Het gekke is, toen ik nog rookte (2 pakjes/1 pakje shag per dag- 18 jaar gerookt), vond iedereen mij een typische roker. Nu ik al een jaar of 7 gestopt ben, zijn mensen totaal geschokt als ik vertel dat ik vroeger zo veel rookte.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Al vind ik wel dat je, als je ooit hebt gerookt, altijd een roker zal blijven. Hooguit ex-roker.
Geen niet-roker![]()
Ik zal de geur van een opgestoken peuk altijd heerlijk blijven vinden vrees ik.
Ik ga met je meedoen!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
en ik heb gisteren de eerste sigaret van het jaar gerookt
en hij was niet eens geweldig, want het was een Marlboro, en daar houd ik niet zo vanverder ben ik nu voorlopig weer solidair met Greys!
Een droge witte wijn en een laagje 16 jaar oude heerlijke whiskey zijn de schade van gisteravond, wat heul meevalt!
Dus zodadelijk ontbijten, boodschappen doen, hardlopen, lunch en dan vanavond avondeten met spinazie, want dat moet op
hoe meer ik aan die foto's denk hoe vastberadener ik word: als ik 20 kg kwijt kan raken, dan kunnen die laatste loodjes ook nog wel!
Even uitzoeken waar ik boekweit meel enzo kan fiksen en misschien een bezoekje aan de Lidl en tsjakka! Deze zomer wordt een buikloze zomer!
Het is net wat het roken voor je betekent. Voor mij was het toch wel iets cools om te doen, je hoort bij een bepaald groepje, het is een soort lifestyle.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel me nu toch echt een niet-roker!Ik rook toch niet?
Maar het zal voor iedereen anders voelen denk ik inderdaad.
Bijzonder! Kennelijk bestaat er zoiets als rokersgedrag, een rokershouding naast het daadwerkelijke roken zelf.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gekke is, toen ik nog rookte (2 pakjes/1 pakje shag per dag- 18 jaar gerookt), vond iedereen mij een typische roker. Nu ik al een jaar of 7 gestopt ben, zijn mensen totaal geschokt als ik vertel dat ik vroeger zo veel rookte.
Het is ook heel mooi en in principe ook gewoon legaal. Het enige wat je doet is de boel schoonmaken. Hij zei dat 'ie wel gedonder had gehad met de gemeente omdat hij gewoon duidelijk maakt dat er niet goed schoongemaakt wordt.quote:
go mo!!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
mogge!!
Succes PF en Greys natuurlijk ook!
Vandaag begint mijn strijd tegen 'the blob' en ik ga 'm winnen! Ik voel het!
Nee, ik denk eerder dat het aan het image van roken ligt. Ik zelf ben niet veranderd (naast de normale veranderingen als gevolg van het ouder en wijzer (?)quote:Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Bijzonder! Kennelijk bestaat er zoiets als rokersgedrag, een rokershouding naast het daadwerkelijke roken zelf.
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
Kwak wat klinkt je supergemotiveerd!!! En Mo ook al!
Het gaat lukken hoor, ik voel het!
Ik ga nu ook even een crackertje filet americain nemen en een klein glaasje cola light.
Dat heb ik dus nooit begrepen....dat kennelijke gevoel onder rokers dat ze zulke interessante mensen zijn, omdat ze roken....terwijl ze eigenlijk vooral stinkenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is net wat het roken voor je betekent. Voor mij was het toch wel iets cools om te doen, je hoort bij een bepaald groepje, het is een soort lifestyle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
het gaat ons (allemaal! ook chick!) gewoon lukkenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:34 schreef kwakveense het volgende:
[..]
go mo!!
op 1 januari 2010 wil ik een getal onder de 70 zien... (en als t eerder lukt is dat fijn)
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Ok, hierbij mijn buikfoto'sIk baal vooral van mijn navel (
). Ik dacht dat ik vanzelf wel een ronde of verticale navel zou krijgen als mijn buikvet zou slinken, maar nu is mijn buik eigenlijk overal even dik (er hangt geen spek meer over mijn navel heen, zeg maar), dus ik vrees dat ik met een gleufnavel door het leven zal moeten
. Verder vind ik het van opzij wel meevallen, maar van het vooraanzicht word ik niet vrolijk
. En ik houd nergens m'n buik in, dus what you see is what you get
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi
is er geen groene smiley? Die van jaloezie?
Ja doei.
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mooi
is er geen groene smiley? Die van jaloezie?
Jaaaa, tuurlijk! Daarom had ik je mijn 06 ook teruggestuurd gister mopquote:Op maandag 19 januari 2009 10:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mag ik jou af en toe als ik een echte eet-crisis heb een "whelp" smsje sturen dan, om me te vertellen dat ik t niet hoef te doen?
of ik post hier wel gewoon... elke keer als ik dreig verleid te worden moet ik denken: dat moet ik straks aan de slankdames vertellen, oh nee!!!
Ik vond het vaak eerder genant dan stoer. Heb het nooit stoer gevonden (nou ja, vooruit, toegegeven, toen ik 15 was wèl, anders was ik er nooit aan begonnen). Maar daarna heb ik me vaak genegeerd, zeker in het gezelschap van niet-rokers.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit begrepen....dat kennelijke gevoel onder rokers dat ze zulke interessante mensen zijn, omdat ze roken....terwijl ze eigenlijk vooral stinken
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Ok, hierbij mijn buikfoto'sIk baal vooral van mijn navel (
). Ik dacht dat ik vanzelf wel een ronde of verticale navel zou krijgen als mijn buikvet zou slinken, maar nu is mijn buik eigenlijk overal even dik (er hangt geen spek meer over mijn navel heen, zeg maar), dus ik vrees dat ik met een gleufnavel door het leven zal moeten
. Verder vind ik het van opzij wel meevallen, maar van het vooraanzicht word ik niet vrolijk
. En ik houd nergens m'n buik in, dus what you see is what you get
.
hey, een buik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met het zij-aanzicht is weinig mis, inderdaad...maar het vooraanzicht laat zien dat er nog wel wat werk te doen is..maar goed, op de goede weg, lijkt me!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
kijk eens naar mijn foto's en die van jezelfquote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]Mooi?
. Zet je bril eens op ofzo
.
Yepquote:Op maandag 19 januari 2009 10:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Van de zijkant is het al best dun, Viking.
Maar goed, des te beter als je er zelf niet tevreden mee bent want dat motiveert wel het beste.
Nou eerlijk gezegd ... jouw buik (zeker vooraanzicht) ís slanker. Nofi Vikquote:Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk eens naar mijn foto's en die van jezelfmèn
zij houdt haar buik niet in ey?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:52 schreef Chicolate het volgende:
Wat een verschil tussen voor- en zijaanzicht Vik. Als je alleen zij gepost had, zou ik denken dat je allang superslank was.
[..]
Nou eerlijk gezegd ... jouw buik (zeker vooraanzicht) ís slanker. Nofi Vik![]()
Bij mij is het precies andersom inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:51 schreef cyclechick het volgende:
Wow van de zijkant is het heel mooi plat!
Ik ben t niet met mini eens, als ik dagen heb dat ik mijn buik als een grote bodemloze blubberput zie, heb ik niet het idee dat dat ooit nog mooi strak kan worden en begin ik er niet eens aan.
Terwijl, wanneer ik denk "hee, als ik zo sta valt het best mee" dan ben ik gemotiveerd om goed te eten, om te zorgen dat het niet weer erger wordt, en wel nog strakker en dunner!
Maar misschien ben ik wel gewoon raar
mede-mooiweerloperquote:Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
Ik wilde vandaag met Evy beginnen, als tegenhanger voor het stoppen met roken.
Maar ik geef eerlijk toe, als het vanavond nog steeds met bakken uit de hemel komt wordt dat IETS teveel uitdaging op één dag
Waarom heeft ze altijd van die superstrakke leren/glimmende broeken aan?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond Beyoncé's jasje erg gaaf, wat ze gisteren bij dat Obama concert aanhad. Om even heel iets anders tussendoor te gooien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je lengte???quote:Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
mn lengte aangepast en laten we hopen dat 't snel naar beneden gaat, wanneer ik weer ga hardlopen
Ze is vannacht vanochtend een beetje uitgerekt en opgerekt, doe jij dat nooit op maandagochtend dan?quote:
Ik wilde net vragen of je door het afvallen ook gekrompen bent, maar Abba was me al voorquote:
raar meisjequote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ze is vannacht vanochtend een beetje uitgerekt en opgerekt, doe jij dat nooit op maandagochtend dan?
Bang voor spierpijn? Als je regelmatig buikspieroefeningen gaat doen (en je moet echt best zware oefeningen/heel veel doen, voordat je daar spierpijn van krjigt) heb je wellicht de eerste 2, misschien 3 keer spierpijn van, daarna niet meer.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Wat een toffe reacties.
Ik doe op dit moment weinig aan lichaamsbeweging. Probeer wel zoveel mogelijk lopend te doen en als ik dan in de stad moet zijn ben ik toch al gauw een uur of twee stevig aan de wandel.
Sit-ups zijn wel een goed idee ja, dan moet ik toch m'n exercisemat maar weer eens onder m'n bed vandaan trekken. Maar ik ben bang voor spierpijn.
Ik ben blij dat ik de foto's heb gepost, want jullie reacties motiveren me echtIk merk nu ook dat elke kilo van m'n buik af gaat, dus ik denk idd dat 'ie over een paar kilo wel vetvrij moet kunnen zijn
.
He wij hebben nu precies hetzelfde bmi!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er stond 1,75, maar 1,73 komt beter in de buurt
ik ga ook morgen evy rennen grijs! nou ja, eigenlijk niet evy, maar ik wil morgn testen hoeveel ik zelf, met mn egen muziekjes, achter elkaar kan hardlopen. want ik word gek van evy's looppauzes tussendoor nu... en wie weet kan ik wel al een paar km joggen... tijd om te testen!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
Oh Vik! Volgens mij kan jouw buik nog veel mooier worden!
Ik kan me voorstellen dat je hem iets te spekkig vindt, maar het heeft wel heel veel potentie!
Doe je sit-ups enzo? En wat doe jij eigenlijk ook alweer aan beweging verder?
Ik wilde vandaag met Evy beginnen, als tegenhanger voor het stoppen met roken.
Maar ik geef eerlijk toe, als het vanavond nog steeds met bakken uit de hemel komt wordt dat IETS teveel uitdaging op één dag
dude...ik heb echt altijd heel erg spierpijn na een rondje halfzachte niet volledig uitgevoerde lame-ass poging tt buikspier oefeningen... ik heb geloof ik géén buikspierenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Bang voor spierpijn? Als je regelmatig buikspieroefeningen gaat doen (en je moet echt best zware oefeningen/heel veel doen, voordat je daar spierpijn van krjigt) heb je wellicht de eerste 2, misschien 3 keer spierpijn van, daarna niet meer.
Maar een beetje spierpijn is toch juist fijn? Het doet nooit superveel pijn, en je voelt dat je goed bezig bent geweest!
Echt? Als ik een tijdje geen buikspieren train, en doe daarna op de sportschool weer mee (daar doen ze best hardcore trainen) dan heb ik daar soms wel 2 dagen last van, maar als ik zelf gewoon thuis doe (beetje sit upt/schuine etc) dan voel ik daar echt nooit wat van. Misschien moet ik gewoon beter mijn best doen in mijn eentje.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dude...ik heb echt altijd heel erg spierpijn na een rondje halfzachte niet volledig uitgevoerde lame-ass poging tt buikspier oefeningen... ik heb geloof ik géén buikspieren
goede reden om dat ook maar weer te gaan doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |