Niet doen; onnodig!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:01 schreef Viking84 het volgende:
En ik voelde me ook niet aangesproken hoor, meer dat ik mezelf ging afvragen of hetero's hier het ook ongepast zouden vinden als ik hun complimenteer met hun lijf. Want ik bedoel er niks mee verder.
ik ook van jou hoorquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Elisa, je wangetjes zijn om in te knijpen zo cute!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
*kick!*
Zit je boekhouding-ontwijkend-gedrag te vertonen?
Maarrrr wie zegt dan dat het een slechte smaak is als je er WEL van houdt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ook van jou hoor
..alleen niet van Josh
Appeltje errenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:12 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al 5 kopjes koffie op, heb al 3 mensen gebeld, zit hier te appeltje erren. Maar nu ga ik beginnen. Ik moet hier iemand voor vinden..........
Valt het op?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
zit jij 's even niet zo op Greys te gheylen Vik!![]()
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maarrrr wie zegt dan dat het een slechte smaak is als je er WEL van houdt?
Misschien heb jij wel een reuze rotsmaak omdat je er NIET van houdt! Hm? Nou?
Je bent man, dus hebt bij voorbaat een andere (betere) smaakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dat zeg ik...toegegeven, ik ben misschien niet helemaal objectief...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bent man, dus hebt bij voorbaat een andere (betere) smaak
prima reactie...quote:
Ook wansmaak zeker?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
prima reactie...maar geen argumenten er tegen, begrijp ik?
En dat hebben wij nou bij jou!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef Sugar het volgende:
Oh, MissBliss, ik kan me bij jou helemaal niet voorstellen dat je dingen aan jezelf wilt veranderen. Jij bent echt een natural beauty, vind ik!
quote:
Zou zomaar kunnenquote:
Hihi, dank je!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Phaidra wat goed van je dat je niet gesnaaid hebt!!!!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Valt het op?![]()
.
De foto's van gisteren staan nu eenmaal nog op m'n netvlies![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |