Maar hoef je dan niet persoonlijk op gesprek te komen voordat ze je definitief aannemen? Dat het werk vanuit huis was, wist ik volgens mij wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is vanuit huis en voor 20 uur per week, dus dat valt ws (hopelijk!) wel te combineren met de revalidatie.
Dat is zeker een reden om te jompelen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:28 schreef progje het volgende:
Jippie ik ben mijn vakantie kilo's weer kwijt
Welke vakantie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:28 schreef progje het volgende:
Jippie ik ben mijn vakantie kilo's weer kwijt
bakje druivenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef Chicolate het volgende:
Wat is er in de supermarkt te koop, dat slankverantwoord is, meegenomen kan worden in de trein, niet te duur en lekker is?
Mijn eten is al op en ik heb nog honger.
O: Brinta met kaneel
T: Runderhart opensnijden en ontleden enzo![]()
T: Minneola
L: 2 boterhammen met likje mayo en sla
T: ? Moet dus nog kopen
D: ?
T: 1 tot 2 uur trainen
Dat kan niet zonder troep in mn tas en mn budget is max 2 euroquote:
Aww...en hij is zeker nog een beetje groggy?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
Kawa is thuis en zit aan zijn niet meer bestaande ballen te likken![]()
![]()
fail
Zakje mueslibollen? Breaker light?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef Chicolate het volgende:
Wat is er in de supermarkt te koop, dat slankverantwoord is, meegenomen kan worden in de trein, niet te duur en lekker is?
dat weekje curacao, maar gelijk wel weer goed voor iets van 3 kilo extra..quote:
Wat een hel!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:47 schreef cyclechick het volgende:
Hoe kan ik nou serieus leren als er hier buiten in de tuin bouwvakkers bezig zijn met de hele tuin omploegen (waarom is me geheel onduidelijk, het was prima) en daarbij hun radio pal voor mijn raam zetten, met allemaal Frans Bouwer, andere NL meuk die ik niet eens ken (wil ik graag zo houden) en nu hoor ik zelfs dat stomme toverballenlied
En ze zijn er nu niet eens, ze houden pauze in de auto, maar de radio staat nog wel aan
Dat durf ik niet, denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat een hel!Als ze er nu toch niet zijn, zou ik naar buiten lopen en demonstratief de radio uitzetten!
Ik ben aan het oefenenquote:
Van die los verpakte ontbijtkoekjes? Of een mueslireep, een droog broodje, een banaan...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef Chicolate het volgende:
Wat studeer je dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:58 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik ben aan het oefenenOp dit moment een website over een fictief restaurant
. Ik probeer nu php onder de knie te krijgen. Ik heb geen hertentamens, dus tijd over en dit leek me wel een leuke investering van m'n tijd. Naast dat ik het leuk vind, kan ik er misschien een klein zakcentje mee bijverdienen als ik het eenmaal kan
Banaan, appel, peer, fruitkick?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef Chicolate het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chico: yoghurtjes?Prrrrr
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:05 schreef mspoez het volgende:
egopostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chico: yoghurtjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |