quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lieve schat, lampjes knipperen en sirenes loeien als jij iets over Greys post
![]()
Schoenmakerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Greys is m'n internetliefde.
Maar jij bent ook best leuk hoor.
Ik ben een eitje aan het bakken en dan ga ik naar de stad, iemand zoeken die de rits van m'n jas kan maken.
Over schilderijen gesproken! Ik heb je site bekeken. Moo-oooi! Je kan het echtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:56 schreef conleche het volgende:
Opscheppost. Bij het papieropruimen kom ik nu net een werkstuk tegen wat een kunstacademiestudent over 1 van mijn schilderijen heeft gemaakt. Toen was ik wel een beetje trots! Zo'n heel verslag over 1 schilderij!!
Er hoeft alleen maar een nieuw 'sluitdingetje' in en volgens m'n moeder (en Uniekhoorn) kan dat idd bij de schoenmakerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou als ik jou was op zoek gaan naar een klein naaiateliertje Viking. Daar kunnen ze de meeste kleding wel repareren.
Dank!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Over schilderijen gesproken! Ik heb je site bekeken. Moo-oooi! Je kan het echt
Ik kan het niet laten: heb je iets speciaals met zwart wit geblokt?
Dat klinkt goed Vik! Maar hoe zit dat dan als jij net geopereerd bent?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er hoeft alleen maar een nieuw 'sluitdingetje' in en volgens m'n moeder (en Uniekhoorn) kan dat idd bij de schoenmaker. Dus daar ga ik eens naar op zoek
.
Ik heb trouwens ook een ontvangstbevestiging gehad, van die mogelijke baan. Ze gaan er uitgebreid naar kijken 'en ik verwacht dat we begin februari het traject zullen vervolgen'. Dat klinkt al positief.
Gossie...goed in de gaten houden de komende uurtjes, want hij/zij zal een beetje rondzwalken en onvast op de pootjes staan. En let op Kawa's eetlust. Als het goed is wil Kawa aan het eind van de dag wel weer brokjes!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
tvp
en nu snel Kawa halen
want de dierenarts belde en zei dat hij heeeeeeeeeeel graag naar huis wil
Het is vanuit huis en voor 20 uur per week, dus dat valt ws (hopelijk!) wel te combineren met de revalidatiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat klinkt goed Vik! Maar hoe zit dat dan als jij net geopereerd bent?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zal dat ook altijd blijven koesteren!
Het viel op. Ik vind het wel leuk. Het heeft wel wat om op verschillende plekken die blokjes terug te zien. Heb je blokjes, dan heb je een echte Coquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef conleche het volgende:
Dank!![]()
En ja! Ik weet niet wat het is, maar ik wil altijd weer die blokjes. Of nou ja niet altijd, maar wel vaak! Hoewel ik ze de laatste portrettenreeks niet meer heb gebruikt.
Ow, wacht ff. De heer Co verft ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Viking84 het volgende:
O en ik vind ook dat Co prachtig werk maakt!. Net weer even gelurkt op haar site en nu zit ik op die van heer Co
.
Dank je, maar dat vind ik dus van jou ook!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:42 schreef Sugar het volgende:
Oh, MissBliss, ik kan me bij jou helemaal niet voorstellen dat je dingen aan jezelf wilt veranderen. Jij bent echt een natural beauty, vind ik!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, wacht ff. De heer Co verft ook
Ik wilde dat ik niet zo intelligent, maar gewoon creatief was...
Wat een foute opmerking!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener...ik vind MB ook mooi dun![]()
Zo dun kan ik met mijn curvy figuur nooit worden.
Want mijn vormen verdwijnen pas bij een niet levensvatbaar gewicht
Maar hoef je dan niet persoonlijk op gesprek te komen voordat ze je definitief aannemen? Dat het werk vanuit huis was, wist ik volgens mij wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is vanuit huis en voor 20 uur per week, dus dat valt ws (hopelijk!) wel te combineren met de revalidatie.
Dat is zeker een reden om te jompelen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:28 schreef progje het volgende:
Jippie ik ben mijn vakantie kilo's weer kwijt
Welke vakantie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:28 schreef progje het volgende:
Jippie ik ben mijn vakantie kilo's weer kwijt
bakje druivenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef Chicolate het volgende:
Wat is er in de supermarkt te koop, dat slankverantwoord is, meegenomen kan worden in de trein, niet te duur en lekker is?
Mijn eten is al op en ik heb nog honger.
O: Brinta met kaneel
T: Runderhart opensnijden en ontleden enzo![]()
T: Minneola
L: 2 boterhammen met likje mayo en sla
T: ? Moet dus nog kopen
D: ?
T: 1 tot 2 uur trainen
Dat kan niet zonder troep in mn tas en mn budget is max 2 euroquote:
Aww...en hij is zeker nog een beetje groggy?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
Kawa is thuis en zit aan zijn niet meer bestaande ballen te likken![]()
![]()
fail
Zakje mueslibollen? Breaker light?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef Chicolate het volgende:
Wat is er in de supermarkt te koop, dat slankverantwoord is, meegenomen kan worden in de trein, niet te duur en lekker is?
dat weekje curacao, maar gelijk wel weer goed voor iets van 3 kilo extra..quote:
Wat een hel!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:47 schreef cyclechick het volgende:
Hoe kan ik nou serieus leren als er hier buiten in de tuin bouwvakkers bezig zijn met de hele tuin omploegen (waarom is me geheel onduidelijk, het was prima) en daarbij hun radio pal voor mijn raam zetten, met allemaal Frans Bouwer, andere NL meuk die ik niet eens ken (wil ik graag zo houden) en nu hoor ik zelfs dat stomme toverballenlied
En ze zijn er nu niet eens, ze houden pauze in de auto, maar de radio staat nog wel aan
Dat durf ik niet, denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat een hel!Als ze er nu toch niet zijn, zou ik naar buiten lopen en demonstratief de radio uitzetten!
Ik ben aan het oefenenquote:
Van die los verpakte ontbijtkoekjes? Of een mueslireep, een droog broodje, een banaan...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef Chicolate het volgende:
Wat studeer je dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:58 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik ben aan het oefenenOp dit moment een website over een fictief restaurant
. Ik probeer nu php onder de knie te krijgen. Ik heb geen hertentamens, dus tijd over en dit leek me wel een leuke investering van m'n tijd. Naast dat ik het leuk vind, kan ik er misschien een klein zakcentje mee bijverdienen als ik het eenmaal kan
Banaan, appel, peer, fruitkick?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef Chicolate het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chico: yoghurtjes?Prrrrr
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:05 schreef mspoez het volgende:
egopostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chico: yoghurtjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Meenemen naar de meet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:08 schreef Liejannuh het volgende:
Goed nieuws! ColfFeet leeft nog!
Wat bizar Mspoez!Ik kan me voorstellen dat jullie daar niet aan willen.
egopostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chico: yoghurtjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Dat mag ze lekker zelf weten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Kijk je wel een beetje uit? Het klinkt alsof je op dit moment iets teveel van je lichaam vraagt! Gelukkig ga je het vandaag iets rustiger aan doen, dat lijkt me verstandig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:14 schreef SHE het volgende:
Mogguh dames & heren.
Spierpijn galore hier![]()
Hoofd en lijf zijn het duidelijk nog niet helemaal eens met de frequentie waarmee ik meen te willen sporten.
Dus vandaag alleen een uurtje wandelen op het programma, hopelijk kan ik daarmee een beetje pijn eruit lopen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef mspoez het volgende:OMFG, wat in en in triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef mspoez het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Ai, dat klinkt niet al te best!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:14 schreef SHE het volgende:
Mogguh dames & heren.
Spierpijn galore hier![]()
Hoofd en lijf zijn het duidelijk nog niet helemaal eens met de frequentie waarmee ik meen te willen sporten.
Dus vandaag alleen een uurtje wandelen op het programma, hopelijk kan ik daarmee een beetje pijn eruit lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was me duidelijk. Overigens een chronisch probleem. Mijn hoofd wil altijd harder dan mijn lijf.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kijk je wel een beetje uit? Het klinkt alsof je op dit moment iets teveel van je lichaam vraagt! Gelukkig ga je het vandaag iets rustiger aan doen, dat lijkt me verstandig.
Op zich niet zo'n heel verkeerde eigenschap (als ik me goed herinner dachten jouw artsen toch dat je nooit meer zou kunnen lopen?) maar op het moment dat je zowat flauwvalt in de sportschool is het idd tijd om naar je lichaam te luisteren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, dat was me duidelijk. Overigens een chronisch probleem. Mijn hoofd wil altijd harder dan mijn lijf.
Maar goed, lijf heeft altijd gelijk dus ik ga wel een beetje inbinden![]()
En ik ga naar de masseur; dus ik vind dat ik dan wel lief genoeg ben geweest![]()
Nee, vziw niet. Ik zou ws gewoon een freelancer zijn en ik ben één van velenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar hoef je dan niet persoonlijk op gesprek te komen voordat ze je definitief aannemen? Dat het werk vanuit huis was, wist ik volgens mij wel.
Daar zag ik ook wat over!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:51 schreef Syrena het volgende:
OHHH, jullie hebben het mss al gelezen/gehoord, volgende week maandag bij Horizon, http://www.bbc.co.uk/programmes/b00hbsk2
Waarom dunne mensen niet dik worden. Ik ben echt benieuwd. Ik denk dat ik er met zo eentje samenwoon namelijk
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:11 schreef Sugar het volgende:
Misschien moet je even een foto maken, zodat wij advies kunnen geven.
Ik wacht op de fotoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit alleen een beetje te twijfelen over m'n nieuwe jas. Het is een getailleerde jas en ergens vind ik hem wel vrij kort. Weet niet of dat zo hoort. Mijn broekriem is zichtbaar, dus dat is best kort idd
. Misschien moet ik even een foto maken zodat jullie advies kunnen geven
.
Ah, dat klinkt helemààl ideaal!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, vziw niet. Ik zou ws gewoon een freelancer zijn en ik ben één van velen.
Ja zo kort is mijn jasje ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:23 schreef Viking84 het volgende:
Tadáá. Ik hoop dat de foto's een beetje duidelijk zijn, anders ga ik Mark even vragen om foto's te maken met een gewone camera. De jas valt wel over m'n riem heen als ik m'n broek goed aan heb (hij heeft de neiging een beetje af te zakken in de loop vd dag). Je ziet op de voorfoto een stukje van de gesp. Onder de riem van de jas loopt de jas nog een cm of 5 door.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:24 schreef conleche het volgende:
Ik zie weinig van het jasje, maar ik zie wel dat je bent afgevallen!!
Aaaaah, toch wel té kort dus.quote:
Eén van de redenen daarvoor is denk ik dat sommige mensen niet stil kunnen zitten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:51 schreef Syrena het volgende:
OHHH, jullie hebben het mss al gelezen/gehoord, volgende week maandag bij Horizon, http://www.bbc.co.uk/programmes/b00hbsk2
Waarom dunne mensen niet dik worden. Ik ben echt benieuwd. Ik denk dat ik er met zo eentje samenwoon namelijk
Okquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
Dit soort jasjes hoort wel kort trouwens hoor Vik!
Je noemde het een getailleerde jas, maar op die Wehkamp site vind ik het eerder een kort model. Bij een getailleerde jas denk ik meer aan een jas met de riem/gesp in je taille en dat er dan echt zeker nog een cm. of 30 onderuit komt.
Ik was dus niet de enige die dat dachtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik bekeek de foto verkeerd, want ik dacht op de bovenste foto dat de kraan de ruimte tussen je benen was (en dat bedoel ik op een gewone manier!). Dus ik dacht dat je met je benen iets uit elkaar stond, maar het is gewoon de kraan
En dus vertekende het beeld en dacht ik dat het jasje wel best lang viel, maar dat is dus idd niet zo.
Ik wacht nog ff op duidelijker foto's!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo popjes! I'm back! En anderhalve kilo lichter (wat nogal verrassend is na 4 weken minimale sport en een dieet van chips, snoep en steaks en boerewors).
En ik ben heul bruin
Wat heb ik allemaal gemist? Nieuwe gezichten, nieuwe gewichten, ander nieuws?
Ik ben 4 weken op vakantie geweestquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..], tof dat je terug bent. Je bent enorrrrrrm lang weggeweest (ook omdat je voor je wegging een paar weken niet hebt gefokt), dus ik heb geen idee in hoeverre je bijgepraat moet worden
.
Fijn dat je het naar je zin hebt gehadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben 4 weken op vakantie geweestHet was heerlijk
en ik heb allemaal heul avontuurlijke dingen gedaan
![]()
Ja, volgende week donderdag is de operatie alquote:Zie ik nou dat je toch zo'n CI krijgt? Wow. Spannend, maar ook wel gaaf!
In bikini graag, dan hoor je er helemaal weer bij. Minder dan een bikini mag ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
CF, doe eens een foto van de bruine you!
Heb je het enorm naar je zin gehad in het Zuidafrikaansche????
Ehm, ik heb nog geen foto's van jou gezien, dus jij bent niet echt in de positie eisen te stellenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:45 schreef loveli het volgende:
[..]
In bikini graag, dan hoor je er helemaal weer bij. Minder dan een bikini mag ook.
Blijkbaar hoor ik er ook nog niet helemaal bij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ehm, ik heb nog geen foto's van jou gezien, dus jij bent niet echt in de positie eisen te stellen.
I'll pass.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:41 schreef Viking84 het volgende:
Man laat 14 kilo huid verwijderenCheck die foto's!
Onze hersenen multitasken lekker door en blijven gewoon aan eten denken terwijl ze iets anders doen. Daar ben je dan mooi klaar mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Stop maar dames, we kunnen er niets aan doen! Het is zinloos!
__Vrouwen_kunnen_niets_doen_aan_te_veel_eten__
Slotje!
Welkom terug!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo popjes! I'm back!
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En DaD, ik zag dat je aan het decoreren bent geslagen. Goed bezig, man
Ik zie geen vieze enge foto's, ik zie een voorfoto van een heul dikke meneer en een na-foto dat ik denk 'Wat een lekkere kerel!'quote:
Ha, mooi niet dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:45 schreef loveli het volgende:
[..]
In bikini graag, dan hoor je er helemaal weer bij. Minder dan een bikini mag ook.
Ja iddquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie geen vieze enge foto's, ik zie een voorfoto van een heul dikke meneer en een na-foto dat ik denk 'Wat een lekkere kerel!'
Niet vloeken, daar houden we niet vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:50 schreef Ewelina het volgende:
Jaa, ik heb eindelijk internet thuis! Na veel gevloek heb ik het draadloze netwerk geïnstalleerd en nu ben ik trots
Hij was mooier dan mijn eerste baksel, ik vond de vlindertjes cutequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja dat klopt.. Lelijk hè. Maar ik vond het hartstikke leuk om te doen, dus ik ga zondag weer aan de knutsel. Sowieso ben ik veel meer aan het koken en bakken, en dat is best een beetje geïnspireerd door jou!
Klinkt allemaal geweldig!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, mooi niet dus
Ohhh, en ik heb zoveel mooie kleren gekochtZelfs twee jurkjes, een heel feestelijk, een heel netjes.
In ZA hebben ze lekker heel veel broeken voor vrouwen met veel kont en weinig tailleIk heb 3 (!!!) goedzittende broeken meegebracht. Dat kost me normaalgesproken een jaar, om die te vinden
Ennn ik heb op een struisvogel gereden (dat is heel gevaahaarlijk) en een quadsafari gedaan en gesnorkeld en een hele enge paardenrit door de bergen gemaakt.
Maar hoe is het hier nou? Ben jij al begonnen met je nieuwe baan?
Argh, net als mijn broertje. Dat kreng wiebelt, friebelt, tikt, frut áltijd! Gek word je ervan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Eén van de redenen daarvoor is denk ik dat sommige mensen niet stil kunnen zitten.
Wiebelige, onrustige mensen verbranden de hele dag door veel meer kcals dan couch potatoes.
Ik ben er een van de laatste, ik kan úren onbeweeglijk hangen. Ik ken een heel beweeglijk iemand -die overigens niet sport!!!- die vreet als een bootwerker maar toch dun is.
*klik*quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie geen vieze enge foto's, ik zie een voorfoto van een heul dikke meneer en een na-foto dat ik denk 'Wat een lekkere kerel!'
Slank #487 Fruitmandjes voor Chico, omdat 't kan!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij was mooier dan mijn eerste baksel, ik vond de vlindertjes cute
Zeg, maar de fotoposthype? Geef 's wat links? Ik en dol op andermans foto's
Oh, dat klinkt echt heerlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, mooi niet dus
Ohhh, en ik heb zoveel mooie kleren gekochtZelfs twee jurkjes, een heel feestelijk, een heel netjes.
In ZA hebben ze lekker heel veel broeken voor vrouwen met veel kont en weinig tailleIk heb 3 (!!!) goedzittende broeken meegebracht. Dat kost me normaalgesproken een jaar, om die te vinden
Ennn ik heb op een struisvogel gereden (dat is heel gevaahaarlijk) en een quadsafari gedaan en gesnorkeld en een hele enge paardenrit door de bergen gemaakt.
*wieb..*quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ben bang dat het eerder zo is dat die mensen een te snelle stofwisseling hebben waardoor ze dun én onrustig worden.
Dat doen anorexen ook, om extra kcal te verbranden. Zelfs onder de douche.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Argh, net als mijn broertje. Dat kreng wiebelt, friebelt, tikt, frut áltijd! Gek word je ervan.
Maar als het helpt tegen de kilo's...
*wiebelwiebel*
Ja, ik ben er ook ERG blij mee! Genoeg SOG afleiding iigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet vloeken, daar houden we niet van.
Fijn dat je weer internet hebt.
En hoe is het met jou? Pootjes nog OK? En gaat de fotoreportage nog door? En ben je al strak?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:53 schreef SHE het volgende:
Wb Coldfeet!
Hoe was het? Fab
Heb je impala gegeten? Ja, carpaccio. Impala's zijn by far de saaiste dieren in enig wildpark
En cowboyvlees? Er ligt nog een zakje biltong op m'n bureau
En heb je veel goodies gekocht? Bergen!
Hoe vond je man het?Die riep na twee dagen al dat 'ie wil emigreren
Heb je pics? De meneer heeft ze gemaakt; ik moet ze nog uitzoeken
Anders is het namelijk niet gehappend!
Wow, wat ben je slankquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook ERG blij mee! Genoeg SOG afleiding iig
En omdat ik zeurde om bikinifoto's, 1tje van mij (in lingerie). Frontal shot is iets te bloot, dus die zet ik hier niet neer
[ afbeelding ]
Hier zie je hem beter!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn zijkant is heel slank. Mijn voorkant iets minderquote:
I second everything in this post!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:49 schreef Anosmie het volgende:
CF!!! Welkom terug!.
Vik, jasje is leuk! Heul niet te kort.
Mo, succes met je jeweetwelkater
Poezzie, wat een verhaal joh. Pfff... Sterkte meis.
WB!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo popjes! I'm back! En anderhalve kilo lichter (wat nogal verrassend is na 4 weken minimale sport en een dieet van chips, snoep en steaks en boerewors).
En ik ben heul bruin
Wat heb ik allemaal gemist? Nieuwe gezichten, nieuwe gewichten, ander nieuws?
Ik heb blokjeees!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
[..]
Het viel op. Ik vind het wel leuk. Het heeft wel wat om op verschillende plekken die blokjes terug te zien. Heb je blokjes, dan heb je een echte Co
Wowquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En hoe is het met jou? Pootjes nog OK? En gaat de fotoreportage nog door? En ben je al strak?
De zon schijnt in Vlaanderen. Maar vorige week zat ik in de Great Karoo met fakking 40 graden en eergister liep ik Kaapstad met rokje en teenslippers, jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt echt heerlijk.
Is het niet raar om weer terug te zijn? Als het bij jou even druilerig is als hier zou ik wel flink balen.
Dat probleem ken ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn zijkant is heel slank. Mijn voorkant iets minder
Dat vind ik dan weer een beetje eng, baby etenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik word helemaalvan dat taartentopic. Ben nog op zoek naar die van DaD.
Deze kwam ik ook tegen, babies van marsepein![]()
:
[ afbeelding ]
BE!!! Wauw, wat een nieuws! Gefeliciteerd, joh! Leuk, een broertje of zusje voor je kleintje. Hij is zelf toch ook nog best klein?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
WB!Je was net weg toen ik kwam biechten, dus ik ga het gewoon nog een keer pontificaal neerzetten.
Ik heb een paar weken terug tegen je gelogen over hoe goed ik wel niet aan het lijnen was... Check mijn signature.![]()
Ik ben het wurm iig wel al aan het opvoeden met jouw curry af en toe hoor! Maar beter gelijk wennen aan 'the good stuff'.
Ja precies, vond ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje eng, baby eten![]()
*dagboekstukje* Ik heb een mooi jurkje gekochtIk draag altijd zwart maar deze is allemaal kleurtjes
Brrrrr. Voor zowel de marsepein, als de baby's. Met name de combinatiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:59 schreef Viking84 het volgende:
:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje eng, baby eten![]()
*dagboekstukje* Ik heb een mooi jurkje gekochtIk draag altijd zwart maar deze is allemaal kleurtjes
Mooi!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En omdat ik zeurde om bikinifoto's, 1tje van mij (in lingerie). Frontal shot is iets te bloot, dus die zet ik hier niet neer
[ afbeelding ]
Bebiesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Brrrrr. Voor zowel de marsepein, als de baby's. Met name de combinatie
Van de zijkant ben je in iedergeval HOTquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, ik zou het wel weten. Gewoon het mes erinquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja precies, vond ik ook. Je zal maar een 'gefeli met je zoon/dochter'-taart krijgen met zo'n baby erop
.
Ja, het was dan ook een pietsje eerder dan verwacht zeg maar. Maar ja ach, het duurde bij Sasha zo lang dat we dachten 'het loopt wel los, kan wel een keertje'.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
BE!!! Wauw, wat een nieuws! Gefeliciteerd, joh! Leuk, een broertje of zusje voor je kleintje. Hij is zelf toch ook nog best klein?
Had je tijdens je vorige zwangerschap veel gesnoept? Je begrijpt dat we er alles aan gaan doen om je nu op het rechte pad te houden. *schuift een bakje worteltjes naar BE.
Wat ik zag, zag er wel goed uit hoor! En heuprondingenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bebies. Heb je mijn foto's ook gezien trouwens? (heb op deze of de vorige pagina) nog een linkje gepost. Dan zie je ook dat mijn zijkant wel ok is, maar mijn voorkant niet. En dat vind ik ook op de foto's met jas
.
Intervention.. ik ken het, ik ken het.. mmm. waarvan? Ik kijk thuis wel even op je yt-linkje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat doen anorexen ook, om extra kcal te verbranden. Zelfs onder de douche.
Check
Sws. een treurig programma; Intervention. Over zwaar verslaafde mensen (aan heroine, aan alcohol, aan meth, aan medicijnen, aan eten, aan afvallen). Word er helemaal naar van (en toch kijken he). Je doet rare dingen als je ziek thuiszit
Ik zit hier met de achterdeur open! Het is heerlijk weerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook een dunne trui met v-hals gekocht trouwensZal daar morgen ook even foto's van maken als ik thuis ben bij m'n ouders
. Maar ik vind hem zo kououououououd. Nu eerst weer dikke trui aan
.
Dan kun je ze alsnog posten. Hup hup!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat ik zag, zag er wel goed uit hoor! En heuprondingen![]()
Mijn frontal shots vielen nog wel mee, alleen moet ik er wel erg op letten dat ik rechtop sta, scheelt echt enorm veel. Ik acht mezelf dikker dan ik daadwerkelijk ben
Can we see?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat ik zag, zag er wel goed uit hoor! En heuprondingen![]()
Mijn frontal shots vielen nog wel mee, alleen moet ik er wel erg op letten dat ik rechtop sta, scheelt echt enorm veel. Ik acht mezelf dikker dan ik daadwerkelijk ben
Ja maar jij zit dan ook een stuk zuidelijker dan ik. Heb je je bikini al uit de kast getrokken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zit hier met de achterdeur open! Het is heerlijk weer
Nee dat dan weer niet! Ik heb geen zin om ziek te wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar jij zit dan ook een stuk zuidelijker dan ik. Heb je je bikini al uit de kast getrokken?
Erm, de bh die ik aanhad (en heb) is doorzichtig.... dus die ga ik niet hier plaatsen.quote:
Contract wordt op z'n vroegst over een week getekend, er kwamen van hun kant wat administratieve dingetjes tussendoor. Van mijn kant zijn er ook een aantal administratieve haken en ogen (iets met in dienst blijven bij oude werkgever tot de bonus binnen is). Waarschijnlijk gaan we het zo regelen dat ik vanaf 1 april bij m'n nieuwe werkgever fulltime aan de slag en tot die tijd alvast voor drie dagen per week.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben het gister per PM gedaan! Ik kan je dr ook eentje terugsturen als je dat wil. Alleen had ik een zwarte aan, die niet doorzichtig isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Erm, de bh die ik aanhad (en heb) is doorzichtig.... dus die ga ik niet hier plaatsen.
Oh bah! Ik heb al een hekel aan fototaarten. Ik vind het zo luguber dat de jarige dan aan stukjes wordt gehakt en wordt opgedeeld aan de hongerige gasten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:59 schreef Viking84 het volgende:
:
[ afbeelding ]
Dealquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wij hebben het gister per PM gedaan! Ik kan je dr ook eentje terugsturen als je dat wil. Alleen had ik een zwarte aan, die niet doorzichtig is
Die marsepeinen baby vind ik ook vrij luguber.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:14 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oh bah! Ik heb al een hekel aan fototaarten. Ik vind het zo luguber dat de jarige dan aan stukjes wordt gehakt en wordt opgedeeld aan de hongerige gasten..
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:14 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oh bah! Ik heb al een hekel aan fototaarten. Ik vind het zo luguber dat de jarige dan aan stukjes wordt gehakt en wordt opgedeeld aan de hongerige gasten..
rack?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Sexy Ewelina, en wat een rack!
Ik ga nu trouwens goed, heb gister 40 mins op de hometrainer gezeten en heb vanochtend geshred.
Voel me nu superfit!
Wb, Coldfeet!
O.quote:
Zo!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:19 schreef Anosmie het volgende:
Demm Ewelina! Jij hebt echt een nais lijf!
Vooral slaaptekort en slapheid door hoesten, last van mn buik etc.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:08 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Intervention.. ik ken het, ik ken het.. mmm. waarvan? Ik kijk thuis wel even op je yt-linkje.
Ben je ziekjes? Heb je griep of wat?
Ziek zijn is echt blegh, 's ochtends riedeltje op BBC1 tot Diagnosis Murder, dan rondje zappen en bijna een super-swing-shaper of ander curieus apparaat kopen omdat je besnotte brein denkt dat het heul handig is.. en dan een rondje Oprah, dr. Phil, en soaps die je al 7 jaar niet meer volgt maar na 2 dagen ziek zijn ben je weer helemaal bij.
Sterkte..
Awww!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je vindt de mijne lelijk, hè Vik?.
Doe es en linkje naar die van jou dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je vindt de mijne lelijk, hè Vik?.
Ze bedoelt d'r taartquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Doe es en linkje naar die van jou dan?
Hahahaha ja dat wist ik wel hoor, Ik ben heus nog wel in andere dingen geinteresseerd dan in tetten en blote vrouwen heurquote:
Riiiiiiightquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat wist ik wel hoor, Ik ben heus nog wel in andere dingen geinteresseerd dan in tetten en blote vrouwen heur
WB! Ik ben benieuwd naar je foto's volgens mij is ZA heel mooi!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
Doen we nog aan eetlijsten, eigenlijk?
Ik ben vanaf vandaag echt weer gezond aan het doen. Pff, dat is echt een crime, op vakantie. Vooral omdat je vaak te gast bent en met de pot mee-eet. Let's just say: afwisselend verstopping en diarree
He, wie is er hier nou de pot?quote:
is t heel raar dat ik bij dit plaatje alleen maar kan denken aan hoe het eruit ziet als ik een grote hap uit zijn/haar hoofdje heb genomen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:59 schreef Viking84 het volgende:
:
[ afbeelding ]
Heel verstandig, even wat nieuwe energie opdoen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vooral slaaptekort en slapheid door hoesten, last van mn buik etc.
Gewoon een dipdag. Wel raar hoor, ziek thuiszitten. Bij mijn vorige werkgever waar ik 2 jaar gewerkt heb, was ik kampioen niet ziek zijn, met 0 ziektedagen. Maar nu neem ik mezelf gewoon even in acht. Doe mezelf en werkgever geen lol door naar kantoor te gaan nu.
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
is t heel raar dat ik bij dit plaatje alleen maar kan denken aan hoe het eruit ziet als ik een grote hap uit zijn/haar hoofdje heb genomen?
Allebeiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Heel verstandig, even wat nieuwe energie opdoen.
2 jaar gewerkt en 0 keer ziek? Wow, dat vind ik echt een prestatie. Hoe doe je dat? Gewoon stug doorwerken als het snot uit je neus loopt of heb je gewoon een ijzeren weerstand?
Die kerels zijn wel verdacht stil.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]Nou ja zeg! Als de mannen hier hun foto's gingen posten zou ik net zo enthousiast commentaar geven hoor
Nou bijna net zo enthousiast dan
Ja, volgens mij vinden ze het niet gepast om commentaar te leveren ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die kerels zijn wel verdacht stil.
Ik heb iig nog geen extra reacties in mijn FoBoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij vinden ze het niet gepast om commentaar te leveren ofzo.
Ik zeg ook niks over jouw commentaar, maar jij doet insinueren/insemineren dat ik alleen maar interesse heb voor lingeriefoto's. En dat moest natuurlijk even rechtgezet worden. Want ik hou namelijk ook heel erg van taartenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]Nou ja zeg! Als de mannen hier hun foto's gingen posten zou ik net zo enthousiast commentaar geven hoor
Nou bijna net zo enthousiast dan
Ze zijn gewoon bang dat we anders stoppen met picspammen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij vinden ze het niet gepast om commentaar te leveren ofzo.
http://i20.photobucket.co(...)ust/taartvlinder.jpgquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Doe es en linkje naar die van jou dan?
Beetje jammer van dat poeder welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
http://i20.photobucket.co(...)ust/taartvlinder.jpg.
Ooohwww ik vind hem heel mooi en lief en eenvoudig, maar dat is juist beter dan zo'n hysterische bende!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
http://i20.photobucket.co(...)ust/taartvlinder.jpg.
Schaam je maar niet hoor. Ik kan niet eens een cake bakkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:36 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ooohwww ik vind hem heel mooi en lief en eenvoudig, maar dat is juist beter dan zo'n hysterische bende!
(maarja, ik kom dan ook tijdens het koekjesbakken, tot aan mijn ellebogen in het deeg vragen waarom m'n koekjes niet lukken en wat ik moet doen)
Ik houd juist meer van oude(re) taartenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik zeg ook niks over jouw commentaar, maar jij doet insinueren/insemineren dat ik alleen maar interesse heb voor lingeriefoto's. En dat moest natuurlijk even rechtgezet worden. Want ik hou namelijk ook heel erg van taartenVooral als zo nog niet zo oud zijn
Zal ik hem dan maar inkoppen, als Viking het zelf niet doet:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
Vooral omdat je vaak te gast bent en met de pot mee-eet.
Ik ken geen Marc. Wel een Markquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar inkoppen, als Viking het zelf niet doet:
Dat schijnt Marc ook regelmatig te doen. Whe he he.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sorry, je zei pot.
Wat wil je maken, dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:36 schreef P.F het volgende:
Ik heb honger maar ik snap niet hoe de combimagnetron werkt
Oh jee, vindt Viking het pijnlijk als je dat woord gebruikt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sorry, je zei pot.
Ik ook. Nog 18 minuten en dan mag ikquote:
Brinta!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat wil je maken, dan?
En hallo fallusjeHoe gaat het met je groepswerk en je vriend en alles?
Ik hoop het niet! Als dat wel zo is: sorry Viking.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jee, vindt Viking het pijnlijk als je dat woord gebruikt?
We aten vaak bij mensen thuis, 's avonds.
Wat voor merk is het? Heeft je combimagnetron knopjes met daarop 'Convection' (oven)?quote:
Je kunt melk ook gewoon in een pannetje opwarmen hoor, dan kun je ook brinta makenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Brinta!
- Ik ben uit het groepje gegooid
- Goeeeed! We hebben al 7 maanden en 20 dagen!! En we gaan voor valentijn naar een hotel 2 nachten maar de week daarna kwam beter uit maar het is zeg maar wel voor valentijn want we hadden beide nog nooit iets gedaan met valentijn!
- Ik heb een kamer!!!
En hoe gaat het met jou??
Ja, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik houd juist meer van oude(re) taarten.
uit een echte baby neem ik geen hapje hoor... die geef ik hooguit een kusje op zn hoofdje...quote:
Ik vind het niet echt geweldig nee....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik hoop het niet! Als dat wel zo is: sorry Viking.
Liep jij gisteren rond 15.45u bij de AH op de Dam? Zo ja, dan heb ik jou gezien (en volgens mij jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Brinta!
- Goeeeed! We hebben al 7 maanden en 20 dagen!! En we gaan voor valentijn naar een hotel 2 nachten maar de week daarna kwam beter uit maar het is zeg maar wel voor valentijn want we hadden beide nog nooit iets gedaan met valentijn!
- Ik heb een kamer!!!
Het is een egt europa stylequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat voor merk is het? Heeft je combimagnetron knopjes met daarop 'Convection' (oven)?
Anders vraag je het ff aan een huisgenoot
En je mr weet het ook niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is een egt europa style
die weten het ook niet want hij staat in de kamer van mijn mr (heee na 7 maanden weet ik nog steeds niet hoe dat ding werkt)
JE HEBT EEN KAMER!!! WOW!!! En, hoe vind je het nou, lekker op jezelf?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Brinta!
- Ik heb een kamer!!!
Echt? Mag je liever niet het woord pot gebruiken? Ook niet als het wat anders betekent?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt geweldig nee.....
Troost je: ik heb mijn magnetron al 2 jaar, gebruik hem meerdere keren per week en ik wist vorige week ook ineens niet meer hoe 'ie werktequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is een egt europa style
die weten het ook niet want hij staat in de kamer van mijn mr (heee na 7 maanden weet ik nog steeds niet hoe dat ding werkt)
Uhm...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Liep jij gisteren rond 15.45u bij de AH op de Dam? Zo ja, dan heb ik jou gezien (en volgens mij je)!
Dan neem ik alles terug en zal ik het nóóit meer doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit te klierenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt? Mag je liever niet het woord pot gebruiken? Ook niet als het wat anders betekent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ofzo. Maar het woord 'pot' gebruik ikzelf ook
.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik zeg ook niks over jouw commentaar, maar jij doet insinueren/insemineren dat ik alleen maar interesse heb voor lingeriefoto's. En dat moest natuurlijk even rechtgezet worden. Want ik hou namelijk ook heel erg van taartenVooral als zo nog niet zo oud zijn
Nou ik heb m'n kamer pas sinds gister, heb hem vandaag schoongemaakt en ik moet nog furfen/een vloer/ een bed. (Ik sliep vandaag bij mijn mr, 5 verdiepingen hoger)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JE HEBT EEN KAMER!!! WOW!!! En, hoe vind je het nou, lekker op jezelf?
En: leuk van Valentijn! Goed idee, ik ga ook iets knus boeken en mijn meneer verrassen. Of ik combineer het met een bezoekje aan Zweden
Ja, zie je wel!!!! Ik wist het!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm...
Even denken hoor!
10 uur contract bij hoogte kadijk
11-12 fitnessen
13-16? in mijn/zijn kamer
16-22 ub/ah op de dam/ub/ah op de dam /ub/ah op de dam/ub
Dus ja het zou kunnen! Ik had een groene jas aan!!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan neem ik alles terug en zal ik het nóóit meer doen.
Hehe, we waren toch niet heel klefquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, zie je wel!!!! Ik wist het!!![]()
Oh, en je mr is goedgekeurd!
Ach er is iig 1 ding zeker! Het woord pot past ook niet bij jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar je hebt toch 7 maanden?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:49 schreef conleche het volgende:
Wat is dat voor een taal als je zegt: We hebben al 7 maanden enzovoorts. Moet daar niet wat achter?? Verkering, een relatie, sex voor mijn part???
Ik zie het hier vaker voorbijkomen, maar das toch geen ABN??
Ja hoor.quote:
Nee hoor, maar ik herkende hem van de foto'squote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, we waren toch niet heel klef![]()
En natuurlijk is hij goedgekeurd, hij is de leukste ooit!
Ik heb al eh *denkt* 3 jaar, 3 maanden en 11 dagen een liefdesrelatie met mijn mister!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:49 schreef conleche het volgende:
Wat is dat voor een taal als je zegt: We hebben al 7 maanden enzovoorts. Moet daar niet wat achter?? Verkering, een relatie, sex voor mijn part???
Ik zie het hier vaker voorbijkomen, maar das toch geen ABN??
Phew, gelukkig.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit te klieren.
Het maakt mij echt niet uit hoe je me noemt hoor, zolang het maar wel een beetje netjes blijft.
Dus nietOohh gelukkig, dat dacht ik namelijk eerst ook, en dacht jou wel een beetje in te kunnen schatten (jaahhh ik ken je ook zo goed he, na al die tijd hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ofzo. Maar het woord 'pot' gebruik ikzelf ook
.
)
Maar toen reageerde je ineens heel serieus en dacht ik![]()
Maar we are still one happy lovin family dus
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Ik heb geen telefoon want die is leeg..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En je mr weet het ook niet?Kun je 'm niet ff bellen?
Zes jaar! En ik dacht dat ik stoer was met mijn 3 jaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zeg altijd: "Op 6 februari 2009 ben ik al 6 jaar samen met mijn vriend"![]()
"wat hebben" gebruik ik dan niet zo vaak
'Lesbo' denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Phew, gelukkig.
Ik ben het trouwens eens met MariaEtc. maar wat is dan een vrouwelijker woord? Lesbiënne?
Ik heb hier een boek staan over homoseksualiteit in Nederland van 1750-nu en daarin wordt ook het woord pot gebruikt. En dat is een wetenschappelijke publicatie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Phew, gelukkig.
Ik ben het trouwens eens met MariaEtc. maar wat is dan een vrouwelijker woord? Lesbiënne?
Da's zo romantischquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
Ik heb 7 maanden en 20 dagen een vunzige overeenkomst met meneer farfallus!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oohh gelukkig, dat dacht ik namelijk eerst ook, en dacht jou wel een beetje in te kunnen schatten (jaahhh ik ken je ook zo goed he, na al die tijd hier)
Maar toen reageerde je ineens heel serieus en dacht ik![]()
Maar we are still one happy lovin family dus
Hmm ik vind dat dan weer klinken alsof... tsja kweenie precies, meer alsof 't een besmettelijke ziekte is ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach er is iig 1 ding zeker! Het woord pot past ook niet bij jeIk denk dan aan van die houthakkersoverhemden-scheeractiviteitloze-kortharige-dudettes! En jij bent gewoon een leuk meiske! Daar staat het woord 'lesbisch' veel beter bij dan 'pot'!
EDIT: en je vindt het niet erg!Maar nog steeds vinnik lesbiënne beter passen
![]()
Ik zeg ook dat ik bijna 4 jaar samen ben metquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zeg altijd: "Op 6 februari 2009 ben ik al 6 jaar samen met mijn vriend"![]()
"wat hebben" gebruik ik dan niet zo vaak
You will reach the 6 year-awesomeness yet, young padawanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zes jaar! En ik dacht dat ik stoer was met mijn 3 jaar
Ik ben in februari 5 jaar samen met mijn misterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zes jaar! En ik dacht dat ik stoer was met mijn 3 jaar
Of:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik snapte al niet hoe jullie konden denken dat ik hier een belediging in kon zien. Als je al niet meer kunt zeggen dat je met de pot mee eet of moet eten wat de pot schaft...
![]()
.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
Ik heb 7 maanden en 20 dagen een vunzige overeenkomst met meneer farfallus!
Nah, ik zou dat nooit zeggen. Is een beetje... puberaal. Ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Het is grammaticaal misschien niet helemaal correct, maar iedereen zegt het zo.
"Ik heb 7 maanden met hem of haar".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een tamelijk onzijdig woord, eigenlijk![]()
Schaften vind ik dan wel weer een lelijk woord, dat is voor bouwvakkers.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik snapte al niet hoe jullie konden denken dat ik hier een belediging in kon zien. Als je al niet meer kunt zeggen dat je met de pot mee eet of moet eten wat de pot schaft...
![]()
.
Thank you master for this token of confidencequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
You will reach the 6 year-awesomeness yet, young padawan
Is het ook. Wacht maar tot de meetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hmm ik vind dat dan weer klinken alsof... tsja kweenie precies, meer alsof 't een besmettelijke ziekte is ofzo
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, ik zou dat nooit zeggen. Is een beetje... puberaal. Ofzo.
En ik vindJa natuurlijk, maar toch word ik hier op Fok! wel eens uitgescholden voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een tamelijk onzijdig woord, eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En dan zeg ik altijd: "Hey, wat doe jij altijd bij je vriendin?" en dan is het stil.
Niet meer actief op Fok!
Potvolkloffiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of:
Op elk potje past een dekseltje
Potverdriedubbeltjes
WC-pot
Pol Pot
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En ik vindUhuh!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een tamelijk onzijdig woord, eigenlijk
![]()
WBCF!! Missed you!!
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
O Dear.. Als je maar niet denkt dat ik naast jou ga zitten hoor. Ik blijf liever een beetje uit de buurt bij van die jongeren die dan lesbisch denken te zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het ook. Wacht maar tot de meet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van iemand anders ging lopen spelen.
En sindsdien weet ik geen enkele vent vast te houden.
Maarja ze zijn dan ook allemaal getrouwd of niet goed genoeg tegenwoordig
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef cyclechick het volgende:
En het is al ruim twee jaar geleden dat mijn vriendje het'Jachtseizoen is nog geopend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van iemand anders ging lopen spelen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef cyclechick het volgende:
En het is al ruim twee jaar geleden dat mijn vriendje het'Beter kwijt dan rijk, zo iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van iemand anders ging lopen spelen.
![]()
Mijn ervaring is altijd, dat ik verliefd word als ik heb absoluut niet wil, of mijn hoofd er niet naar staat.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Als jouw mister dat meisje van laatst had gebeft had je het niet meer zo tof en leuk gevonden!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:01 schreef P.F het volgende:
Maar beffen is tof en leuk, dus ik zie het probleem niet!
Als mijn vriend dat zou doen bij iemand anders, dan vind ik dat echt niet leuk hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:01 schreef P.F het volgende:
Maar beffen is tof en leuk, dus ik zie het probleem niet!
Oh, no worries, ik heb vorige week donderdag 3 telefoonnummers gekregen, 1x gezoend, en twee dagen later met telefoonnummer 2 gezoendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |