Je hebt de eerste en ergste dag gewoon overleefd en achter de rug!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen lieffies!
HostiMeister, namens Boor bedankt voor de complimenten!
Als je in mijn sig klikt op de Boris-Bink link kan hij zich nog wat meer voor je uitsloven
Elisa, leukkkk!Jij bent dus die met het petje? Wat een lef, ik vind het echt tof dat jullie dat durfden!
Ik vind het een spannende dag zeg! Met Obama!
Er staat echt iets te gebeuren hoor mensen en wij 'waren er bij'!
Dank BE!Ik probeer het nog even zonder, de eerste 24 uur zijn redelijk zonder grote ellende gelukt!
oh...dat...quote:
Oh kijk, iemand die niet over me heen leestquote:
Cynicus!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh...dat...met die dude aan de andere kant van de oceaan, right? toespraakje...change blablabla...today blablabla...president...blablabla...hope...blablabla...I have a dream...blablabla...en dan applaus enzo...?
Oh wat leuk!! Is vast heel leuk om elkaar weer te zien!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:05 schreef conleche het volgende:
Ik heb gemaild met dat oude vriendinnetje van vroeger en ze is nog steeds heel leuk!! Freelance journaliste, 2 kinderen en ze wist zich nog te herinneren dat we erg van Can you feel it van the Jacksons hielden![]()
Wel leuk om te zien, dat als je 10 bent je toch al mensenkennis hebt!!
Grappig hoor, misschien ga ik haar wel weer eens zien!
Vandaag wordt eenzelfde dag als gisteren. Qua sport en administratie.
/dagboekgeneuzel
En ik heb ook een eng gevoel wb Obama en moordaanslagen
ik had het ook gelezen hoor...maar als man kan ik hier natuurlijk niet om semi-naakte foto's gaan lopen zeurenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh kijk, iemand die niet over me heen leest
Mereltje, het is wel eerlijk oversteken met foto's heur, er werd alleen heen en weer ge PMt!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik weet wel beter.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh...dat...met die dude aan de andere kant van de oceaan, right? toespraakje...change blablabla...today blablabla...president...blablabla...hope...blablabla...I have a dream...blablabla...en dan applaus enzo...?
Meet the new boss, same as the old boss...quote:
Maar ik heb zo mijn twijfels over de inhoudelijke relevantie van die postquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde als voor Merel!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik had het ook gelezen hoor...maar als man kan ik hier natuurlijk niet om semi-naakte foto's gaan lopen zeuren![]()
Ohja! Die heb ik ook nog! Was ik even vergeten (ik heb een hele hups mailadressen die allemaal aan elkaar gelinkt zijn, maar deze heb ik er buiten gelaten. Goed idee!)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet ik je een gmailadres toesturen??
Nou die man was zo aardig de stress was meteen al weg!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:49 schreef cyclechick het volgende:
Beterschap voor je mams, chico!
En Greys HEEUUULL veeeell succes!!! Je kan het je kan het je kan het!!
En ik ben benieuwd of PF zo dr stress ook kwijt is, na het tekenen!
Goodmorning all!
Ik als lesbo ook niet, maar ik doe het lekker tochquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik had het ook gelezen hoor...maar als man kan ik hier natuurlijk niet om semi-naakte foto's gaan lopen zeuren![]()
Ik heb ook de helft gemist hoor. Maar ik pm dan ook geen foto's door. Jullie zien wel op de meet hoe slank ik ben geworden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het nogal beangstigend dat jij je in de gedachtengang van de gemiddelde moordenaar weet te verplaatsenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ohja! Die heb ik ook nog! Was ik even vergeten (ik heb een hele hups mailadressen die allemaal aan elkaar gelinkt zijn, maar deze heb ik er buiten gelaten. Goed idee!)
@Greys: jij heldin! Wees maar trots op jezelf. Hoeveel sigaretten heb je nu al uitgespaard?
Een ideetje: al het geld dat je deze week/maand uitspaart investeren in jezelf/mooie kleding/lingerie/vakantie. Is misschien een extra stimulans het vol te houden.
