quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje eng, baby eten![]()
*dagboekstukje* Ik heb een mooi jurkje gekochtIk draag altijd zwart maar deze is allemaal kleurtjes
Mooi!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook ERG blij mee! Genoeg SOG afleiding iig
En omdat ik zeurde om bikinifoto's, 1tje van mij (in lingerie). Frontal shot is iets te bloot, dus die zet ik hier niet neer
[ afbeelding ]
Bebiesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Brrrrr. Voor zowel de marsepein, als de baby's. Met name de combinatie
Van de zijkant ben je in iedergeval HOTquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook ERG blij mee! Genoeg SOG afleiding iig
En omdat ik zeurde om bikinifoto's, 1tje van mij (in lingerie). Frontal shot is iets te bloot, dus die zet ik hier niet neer
[ afbeelding ]
Oh, ik zou het wel weten. Gewoon het mes erinquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja precies, vond ik ook. Je zal maar een 'gefeli met je zoon/dochter'-taart krijgen met zo'n baby erop
.
Ja, het was dan ook een pietsje eerder dan verwacht zeg maar. Maar ja ach, het duurde bij Sasha zo lang dat we dachten 'het loopt wel los, kan wel een keertje'.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
BE!!! Wauw, wat een nieuws! Gefeliciteerd, joh! Leuk, een broertje of zusje voor je kleintje. Hij is zelf toch ook nog best klein?
Had je tijdens je vorige zwangerschap veel gesnoept? Je begrijpt dat we er alles aan gaan doen om je nu op het rechte pad te houden. *schuift een bakje worteltjes naar BE.
Wat ik zag, zag er wel goed uit hoor! En heuprondingenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bebies. Heb je mijn foto's ook gezien trouwens? (heb op deze of de vorige pagina) nog een linkje gepost. Dan zie je ook dat mijn zijkant wel ok is, maar mijn voorkant niet. En dat vind ik ook op de foto's met jas
.
Intervention.. ik ken het, ik ken het.. mmm. waarvan? Ik kijk thuis wel even op je yt-linkje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat doen anorexen ook, om extra kcal te verbranden. Zelfs onder de douche.
Check
Sws. een treurig programma; Intervention. Over zwaar verslaafde mensen (aan heroine, aan alcohol, aan meth, aan medicijnen, aan eten, aan afvallen). Word er helemaal naar van (en toch kijken he). Je doet rare dingen als je ziek thuiszit
Ik zit hier met de achterdeur open! Het is heerlijk weerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook een dunne trui met v-hals gekocht trouwensZal daar morgen ook even foto's van maken als ik thuis ben bij m'n ouders
. Maar ik vind hem zo kououououououd. Nu eerst weer dikke trui aan
.
Dan kun je ze alsnog posten. Hup hup!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat ik zag, zag er wel goed uit hoor! En heuprondingen![]()
Mijn frontal shots vielen nog wel mee, alleen moet ik er wel erg op letten dat ik rechtop sta, scheelt echt enorm veel. Ik acht mezelf dikker dan ik daadwerkelijk ben
Can we see?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat ik zag, zag er wel goed uit hoor! En heuprondingen![]()
Mijn frontal shots vielen nog wel mee, alleen moet ik er wel erg op letten dat ik rechtop sta, scheelt echt enorm veel. Ik acht mezelf dikker dan ik daadwerkelijk ben
Ja maar jij zit dan ook een stuk zuidelijker dan ik. Heb je je bikini al uit de kast getrokken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zit hier met de achterdeur open! Het is heerlijk weer
Nee dat dan weer niet! Ik heb geen zin om ziek te wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar jij zit dan ook een stuk zuidelijker dan ik. Heb je je bikini al uit de kast getrokken?
Erm, de bh die ik aanhad (en heb) is doorzichtig.... dus die ga ik niet hier plaatsen.quote:
Contract wordt op z'n vroegst over een week getekend, er kwamen van hun kant wat administratieve dingetjes tussendoor. Van mijn kant zijn er ook een aantal administratieve haken en ogen (iets met in dienst blijven bij oude werkgever tot de bonus binnen is). Waarschijnlijk gaan we het zo regelen dat ik vanaf 1 april bij m'n nieuwe werkgever fulltime aan de slag en tot die tijd alvast voor drie dagen per week.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
Maar hoe is het hier nou? Ben jij al begonnen met je nieuwe baan?
Wij hebben het gister per PM gedaan! Ik kan je dr ook eentje terugsturen als je dat wil. Alleen had ik een zwarte aan, die niet doorzichtig isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Erm, de bh die ik aanhad (en heb) is doorzichtig.... dus die ga ik niet hier plaatsen.
Oh bah! Ik heb al een hekel aan fototaarten. Ik vind het zo luguber dat de jarige dan aan stukjes wordt gehakt en wordt opgedeeld aan de hongerige gasten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik word helemaalvan dat taartentopic. Ben nog op zoek naar die van DaD.
Deze kwam ik ook tegen, babies van marsepein![]()
:
[ afbeelding ]
Dealquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wij hebben het gister per PM gedaan! Ik kan je dr ook eentje terugsturen als je dat wil. Alleen had ik een zwarte aan, die niet doorzichtig is
Die marsepeinen baby vind ik ook vrij luguber.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:14 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oh bah! Ik heb al een hekel aan fototaarten. Ik vind het zo luguber dat de jarige dan aan stukjes wordt gehakt en wordt opgedeeld aan de hongerige gasten..
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:14 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oh bah! Ik heb al een hekel aan fototaarten. Ik vind het zo luguber dat de jarige dan aan stukjes wordt gehakt en wordt opgedeeld aan de hongerige gasten..
rack?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Sexy Ewelina, en wat een rack!
Ik ga nu trouwens goed, heb gister 40 mins op de hometrainer gezeten en heb vanochtend geshred.
Voel me nu superfit!
Wb, Coldfeet!
O.quote:
Zo!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:19 schreef Anosmie het volgende:
Demm Ewelina! Jij hebt echt een nais lijf!
Vooral slaaptekort en slapheid door hoesten, last van mn buik etc.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:08 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Intervention.. ik ken het, ik ken het.. mmm. waarvan? Ik kijk thuis wel even op je yt-linkje.
Ben je ziekjes? Heb je griep of wat?
Ziek zijn is echt blegh, 's ochtends riedeltje op BBC1 tot Diagnosis Murder, dan rondje zappen en bijna een super-swing-shaper of ander curieus apparaat kopen omdat je besnotte brein denkt dat het heul handig is.. en dan een rondje Oprah, dr. Phil, en soaps die je al 7 jaar niet meer volgt maar na 2 dagen ziek zijn ben je weer helemaal bij.
Sterkte..
Awww!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je vindt de mijne lelijk, hè Vik?.
Doe es en linkje naar die van jou dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je vindt de mijne lelijk, hè Vik?.
Ze bedoelt d'r taartquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Doe es en linkje naar die van jou dan?
Hahahaha ja dat wist ik wel hoor, Ik ben heus nog wel in andere dingen geinteresseerd dan in tetten en blote vrouwen heurquote:
Riiiiiiightquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat wist ik wel hoor, Ik ben heus nog wel in andere dingen geinteresseerd dan in tetten en blote vrouwen heur
WB! Ik ben benieuwd naar je foto's volgens mij is ZA heel mooi!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
Doen we nog aan eetlijsten, eigenlijk?
Ik ben vanaf vandaag echt weer gezond aan het doen. Pff, dat is echt een crime, op vakantie. Vooral omdat je vaak te gast bent en met de pot mee-eet. Let's just say: afwisselend verstopping en diarree
He, wie is er hier nou de pot?quote:
is t heel raar dat ik bij dit plaatje alleen maar kan denken aan hoe het eruit ziet als ik een grote hap uit zijn/haar hoofdje heb genomen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik word helemaalvan dat taartentopic. Ben nog op zoek naar die van DaD.
Deze kwam ik ook tegen, babies van marsepein![]()
:
[ afbeelding ]
Heel verstandig, even wat nieuwe energie opdoen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vooral slaaptekort en slapheid door hoesten, last van mn buik etc.
Gewoon een dipdag. Wel raar hoor, ziek thuiszitten. Bij mijn vorige werkgever waar ik 2 jaar gewerkt heb, was ik kampioen niet ziek zijn, met 0 ziektedagen. Maar nu neem ik mezelf gewoon even in acht. Doe mezelf en werkgever geen lol door naar kantoor te gaan nu.
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
is t heel raar dat ik bij dit plaatje alleen maar kan denken aan hoe het eruit ziet als ik een grote hap uit zijn/haar hoofdje heb genomen?
Allebeiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Heel verstandig, even wat nieuwe energie opdoen.
2 jaar gewerkt en 0 keer ziek? Wow, dat vind ik echt een prestatie. Hoe doe je dat? Gewoon stug doorwerken als het snot uit je neus loopt of heb je gewoon een ijzeren weerstand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |