abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 januari 2009 @ 10:29:51 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65199676
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Al vind ik wel dat je, als je ooit hebt gerookt, altijd een roker zal blijven. Hooguit ex-roker.
Geen niet-roker
Ik zal de geur van een opgestoken peuk altijd heerlijk blijven vinden vrees ik.
Het gekke is, toen ik nog rookte (2 pakjes/1 pakje shag per dag- 18 jaar gerookt), vond iedereen mij een typische roker. Nu ik al een jaar of 7 gestopt ben, zijn mensen totaal geschokt als ik vertel dat ik vroeger zo veel rookte.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65199683
Mag ik ook een PM, Mo? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65199695
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
en ik heb gisteren de eerste sigaret van het jaar gerookt

en hij was niet eens geweldig, want het was een Marlboro, en daar houd ik niet zo van verder ben ik nu voorlopig weer solidair met Greys!

Een droge witte wijn en een laagje 16 jaar oude heerlijke whiskey zijn de schade van gisteravond, wat heul meevalt!

Dus zodadelijk ontbijten, boodschappen doen, hardlopen, lunch en dan vanavond avondeten met spinazie, want dat moet op

hoe meer ik aan die foto's denk hoe vastberadener ik word: als ik 20 kg kwijt kan raken, dan kunnen die laatste loodjes ook nog wel!
Even uitzoeken waar ik boekweit meel enzo kan fiksen en misschien een bezoekje aan de Lidl en tsjakka! Deze zomer wordt een buikloze zomer!
Ik ga met je meedoen!
Ik kwam vorig jaar terug van reis (eind jan 2008) en toen woog ik 69
Dat heb ik in een jaar tijd langzaam, maar zonder ook maar 1 kilo te jojo-en terug weten te brengen naar 60, nu de laatste loodjes nog voor diezelfde platte buik en voor het weggaan van die stomme lovehandles.
Vanaf eind deze week ga ik weer beginnen met het buikspierkwartier van de sportschool, minimaal 2x per week! En natuurlijk weer lekker fietsen/spinnen, plus 1x per week kick-fun!
Verder ga ik nu ontbijten met veel fruit en yoghurt in de blender

En over een paar maanden kun je dan een after en before foto naast elkaar zetten!
People beware, Mo en Cycle gaan de stranden veroveren met platte buiken
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65199767
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik voel me nu toch echt een niet-roker! Ik rook toch niet?
Maar het zal voor iedereen anders voelen denk ik inderdaad.
Het is net wat het roken voor je betekent. Voor mij was het toch wel iets cools om te doen, je hoort bij een bepaald groepje, het is een soort lifestyle.
Voor de ander is het gewoon een hardnekkige gewoonte, een behoefte.
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het gekke is, toen ik nog rookte (2 pakjes/1 pakje shag per dag- 18 jaar gerookt), vond iedereen mij een typische roker. Nu ik al een jaar of 7 gestopt ben, zijn mensen totaal geschokt als ik vertel dat ik vroeger zo veel rookte.
Bijzonder! Kennelijk bestaat er zoiets als rokersgedrag, een rokershouding naast het daadwerkelijke roken zelf.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:33:51 #255
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65199783
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook!
Het is ook heel mooi en in principe ook gewoon legaal. Het enige wat je doet is de boel schoonmaken. Hij zei dat 'ie wel gedonder had gehad met de gemeente omdat hij gewoon duidelijk maakt dat er niet goed schoongemaakt wordt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:34:43 #256
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65199808
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
mogge!!

Succes PF en Greys natuurlijk ook!

Vandaag begint mijn strijd tegen 'the blob' en ik ga 'm winnen! Ik voel het!

go mo!!

ik heb ook een stap genomen in de strijd: ik heb weer een eerlijk gewicht in mn valtaf lijstje, en straks hier, en ook mijn afslankplan aangepast.

ik werd kei-kriegel van die weegschaal op t tapijt in de slaapkamer, daar waar ie dus ineens in november 2 kilo minder aangaf dan eerst... het scheelde wel een kilo per weging ongeveer en ik was t zat. dus ik weeg me weer in de keuken, op het onverbiddelijke zeil. score: geen 77 nog wat maar 81,6

ik moet dus weer gaan werken om onder de 80 te komen.... maar dit gewicht is wel meer hoe ik me voelde de laatste tijd... ik hb dus twee maanden gestabiliseerd tussen 80 en 81 (nadat ik in t najaar al op 83 zat) en nu ben ik t écht zat, ik ben weer een soort van beter... dus niks houdt me tegen om weer te gaan hardlopen en me weer volledig lijstjesproof te gedragen (t bleef toch n beetje half werk zo rond de kerst enzo maar ik weet dat ik het kan, want ik heb het eerder gedaan)

op 1 januari 2010 wil ik een getal onder de 70 zien... (en als t eerder lukt is dat fijn)

vandaag:

11 u kiprolletje
13 u 2 kiprolletjes
15 u kiprolletje
17 u moet nog even langs de winkel... ik denk een tartaartje met paprika kool shizzle
19.30 u laatste kiprolletje
challenge van de dag: geen wijn drinken op de borrel maar cola light.

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 10:39:43 #257
163650 Greys
pi_65199958
Kwak wat klinkt je supergemotiveerd!!! En Mo ook al!
Het gaat lukken hoor, ik voel het!

Ik ga nu ook even een crackertje filet americain nemen en een klein glaasje cola light.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 januari 2009 @ 10:39:48 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65199959
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Bijzonder! Kennelijk bestaat er zoiets als rokersgedrag, een rokershouding naast het daadwerkelijke roken zelf.
Nee, ik denk eerder dat het aan het image van roken ligt. Ik zelf ben niet veranderd (naast de normale veranderingen als gevolg van het ouder en wijzer (?) worden)
  maandag 19 januari 2009 @ 10:41:06 #259
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65199994
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
Kwak wat klinkt je supergemotiveerd!!! En Mo ook al!
Het gaat lukken hoor, ik voel het!

Ik ga nu ook even een crackertje filet americain nemen en een klein glaasje cola light.

mag ik jou af en toe als ik een echte eet-crisis heb een "whelp" smsje sturen dan, om me te vertellen dat ik t niet hoef te doen?

of ik post hier wel gewoon... elke keer als ik dreig verleid te worden moet ik denken: dat moet ik straks aan de slankdames vertellen, oh nee!!!
  maandag 19 januari 2009 @ 10:42:19 #260
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65200025
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Het is net wat het roken voor je betekent. Voor mij was het toch wel iets cools om te doen, je hoort bij een bepaald groepje, het is een soort lifestyle.
Dat heb ik dus nooit begrepen....dat kennelijke gevoel onder rokers dat ze zulke interessante mensen zijn, omdat ze roken....terwijl ze eigenlijk vooral stinken
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_65200050
Goeiemorgen! Wat een goeie voornemens allemaal.
Foto's? *benieuwd*
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 19 januari 2009 @ 10:43:26 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65200060
Ok, hierbij mijn buikfoto's Ik baal vooral van mijn navel ( ). Ik dacht dat ik vanzelf wel een ronde of verticale navel zou krijgen als mijn buikvet zou slinken, maar nu is mijn buik eigenlijk overal even dik (er hangt geen spek meer over mijn navel heen, zeg maar), dus ik vrees dat ik met een gleufnavel door het leven zal moeten . Verder vind ik het van opzij wel meevallen, maar van het vooraanzicht word ik niet vrolijk . En ik houd nergens m'n buik in, dus what you see is what you get .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_65200118
Het is waar, de derde maandag van januari, en al mijn goede voornemens zijn al op .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65200121
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:34 schreef kwakveense het volgende:

[..]

go mo!!

op 1 januari 2010 wil ik een getal onder de 70 zien... (en als t eerder lukt is dat fijn)

het gaat ons (allemaal! ook chick!) gewoon lukken

als ik onder de 70 kan komen, kan iedereen het
Ja doei.
pi_65200147
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Ok, hierbij mijn buikfoto's Ik baal vooral van mijn navel ( ). Ik dacht dat ik vanzelf wel een ronde of verticale navel zou krijgen als mijn buikvet zou slinken, maar nu is mijn buik eigenlijk overal even dik (er hangt geen spek meer over mijn navel heen, zeg maar), dus ik vrees dat ik met een gleufnavel door het leven zal moeten . Verder vind ik het van opzij wel meevallen, maar van het vooraanzicht word ik niet vrolijk . En ik houd nergens m'n buik in, dus what you see is what you get .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

mooi

is er geen groene smiley? Die van jaloezie?
Ja doei.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:46:58 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65200177
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

mooi

is er geen groene smiley? Die van jaloezie?
Mooi? . Zet je bril eens op ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_65200221
Van de zijkant is het al best dun, Viking.

Maar goed, des te beter als je er zelf niet tevreden mee bent want dat motiveert wel het beste.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 10:49:54 #268
163650 Greys
pi_65200261
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:41 schreef kwakveense het volgende:

[..]

mag ik jou af en toe als ik een echte eet-crisis heb een "whelp" smsje sturen dan, om me te vertellen dat ik t niet hoef te doen?

of ik post hier wel gewoon... elke keer als ik dreig verleid te worden moet ik denken: dat moet ik straks aan de slankdames vertellen, oh nee!!!
Jaaaa, tuurlijk! Daarom had ik je mijn 06 ook teruggestuurd gister mop
En hier posten werkt ook goed natuurlijk, kijk maar wat er voor jou het beste werkt!
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Dat heb ik dus nooit begrepen....dat kennelijke gevoel onder rokers dat ze zulke interessante mensen zijn, omdat ze roken....terwijl ze eigenlijk vooral stinken
Ik vond het vaak eerder genant dan stoer. Heb het nooit stoer gevonden (nou ja, vooruit, toegegeven, toen ik 15 was wèl, anders was ik er nooit aan begonnen). Maar daarna heb ik me vaak genegeerd, zeker in het gezelschap van niet-rokers.
Laatst toen ik met Viev en Co naar die Motownavond was en we leuk en lekker hadden gegeten had ik zoiets van 'Nou hup, snel naar buiten, dan kan ik nog even snel roken want in de Schouwburg mag het óók al weer niet!!!'. En dat vond ik zo vervelend! Dan geniet je gewoon stiekem ietsje minder van je toffe avond omdat je nergens mag roken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 januari 2009 @ 10:50:28 #269
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65200284
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:43 schreef Viking84 het volgende:
SPOILER
hey, een buik!

met het zij-aanzicht is weinig mis, inderdaad...maar het vooraanzicht laat zien dat er nog wel wat werk te doen is..maar goed, op de goede weg, lijkt me!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_65200294
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mooi? . Zet je bril eens op ofzo .
kijk eens naar mijn foto's en die van jezelf mèn
Ja doei.
pi_65200311
Wow van de zijkant is het heel mooi plat!
Ik ben t niet met mini eens, als ik dagen heb dat ik mijn buik als een grote bodemloze blubberput zie, heb ik niet het idee dat dat ooit nog mooi strak kan worden en begin ik er niet eens aan.
Terwijl, wanneer ik denk "hee, als ik zo sta valt het best mee" dan ben ik gemotiveerd om goed te eten, om te zorgen dat het niet weer erger wordt, en wel nog strakker en dunner!

Maar misschien ben ik wel gewoon raar
  maandag 19 januari 2009 @ 10:51:12 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65200313
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Van de zijkant is het al best dun, Viking.

Maar goed, des te beter als je er zelf niet tevreden mee bent want dat motiveert wel het beste.
Yep Die zijkant is wel ok ja, maar die voorkant .
En ik zal maar geen foto's maken van als ik zit .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 19 januari 2009 @ 10:51:52 #273
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65200336
Het lijkt wel een voor- en nafoto Vik! En wat ben je slank van de zijkant!
pi_65200354
Wat een verschil tussen voor- en zijaanzicht Vik . Als je alleen zij gepost had, zou ik denken dat je allang superslank was.
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kijk eens naar mijn foto's en die van jezelf mèn
Nou eerlijk gezegd ... jouw buik (zeker vooraanzicht) ís slanker. Nofi Vik
pi_65200409
Toch zie je al goed de juiste vorm verschijnen, Viking! Zandlopervorm!
En je hebt niet eens een uit-stekende rol aan de zijkant. Ik gok dat over 3 kilo het 'voorvet' ook weg is.
pi_65200412
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:52 schreef Chicolate het volgende:
Wat een verschil tussen voor- en zijaanzicht Vik . Als je alleen zij gepost had, zou ik denken dat je allang superslank was.
[..]

Nou eerlijk gezegd ... jouw buik (zeker vooraanzicht) ís slanker. Nofi Vik
zij houdt haar buik niet in ey?
Ja doei.
pi_65200444
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:51 schreef cyclechick het volgende:
Wow van de zijkant is het heel mooi plat!
Ik ben t niet met mini eens, als ik dagen heb dat ik mijn buik als een grote bodemloze blubberput zie, heb ik niet het idee dat dat ooit nog mooi strak kan worden en begin ik er niet eens aan.
Terwijl, wanneer ik denk "hee, als ik zo sta valt het best mee" dan ben ik gemotiveerd om goed te eten, om te zorgen dat het niet weer erger wordt, en wel nog strakker en dunner!

Maar misschien ben ik wel gewoon raar
Bij mij is het precies andersom inderdaad.
Als het er enigszins acceptabel uit gaat zien, heb ik al sneller de neiging om te denken "hier kan ik ook best mee leven, dan mag ik tenminste weer lekker eten".
Nu is trouwens mijn grootste motivatie dat zeker de helft van mijn kleren niet meer mooi past.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 10:54:57 #278
163650 Greys
pi_65200449
Oh Vik! Volgens mij kan jouw buik nog veel mooier worden!
Ik kan me voorstellen dat je hem iets te spekkig vindt, maar het heeft wel heel veel potentie!
Doe je sit-ups enzo? En wat doe jij eigenlijk ook alweer aan beweging verder?

Ik wilde vandaag met Evy beginnen, als tegenhanger voor het stoppen met roken.
Maar ik geef eerlijk toe, als het vanavond nog steeds met bakken uit de hemel komt wordt dat IETS teveel uitdaging op één dag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65200514
Vanaf de zijkant ziet het er perfect uit! Ik heb dan wel een uitstekend 'bubbeltje' hoor. Van de voorkant zie je wel wat vetjes, dus bij jou zit het vooral aan de zijkanten. Maar het is echt niet heel veel hoor! Volgens mij kan je al veel verschil zien met een paar kilo'tjes minder.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65200537
Ik ga vandaag naar de basketbal commissie mailen, dat ik mijn contributie (deels) terugwil omdat mijn blessure maar niet overgaat. en daarmee geef ik het dus op voor de rest van dit seizoen. En eigenlijk definitief, omdat ik hier al mijn laatste jaar van wilde maken..
en van alle Evy verhalen wil ik ook hardlopen, maar dat kan ik dus ook niet Nou ja, ik spring wel weer op mijn fiets, dat kan gelukkig wel
  maandag 19 januari 2009 @ 10:57:26 #281
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65200538
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
Maar ik geef eerlijk toe, als het vanavond nog steeds met bakken uit de hemel komt wordt dat IETS teveel uitdaging op één dag
mede-mooiweerloper
  maandag 19 januari 2009 @ 10:58:22 #282
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65200566
Ik vond Beyoncé's jasje erg gaaf, wat ze gisteren bij dat Obama concert aanhad. Om even heel iets anders tussendoor te gooien .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65200578
* motorbloempje gaat gewoon lopen vandaag weer of geen weer, altijd CenterParks Evy-weer!

68,4 vanochtend, net
heb het in het lijstje gepleurd, mn lengte aangepast en laten we hopen dat 't snel naar beneden gaat, wanneer ik weer ga hardlopen
Ja doei.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:59:24 #284
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65200595
Ik ben een 1 kg kwijt in 2 week.

En ik merk dat mijn spieren weer wat terug beginnen te komen nu ik weer aan het wedstrijd trainen ben.
pi_65200598
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond Beyoncé's jasje erg gaaf, wat ze gisteren bij dat Obama concert aanhad. Om even heel iets anders tussendoor te gooien .

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waarom heeft ze altijd van die superstrakke leren/glimmende broeken aan?
  maandag 19 januari 2009 @ 11:00:07 #286
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65200623
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
mn lengte aangepast en laten we hopen dat 't snel naar beneden gaat, wanneer ik weer ga hardlopen
je lengte???
pi_65200670
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:00 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je lengte???
Ze is vannacht vanochtend een beetje uitgerekt en opgerekt, doe jij dat nooit op maandagochtend dan?
pi_65200672
quote:

[..]

je lengte???
er stond 1,75, maar 1,73 komt beter in de buurt
Ja doei.
pi_65200696
quote:

[..]

je lengte???
Ik wilde net vragen of je door het afvallen ook gekrompen bent, maar Abba was me al voor
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 19 januari 2009 @ 11:03:21 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65200754
Wat een toffe reacties .
Ik doe op dit moment weinig aan lichaamsbeweging. Probeer wel zoveel mogelijk lopend te doen en als ik dan in de stad moet zijn ben ik toch al gauw een uur of twee stevig aan de wandel.
Sit-ups zijn wel een goed idee ja, dan moet ik toch m'n exercisemat maar weer eens onder m'n bed vandaan trekken. Maar ik ben bang voor spierpijn .

Ik ben blij dat ik de foto's heb gepost, want jullie reacties motiveren me echt Ik merk nu ook dat elke kilo van m'n buik af gaat, dus ik denk idd dat 'ie over een paar kilo wel vetvrij moet kunnen zijn .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 19 januari 2009 @ 11:03:32 #291
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65200766
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ze is vannacht vanochtend een beetje uitgerekt en opgerekt, doe jij dat nooit op maandagochtend dan?

raar meisje
pi_65200856
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Wat een toffe reacties .
Ik doe op dit moment weinig aan lichaamsbeweging. Probeer wel zoveel mogelijk lopend te doen en als ik dan in de stad moet zijn ben ik toch al gauw een uur of twee stevig aan de wandel.
Sit-ups zijn wel een goed idee ja, dan moet ik toch m'n exercisemat maar weer eens onder m'n bed vandaan trekken. Maar ik ben bang voor spierpijn .

Ik ben blij dat ik de foto's heb gepost, want jullie reacties motiveren me echt Ik merk nu ook dat elke kilo van m'n buik af gaat, dus ik denk idd dat 'ie over een paar kilo wel vetvrij moet kunnen zijn .
Bang voor spierpijn? Als je regelmatig buikspieroefeningen gaat doen (en je moet echt best zware oefeningen/heel veel doen, voordat je daar spierpijn van krjigt) heb je wellicht de eerste 2, misschien 3 keer spierpijn van, daarna niet meer.

Maar een beetje spierpijn is toch juist fijn? Het doet nooit superveel pijn, en je voelt dat je goed bezig bent geweest!
pi_65200870
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

er stond 1,75, maar 1,73 komt beter in de buurt
He wij hebben nu precies hetzelfde bmi!

dat viel me even op
  maandag 19 januari 2009 @ 11:07:50 #294
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65200909
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
Oh Vik! Volgens mij kan jouw buik nog veel mooier worden!
Ik kan me voorstellen dat je hem iets te spekkig vindt, maar het heeft wel heel veel potentie!
Doe je sit-ups enzo? En wat doe jij eigenlijk ook alweer aan beweging verder?

ik ga ook morgen evy rennen grijs! nou ja, eigenlijk niet evy, maar ik wil morgn testen hoeveel ik zelf, met mn egen muziekjes, achter elkaar kan hardlopen. want ik word gek van evy's looppauzes tussendoor nu... en wie weet kan ik wel al een paar km joggen... tijd om te testen!

en nu eten en naar kantoor...
  maandag 19 januari 2009 @ 11:08:44 #295
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65200945
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:05 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Bang voor spierpijn? Als je regelmatig buikspieroefeningen gaat doen (en je moet echt best zware oefeningen/heel veel doen, voordat je daar spierpijn van krjigt) heb je wellicht de eerste 2, misschien 3 keer spierpijn van, daarna niet meer.

Maar een beetje spierpijn is toch juist fijn? Het doet nooit superveel pijn, en je voelt dat je goed bezig bent geweest!
dude...ik heb echt altijd heel erg spierpijn na een rondje halfzachte niet volledig uitgevoerde lame-ass poging tt buikspier oefeningen... ik heb geloof ik géén buikspieren

goede reden om dat ook maar weer te gaan doen...
pi_65201015
als je geen buikspieren had, kon je daar ook geen spierpijn hebben!
Ja doei.
pi_65201023
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:08 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dude...ik heb echt altijd heel erg spierpijn na een rondje halfzachte niet volledig uitgevoerde lame-ass poging tt buikspier oefeningen... ik heb geloof ik géén buikspieren

goede reden om dat ook maar weer te gaan doen...
Echt? Als ik een tijdje geen buikspieren train, en doe daarna op de sportschool weer mee (daar doen ze best hardcore trainen) dan heb ik daar soms wel 2 dagen last van, maar als ik zelf gewoon thuis doe (beetje sit upt/schuine etc) dan voel ik daar echt nooit wat van. Misschien moet ik gewoon beter mijn best doen in mijn eentje.
Maar ik ben best competitief ingesteld, en als er iemand naast me het beter doet, kan ik dat niet hebben en ga ik nog harder mijn best doen
pi_65201106
ik ben heel slecht in sit en push ups

push ups red ik er al niet eens één!

Sit Ups kan ik als ik wil tot 25 komen
Ja doei.
pi_65201130
Push ups, oh ja, dat was ook een van mijn gesneuvelde goede voornemens. Kan dr nog steeds 1. Maximaal.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:15:38 #300
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65201186
Opdrukken op je vuisten is kut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')