@ElisaBDat is inderdaad wel heel stereotype. Overigens ontdek ik onder dat petje van jou geen appelwangetjes maar juist een mooi koppie. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Heb ik overigens wat gemist of is er een moordaanslag op Obama aangekondigd? Lijkt me trouwens sterk dat ze dat vandaag doen. "Beter" wachten ze een paar maandjes tot de veiligheidsmaatregelen een beetje afgezwakt zijn.(hiermee wil ik dus niet zeggen dat ik tegen/anti Obama ben hè. probeer me alleen te verplaatsen in de gedachtengang van de gemiddelde moordenaar
)
Waarom? Is gewoon een kwestie van projectmanagement, riscico-analyse etcquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik vind het nogal beangstigend dat jij je in de gedachtengang van de gemiddelde moordenaar weet te verplaatsen
Ik haak bij de volgende foto wel weer aan. Ik had zo mee kunnen doen; heb hier nog een prachtige bikinifoto liggen. Genaamd walrus.jpgquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Mereltje, het is wel eerlijk oversteken met foto's heur, er werd alleen heen en weer ge PMt!!
Ik prefereer (huh?Is dat NL?) toch te denken dat de gemiddelde moordenaar zo sick and twisted is, dat ik mij daar, met mijn logische gedachtengang, niet in kan verplaatsenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Is gewoon een kwestie van projectmanagement, riscico-analyse etc
Ik begrijp het ook wel, maar het was een grapjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
Ik begrijp wat Tink bedoelt. Vanavond is beveiligder dan beveiligd, dan gaat er echt niets gebeuren!
Mocht er iemand Obama om willen leggen, dan wacht die heus tot men minder oplettend is.
Al blijf ik hopen dat het niet gaat gebeuren, ik wil wel eens zien waar deze meneer toe in staat is!
Wat heerlijk voor je! Mede-stadgenoot! Waar zit het precies in Amsterdam?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou die man was zo aardig de stress was meteen al weg!
Daarna was ik alleen maar uitgelaten, maar ik ging daarna meteen yoga/pilates doen!!! Dus toen was het voor 90% weg maar nog wel HEEL aanwezig!!!!!
En ik wil er de hele tijd heen (ik zit nu 4 verdiepingen er boven en 6 meter naar rechts of zo)
Ladies and gentlemen, there's a serial killer among us!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik vind het nogal beangstigend dat jij je in de gedachtengang van de gemiddelde moordenaar weet te verplaatsen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel, maar het was een grapje
En afkortingen snap ik nooitquote:
Dude, wij levelen, totallyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen, there's a serial killer among us!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Niet helemaal, want ik ben beter ingeburgerd in de afkortingenquote:
O m'n vriendje heeft mij gedwongenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat heerlijk voor je! Mede-stadgenoot! Waar zit het precies in Amsterdam?
En je doet ook nog eens yoga-pilates. Ik en Maria dachten dat we de enigen waren die yoga en aanverwante zaken geinteresseerd waren.
Jeej!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:14 schreef P.F het volgende:
De kamer: Hij was wit en leeg, de foto's komen vanavond! En er zat een meisje in dat alles (badkamer plafond, ramen) had versierd met regenbogen, hele grote regenbogen
En volgens mij zijn de andere 12 heel leuk want ze hadden een award van de huismeester gekregen omdat het er zo gezellig en netjes uitzag!!
Meet??quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb ook de helft gemist hoor. Maar ik pm dan ook geen foto's door. Jullie zien wel op de meet hoe slank ik ben geworden.
Das juist handig, dan kan jij mij weer op de hoogte brengen van alles wat ik niet snap, en blijven we dus toch op hetzelfde niveauquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet helemaal, want ik ben beter ingeburgerd in de afkortingen![]()
.
PI = Post Icon (dat icoontje wat je bij een bericht ziet dus)
Nee, die ¤ 45 - ¤ 300 is ongeveer wat ik verdien per exposant. Blijft weinig natuurlijk. Succes met leren!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:26 schreef cyclechick het volgende:
Tink: ik heb daar echt totaal geen verstand van, maar dat klinkt wel heel weinig hoor! 15 procent van 300 euro is maar 45, en dan zit je dus al aan de bovenkant van wat je per klant kunt verdienen?
Misschien nog een vast bedrag erbij afspreken, en dan die provisie als bonus daarop ofzo?
En Josh Groban samen met The Gay Men's Chorus of Washinton!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:37 schreef Viking84 het volgende:
IYou Tube!
Jon Bon Jovi
blijkt ook gezongen te hebben tijdens het inauguratieconcert en dat heb ik net even kunnen terugzien
. Sowieso: ik heb een hele lijst met favorieten en elke keer als ik inlog staan er allemaal meer of minder interessante recommendations
.
/dagboekpost.
Ik zag wel een andere uitvoering van You Raise Me Up, maar die jij noemde stond er niet bijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En Josh Groban samen met The Gay Men's Chorus of Washinton!![]()
Josh Grobanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En Josh Groban samen met The Gay Men's Chorus of Washinton!![]()
Jaaaaaa! Tof he? Helemaal aan het einde zie je naast Heather echt een soort George Michael wannabe heaumeau op de achtergrondquote:
Jij hebt geen smaak. Greys en ik wel. Greys en ik zouden heel goed bij elkaar passenquote:
Hi Vikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:03 schreef Viking84 het volgende:
Precies. Ik snap die post van ElisaB ook niet hoor.
Ik bedoel er niks mee ofzo.
Ja, alles kanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:11 schreef Tinkepink het volgende:
@ElisaBDat is inderdaad wel heel stereotype. Overigens ontdek ik onder dat petje van jou geen appelwangetjes maar juist een mooi koppie. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
van de andere kant is vanavond juist de gelegenheid om het wél te doen, als je echt een boodschap uit wil sturen...en het enige wat nodig is is één man met een geweer...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
Ik begrijp wat Tink bedoelt. Vanavond is beveiligder dan beveiligd, dan gaat er echt niets gebeuren!
Mocht er iemand Obama om willen leggen, dan wacht die heus tot men minder oplettend is.
Al blijf ik hopen dat het niet gaat gebeuren, ik wil wel eens zien waar deze meneer toe in staat is!
Je hebt gelijk...Jij hebt inderdaad smaak...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak. Greys en ik wel. Greys en ik zouden heel goed bij elkaar passen.
Ai laf joe toe!!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:00 schreef ElisaB het volgende:
Greys, joe ar fukking fantastik!
Joe go girl!
En jij moet je snavel houden!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:04 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...Jij hebt inderdaad smaak...![]()
alleen geen bijzonder goede...
Ik stuur je even een pm-etje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:21 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft hier trouwens weleens iemand op provisiebasis gewerkt? Een -mogelijke- nieuwe klant heeft mij gevraagd exposanten voor een beurs te zoeken. Per klant krijg ik 15% van het inschrijfgeld (is iets tussen de ¤ 40 en ¤ 350 per exposant). Ik vind het zelf nogal magertjes, of zie ik dat verkeerd?
Niet doen; onnodig!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:01 schreef Viking84 het volgende:
En ik voelde me ook niet aangesproken hoor, meer dat ik mezelf ging afvragen of hetero's hier het ook ongepast zouden vinden als ik hun complimenteer met hun lijf. Want ik bedoel er niks mee verder.
ik ook van jou hoorquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Elisa, je wangetjes zijn om in te knijpen zo cute!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
*kick!*
Zit je boekhouding-ontwijkend-gedrag te vertonen?
Maarrrr wie zegt dan dat het een slechte smaak is als je er WEL van houdt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ook van jou hoor
..alleen niet van Josh
Appeltje errenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:12 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al 5 kopjes koffie op, heb al 3 mensen gebeld, zit hier te appeltje erren. Maar nu ga ik beginnen. Ik moet hier iemand voor vinden..........
Valt het op?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
zit jij 's even niet zo op Greys te gheylen Vik!![]()
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maarrrr wie zegt dan dat het een slechte smaak is als je er WEL van houdt?
Misschien heb jij wel een reuze rotsmaak omdat je er NIET van houdt! Hm? Nou?
Je bent man, dus hebt bij voorbaat een andere (betere) smaakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dat zeg ik...toegegeven, ik ben misschien niet helemaal objectief...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bent man, dus hebt bij voorbaat een andere (betere) smaak
prima reactie...quote:
Ook wansmaak zeker?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
prima reactie...maar geen argumenten er tegen, begrijp ik?
En dat hebben wij nou bij jou!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef Sugar het volgende:
Oh, MissBliss, ik kan me bij jou helemaal niet voorstellen dat je dingen aan jezelf wilt veranderen. Jij bent echt een natural beauty, vind ik!
quote:
Zou zomaar kunnenquote:
Hihi, dank je!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Phaidra wat goed van je dat je niet gesnaaid hebt!!!!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Valt het op?![]()
.
De foto's van gisteren staan nu eenmaal nog op m'n netvlies![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |