Ja ik las m'n post nog een keer en ik zag dat dat er een beetje ongelukkig stondquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Als jouw mister dat meisje van laatst had gebeft had je het niet meer zo tof en leuk gevonden!!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef cyclechick het volgende:
En het is al ruim twee jaar geleden dat mijn vriendje het'Je moet gewoon eens iets heel anders proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van iemand anders ging lopen spelen.
En sindsdien weet ik geen enkele vent vast te houden.
Maarja ze zijn dan ook allemaal getrouwd of niet goed genoeg tegenwoordig.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef Muis006 het volgende:
Oh trouwens ik ben over de helft van het bestralingsseizoen, woohoo!
Ik moet iets leuks bedenken dat ik wil doen als ik klaar ben
Vriendjes mogen best beffen, maar dan wel bij hun vriendinnetjes, en niet bij andere chickies.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik las m'n post nog een keer en ik zag dat dat er een beetje ongelukkig stond!
Ja ik bedoelde dat ik befkonijn en die scheldwoorden tegen vikking helemaal niet zo naar vond, maar het stond onder jouw post dus toen stond het er nog al stom. Sorry!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Vriendjes mogen best beffen, maar dan wel bij hun vriendinnetjes, en niet bij andere chickies.
Het mooie is dat dat andere meiske er uiteindelijk achterkwam dat haar nieuwe lover helemaal geen vrijgezel was! En zij heeft mij toen ingelicht, en toen werden wij vriendinnenMaar uiteindelijk wonen zij nu wel samen. Ja, het leven kans soms raar lopen
Maar ik ben nog altijd blij dat ik niet meer met die jongen samen ben, want eigenlijk ben ik veel beter af zonder hem
Ik heb er wel eens serieus over nagedachtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens iets heel anders proberen.
No offence taken!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dat ik befkonijn en die scheldwoorden tegen vikking helemaal niet zo naar vond, maar het stond onder jouw post dus toen stond het er nog al stom. Sorry!!
Bestralingen gaan wel goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
Muis, ja! Ik heb zelfs nog even aan je gedacht op vakantie en nou vergeet ik het gewoon te vragen
Afijn: gaat het goed met de bestralingen? En kom je ook nog aan wat andere dingen toe, tentamens e.d?
Alleen als je er zelf zin in hebtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens iets heel anders proberen.
Afgezien van dat lief doe ik dan iets foutquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens serieus over nagedachtMaar ik geloof niet dat dat een oplossing is voor welk probleem dan ook. I luvvvv men! Groot, breed, sterk maar lief en met sixpack rrrooaarrr
Ik heb alleen die van Mo gezien!! Ik wil de rest ook zien!!!!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wij hebben het gister per PM gedaan! Ik kan je dr ook eentje terugsturen als je dat wil. Alleen had ik een zwarte aan, die niet doorzichtig is
Uiteraard is dat geen oplossingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens serieus over nagedachtMaar ik geloof niet dat dat een oplossing is voor welk probleem dan ook. I luvvvv men! Groot, breed, sterk maar lief en met sixpack rrrooaarrr
Zeker. Je gezondheid is echt het allerbelangrijkstequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bestralingen gaan wel goedsommige dagen beter dan andere. En tentamens kom ik niet meer aan toe helaas, maar ja ik moet eerst maar eens beter worden!
Jij wilde toch geen kinderenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uiteraard is dat geen oplossing.
Voor mij zou het ook gemakkelijker zijn als ik gewoon hetero was, want ik kan met bijna geen enkele jongen bevriend zijn zonder dat 'ie verliefd op me wordt. Als ik hetero was geweest, was ik vast al getrouwd geweest en had ik twee koters gehad om mee te nemen naar de meet
.
Naarlingen zijn het!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo eentje heb ik ook gehad, Cycle.. Hij hield het alleen niet bij eentje.
Ik grap maar watquote:
Oooh dat is nog erger dan gewoon per ongeluk!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Naarlingen zijn het!
Deze hield het wel bij eentje, maar twas niet een dronken eenmalige actie. Meer met voorbedachte rade, als in: haar thuis uitnodging en al mijn en onze foto's verstoppen, vertellen dat die ring die hij van mij had gekregen ergens goedkoop 2e hands was opgeduikeld. etc. Dat deed echt het meeste pijn, al die leugens, en manipulatieve gedrag.
Heb je 'm z'n ballen afgedraaid toen het uitkwam? En kwam jij erachter, of vertelde hij het je?
Niet heel veel, ik denk iets dunner want mijn kleding zakt af.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef P.F het volgende:
Ewelina ben je nu dunner dan op de vorige meet??
Wat een eikelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Naarlingen zijn het!
Deze hield het wel bij eentje, maar twas niet een dronken eenmalige actie. Meer met voorbedachte rade, als in: haar thuis uitnodging en al mijn en onze foto's verstoppen, vertellen dat die ring die hij van mij had gekregen ergens goedkoop 2e hands was opgeduikeld. etc. Dat deed echt het meeste pijn, al die leugens, en manipulatieve gedrag.
Heb je 'm z'n ballen afgedraaid toen het uitkwam? En kwam jij erachter, of vertelde hij het je?
Wat een eersteklas lulquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Naarlingen zijn het!
Dan moet je inderdaad rechter opstaan en misschien andere kleding aan wat je ziet er nu echt dunner uit!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet heel veel, ik denk iets dunner want mijn kleding zakt af.
Een beetje, maar niet veel. Mijn broeken zakken af en bh's zitten iets losser, maar niet veel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef P.F het volgende:
Oeh thx voor de PM Ewelina! Maar ben je dunner dan tijdens de meet??
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:09 schreef Muis006 het volgende:
Bestralingen gaan wel goedsommige dagen beter dan andere. En tentamens kom ik niet meer aan toe helaas, maar ja ik moet eerst maar eens beter worden!
Tsja, nou ik ben hetero en ook nog niet getrouwd en met koters, dus dat zegt op zich ook niks. Een vriendin van mij gaat wel binnenkort samenwonen met haar vriendin, die doen het duidelijk beter. En ze is nog wel 3 jaar jonger ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uiteraard is dat geen oplossing.
Voor mij zou het ook gemakkelijker zijn als ik gewoon hetero was, want ik kan met bijna geen enkele jongen bevriend zijn zonder dat 'ie verliefd op me wordt. Als ik hetero was geweest, was ik vast al getrouwd geweest en had ik twee koters gehad om mee te nemen naar de meet
.
Geloof het of niet: naakt/in lingerie zie ik er bijna altijd dunner uit dan met kleding aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad rechter opstaan en misschien andere kleding aan wat je ziet er nu echt dunner uit!!
Dat (of een zelfde situatie) heb ik gelezen!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef Viking84 het volgende:
Wat een eersteklas lul.
Ik moet ineens denken aan het verhaal van een man die een internetlief had en eerst z'n vrouw en kind vermoordde omdat 'ie anders z'n date niet kon ontvangen thuis.
twee kinderen nog wel. meisje van 3 en een van 5... woonde bij mn opa en oma in de stad...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een eersteklas lul.
Ik moet ineens denken aan het verhaal van een man die een internetlief had en eerst z'n vrouw en kind vermoordde omdat 'ie anders z'n date niet kon ontvangen thuis.
Wat raar! Misschien meer donkere kleding/langere kleding etc etc aandoen ?!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geloof het of niet: naakt/in lingerie zie ik er bijna altijd dunner uit dan met kleding aan.
Wat bestaan er toch een zieke mensenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
twee kinderen nog wel. meisje van 3 en een van 5... woonde bij mn opa en oma in de stad...
Ik kreeg het te horen van een meisje waar 'ie toen al zo'n beetje mee samenwoonde (ondertussen zijn ze zelfs getrouwd, begreep ik). Eigenlijk had ik het al veel eerder moeten weten, maar hij heeft me 9 maanden voor de gek kunnen houden wat dit betrof. Hij hield me al 2 jaar voor de gek over z'n naam, familie, afkomst. Allemaal gelogen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Naarlingen zijn het!
Dat snap ik niet? Hoe kan ik nou door m'n bh er dikker uitzienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:15 schreef P.F het volgende:
En cycle ook!! (Ik vind cycle er met kleding dan weer dunner uitzien, maar misschien omdat je een vrij grote dichte /bedekkende BH aanhebt. Maar niet gemeen bedoeld of zo!)
Dat is het niet, met de meet had ik ook donkere kleding aan hoor (zwart vestje en een zwart topje). Maar heel veel bovenkleding zit bij mij los in de taille, en dat maakt dik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat raar! Misschien meer donkere kleding/langere kleding etc etc aandoen ?!
Dat was toch dat gezin in Zoetermeer?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
twee kinderen nog wel. meisje van 3 en een van 5... woonde bij mn opa en oma in de stad...
Dus dat meisje is met een leugenaar getrouwd. Wat mij betreft, mag ze hem houdenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kreeg het te horen van een meisje waar 'ie toen al zo'n beetje mee samenwoonde (ondertussen zijn ze zelfs getrouwd, begreep ik). Eigenlijk had ik het al veel eerder moeten weten, maar hij heeft me 9 maanden voor de gek kunnen houden wat dit betrof. Hij hield me al 2 jaar voor de gek over z'n naam, familie, afkomst. Allemaal gelogen..
Pathologische leugenaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kreeg het te horen van een meisje waar 'ie toen al zo'n beetje mee samenwoonde (ondertussen zijn ze zelfs getrouwd, begreep ik). Eigenlijk had ik het al veel eerder moeten weten, maar hij heeft me 9 maanden voor de gek kunnen houden wat dit betrof. Hij hield me al 2 jaar voor de gek over z'n naam, familie, afkomst. Allemaal gelogen..
Niet. Mijn vriend is liefquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:20 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Pathologische leugenaar![]()
Klootzakken zijn het! Allemaal!
In een dichte zwarte bh zie ik er ook wat forser uit omdat mijn borsten dan groter lijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat snap ik niet? Hoe kan ik nou door m'n bh er dikker uitzien![]()
En je mag gewoon eerlijk zijn heur, kan ik best hebbenEn ik weet dat ik nog wat vetties op mijn buik en heupen heb die weg moeten. En die ook weggaan
Nou je BH bedekt helemaal je borsten zodat ze er forser uitzien waardoor je dikker lijkt (Zo een halve bh- half bh- half borst) oog vaak slanker. En met kleding aan dacht ik dat je smaller was, maar dik ben je niet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat snap ik niet? Hoe kan ik nou door m'n bh er dikker uitzien![]()
En je mag gewoon eerlijk zijn heur, kan ik best hebbenEn ik weet dat ik nog wat vetties op mijn buik en heupen heb die weg moeten. En die ook weggaan
Mijn relatie begon en eindigde met leugens en inmiddels vraag ik me af hoe het tussenstuk qua waarheidsgehalte wasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:19 schreef Ewelina het volgende:
Dus dat meisje is met een leugenaar getrouwd. Wat mij betreft, mag ze hem houden
Ik snap dat soort mensen niet
Jij legt het beter uit. En balconnet bh's zijn sexyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou je BH bedekt helemaal je borsten zodat ze er forser uitzien waardoor je dikker lijkt (Zo een halve bh- half bh- half borst) oog vaak slanker. En met kleding aan dacht ik dat je smaller was, maar dik ben je niet!
Maar hoe kan dat? (Niet dat ik je niet geloof, maar ik vind het zo bizar!!) Had hij geen OV/paspoort etc?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je soortgenoten maken het wel moeilijk voor veel vrouwen, maar gelukkig ken ik genoeg héél erg toffe mannenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef zwahiel het volgende:
go muisje!
Zeg zeg cyclechick... Ga je mij ook over een kam scheren
* zwahiel is ook een mannetje.
Zo iemand ben je beter kwijt dan rijk, die kan je helemaal kapot maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn relatie begon en eindigde met leugens en inmiddels vraag ik me af hoe het tussenstuk qua waarheidsgehalte was![]()
(maar zij mag hem niet houden van me)
Leuk jasje!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net een duidelijker foto laten maken van mezelf in het jasje (hoofd eraf geknipt, want ik stond er stom op).
Kom maar weer met de kritiek.
[ afbeelding ]
10 centimeter langer was mooier geweest!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net een duidelijker foto laten maken van mezelf in het jasje (hoofd eraf geknipt, want ik stond er stom op).
[ afbeelding ]
idd, maar ja je hebt ook nog mensen zoals mijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je soortgenoten maken het wel moeilijk voor veel vrouwen, maar gelukkig ken ik genoeg héél erg toffe mannen
Aahh ik snap! alleen zitten dat soort bh's bij mij vaak niet goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou je BH bedekt helemaal je borsten zodat ze er forser uitzien waardoor je dikker lijkt (Zo een halve bh- half bh- half borst) oog vaak slanker. En met kleding aan dacht ik dat je smaller was, maar dik ben je niet!
Wat een leuk jasje!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik allemaal nooit gezien. Overal had 'ie wel een verhaal en een smoes voor. Achteraf had ik natuurlijk veel eerder al gewoon zelf op moeten stappen, maar ik was verliefd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat? (Niet dat ik je niet geloof, maar ik vind het zo bizar!!) Had hij geen OV/paspoort etc?
Ahw niet gelijk aangevallen voelen heur, er zijn zat klootzakken, maar er zijn ook zat toffe kerels. Zoals ik al eerder postte: I luvvvv men!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef zwahiel het volgende:
go muisje!
Zeg zeg cyclechick... Ga je mij ook over een kam scheren
* zwahiel is ook een mannetje.
Ik denk oprecht dat zij ook helemaal is voorgelogen door hemquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Ewelina het volgende:
Zo iemand ben je beter kwijt dan rijk, die kan je helemaal kapot maken.
Tenzij zij zelf ook is voorgelogen door hem, maar dan wil ze toch niet naar jouw waarschuwingen luisteren denk ik.
Maar je kunt natuurlijk altijd een mooie kras achterlaten op zijn auto of als hij op vakantie is garnalen door de brievenbus /een open raampje naar binnen proppen
Hm.. Ja ik kan het me niet voorstellen, als ik zo iets nooit gezien zou hebben dan zou ik als hij even uit z'n kamer is neuzen in z'n papieren of zoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb ik allemaal nooit gezien. Overal had 'ie wel een verhaal en een smoes voor. Achteraf had ik natuurlijk veel eerder al gewoon zelf op moeten stappen, maar ik was verliefd.. Er na heb ik heel lang gedacht dat ik alleen maar een lichaam was, en verder nergens goed voor.
Iets met liefde en blind maken hèquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb ik allemaal nooit gezien. Overal had 'ie wel een verhaal en een smoes voor. Achteraf had ik natuurlijk veel eerder al gewoon zelf op moeten stappen, maar ik was verliefd.. Er na heb ik heel lang gedacht dat ik alleen maar een lichaam was, en verder nergens goed voor.
Ja hallo, doe es met hoofd, zo kan ik toch nietzien of hij wel bij de kleur van je ogen past!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt. Maar het is ook meer een jasje voor erbijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja hallo, doe es met hoofd, zo kan ik toch nietzien of hij wel bij de kleur van je ogen past!
Ik vind hem leuk, en ook wel stoer, dat korte, maar persoonlijk vind ik dat op de fiets enzo wel snel koud/onhandig als je steeds een blote rug hebt!
Ik denk dat er ook genoeg mannen over krengen van vrouwen kunnen jeremiërenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef cyclechick het volgende:
En er zijn ook zat bitches en toffe wijven. Zo gaat dat nu eenmaal he
Nog heel veel te gaan? Mijn bmi is hoger en ik vind mezelf best slank!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaah, mijn BMI is 22
Dat is nog heel veel te gaan
Ik wacht op mijn vriend, dat duurt lang...
Omdat 'ie ziek is in z'n hoofd, denk ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ja ik kan het me niet voorstellen, als ik zo iets nooit gezien zou hebben dan zou ik als hij even uit z'n kamer is neuzen in z'n papieren of zoMaar ja, als je verliefd bent.... Waarom loog hij er over? Gewoon omdat het kon of?
Jeej, gefeli!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil even geheel off-topic jompelen:
Ik ben lid van een fotoclub, en die heeft 1x in de zoveel tijd een clubcompetitie. Dit keer was het thema binnensport. Ik deed voor het eerst mee en heb foto's gemaakt in een klimhal in A'dam. Ik was zelf niet geheel tevreden, want het was daar vrij donker, terwijl je eigenlijk korte sluitertijden wil ivm bewegingen van de sporters. Lastig dus. De foto's waren vrij donker uitgevallen. Maar ik heb toch van 1 clublid een 9 gekregen en van 2 een 7! (de beste foto geef je 10 punten, de tweede 9, enz.)![]()
Daar ben ik echt blij mee!! Iets met grote onzekerheid over mijn fotografische skillzz
Helaas kan ik ze niet laten zien, want ik fotografeer nu nog analoog (ik heb ondertussen wel een body digitaal, maar nog geen lenzen...).
Ik weet ik weetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahw niet gelijk aangevallen voelen heur, er zijn zat klootzakken, maar er zijn ook zat toffe kerels. Zoals ik al eerder postte: I luvvvv men!
En er zijn ook zat bitches en toffe wijven. Zo gaat dat nu eenmaal he
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog heel veel te gaan? Mijn bmi is hoger en ik vind mezelf best slank!
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met liefde en blind maken hèMaar gelukkig dat dat uit is, want nu heb je een supertoffe aan de haak geslagen!
Dat soort jasjes zijn vooral geschikt voor tussenperdiodes, bijvoorbeeld als de lente nog koud isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja hallo, doe es met hoofd, zo kan ik toch nietzien of hij wel bij de kleur van je ogen past!
Ik vind hem leuk, en ook wel stoer, dat korte, maar persoonlijk vind ik dat op de fiets enzo wel snel koud/onhandig als je steeds een blote rug hebt!
Het thema wisselt steeds (vorige keren multicultureel, te laat), maar ik wel best eens foto's maken van jou op de fiets hoor! Kan ik ook weer eens oefenen! PM me anders eens met woonplaats/ ideeën, als je het wat lijkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jeej, gefeli!!
Doen jullie ook wel eens buitensport foto's? Ik wil wel een x op de foto op mjin racefiets
Die is ook heel tof! (vooral als je blond bent en blauwe ogen hebtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef Ewelina het volgende:
Mijn nieuwe jas, voor de lente
[ afbeelding ]
Bij jou is het gewoon super verdeeld...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog heel veel te gaan? Mijn bmi is hoger en ik vind mezelf best slank!
Ook tofquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef Ewelina het volgende:
Mijn nieuwe jas, voor de lente
[ afbeelding ]
Ja, leuk! ik ben alleen wel zo fotogeniek als het achtereind van een nijlpaardquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het thema wisselt steeds (vorige keren multicultureel, te laat), maar ik wel best eens foto's maken van jou op de fiets hoor! Kan ik ook weer eens oefenen! PM me anders eens met woonplaats/ ideeën, als je het wat lijkt.
Nou, ik ben inderdaad blond en heb blauwe ogenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is ook heel tof! (vooral als je blond bent en blauwe ogen hebt) (en eh als je dat niet bent is hij nog steeds tof hoor!)
Nou mooi niet dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, leuk! ik ben alleen wel zo fotogeniek als het achtereind van een nijlpaard
Ja zeker! Van familie/vrienden krijg ik dat wel vaker, maar dit zijn over het algemeen wat ervarener fotografen, sommigen hebben er ook hun beroep van gemaakt. Het duurde ook even voor ik uberhaubt iets durfde te laten zienquote:
Hij is niet heel dik, maar wel dikker dan een zomerjas. Echt zo'n jas voor de herfst of voor een frisse lente, daarvoor heb ik hem gekochtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook tof.
Al ziet het eruit als een winterjas, door de stof. Is 'ie niet erg dik? Die van mij is vrij dun.
Hehehe, ja dat komt omdat ik alleen die 5 zeldzame foto's heb laten zien waar ik een keer WEL goed op staquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou mooi niet dus.
Ik sta wel in de flirtmodus vandaag. Even m'n uitknopje zoeken
.
O, dat begrijp ik wel!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef Phaidra het volgende:
Ja zeker! Van familie/vrienden krijg ik dat wel vaker, maar dit zijn over het algemeen wat ervarener fotografen, sommigen hebben er ook hun beroep van gemaakt. Het duurde ook even voor ik uberhaubt iets durfde te laten zien
Volgens één van de pro's op de club moet je in principe van iedereen mooie foto's kunnen maken! Maar sowieso meen ik gehoord te hebben dat het bij jou best meevalt met dat niet-zo-fotogeniek-zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, leuk! ik ben alleen wel zo fotogeniek als het achtereind van een nijlpaard
Maarja met helm en evt fietsbril zie je daar toch weinig van
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hehehe, ja dat komt omdat ik alleen die 5 zeldzame foto's heb laten zien waar ik een keer WEL goed op sta![]()
*tuut* ik heb 'm gevonden hoor, je knopje
(dat klinkt dan ook weer een beetje fout..)
Héél fout zelfsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef cyclechick het volgende:
*tuut* ik heb 'm gevonden hoor, je knopje
(dat klinkt dan ook weer een beetje fout..)
Dat is inderdaad enger, en bovendien hoor je toch vaak van familie dat het mooi is, omdat ze je blij willen makenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, dat begrijp ik wel!Familiekiekjes kan je gewoon aan iedereen laten zien, maar als jouw foto's plots door pro's worden bekeken en je hoopt dat ze het goed vinden dan is dat iets héél anders
Ik moet trouwens de foto's van de vakantie nog uploaden. Ga ik zo maar even doen.
Trust me, dat valt niet mee. Zodra ik alleen maar het gevoel heb dat er een lens op me wordt gericht ga ik al gelijk spastisch kijkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgens één van de pro's op de club kan je in principe van iedereen mooie foto's moeten kunnen maken! Maar sowieso meen ik gehoord te hebben dat het bij jou best meevalt met dat niet-zo-fotogeniek-zijn
Een Nikon D200! Mijn analoge is een Minolta, dus de lenzen daarvan kan ik niet gebruiken. Maar ja, deze body kon ik tweedehands voor een zéér goed prijsje overnemen en ik wilde eigenlijk sowieso overstappen op Nikon of Canon, omdat die meer accesoires hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:38 schreef neen het volgende:
Wat voor digitale body heb je dan Phaidra?
Ik sta er vaak het best op als ik niet weet dat er een foto gemaakt wordt. Of als ik er niet alleen op sta.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Trust me, dat valt niet mee. Zodra ik alleen maar het gevoel heb dat er een lens op me wordt gericht ga ik al gelijk spastisch kijkenVroegah kroop ik altijd onder tafel als iemand een foto wilde maken. En dat is nooit meer helemaal overgegaan.
Nou, in dat geval ben ik jaloers op je!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik sta tegenwoordig best goed op foto's. Hoef zelden honderd foto's te nemen om één goede foto eruit te vissen. Als er iets is wat er niet goed op staat is het m'n hoofd
.
Er is bijv geen enkele foto van de vorige Slankmeet waar ik mezelf stom op vind staan.
Awww Co! Wat is er dan? Loop je helemaal vast? Kunnen wij ook iets doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:42 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het niet meer zitten.
Oh, bij is het meestal juist omgekeerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik sta er vaak het best op als ik niet weet dat er een foto gemaakt wordt. Of als ik er niet alleen op sta.
Poseren = dodelijk. Denk dat dat voor jou ook geldt dan? De foto's die ik van je heb gezien waren prachtig iig.
Oohh, arme co!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:42 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:42 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Awwwwwquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:42 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Minoltaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een Nikon D200! Mijn analoge is een Minolta, dus de lenzen daarvan kan ik niet gebruiken. Maar ja, deze body kon ik tweedehands voor een zéér goed prijsje overnemen en ik wilde eigenlijk sowieso overstappen op Nikon of Canon, omdat die meer accesoires hebben.
Oohhh dat heb ik! Ik ben heul bang voor de camera, haha. En met film is het nog duizend keer erger.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, bij is het meestal juist omgekeerdIk moet wel een beetje poseren om er leuk op te staan. Volgens ANTM is het vooral belangrijk niet bang te zijn voor de camera, want juist dan krijg je van die rare onflatteuze foto's. Kun je toch nog wat leren van reality-tv
Als je fietst dan ben je toch niet meer bezig met die camera! Problem solved! Ik vind het overigens zelf ook verschrikkelijk om op de foto gezet te worden, dus ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Trust me, dat valt niet mee. Zodra ik alleen maar het gevoel heb dat er een lens op me wordt gericht ga ik al gelijk spastisch kijkenVroegah kroop ik altijd onder tafel als iemand een foto wilde maken. En dat is nooit meer helemaal overgegaan.
Ik heb op je Hyves anders een hele mooie lachfoto gezien van jouquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nooit durven lachen op foto's, omdat ik tot anderhalf jaar terug geen hoektanden had. Intussen heb ik ze wel (implantaten), maar lachen durf ik eigenlijk nog niet. Dus kijk ik altijd chagrijnig..
M'n handen gaan jeuken van die chaos!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:42 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hou het dan vanaf nu ook gewoon goed bij!
Scheelt je echt bakken met werk!
zegt zij die afgelopen weekend alles op het bureau in de studeerkamer heeft geflikkerd
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oohhh dat heb ik! Ik ben heul bang voor de camera, haha. En met film is het nog duizend keer erger.
Ik ben gewoon het leukste als je me niet kunt zien denk ik. Of nee, ik ben gewoon het leukste in het echt
Als je het aan een ander moet gaan uitleggen kost het vaak nog meer tijdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga PF vragen of ze een bijbaantje wil.
Pf, wil je een bijbaantje??
True!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je fietst dan ben je toch niet meer bezig met die camera! Problem solved! Ik vind het overigens zelf ook verschrikkelijk om op de foto gezet te worden, dus ik begrijp het wel.
Als kind had ik scheve tanden (beugeltje worked like a charm) en daarom mocht ik van mijn ouders nooit lachen op foto's. Echt waar! Ik heb er helemaal een niet-lachen-op-foto's complex aan overgehoudenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nooit durven lachen op foto's, omdat ik tot anderhalf jaar terug geen hoektanden had. Intussen heb ik ze wel (implantaten), maar lachen durf ik eigenlijk nog niet. Dus kijk ik altijd chagrijnig..
Bijbaantje bonnetjes opruimen of bijbaantje boekhouding?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als kind had ik scheve tanden (beugeltje worked like a charm) en daarom mocht ik van mijn ouders nooit lachen op foto's. Echt waar! Ik heb er helemaal een niet-lachen-op-foto's complex aan overgehouden
Hoe weet jij mijn hyves? En sta ik daar met mijn exvriend nog op?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb op je Hyves anders een hele mooie lachfoto gezien van jou(samen met je vriend was dat).
Goede oplossing!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Euhm, weet je zeker dat dat op mijn Hyves was? Want ik geloof niet eens dat er een foto is waar ik en samen met m'n vriend op sta, en breeduit lach.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb op je Hyves anders een hele mooie lachfoto gezien van jou(samen met je vriend was dat).
Ze quote DaD, paniekmiep!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn hyves? En sta ik daar met mijn exvriend nog op?
Dat was volgens mij DaD.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jahaaaah, hoe weet ik dat hè?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nee, ik doe mijn Minolta voorlopig nog niet weg! Ik vind analoog eigenlijk leuker dan digitaal (en sowieso wil ik zwart-wit analoog blijven doen) maar sinds ik bij de fotoclub zit, is het echt onhandig. Ik ben bakken met geld kwijt aan rolletjes/ontwikkelen/afdrukken/vergrotingen. En af en toe iets photoshoppen lijkt me ook wel handig (zegt zij die eerst echt anti was!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Minolta![]()
![]()
Mocht je daar lenzen van weg doen, think of me!
Ik doe 't met mijn trouwe Konica-Minolta (jaja) Dynax 5D. In mijn glasbak zit een 70-210 Minolta Lens (standaard beercan), 28-70 minolta kitlens en een 18-35 Corsina semi groothoekje.
Zoek nog een fijne flitser want mijn oude flash werkt niet zo denderend meer, hij doet 't al niet meer oplaadbare batterijen. En zo'n HS5600D is me een beetje te duur enzo.
@ConLeche, aan elke tunnel zit een lichtpuntje, ben d'r nu zelf achter aan het komen
Ik zag het inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jahaaaah, hoe weet ik dat hè?.
Nee, ik bedoelde de Hyves van DaD.
Als je het nu dagelijks bijhoudt, dan is het maar 5 minuten werk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:48 schreef conleche het volgende:
Bijbaantje administratie 2009 beter op poten zetten, dus bonnetjes sorteren, excelsheetjes invoeren, zeggen dat ik een factuur moet schrijven, dus lichte boekhouding I guess. Ik heb gewoon een accountant. (of nee, ik ben in between accounts atm, dat ook nog)
Het is dat ik nooit met de trein naar A'dam ga, anders was ik je een dag komen helpen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, jouw Hyvesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm, weet je zeker dat dat op mijn Hyves was? Want ik geloof niet eens dat er een foto is waar ik en samen met m'n vriend op sta, en breeduit lach.
O das lief!!! Maar helaas zit ik dan in Belgie alwaar ik de administratie van de meneer moet doen!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Goede oplossing!
En anders wil ik je wel helpen? Ben dit weekend ws. in Amsterdam.
Ik las ergens dat je latexallergie hebt, misschien heeft het daarmee te maken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een bult op mijn voorhoofd....zo boven mijn neusbrug, tussen mijn wenkbrauwen in
Zomaar!
Oh die, in de Lustgarten! Die was veraf genoeg om te durven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, jouw Hyves.
En ik dacht al dat je ging checken welke foto je bedoelde, want ik ging zelf net kijken en toen zag ik jou online komen. Ik bedoel die foto voor de fontein. Hij is niet heel erg duidelijk (want van veraf), maar je lacht wel je tanden bloot
.
O, dan heb ik niks voor jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een Nikon D200! Mijn analoge is een Minolta, dus de lenzen daarvan kan ik niet gebruiken. Maar ja, deze body kon ik tweedehands voor een zéér goed prijsje overnemen en ik wilde eigenlijk sowieso overstappen op Nikon of Canon, omdat die meer accesoires hebben.
Ik heb geen verstand van camera's maar mijn moesje heeft ook een pentax! de k10Dquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef neen het volgende:
[..]
O, dan heb ik niks voor jeIk heb pentax en dan kun je ook oude lenzen nog gebruiken
Greeeeeysiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
Go Co! Met die wodka er bij moet het lukken!
En ik kan nu ook wel iets roepen over helpen, maar dan help ik je van de wal in de sloot en kom je helemaal niet meer toe aan iets nuttigs
Die kon ik niet betalenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van camera's maar mijn moesje heeft ook een pentax! de k10D
Ja dat klopt. But thanks for asking!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef neen het volgende:
[..]
O, dan heb ik niks voor jeIk heb pentax en dan kun je ook oude lenzen nog gebruiken
Dan zal ik vanavond wat extra anti-rookvibes jouw kant op sturen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
Ja best goed Muis, vandaag overdag nog makkelijker dan gister overdag!
De echte uitdaging komt vanavond weer!Dankjewel!
Ik heb nog nooit kaasfondue gehadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
Je bent een liefje!
Ik weet ook nog niet wat we moeten eten vanavond!
Kaasfondue heb ik trek in
Ik heb vandaag wel een banaan opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik las ergens dat je latexallergie hebt, misschien heeft het daarmee te maken?
Ik kan ook van die grote bulten krijgen als er een ficus in de buurt is.![]()
Heb jij ook last van een voedselintolerantie voor bananen e.d.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wij hadden vroeger zo'n echte camera obscura (waar je nog een doek over moest doen), ook van opa (een andere als die van jou denk ik zoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:57 schreef neen het volgende:
[..]
Die kon ik niet betalen![]()
ik heb een K100DS en een oude analoge van m'n opa
Ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Hey, ik weet al waar ik ga eten vanavond. Ga je mee, Muis?.
Ben alleen wel zo'n 3 uur onderweg, omdat Greys zo nodig in the middle of nowhere moet wonenquote:
O, laat maar zitten danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Kaasfondue vind ik helemaal niet lekker, gelukkig maar want het is enorm vet
D'r is niet eens een station omg?!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben alleen wel zo'n 3 uur onderweg, omdat Greys zo nodig in the middle of nowhere moet wonen.
Dan reizen we naar Rotterdam en haalt ze ons af in haar Smartjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
D'r is niet eens een station omg?!
Niet eens. Kaas is heel lekker, maar kaasfondue lijkt me erg machtig.quote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
D'r is niet eens een station omg?!
Pssst. Er passen geen drie personen in een Smart!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan reizen we naar Rotterdam en haalt ze ons af in haar Smartje. En dan kunnen we haar de hele avond afleiden, zodat ze niet aan roken denkt
.
Een uur en drie kwartierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klopt
Station Zoetermeer is wel in de buurt! En Rotjeknor Noord ook!
Ik vind het echt smerig. Zowel smaak als structuur.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet eens. Kaas is heel lekker, maar kaasfondue lijkt me erg machtig.
Ter slankificering van de maatschappij!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Syrena het volgende:
Mmm. Twixxen waren vroeger veel lekkerder. Waarom, WAAROM moeten ze toch altijd aan recepten gaan sleutelen?! De cheese-onionschips ook al.
Waarbij?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ter slankificering van de maatschappij!![]()
Maar tis wel jammer
Kusje voor mamma coooo!*MWAHH*
Je bureau lijkt op mijn essay-schrijf-bureau!
En een kusje voor Greys, kick-asssss!*MWAHHH*
Ik ben weer bij
Ik vergeet het altijd, tot ik de eerste hap neemquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind het echt smerig. Zowel smaak als structuur.
Lijntechnisch wel een voordeel
Ik ben niet liever hetero hoorquote:
We zijn toch überslank? Dus dat past welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Pssst. Er passen geen drie personen in een Smart!
Met een lange ij, dus bij, bzzzzz!! *trekt geel-zwart-gestreept pakje aan en rent rondjes* Bzzzzz!quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We zijn toch überslank? Dus dat past wel. Of anders bind je Muis vast aan de trekhaak: "Rennen kreng!"
.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met een lange ij, dus bij, bzzzzz!! *trekt geel-zwart-gestreept pakje aan en rent rondjes* Bzzzzz!
Okee, vooruit dan. *houd bijenpak aan maar jongleert ook met aardbeien*quote:
Kudos voor de NOSquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:25 schreef Muis006 het volgende:
Ik hou van de NOS
Ze zenden de inauguratie met een halve minuut vertraging uit, zodat alles ondertiteld kan worden.
Jeeeeejquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee, vooruit dan. *houd bijenpak aan maar jongleert ook met aardbeien*
Ik vind dat toch zo knap!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:14 schreef sigme het volgende:
Hier is de eetlust ook nog niet optimaal.Bakje brinta, tweederde opgegeten, daarna werd de kokhalsreflex te sterk Evy les 20 (de 4*8, woohoo )
Fruitsalade met lepeltje yoghurt 1 (een! ) boterham (zuurdesem) met likje mayo & 1 beschuitje jam
half uurtje slapen opkikker ![]()
zelfgemaakte pizza
Espresso. Bier sla ik nog maar een dagje over.
Ik ook nog niet..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind dat toch zo knap!
Ik heb met hardlopen nooit de 10 minuten achter elkaar gehaald.
Bedoel je die blonde? Die komt uit Tsjechië geloof ik. Daar zal het wel aan liggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef Muis006 het volgende:
Vik, wat heeft die fake-tanpresentatrice van de NOS raar haar!
gisteren jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook nog niet..
De volgende les meen ik? Huuh!
MoBlo had dacht ik deze week ook deze les 20 gelopen. Het is mijn eerste keer een half uur hardlopen - al is het dan nog in stukjes. Ik ben best fier op mij(en op lief).
Ik ben ook trots op julliequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook nog niet..
De volgende les meen ik? Huuh!
MoBlo had dacht ik deze week ook deze les 20 gelopen. Het is mijn eerste keer een half uur hardlopen - al is het dan nog in stukjes. Ik ben best fier op mij(en op lief).
Ja maar het lijkt alsof dat haar helemaal dood en dor is! En het zit zo raar plat bovenop d'r hoofdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je die blonde? Die komt uit Tsjechië geloof ik. Daar zal het wel aan liggen.
Zeg even als het de moeite waard wordt?? Dan neem ik pauze!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau kijkt nu ook maar de inauguratie.
houd op schei uitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef Isabeau het volgende:
MoBlo, klinkt alsof je lekker gezweet hebt
Nou ja nu een soort terugblik oo de afgelopen maanden, best geinigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef conleche het volgende:
Zeg even als het de moeite waard wordt?? Dan neem ik pauze!!
Je hebt het er maar druk mee hèquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef Muis006 het volgende:
WTF dat haar. Ik vind het hypnotiserend!
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee hè.
dat, letterlijk, vroeg ik net aan René..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik vraag me af of Obama ook bang zou zijn dat er wat gaat gebeuren...
Jij vond het redelijk zwaar toch? Waar heb jij last van? Ik krijg zere spierenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gisteren jaom weer op gang te komen
les 21 is inderdaad 2 keer 10 en een keer 12 ofzo
het was niet heul zwaar vond ik, maar het viel me tegen hoe moeilijk ik het vond, zeg maarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij vond het redelijk zwaar toch? Waar heb jij last van? Ik krijg zere spieren.
Ja haha, Darwin award voor de sukkel die wordt neergeschoten door de secret service!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:42 schreef Isabeau het volgende:
Dit is trouwens wel de allerstomste dag om een aanslag te plegen, hij is meer beveiligd dan ooit.
nou ja, als ze dat doen nadat hij zijn doel heeft geraakt, dan is hij iig wel ergens voor gestorvenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja haha, Darwin award voor de sukkel die wordt neergeschoten door de secret service!
ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:44 schreef Isabeau het volgende:
Als ik Obama was zou ik gaan janken van al die juichende mensen
Tell-sell verkoper voor de My Rotisserie!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:51 schreef conleche het volgende:
Bij die meneer zou dominee niet als eerste beroep bij me naar boven komen.....
capice!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:51 schreef conleche het volgende:
Bij die meneer zou dominee niet als eerste beroep bij me naar boven komen.....
En ik maar denken dat een president elke Amerikaan moet proberen te vertegenwoordigen. Hoe zit het dan met alle niet-christelijke religies en alle atheisten?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:51 schreef Viking84 het volgende:
Sjonge jonge jonge, niet te geloven hoeveel uitzendtijd ze verkwisten met dat geblaat tegen een niet bestaand wezen.
Als intermezzo spelen ze Anarchy, fuck yeah!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een president elke Amerikaan moet proberen te vertegenwoordigen. Hoe zit het dan met alle niet-christelijke religies en alle atheisten?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Zouden de bewakers ook met hun ogen dicht staan?.
Een niet-christelijke president (of: een president die niet pretendeert christen te zijn) heeft helaas geen kans van slagen in Amerika.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een president elke Amerikaan moet proberen te vertegenwoordigen. Hoe zit het dan met alle niet-christelijke religies en alle atheisten?
Josh Grobanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond de versie van Josh Groban leuker denk ik.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Zouden de bewakers ook met hun ogen dicht staan?.
Ik las ergens dat er genoeg mensen zijn die denken dat Obama helemaal niet christelijk is, maar het spelletje meespeelt omdat je anders idd geen schijn van kans hebtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Een niet-christelijke president (of: een president die niet pretendeert christen te zijn) heeft helaas geen kans van slagen in Amerika.
Dat weet ik alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Och, ik ben blij dat ze nu tenminste een jas aanheeft
You don't wanna know what's under there
Dat heb ik idd ook gelezenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ergens dat er genoeg mensen zijn die denken dat Obama helemaal niet christelijk is, maar het spelletje meespeelt omdat je anders idd geen schijn van kans hebtZe vonden het eerder een goede grap (beat them with their own games) dan dat ze het hypocriet vonden.
Die hoed is zaaaaalig over de topquote:
Neee Josh Groban is schattig! Hij was eerst bij never mind the buzzcocks en hij was echt zoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat Greys dat ook vindt. Slijmbal.
Hetzelfde als wat jij ook onder je jas hebt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Och, ik ben blij dat ze nu tenminste een jas aanheeft
You don't wanna know what's under there
nietsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat jij ook onder je jas hebt?.
Geen flauw idee over wie of wat je hebt hebtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:
Neee Josh Groban is schattig! Hij was eerst bij never mind the buzzcocks en hij was echt zo
potloodventer!quote:
Cultuurbarbaar! Ik zou daar ook prompt lesbisch van wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Mark: "Gebeurt er nog eens wat? Er is geen fuck aan man!".
Josh Groban = zanger en kjoetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen flauw idee over wie of wat je hebt hebt
Nou vooruit, ze heeft vaak outfitjes a laquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat jij ook onder je jas hebt?.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen flauw idee over wie of wat je hebt hebt
Ik herinner me geen president Barlet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef Muis006 het volgende:
Yo Yo Ma speelde ook ooit in het Witte Huis toen Barlet presidenr was!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef Muis006 het volgende:
Josh Groban = zanger en kjoet
Never mind the buzzcocks = geniale Engelse 'quizshow'
Ze is wel goed bedeeldquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou vooruit, ze heeft vaak outfitjes a la
[ afbeelding ]
aan
Ja ik maakte een typo, het is Bartletquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik herinner me geen president Barlet?.
Voor mij is niet te jongquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cute, waaaaay too young. Ik krijg er moederlijke gevoelens bij
Ik herinner me ook geen president Bartletquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik maakte een typo, het is Bartlet
En the West Wing niet gezien?
Moet je eens doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik herinner me ook geen president Bartlet. En nee ik heb The West Wing niet gezien idd
.
Die vind ik dan weer helemaal niet cutequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:04 schreef kwakveense het volgende:
simon amstellvind ik veel kjoeter dan josh groban...
Jaa ik ook! Heb je die aflevering met Josh Groban gezien? Ik vond het geweldig! Vooral toen Simon ging dansen op You Raise me Upquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:04 schreef kwakveense het volgende:
simon amstellvind ik veel kjoeter dan josh groban...
Je kunt ook té veel tiet hebbenquote:
Hulde aan de speech-writersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
Josh Groban bij Ally McBeal, dat was pas schattig!
Ik geloof dat dit de best speechende president ever wordt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |