quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lieve schat, lampjes knipperen en sirenes loeien als jij iets over Greys post
![]()
Schoenmakerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Greys is m'n internetliefde.
Maar jij bent ook best leuk hoor.
Ik ben een eitje aan het bakken en dan ga ik naar de stad, iemand zoeken die de rits van m'n jas kan maken.
Over schilderijen gesproken! Ik heb je site bekeken. Moo-oooi! Je kan het echtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:56 schreef conleche het volgende:
Opscheppost. Bij het papieropruimen kom ik nu net een werkstuk tegen wat een kunstacademiestudent over 1 van mijn schilderijen heeft gemaakt. Toen was ik wel een beetje trots! Zo'n heel verslag over 1 schilderij!!
Er hoeft alleen maar een nieuw 'sluitdingetje' in en volgens m'n moeder (en Uniekhoorn) kan dat idd bij de schoenmakerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou als ik jou was op zoek gaan naar een klein naaiateliertje Viking. Daar kunnen ze de meeste kleding wel repareren.
Dank!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Over schilderijen gesproken! Ik heb je site bekeken. Moo-oooi! Je kan het echt
Ik kan het niet laten: heb je iets speciaals met zwart wit geblokt?
Dat klinkt goed Vik! Maar hoe zit dat dan als jij net geopereerd bent?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er hoeft alleen maar een nieuw 'sluitdingetje' in en volgens m'n moeder (en Uniekhoorn) kan dat idd bij de schoenmaker. Dus daar ga ik eens naar op zoek
.
Ik heb trouwens ook een ontvangstbevestiging gehad, van die mogelijke baan. Ze gaan er uitgebreid naar kijken 'en ik verwacht dat we begin februari het traject zullen vervolgen'. Dat klinkt al positief.
Gossie...goed in de gaten houden de komende uurtjes, want hij/zij zal een beetje rondzwalken en onvast op de pootjes staan. En let op Kawa's eetlust. Als het goed is wil Kawa aan het eind van de dag wel weer brokjes!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
tvp
en nu snel Kawa halen
want de dierenarts belde en zei dat hij heeeeeeeeeeel graag naar huis wil
Het is vanuit huis en voor 20 uur per week, dus dat valt ws (hopelijk!) wel te combineren met de revalidatiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat klinkt goed Vik! Maar hoe zit dat dan als jij net geopereerd bent?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zal dat ook altijd blijven koesteren!
Het viel op. Ik vind het wel leuk. Het heeft wel wat om op verschillende plekken die blokjes terug te zien. Heb je blokjes, dan heb je een echte Coquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef conleche het volgende:
Dank!![]()
En ja! Ik weet niet wat het is, maar ik wil altijd weer die blokjes. Of nou ja niet altijd, maar wel vaak! Hoewel ik ze de laatste portrettenreeks niet meer heb gebruikt.
Ow, wacht ff. De heer Co verft ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Viking84 het volgende:
O en ik vind ook dat Co prachtig werk maakt!. Net weer even gelurkt op haar site en nu zit ik op die van heer Co
.
Dank je, maar dat vind ik dus van jou ook!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:42 schreef Sugar het volgende:
Oh, MissBliss, ik kan me bij jou helemaal niet voorstellen dat je dingen aan jezelf wilt veranderen. Jij bent echt een natural beauty, vind ik!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, wacht ff. De heer Co verft ook
Ik wilde dat ik niet zo intelligent, maar gewoon creatief was...
Wat een foute opmerking!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener...ik vind MB ook mooi dun![]()
Zo dun kan ik met mijn curvy figuur nooit worden.
Want mijn vormen verdwijnen pas bij een niet levensvatbaar gewicht
Maar hoef je dan niet persoonlijk op gesprek te komen voordat ze je definitief aannemen? Dat het werk vanuit huis was, wist ik volgens mij wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is vanuit huis en voor 20 uur per week, dus dat valt ws (hopelijk!) wel te combineren met de revalidatie.
Dat is zeker een reden om te jompelen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:28 schreef progje het volgende:
Jippie ik ben mijn vakantie kilo's weer kwijt
Welke vakantie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:28 schreef progje het volgende:
Jippie ik ben mijn vakantie kilo's weer kwijt
bakje druivenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef Chicolate het volgende:
Wat is er in de supermarkt te koop, dat slankverantwoord is, meegenomen kan worden in de trein, niet te duur en lekker is?
Mijn eten is al op en ik heb nog honger.
O: Brinta met kaneel
T: Runderhart opensnijden en ontleden enzo![]()
T: Minneola
L: 2 boterhammen met likje mayo en sla
T: ? Moet dus nog kopen
D: ?
T: 1 tot 2 uur trainen
Dat kan niet zonder troep in mn tas en mn budget is max 2 euroquote:
Aww...en hij is zeker nog een beetje groggy?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
Kawa is thuis en zit aan zijn niet meer bestaande ballen te likken![]()
![]()
fail
Zakje mueslibollen? Breaker light?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef Chicolate het volgende:
Wat is er in de supermarkt te koop, dat slankverantwoord is, meegenomen kan worden in de trein, niet te duur en lekker is?
dat weekje curacao, maar gelijk wel weer goed voor iets van 3 kilo extra..quote:
Wat een hel!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:47 schreef cyclechick het volgende:
Hoe kan ik nou serieus leren als er hier buiten in de tuin bouwvakkers bezig zijn met de hele tuin omploegen (waarom is me geheel onduidelijk, het was prima) en daarbij hun radio pal voor mijn raam zetten, met allemaal Frans Bouwer, andere NL meuk die ik niet eens ken (wil ik graag zo houden) en nu hoor ik zelfs dat stomme toverballenlied
En ze zijn er nu niet eens, ze houden pauze in de auto, maar de radio staat nog wel aan
Dat durf ik niet, denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat een hel!Als ze er nu toch niet zijn, zou ik naar buiten lopen en demonstratief de radio uitzetten!
Ik ben aan het oefenenquote:
Van die los verpakte ontbijtkoekjes? Of een mueslireep, een droog broodje, een banaan...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef Chicolate het volgende:
Wat studeer je dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:58 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik ben aan het oefenenOp dit moment een website over een fictief restaurant
. Ik probeer nu php onder de knie te krijgen. Ik heb geen hertentamens, dus tijd over en dit leek me wel een leuke investering van m'n tijd. Naast dat ik het leuk vind, kan ik er misschien een klein zakcentje mee bijverdienen als ik het eenmaal kan
Banaan, appel, peer, fruitkick?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef Chicolate het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chico: yoghurtjes?Prrrrr
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:05 schreef mspoez het volgende:
egopostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chico: yoghurtjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |