewoon zelf op moeten stappen, maar ik was verliefd. . Er na heb ik heel lang gedacht dat ik alleen maar een lichaam was, en verder nergens goed voor.
Hm.. Ja ik kan het me niet voorstellen, als ik zo iets nooit gezien zou hebben dan zou ik als hij even uit z'n kamer is neuzen in z'n papieren of zo Maar ja, als je verliefd bent.... Waarom loog hij er over? Gewoon omdat het kon of?
pi_65249594
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:

Iets met liefde en blind maken hè Maar gelukkig dat dat uit is, want nu heb je een supertoffe aan de haak geslagen!
pi_65249595
quote:

[ afbeelding ]
Ja hallo, doe es met hoofd, zo kan ik toch nietzien of hij wel bij de kleur van je ogen past!

Ik vind hem leuk, en ook wel stoer, dat korte, maar persoonlijk vind ik dat op de fiets enzo wel snel koud/onhandig als je steeds een blote rug hebt!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 16:29:28 #75
163650 Greys
pi_65249621
Vik, ik vind hem leuk!
Hij hoort zo kort. Als je hem groter gaat nemen wordt het zo'n flubberige vorm en je mouwen zijn ook lang zat zo te zien. Het enige nadeel is idd een stukje blote rug op de fiets ofzo, maar dan doe je er maar een shirt onder dat lang genoeg is Het jasje hoort echt zo kort!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:29:34 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65249627
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ja hallo, doe es met hoofd, zo kan ik toch nietzien of hij wel bij de kleur van je ogen past!

Ik vind hem leuk, en ook wel stoer, dat korte, maar persoonlijk vind ik dat op de fiets enzo wel snel koud/onhandig als je steeds een blote rug hebt!
Dat klopt. Maar het is ook meer een jasje voor erbij . Heb ook nog een winterjas die ik aan kan doen in deze koude dagen .
Niet meer actief op Fok!
pi_65249631
Ik ga naar huisss! En dan laat ik de foto's van m'n kamer zien
pi_65249637
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef cyclechick het volgende:

Ik denk dat er ook genoeg mannen over krengen van vrouwen kunnen jeremiëren
Ken er genoeg
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 16:30:01 #79
163650 Greys
pi_65249639
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaah, mijn BMI is 22
Dat is nog heel veel te gaan

Ik wacht op mijn vriend, dat duurt lang...
Nog heel veel te gaan? Mijn bmi is hoger en ik vind mezelf best slank!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65249649
Mijn nieuwe jas, voor de lente
pi_65249652
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm.. Ja ik kan het me niet voorstellen, als ik zo iets nooit gezien zou hebben dan zou ik als hij even uit z'n kamer is neuzen in z'n papieren of zo Maar ja, als je verliefd bent.... Waarom loog hij er over? Gewoon omdat het kon of?
Omdat 'ie ziek is in z'n hoofd, denk ik. . In het begin viel het me allemaal niet zo op, dus was ik ook niet achterdochtig, maar uiteindelijk ben ik er wel achter gekomen door wat rond te kijken ja. Ik was ook nog veel te jong en naïef.
pi_65249671
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil even geheel off-topic jompelen:

Ik ben lid van een fotoclub, en die heeft 1x in de zoveel tijd een clubcompetitie. Dit keer was het thema binnensport. Ik deed voor het eerst mee en heb foto's gemaakt in een klimhal in A'dam. Ik was zelf niet geheel tevreden, want het was daar vrij donker, terwijl je eigenlijk korte sluitertijden wil ivm bewegingen van de sporters. Lastig dus. De foto's waren vrij donker uitgevallen. Maar ik heb toch van 1 clublid een 9 gekregen en van 2 een 7! (de beste foto geef je 10 punten, de tweede 9, enz.) Daar ben ik echt blij mee!! Iets met grote onzekerheid over mijn fotografische skillzz

Helaas kan ik ze niet laten zien, want ik fotografeer nu nog analoog (ik heb ondertussen wel een body digitaal, maar nog geen lenzen...).
Jeej, gefeli!!

Doen jullie ook wel eens buitensport foto's? Ik wil wel een x op de foto op mjin racefiets
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:31:11 #83
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65249692
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ahw niet gelijk aangevallen voelen heur, er zijn zat klootzakken, maar er zijn ook zat toffe kerels. Zoals ik al eerder postte: I luvvvv men!
Ik weet ik weet

* zwahiel heeft zojuist gegeten.
Houthakkersteak (van moeders meegekregen), aardappelschijfjes van verse aardappels en bonduelle erwtjes, worteltjes en mais fantasie uit een blikkie.

Jum jum! En weer redelijk gezond enzo weer 's. Zo ff naar de uni een reader oppikken die ik maandag moet kennen en dan weer ff rondbellen of ze morgen echt mijn auto nodig hebben. Niet zoveel zin om naar mijn ouders te karren met de trein daar te pitten en dan morgenvroeg met de auto naar Utrecht te rijden. Nahja zien wel ffjes. Liever eigenlijk vanavond even hier slapen want ik voel me hier ook wel op mijn gemakkie. Zo na bjina anderhalve week is 't ook wel fijn om ff in je eigen huisje te bivakkeren

En ik wil vanavond ff trainennnnnnnnnnnnnnnnnnn! Dat heb ik ook al anderhalve week niet kunnen doen! beuh!
pi_65249698
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat zij zegt!
pi_65249704
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Iets met liefde en blind maken hè Maar gelukkig dat dat uit is, want nu heb je een supertoffe aan de haak geslagen!
Ja, inderdaad. . Ik ben helemaal happy. .
pi_65249708
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Dat soort jasjes zijn vooral geschikt voor tussenperdiodes, bijvoorbeeld als de lente nog koud is Stoer is ie wel, en hij heeft een leuk motief
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:31:37 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65249713
Ok, goedgekeurd dus, door het merendeel vd vrouwen . Dan houd ik hem . Hartstikke bedankt voor jullie advies . Zó fijn om hier dan even terecht te kunnen .
Niet meer actief op Fok!
pi_65249723
Phaidra, lekker hè, die erkenning
pi_65249755
22 is een prima bmi hoor. Mijn bmi is iets van 23-24 en ik ben echt niet dik.
pi_65249793
Ja, ik ga nog even mijn twee hoofdstukken over schizofrenie leren. Daarna ook trainen!

Ewelina, ook leuke jas, mooie kleur blauw!
pi_65249796
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Jeej, gefeli!!

Doen jullie ook wel eens buitensport foto's? Ik wil wel een x op de foto op mjin racefiets
Het thema wisselt steeds (vorige keren multicultureel, te laat), maar ik wel best eens foto's maken van jou op de fiets hoor! Kan ik ook weer eens oefenen! PM me anders eens met woonplaats/ ideeën, als je het wat lijkt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65249812
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook heel tof! (vooral als je blond bent en blauwe ogen hebt ) (en eh als je dat niet bent is hij nog steeds tof hoor!)
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:33:59 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65249813
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Bij jou is het gewoon super verdeeld...
Ik heb dunne ledematen, alles zit om mijn buik en rug...
Nou ja, ik ben niet geheel ontevreden hoor

Ah vriend komt eraan... joepie! Dat was de buurman
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:35:07 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65249865
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Ook tof .
Al ziet het eruit als een winterjas, door de stof . Is 'ie niet erg dik? Die van mij is vrij dun.
Niet meer actief op Fok!
pi_65249873
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het thema wisselt steeds (vorige keren multicultureel, te laat), maar ik wel best eens foto's maken van jou op de fiets hoor! Kan ik ook weer eens oefenen! PM me anders eens met woonplaats/ ideeën, als je het wat lijkt.
Ja, leuk! ik ben alleen wel zo fotogeniek als het achtereind van een nijlpaard

Maarja met helm en evt fietsbril zie je daar toch weinig van
pi_65249897
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die is ook heel tof! (vooral als je blond bent en blauwe ogen hebt ) (en eh als je dat niet bent is hij nog steeds tof hoor!)
Nou, ik ben inderdaad blond en heb blauwe ogen (al verf ik mijn haar ook wel eens bruin). Ik viel voor de kleur
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:35:51 #97
148689 Muis006
pi_65249899
Wat gaan jullie schnell!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:36:08 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65249911
Goed zo, Uniekje, 22 BMI!

En Yaaaaaaay, Phaidra! Erkenning

En het jasje is mooi van kleur Ewelina, al kan ik de vorm en details op die foto niet zo goed zien!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:36:09 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65249914
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Nou mooi niet dus .

Ik sta wel in de flirtmodus vandaag . Even m'n uitknopje zoeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_65249925
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Phaidra, lekker hè, die erkenning
Ja zeker! Van familie/vrienden krijg ik dat wel vaker, maar dit zijn over het algemeen wat ervarener fotografen, sommigen hebben er ook hun beroep van gemaakt. Het duurde ook even voor ik uberhaubt iets durfde te laten zien
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65249961
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ook tof .
Al ziet het eruit als een winterjas, door de stof . Is 'ie niet erg dik? Die van mij is vrij dun.
Hij is niet heel dik, maar wel dikker dan een zomerjas. Echt zo'n jas voor de herfst of voor een frisse lente, daarvoor heb ik hem gekocht Dat, en omdat ie van 100 euro afgeprijsd was naar 40

Misschien alleen dat ik de taille laat innemen, die is wat te wijd.
pi_65249979
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou mooi niet dus .

Ik sta wel in de flirtmodus vandaag . Even m'n uitknopje zoeken .
Hehehe, ja dat komt omdat ik alleen die 5 zeldzame foto's heb laten zien waar ik een keer WEL goed op sta

*tuut* ik heb 'm gevonden hoor, je knopje

(dat klinkt dan ook weer een beetje fout.. )
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:38:01 #103
236335 neen
schone schijn
pi_65250008
Wat voor digitale body heb je dan Phaidra?
pi_65250038
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef Phaidra het volgende:

Ja zeker! Van familie/vrienden krijg ik dat wel vaker, maar dit zijn over het algemeen wat ervarener fotografen, sommigen hebben er ook hun beroep van gemaakt. Het duurde ook even voor ik uberhaubt iets durfde te laten zien
O, dat begrijp ik wel! Familiekiekjes kan je gewoon aan iedereen laten zien, maar als jouw foto's plots door pro's worden bekeken en je hoopt dat ze het goed vinden dan is dat iets héél anders

Ik moet trouwens de foto's van de vakantie nog uploaden. Ga ik zo maar even doen.
pi_65250042
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Maarja met helm en evt fietsbril zie je daar toch weinig van
Volgens één van de pro's op de club moet je in principe van iedereen mooie foto's kunnen maken! Maar sowieso meen ik gehoord te hebben dat het bij jou best meevalt met dat niet-zo-fotogeniek-zijn
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:39:23 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65250068
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Hehehe, ja dat komt omdat ik alleen die 5 zeldzame foto's heb laten zien waar ik een keer WEL goed op sta

. Ik sta tegenwoordig best goed op foto's. Hoef zelden honderd foto's te nemen om één goede foto eruit te vissen. Als er iets is wat er niet goed op staat is het m'n hoofd .
Er is bijv geen enkele foto van de vorige Slankmeet waar ik mezelf stom op vind staan .
Niet meer actief op Fok!
pi_65250074
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef cyclechick het volgende:

Héél fout zelfs
pi_65250107
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O, dat begrijp ik wel! Familiekiekjes kan je gewoon aan iedereen laten zien, maar als jouw foto's plots door pro's worden bekeken en je hoopt dat ze het goed vinden dan is dat iets héél anders

Ik moet trouwens de foto's van de vakantie nog uploaden. Ga ik zo maar even doen.
Dat is inderdaad enger, en bovendien hoor je toch vaak van familie dat het mooi is, omdat ze je blij willen maken
pi_65250110
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:38 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Volgens één van de pro's op de club kan je in principe van iedereen mooie foto's moeten kunnen maken! Maar sowieso meen ik gehoord te hebben dat het bij jou best meevalt met dat niet-zo-fotogeniek-zijn
Trust me, dat valt niet mee. Zodra ik alleen maar het gevoel heb dat er een lens op me wordt gericht ga ik al gelijk spastisch kijken Vroegah kroop ik altijd onder tafel als iemand een foto wilde maken. En dat is nooit meer helemaal overgegaan.
pi_65250119
Ik sta altijd waardeloos op foto's Op film vind ik mezelf reuze meevallen, maar op foto's is het drama.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:40:33 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65250120
Ik zit er ook serieus over te denken om een fotoshoot te gaan doen als ik eenmaal onder de 70 ben . Ergens in april of mei ofzo, als het wat beter weer is .
Moet ik wel even iemand zoeken met goeie Photoshopskillz0rs .
Niet meer actief op Fok!
pi_65250142
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:38 schreef neen het volgende:
Wat voor digitale body heb je dan Phaidra?
Een Nikon D200! Mijn analoge is een Minolta, dus de lenzen daarvan kan ik niet gebruiken. Maar ja, deze body kon ik tweedehands voor een zéér goed prijsje overnemen en ik wilde eigenlijk sowieso overstappen op Nikon of Canon, omdat die meer accesoires hebben.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65250160
Ik heb een bult op mijn voorhoofd....zo boven mijn neusbrug, tussen mijn wenkbrauwen in
Zomaar!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:41:35 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65250163
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:40 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Trust me, dat valt niet mee. Zodra ik alleen maar het gevoel heb dat er een lens op me wordt gericht ga ik al gelijk spastisch kijken Vroegah kroop ik altijd onder tafel als iemand een foto wilde maken. En dat is nooit meer helemaal overgegaan.
Ik sta er vaak het best op als ik niet weet dat er een foto gemaakt wordt. Of als ik er niet alleen op sta.
Poseren = dodelijk. Denk dat dat voor jou ook geldt dan? De foto's die ik van je heb gezien waren prachtig iig.
Niet meer actief op Fok!
pi_65250186

Ik zie het niet meer zitten.
pi_65250201
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Ik sta tegenwoordig best goed op foto's. Hoef zelden honderd foto's te nemen om één goede foto eruit te vissen. Als er iets is wat er niet goed op staat is het m'n hoofd .
Er is bijv geen enkele foto van de vorige Slankmeet waar ik mezelf stom op vind staan .
Nou, in dat geval ben ik jaloers op je!
Ik ben altijd als de dood dat ik op een olifant lijk, en ga dan hele rare houdingen aannemen, en heb een paar foto's die zijn gemaakt terwijl ik het niet doorhad, en dan leek ik ook echt op een vormloze blob En verder met mijn hoofd doe ik spastisch, maar soms kan ik ook best leuk lachen op de foto. Helaas zijn die keren in de minderheid. Duidelijk in de minderheid
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:42:44 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65250211
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:42 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]

Awww Co! Wat is er dan? Loop je helemaal vast? Kunnen wij ook iets doen?
Niet meer actief op Fok!
pi_65250229
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik sta er vaak het best op als ik niet weet dat er een foto gemaakt wordt. Of als ik er niet alleen op sta.
Poseren = dodelijk. Denk dat dat voor jou ook geldt dan? De foto's die ik van je heb gezien waren prachtig iig.
Oh, bij is het meestal juist omgekeerd Ik moet wel een beetje poseren om er leuk op te staan. Volgens ANTM is het vooral belangrijk niet bang te zijn voor de camera, want juist dan krijg je van die rare onflatteuze foto's. Kun je toch nog wat leren van reality-tv
pi_65250239
quote:
[ afbeelding ]

Oohh, arme co!
pi_65250241
quote:
[ afbeelding ]

Hou het dan vanaf nu ook gewoon goed bij!
Scheelt je echt bakken met werk!
zegt zij die afgelopen weekend alles op het bureau in de studeerkamer heeft geflikkerd
pi_65250249
quote:
[ afbeelding ]

Awwwww Kunnen we helpen?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:44:00 #122
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65250266
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Een Nikon D200! Mijn analoge is een Minolta, dus de lenzen daarvan kan ik niet gebruiken. Maar ja, deze body kon ik tweedehands voor een zéér goed prijsje overnemen en ik wilde eigenlijk sowieso overstappen op Nikon of Canon, omdat die meer accesoires hebben.
Minolta

Mocht je daar lenzen van weg doen, think of me!
Ik doe 't met mijn trouwe Konica-Minolta (jaja) Dynax 5D. In mijn glasbak zit een 70-210 Minolta Lens (standaard beercan), 28-70 minolta kitlens en een 18-35 Corsina semi groothoekje.
Zoek nog een fijne flitser want mijn oude flash werkt niet zo denderend meer, hij doet 't al niet meer oplaadbare batterijen. En zo'n HS5600D is me een beetje te duur enzo.

@ConLeche, aan elke tunnel zit een lichtpuntje, ben d'r nu zelf achter aan het komen
pi_65250276
Ik heb nooit durven lachen op foto's, omdat ik tot anderhalf jaar terug geen hoektanden had. Intussen heb ik ze wel (implantaten), maar lachen durf ik eigenlijk nog niet. Dus kijk ik altijd chagrijnig. .
pi_65250284
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oh, bij is het meestal juist omgekeerd Ik moet wel een beetje poseren om er leuk op te staan. Volgens ANTM is het vooral belangrijk niet bang te zijn voor de camera, want juist dan krijg je van die rare onflatteuze foto's. Kun je toch nog wat leren van reality-tv
Oohhh dat heb ik! Ik ben heul bang voor de camera, haha. En met film is het nog duizend keer erger.
Ik ben gewoon het leukste als je me niet kunt zien denk ik. Of nee, ik ben gewoon het leukste in het echt
pi_65250288
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:40 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Als je fietst dan ben je toch niet meer bezig met die camera! Problem solved! Ik vind het overigens zelf ook verschrikkelijk om op de foto gezet te worden, dus ik begrijp het wel.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:44:49 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65250302
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nooit durven lachen op foto's, omdat ik tot anderhalf jaar terug geen hoektanden had. Intussen heb ik ze wel (implantaten), maar lachen durf ik eigenlijk nog niet. Dus kijk ik altijd chagrijnig. .
Ik heb op je Hyves anders een hele mooie lachfoto gezien van jou (samen met je vriend was dat).
Niet meer actief op Fok!
pi_65250303
Conleche, wat ben je aan het dóen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 16:44:58 #128
163650 Greys
pi_65250309
Co! Sorry dat ik lach, maar het is zo'n grappige foto!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65250317
quote:
[ afbeelding ]

M'n handen gaan jeuken van die chaos! .

Kom op Co, je kunt het! .
pi_65250326
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:43 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Hou het dan vanaf nu ook gewoon goed bij!
Scheelt je echt bakken met werk!
zegt zij die afgelopen weekend alles op het bureau in de studeerkamer heeft geflikkerd

Ik ga PF vragen of ze een bijbaantje wil.

Pf, wil je een bijbaantje??
pi_65250348
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Oohhh dat heb ik! Ik ben heul bang voor de camera, haha. En met film is het nog duizend keer erger.
Ik ben gewoon het leukste als je me niet kunt zien denk ik. Of nee, ik ben gewoon het leukste in het echt
Uiteraard

Maar vroeger stond ik altijd vreselijk op foto's, sinds ik een beetje op heb gelet hoe ze in ANTM en HTNM poseerden sta ik wel beter op de foto Al poseer ik niet zo overdreven
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 16:45:54 #132
163650 Greys
pi_65250355
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je het aan een ander moet gaan uitleggen kost het vaak nog meer tijd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65250357
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Als je fietst dan ben je toch niet meer bezig met die camera! Problem solved! Ik vind het overigens zelf ook verschrikkelijk om op de foto gezet te worden, dus ik begrijp het wel.
True!

Nou ik ben nog even studeren, bye bye!

(en mijn woonplaats is denk ik al algemeen bekend. Ik woon in de stad van de slank-meet
pi_65250365
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als kind had ik scheve tanden (beugeltje worked like a charm) en daarom mocht ik van mijn ouders nooit lachen op foto's. Echt waar! Ik heb er helemaal een niet-lachen-op-foto's complex aan overgehouden
pi_65250382
quote:

[..]

Bijbaantje bonnetjes opruimen of bijbaantje boekhouding?
pi_65250400
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als kind had ik scheve tanden (beugeltje worked like a charm) en daarom mocht ik van mijn ouders nooit lachen op foto's. Echt waar! Ik heb er helemaal een niet-lachen-op-foto's complex aan overgehouden
pi_65250412
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb op je Hyves anders een hele mooie lachfoto gezien van jou (samen met je vriend was dat).
Hoe weet jij mijn hyves? En sta ik daar met mijn exvriend nog op?

Grapje, niet alles gaat om mij
pi_65250418
quote:

[..]

Goede oplossing!
En anders wil ik je wel helpen? Ben dit weekend ws. in Amsterdam.
pi_65250442
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Euhm, weet je zeker dat dat op mijn Hyves was? Want ik geloof niet eens dat er een foto is waar ik en samen met m'n vriend op sta, en breeduit lach.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 16:47:58 #140
163650 Greys
pi_65250455
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ze quote DaD, paniekmiep!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65250465
quote:

[..]

Dat was volgens mij DaD.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:48:18 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65250469
quote:

[..]

Jahaaaah, hoe weet ik dat hè? .
Nee, ik bedoelde de Hyves van DaD.
Niet meer actief op Fok!
pi_65250497
Bijbaantje administratie 2009 beter op poten zetten, dus bonnetjes sorteren, excelsheetjes invoeren, zeggen dat ik een factuur moet schrijven, dus lichte boekhouding I guess. Ik heb gewoon een accountant. (of nee, ik ben in between accountants atm, dat ook nog )

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 20-01-2009 16:56:03 ]
pi_65250506
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Minolta

Mocht je daar lenzen van weg doen, think of me!
Ik doe 't met mijn trouwe Konica-Minolta (jaja) Dynax 5D. In mijn glasbak zit een 70-210 Minolta Lens (standaard beercan), 28-70 minolta kitlens en een 18-35 Corsina semi groothoekje.
Zoek nog een fijne flitser want mijn oude flash werkt niet zo denderend meer, hij doet 't al niet meer oplaadbare batterijen. En zo'n HS5600D is me een beetje te duur enzo.

@ConLeche, aan elke tunnel zit een lichtpuntje, ben d'r nu zelf achter aan het komen
Nee, ik doe mijn Minolta voorlopig nog niet weg! Ik vind analoog eigenlijk leuker dan digitaal (en sowieso wil ik zwart-wit analoog blijven doen) maar sinds ik bij de fotoclub zit, is het echt onhandig. Ik ben bakken met geld kwijt aan rolletjes/ontwikkelen/afdrukken/vergrotingen. En af en toe iets photoshoppen lijkt me ook wel handig (zegt zij die eerst echt anti was! )
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65250508
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jahaaaah, hoe weet ik dat hè? .
Nee, ik bedoelde de Hyves van DaD.
Ik zag het inderdaad
pi_65250540
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:48 schreef conleche het volgende:
Bijbaantje administratie 2009 beter op poten zetten, dus bonnetjes sorteren, excelsheetjes invoeren, zeggen dat ik een factuur moet schrijven, dus lichte boekhouding I guess. Ik heb gewoon een accountant. (of nee, ik ben in between accounts atm, dat ook nog )
Als je het nu dagelijks bijhoudt, dan is het maar 5 minuten werk.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:50:08 #147
148689 Muis006
pi_65250548
quote:

[..]

Het is dat ik nooit met de trein naar A'dam ga, anders was ik je een dag komen helpen!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:50:29 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65250566
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Euhm, weet je zeker dat dat op mijn Hyves was? Want ik geloof niet eens dat er een foto is waar ik en samen met m'n vriend op sta, en breeduit lach.
Jawel, jouw Hyves .
En ik dacht al dat je ging checken welke foto je bedoelde, want ik ging zelf net kijken en toen zag ik jou online komen . Ik bedoel die foto voor de fontein. Hij is niet heel erg duidelijk (want van veraf), maar je lacht wel je tanden bloot .
Niet meer actief op Fok!
pi_65250588
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Goede oplossing!
En anders wil ik je wel helpen? Ben dit weekend ws. in Amsterdam.
O das lief!!! Maar helaas zit ik dan in Belgie alwaar ik de administratie van de meneer moet doen!!

Hoewel: die is veel beter op orde, omdat ik daar 3 maandelijks de omzetbelasting moet betalen dus daar loop ik maar 3 maanden achter.......
pi_65250624
Mededeling
Ik ga naar huis fietsen. Willen jullie zo lief zijn om in het komende anderhalf uur (ofzo, ik moet ook nog omkleden en dan thuis weer omkleden en douchen en mn soep maken enzo) zo vriendelijk zijn om geen 3 topics vol te posten?
Einde mededeling!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:51:56 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65250628
Als ik dichterbij Amsterdam woonde en een beetje verstand had van administratieshizzle was ik Co ook komen helpen .
Niet meer actief op Fok!
pi_65250677
Jullie zijn allemaal schatten!!

Zo ik ga weer door.....

Ik denk dat ik er een wodka bij neem. De 5 zit bijna in de klok.
pi_65250685
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een bult op mijn voorhoofd....zo boven mijn neusbrug, tussen mijn wenkbrauwen in
Zomaar!
Ik las ergens dat je latexallergie hebt, misschien heeft het daarmee te maken?
Ik kan ook van die grote bulten krijgen als er een ficus in de buurt is.

Heb jij ook last van een voedselintolerantie voor bananen e.d.?

Voor Conleche.
pi_65250711
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jawel, jouw Hyves .
En ik dacht al dat je ging checken welke foto je bedoelde, want ik ging zelf net kijken en toen zag ik jou online komen . Ik bedoel die foto voor de fontein. Hij is niet heel erg duidelijk (want van veraf), maar je lacht wel je tanden bloot .
Oh die, in de Lustgarten! Die was veraf genoeg om te durven.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:54:25 #155
236335 neen
schone schijn
pi_65250735
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]

O, dan heb ik niks voor je Ik heb pentax en dan kun je ook oude lenzen nog gebruiken
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 16:55:12 #156
163650 Greys
pi_65250777
Go Co! Met die wodka er bij moet het lukken!

En ik kan nu ook wel iets roepen over helpen, maar dan help ik je van de wal in de sloot en kom je helemaal niet meer toe aan iets nuttigs
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:55:28 #157
148689 Muis006
pi_65250794
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef neen het volgende:

[..]

O, dan heb ik niks voor je Ik heb pentax en dan kun je ook oude lenzen nog gebruiken
Ik heb geen verstand van camera's maar mijn moesje heeft ook een pentax! de k10D
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:55:53 #158
148689 Muis006
pi_65250814
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
Go Co! Met die wodka er bij moet het lukken!

En ik kan nu ook wel iets roepen over helpen, maar dan help ik je van de wal in de sloot en kom je helemaal niet meer toe aan iets nuttigs
Greeeeeysie

*knuffel

Hoevoeloe op dag 2?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:57:37 #159
236335 neen
schone schijn
pi_65250890
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb geen verstand van camera's maar mijn moesje heeft ook een pentax! de k10D
Die kon ik niet betalen ik heb een K100DS en een oude analoge van m'n opa
pi_65250913
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef neen het volgende:

[..]

Ja dat klopt. But thanks for asking!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 16:58:08 #161
163650 Greys
pi_65250923
Ja best goed Muis, vandaag overdag nog makkelijker dan gister overdag!
De echte uitdaging komt vanavond weer! Dankjewel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:59:32 #162
148689 Muis006
pi_65250994
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
Ja best goed Muis, vandaag overdag nog makkelijker dan gister overdag!
De echte uitdaging komt vanavond weer! Dankjewel!
Dan zal ik vanavond wat extra anti-rookvibes jouw kant op sturen!

Ik heb overigens totaal geen zin in het avondeten. Ik heb absoluut geen honger en ik voel nu al dat het wurgen en proppen wordt om een half bord naar binnen te krijgen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 17:00:55 #163
163650 Greys
pi_65251055
Je bent een liefje!

Ik weet ook nog niet wat we moeten eten vanavond!
Kaasfondue heb ik trek in
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:01:26 #164
148689 Muis006
pi_65251078
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
Je bent een liefje!

Ik weet ook nog niet wat we moeten eten vanavond!
Kaasfondue heb ik trek in
Ik heb nog nooit kaasfondue gehad
pi_65251081
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik las ergens dat je latexallergie hebt, misschien heeft het daarmee te maken?
Ik kan ook van die grote bulten krijgen als er een ficus in de buurt is.

Heb jij ook last van een voedselintolerantie voor bananen e.d.?
Ik heb vandaag wel een banaan op Heb gisteren bloed achtergelaten in l'hospital voor voedselallergieën. Maar er is nu wel een mooie symmetrie ontstaan. Rood oog links, rood oog rechts, rode bult er tussen in En hij is een beetje dik, warm en pijnlijk. Zeer vreemd.

Kom net bij het koffer uitpakken drop en mozartlikeur tegen. Help! (mozartlikeur = romige chocoladelikeur, van die mozartkugeln of hoe je dat ook maar spelt)

En ik zit te snoepen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65251088
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:57 schreef neen het volgende:

[..]

Die kon ik niet betalen ik heb een K100DS en een oude analoge van m'n opa
Wij hadden vroeger zo'n echte camera obscura (waar je nog een doek over moest doen), ook van opa (een andere als die van jou denk ik zo ). Maar toen we gingen verhuizen heeft mijn moeder die, met heel veel andere nostalgische objecten, weggegeven voor de rommelmarkt! Ik was echt zo boos (en nog wel eigenlijk)!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65251128
Ik ging 30 minuten pauzeren VIJF pagina's vol!

Boah.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65251157
Ik heb net een megabak sla op en nu heb ik me toch zin in chocola. Vloeibaar of een Twix, maakt niet uit.
Craaaaaaapppp.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:03:13 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65251160
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit kaasfondue gehad
Ik ook niet .

Hey, ik weet al waar ik ga eten vanavond. Ga je mee, Muis? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:03:56 #170
148689 Muis006
pi_65251197
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook niet .

Hey, ik weet al waar ik ga eten vanavond. Ga je mee, Muis? .
goed plan!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:04:27 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65251219
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:03 schreef Muis006 het volgende:

[..]

goed plan!
Ben alleen wel zo'n 3 uur onderweg, omdat Greys zo nodig in the middle of nowhere moet wonen .
Niet meer actief op Fok!
pi_65251234
Kaasfondue vind ik helemaal niet lekker, gelukkig maar want het is enorm vet
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:05:26 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65251267
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Kaasfondue vind ik helemaal niet lekker, gelukkig maar want het is enorm vet
O, laat maar zitten dan .
Wij eten vanavond afbakbroodjes die zondag op hadden gemoeten, maar waar het toen niet van gekomen is .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:05:35 #174
148689 Muis006
pi_65251275
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ben alleen wel zo'n 3 uur onderweg, omdat Greys zo nodig in the middle of nowhere moet wonen .
D'r is niet eens een station omg?!
pi_65251281
Kaas is vies
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:07:14 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65251345
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dan reizen we naar Rotterdam en haalt ze ons af in haar Smartje . En dan kunnen we haar de hele avond afleiden, zodat ze niet aan roken denkt .
Niet meer actief op Fok!
pi_65251349
Mmmmm, kaas
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:07:40 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65251363
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:05 schreef Ewelina het volgende:
Kaas is vies
Niet eens. Kaas is heel lekker, maar kaasfondue lijkt me erg machtig.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:09:46 #179
148689 Muis006
pi_65251432
Het is maar een uur en 22 minuutjes van hier naar Roffa.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 17:10:08 #180
163650 Greys
pi_65251447
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dat klopt
Station Zoetermeer is wel in de buurt! En Rotjeknor Noord ook!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65251475
Mmm. Twixxen waren vroeger veel lekkerder. Waarom, WAAROM moeten ze toch altijd aan recepten gaan sleutelen?! De cheese-onionschips ook al.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 17:10:54 #182
163650 Greys
pi_65251477
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan reizen we naar Rotterdam en haalt ze ons af in haar Smartje . En dan kunnen we haar de hele avond afleiden, zodat ze niet aan roken denkt .
Pssst. Er passen geen drie personen in een Smart!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:10:57 #183
148689 Muis006
pi_65251479
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat klopt
Station Zoetermeer is wel in de buurt! En Rotjeknor Noord ook!
Een uur en drie kwartier !

Hoelaat eten we?
pi_65251519
Viking kan best in de kofferbak Die vouw je zo op
pi_65251529
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet eens. Kaas is heel lekker, maar kaasfondue lijkt me erg machtig.
Ik vind het echt smerig. Zowel smaak als structuur.

Lijntechnisch wel een voordeel
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:12:21 #186
148689 Muis006
pi_65251542

Mijn mister zei: kaasfondue
Dus ikke: het lijkt mij wel lekker! Maar niet als jouw moeder het maakt

Dat kwam er grover uit dan het bedoeld was
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:13:01 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65251571
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Syrena het volgende:
Mmm. Twixxen waren vroeger veel lekkerder. Waarom, WAAROM moeten ze toch altijd aan recepten gaan sleutelen?! De cheese-onionschips ook al.
Ter slankificering van de maatschappij!

Maar tis wel jammer

Kusje voor mamma coooo! *MWAHH* Je bureau lijkt op mijn essay-schrijf-bureau!

En een kusje voor Greys, kick-asssss! *MWAHHH*

Ik ben weer bij
pi_65251629
Hier is de eetlust ook nog niet optimaal.
  • Bakje brinta, tweederde opgegeten, daarna werd de kokhalsreflex te sterk
  • Evy les 20 (de 4*8, woohoo )
  • Fruitsalade met lepeltje yoghurt
  • 1 (een! ) boterham (zuurdesem) met likje mayo & 1 beschuitje jam
  • half uurtje slapen
  • opkikker
  • zelfgemaakte pizza

Espresso. Bier sla ik nog maar een dagje over.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:15:00 #189
    148689 Muis006
    pi_65251655
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ter slankificering van de maatschappij!

Maar tis wel jammer

Kusje voor mamma coooo! *MWAHH* Je bureau lijkt op mijn essay-schrijf-bureau!

En een kusje voor Greys, kick-asssss! *MWAHHH*

Ik ben weer bij
    Waarbij?

Aardbei!

dinsdag 20 januari 2009 @ 17:16:31 #190
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_65251712
    Sodemiter, wat gaan jullie snel...

Ik heb even van links boven naar rechts onder gescand:

- Vik: ik was ook liever hetero
    - Muis: op de helft; hi-fucking-ha!
    - Co: ik zit zo ook vanavond. Ik háát admie
    - Greys: ik leef met je mee ende heb bewondering!
    - Isa: WB - ikhebjegemist!
    - Isa 2: zo'n bult had mijn beeb ook ineens. Volgens de (spaanse) moeder van een klasgenootje van een van de kids: gubeite door die spiennetje!
    - BE: joe-hoeeeee; beebies!!

Heb ik nog een belangrijke happening gemist zo?
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_65251759
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vind het echt smerig. Zowel smaak als structuur.

Lijntechnisch wel een voordeel
    Ik vergeet het altijd, tot ik de eerste hap neem Hij is nu op. De chocomelk bijna.
    Anieweej, ik weet nu dus dat ik te weinig te eten mee had.

O: Brinta met zoetstof
    T: Sneetje met rookvlees
    L & D: Bakje met ijsbergsla, 1 tomaat in stukjes, stuk komkommer in stukjes, 1/3 gekookte kipfilet in stukjes, dressing van olie, mosterd, balsamicoazijn en honing en twee sneetjes met rookvlees

Ik heb nog een appel en een mandarijn over, en net dus een Twix en een kopje otomatenchoco gezondigd
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:19:03 #192
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65251793
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:16 schreef ElisaB het volgende:

- Vik: ik was ook liever hetero

Ik ben niet liever hetero hoor . Vind het keileuk om lesbisch te zijn . Alleen is het praktischer / handiger om hetero te zijn .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_65251798
    Ik haat avonddiensten, ik heb echt ALTIJD weer honger als ik dan thuiskom (20.30 uur)
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:19:42 #194
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65251822
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Pssst. Er passen geen drie personen in een Smart!
    We zijn toch überslank? Dus dat past wel . Of anders bind je Muis vast aan de trekhaak: "Rennen kreng!" .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:20:36 #195
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_65251849
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:15 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Waarbij?

Aardbei!

Met een lange ij, dus bij, bzzzzz!! *trekt geel-zwart-gestreept pakje aan en rent rondjes* Bzzzzz!
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:20:52 #196
    148689 Muis006
    pi_65251864
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

We zijn toch überslank? Dus dat past wel . Of anders bind je Muis vast aan de trekhaak: "Rennen kreng!" .

Kutje!
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:21:06 #197
    148689 Muis006
    pi_65251872
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Met een lange ij, dus bij, bzzzzz!! *trekt geel-zwart-gestreept pakje aan en rent rondjes* Bzzzzz!
    pi_65251907
    pi_65251952
    Kaasfondue is heerlijk met peer, bleekselderij en walnoten

Maar vandaag ben ik braaf
    O: 2 gekookte eitjes
    L: pistoletje met hummus
    T: paar stukjes biltong
    T: paar stukjes gedroogde mango
    T: handje amandelen
    D: geroosterde aubergine en paprika met yoghurt/tahin/verse-kruidendip en kikkererwten. misschien een dikke meergranenboterham erbij
    T: bakje magere yoghurt
    T: whisky of amarula. Ik denk dat het eerste meer dieetverantwoord is

Voor het eten nog even buikspieroefeningen en yoga doen
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:25:40 #200
    148689 Muis006
    pi_65252001
    Ik hou van de NOS

Ze zenden de inauguratie met een halve minuut vertraging uit, zodat alles ondertiteld kan worden.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:27:42 #201
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_65252063
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Okee, vooruit dan. *houd bijenpak aan maar jongleert ook met aardbeien*
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:28:45 #202
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65252108
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:25 schreef Muis006 het volgende:
    Ik hou van de NOS

Ze zenden de inauguratie met een halve minuut vertraging uit, zodat alles ondertiteld kan worden.
    Kudos voor de NOS .

* Viking84 zet tv aan.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_65252118
    Lijstje:

O: geroosterd brood, eitje , filet A.
    S: stepshape interval
    L: tosti van 30+ kaas, ham, rode ui, italiaanse kruiden en tomatenketchup
    T: ontbijtkoek light
    T: wodka
    D: kweenie, ik logeer bij de mister vanavond. Hij kookt......
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:29:10 #204
    148689 Muis006
    pi_65252120
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Okee, vooruit dan. *houd bijenpak aan maar jongleert ook met aardbeien*
    Jeeeeej bzzz bzzzz
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:29:51 #205
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_65252146
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:14 schreef sigme het volgende:
    Hier is de eetlust ook nog niet optimaal.
  • Bakje brinta, tweederde opgegeten, daarna werd de kokhalsreflex te sterk
  • Evy les 20 (de 4*8, woohoo )
  • Fruitsalade met lepeltje yoghurt
  • 1 (een! ) boterham (zuurdesem) met likje mayo & 1 beschuitje jam
  • half uurtje slapen
  • opkikker
  • zelfgemaakte pizza

Espresso. Bier sla ik nog maar een dagje over.
  • Ik vind dat toch zo knap!
    Ik heb met hardlopen nooit de 10 minuten achter elkaar gehaald.
    pi_65252165
    ElisaB een spinnetje!?! Hoe komt die dan op mijn hoofd Lijkt me niet dus

sigme, good job met het hardlopen
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:31:04 #207
    148689 Muis006
    pi_65252184
    Vik, wat heeft die fake-tanpresentatrice van de NOS raar haar!
    pi_65252187
    jemig, gewoon bijna twee topics verder!

Ik ging dus fitnessen en daarna kickfitten.

Van het fitness is niet veel gekomen, maar da's maar goed ook, want het kickfitten was rete-intensief.!

Half uurtje in de fitnesszaal gezeten dus, wat oefeningen en warming-up gedaan, en toen ging studiegenootje mee kickfitten

Het begon écht té erg, met een warmingup met pasjes enzo, en aangezien ik het ritmegevoel van een doodgekookte bloemkool heb was dat erg lachwekkend

De rest van de les was zeer tof en heerlijk en goed voor mn kickbokstechnieken ik ga zo goed en strak worden, ik zweer het jullie! Volgende week weer, en dan hopelijk 2 keer..

en welkom terug CF!!
    Ja doei.
    pi_65252188
    * Isabeau kijkt nu ook maar de inauguratie.
    pi_65252218
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:29 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik vind dat toch zo knap!
    Ik heb met hardlopen nooit de 10 minuten achter elkaar gehaald.
    Ik ook nog niet..

De volgende les meen ik? Huuh!

MoBlo had dacht ik deze week ook deze les 20 gelopen. Het is mijn eerste keer een half uur hardlopen - al is het dan nog in stukjes. Ik ben best fier op mij (en op lief).
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:32:17 #211
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65252224
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef Muis006 het volgende:
    Vik, wat heeft die fake-tanpresentatrice van de NOS raar haar!
    Bedoel je die blonde? Die komt uit Tsjechië geloof ik. Daar zal het wel aan liggen .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_65252236
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ook nog niet..

MoBlo had dacht ik deze week ook deze les 20 gelopen. Het is mijn eerste keer een half uur hardlopen - al is het dan nog in stukjes. Ik ben best fier op mij (en op lief).
    gisteren ja om weer op gang te komen

les 21 is inderdaad 2 keer 10 en een keer 12 ofzo
    Ja doei.
    pi_65252237
    MoBlo, klinkt alsof je lekker gezweet hebt
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:32:51 #214
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_65252242
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ook nog niet..

Ik ben ook trots op jullie
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:32:56 #215
    148689 Muis006
    pi_65252249
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bedoel je die blonde? Die komt uit Tsjechië geloof ik. Daar zal het wel aan liggen .
    Ja maar het lijkt alsof dat haar helemaal dood en dor is! En het zit zo raar plat bovenop d'r hoofd
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:33:23 #216
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65252264
    Ik schat zo in dat ik morgen weer in de dagcijfers sta . En hoog!
    Ach, slash care .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_65252272
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef Isabeau het volgende:
    * Isabeau kijkt nu ook maar de inauguratie.
    Zeg even als het de moeite waard wordt?? Dan neem ik pauze!!
    pi_65252286
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef Isabeau het volgende:
    MoBlo, klinkt alsof je lekker gezweet hebt
    houd op schei uit
    Ja doei.
    pi_65252312
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef conleche het volgende:

Zeg even als het de moeite waard wordt?? Dan neem ik pauze!!
    Nou ja nu een soort terugblik oo de afgelopen maanden, best geinig
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:35:14 #220
    148689 Muis006
    pi_65252330
    WTF dat haar. Ik vind het hypnotiserend!
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:37:25 #221
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65252399
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef Muis006 het volgende:
    WTF dat haar. Ik vind het hypnotiserend!
    Je hebt het er maar druk mee hè .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:37:51 #222
    148689 Muis006
    pi_65252417
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hebt het er maar druk mee hè .
    Ja

Cheney in zijn rolstoel!
    pi_65252429
    heb mezelf na het boksen getrakteerd op een warme chocolade met slagroom

Cheney of hoe je het ook schrijft zit in een rolstoel omdat hij bij het uitruimen van zn bureau een spiertje heeft verrekt
    Ja doei.
    pi_65252430
    Er is mij nog geen bizar kapsel opgevallen, moet toch eens minder naar dit scherm kijken.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:39:24 #225
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65252472
    Obama!! .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_65252476
    Wat een vreselijke Veronica-radio stem van die 'omroeper' die de mensen aankondigt
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:40:04 #227
    148689 Muis006
    pi_65252499
    Jeej Joe Biden! Biden is gaaf.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:40:04 #228
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65252500
    Jeetje, wat een mensen! .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:40:42 #229
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65252525
    Ik vraag me af of Obama ook bang zou zijn dat er wat gaat gebeuren...
    Niet meer actief op Fok!
    pi_65252539
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:40 schreef Viking84 het volgende:
    Ik vraag me af of Obama ook bang zou zijn dat er wat gaat gebeuren...
    dat, letterlijk, vroeg ik net aan René..

zou het dood-eng vinden
    Ja doei.
    pi_65252540
    Hij loopt zo wel heel eenzaam achteraan, de president
    pi_65252555
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gisteren ja om weer op gang te komen

les 21 is inderdaad 2 keer 10 en een keer 12 ofzo
    Jij vond het redelijk zwaar toch? Waar heb jij last van? Ik krijg zere spieren .
    ik moet verrassend weinig
    pi_65252596
    Dit is trouwens wel de allerstomste dag om een aanslag te plegen, hij is meer beveiligd dan ooit.
    pi_65252602
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij vond het redelijk zwaar toch? Waar heb jij last van? Ik krijg zere spieren .
    het was niet heul zwaar vond ik, maar het viel me tegen hoe moeilijk ik het vond, zeg maar

heb 't makkelijk uitgelopen, maar kreeg last van steken en heb nu nog steeds een bal in mn kuit
    Ja doei.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:43:27 #235
    148689 Muis006
    pi_65252635
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:42 schreef Isabeau het volgende:
    Dit is trouwens wel de allerstomste dag om een aanslag te plegen, hij is meer beveiligd dan ooit.
    Ja haha, Darwin award voor de sukkel die wordt neergeschoten door de secret service!
    pi_65252652
    iemand mompelde 'Groundhogday!' nadat die man zei dattie besloten had weer terug te komen
    Ja doei.
    pi_65252686
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja haha, Darwin award voor de sukkel die wordt neergeschoten door de secret service!
    nou ja, als ze dat doen nadat hij zijn doel heeft geraakt, dan is hij iig wel ergens voor gestorven
    Ja doei.
    pi_65252687
    Als ik Obama was zou ik gaan janken van al die juichende mensen
    pi_65252727
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:44 schreef Isabeau het volgende:
    Als ik Obama was zou ik gaan janken van al die juichende mensen
    ik ook
    Ja doei.
    pi_65252769
    Die stem van die omroeper
    pi_65252804
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:46 schreef SiTuSavais het volgende:
    Die stem van die omroeper
    erg hè? zo'n cliché yankee-stem
    Ja doei.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:49:11 #242
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_65252879
    *kijkt ook terwijl ze scant en voelt zich lichtelijk historisch...*
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:49:45 #243
    148689 Muis006
    pi_65252911
    Dat dochtertje kijkt schichtig om zich heen: heb jij je ogen dicht? Ja? Okee!
    pi_65252920
    ok, daar gaat de scheiding van staat en religie.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:50:16 #245
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_65252931
    die was in amerika toch al volledig fictief...
    pi_65252973
    Bij die meneer zou dominee niet als eerste beroep bij me naar boven komen.....
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:51:39 #247
    148689 Muis006
    pi_65252988
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:51 schreef conleche het volgende:
    Tell-sell verkoper voor de My Rotisserie!
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:51:40 #248
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65252991
    Sjonge jonge jonge, niet te geloven hoeveel uitzendtijd ze verkwisten met dat geblaat tegen een niet bestaand wezen .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_65253000
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:51 schreef conleche het volgende:
    capice!!!
    Ja doei.
    pi_65253019
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:51 schreef Viking84 het volgende:
    Sjonge jonge jonge, niet te geloven hoeveel uitzendtijd ze verkwisten met dat geblaat tegen een niet bestaand wezen .
    En ik maar denken dat een president elke Amerikaan moet proberen te vertegenwoordigen. Hoe zit het dan met alle niet-christelijke religies en alle atheisten?
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:53:09 #251
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65253044
    Zouden de bewakers ook met hun ogen dicht staan? .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:53:15 #252
    148689 Muis006
    pi_65253046
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik maar denken dat een president elke Amerikaan moet proberen te vertegenwoordigen. Hoe zit het dan met alle niet-christelijke religies en alle atheisten?
    Als intermezzo spelen ze Anarchy, fuck yeah!
    pi_65253086
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:53 schreef Viking84 het volgende:
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:54:11 #254
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65253094
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een niet-christelijke president (of: een president die niet pretendeert christen te zijn) heeft helaas geen kans van slagen in Amerika.
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:54:13 #255
    148689 Muis006
    pi_65253096
    Aretha

Die hoed!
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:54:48 #256
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_65253131
    Obamalama!

Ik ben koken!
    pi_65253140
    Aretha

en die hoed is idd wel
    Ja doei.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:54:59 #258
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65253143
    Ik vond de versie van Josh Groban leuker denk ik .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_65253144
    On topic ik heb net mijn dagtotalen ingevuld en zit verdorie nog onder de 1000 kcal
    En die calculator geeft me 2x zoveel verbrande kcal met sporten dan de apparatuur in de sportschool.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:55:22 #260
    148689 Muis006
    pi_65253156
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
    Ik vond de versie van Josh Groban leuker denk ik .
    Josh Groban
    pi_65253162
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:53 schreef Viking84 het volgende:
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:55:49 #262
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_65253174
    god save the queen (het liedje dan he...)
    pi_65253177
    Ondanks de hoed. Aretha!!

Daar kan Josh nog een puntje aan zuigen
    pi_65253188
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:

Een niet-christelijke president (of: een president die niet pretendeert christen te zijn) heeft helaas geen kans van slagen in Amerika.
    Ik las ergens dat er genoeg mensen zijn die denken dat Obama helemaal niet christelijk is, maar het spelletje meespeelt omdat je anders idd geen schijn van kans hebt Ze vonden het eerder een goede grap (beat them with their own games) dan dat ze het hypocriet vonden.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:56:21 #265
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_65253192
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
    Aretha

en die hoed is idd wel
    Och, ik ben blij dat ze nu tenminste een jas aanheeft
    You don't wanna know what's under there
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:56:27 #266
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65253200
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:55 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Josh Groban
    Dat zeg je alleen maar omdat Greys dat ook vindt. Slijmbal .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_65253210
    ze is niet echt goed bij stem

klinkt een beetje als Kawa nu
    Ja doei.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:56:45 #268
    148689 Muis006
    pi_65253213
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat weet ik al
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:57:02 #269
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65253232
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik las ergens dat er genoeg mensen zijn die denken dat Obama helemaal niet christelijk is, maar het spelletje meespeelt omdat je anders idd geen schijn van kans hebt Ze vonden het eerder een goede grap (beat them with their own games) dan dat ze het hypocriet vonden.
    Dat heb ik idd ook gelezen .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_65253236
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
    Aretha

en die hoed is idd wel
    Die hoed is zaaaaalig over de top
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:57:19 #271
    148689 Muis006
    pi_65253240
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen maar omdat Greys dat ook vindt. Slijmbal .
    Neee Josh Groban is schattig! Hij was eerst bij never mind the buzzcocks en hij was echt zo
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:57:31 #272
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65253253
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hetzelfde als wat jij ook onder je jas hebt? .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_65253268
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

niets
    Ja doei.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:58:22 #274
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65253287
    Mark: "Gebeurt er nog eens wat? Er is geen fuck aan man!" .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_65253291
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:

Neee Josh Groban is schattig! Hij was eerst bij never mind the buzzcocks en hij was echt zo
    Geen flauw idee over wie of wat je hebt hebt
    pi_65253305
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

niets
    potloodventer!
    pi_65253323
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef Viking84 het volgende:
    Mark: "Gebeurt er nog eens wat? Er is geen fuck aan man!" .
    Cultuurbarbaar! Ik zou daar ook prompt lesbisch van worden
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:59:17 #278
    148689 Muis006
    pi_65253329
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Josh Groban = zanger en kjoet
    Never mind the buzzcocks = geniale Engelse 'quizshow'
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:59:49 #279
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_65253355
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou vooruit, ze heeft vaak outfitjes a la

aan
      dinsdag 20 januari 2009 @ 17:59:56 #280
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65253364
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Van You Raise Me Up!
    Niet meer actief op Fok!
    pi_65253402
    o god. Ik had zo gehoopt dat ons dat bespaard was gebleven
      dinsdag 20 januari 2009 @ 18:00:46 #282
    148689 Muis006
    pi_65253404
    Yo Yo Ma speelde ook ooit in het Witte Huis toen Barlet president was!
      dinsdag 20 januari 2009 @ 18:01:16 #283
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_65253432
    perlman
      dinsdag 20 januari 2009 @ 18:01:18 #284
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65253433
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef Muis006 het volgende:
    Yo Yo Ma speelde ook ooit in het Witte Huis toen Barlet presidenr was!
    Ik herinner me geen president Barlet? .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_65253436
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef Muis006 het volgende:

Josh Groban = zanger en kjoet
    Never mind the buzzcocks = geniale Engelse 'quizshow'

Cute, waaaaay too young. Ik krijg er moederlijke gevoelens bij
      dinsdag 20 januari 2009 @ 18:01:39 #286
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65253456
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nou vooruit, ze heeft vaak outfitjes a la

[ afbeelding ]

aan
    Ze is wel goed bedeeld .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 20 januari 2009 @ 18:01:47 #287
    148689 Muis006
    pi_65253470
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik herinner me geen president Barlet? .
    Ja ik maakte een typo, het is Bartlet

En the West Wing niet gezien?
      dinsdag 20 januari 2009 @ 18:02:15 #288
    148689 Muis006
    pi_65253494
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Cute, waaaaay too young. Ik krijg er moederlijke gevoelens bij
    Voor mij is niet te jong
      dinsdag 20 januari 2009 @ 18:02:16 #289
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65253496
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja ik maakte een typo, het is Bartlet

En the West Wing niet gezien?
    Ik herinner me ook geen president Bartlet . En nee ik heb The West Wing niet gezien idd .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 20 januari 2009 @ 18:02:59 #290
    148689 Muis006
    pi_65253529
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 18:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik herinner me ook geen president Bartlet . En nee ik heb The West Wing niet gezien idd .
    Moet je eens doen heel goede serie!
      dinsdag 20 januari 2009 @ 18:04:11 #291
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_65253576
    simon amstell vind ik veel kjoeter dan josh groban...
      dinsdag 20 januari 2009 @ 18:04:56 #292
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65253611
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 18:04 schreef kwakveense het volgende:
    Die vind ik dan weer helemaal niet cute .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 20 januari 2009 @ 18:04:57 #293
    148689 Muis006
    pi_65253613
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 18:04 schreef kwakveense het volgende:
    Jaa ik ook! Heb je die aflevering met Josh Groban gezien? Ik vond het geweldig! Vooral toen Simon ging dansen op You Raise me Up

En Simon kan echt niet dansen
    pi_65253614
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze is wel goed bedeeld .
    Je kunt ook té veel tiet hebben

En een goede bh was iig een must geweest
    pi_65253674
    halp!

Wat schattig hij had een black out.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 18:06:31 #296
    148689 Muis006
    pi_65253692
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 18:06 schreef conleche het volgende:
    halp!
    Was ist loss?
      dinsdag 20 januari 2009 @ 18:06:40 #297
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65253697
    Nou, zijn kortetermijngeheugen is niet zo best .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_65253793
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 18:17:54 #299
    163650 Greys
    pi_65254072
    Josh Groban bij Ally McBeal, dat was pas schattig!

Ik geloof dat dit de best speechende president ever wordt..
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 20 januari 2009 @ 18:18:55 #300
    148689 Muis006
    pi_65254097
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
    Josh Groban bij Ally McBeal, dat was pas schattig!

Ik geloof dat dit de best speechende president ever wordt..
    Hulde aan de speech-writers
      dinsdag 20 januari 2009 @ 18:20:11 #301
    148689 Muis006
    pi_65254132
    Dus.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties