zij houdt haar buik niet in ey?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:52 schreef Chicolate het volgende:
Wat een verschil tussen voor- en zijaanzicht Vik. Als je alleen zij gepost had, zou ik denken dat je allang superslank was.
[..]
Nou eerlijk gezegd ... jouw buik (zeker vooraanzicht) ís slanker. Nofi Vik![]()
Bij mij is het precies andersom inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:51 schreef cyclechick het volgende:
Wow van de zijkant is het heel mooi plat!
Ik ben t niet met mini eens, als ik dagen heb dat ik mijn buik als een grote bodemloze blubberput zie, heb ik niet het idee dat dat ooit nog mooi strak kan worden en begin ik er niet eens aan.
Terwijl, wanneer ik denk "hee, als ik zo sta valt het best mee" dan ben ik gemotiveerd om goed te eten, om te zorgen dat het niet weer erger wordt, en wel nog strakker en dunner!
Maar misschien ben ik wel gewoon raar
mede-mooiweerloperquote:Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
Ik wilde vandaag met Evy beginnen, als tegenhanger voor het stoppen met roken.
Maar ik geef eerlijk toe, als het vanavond nog steeds met bakken uit de hemel komt wordt dat IETS teveel uitdaging op één dag
Waarom heeft ze altijd van die superstrakke leren/glimmende broeken aan?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond Beyoncé's jasje erg gaaf, wat ze gisteren bij dat Obama concert aanhad. Om even heel iets anders tussendoor te gooien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je lengte???quote:Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
mn lengte aangepast en laten we hopen dat 't snel naar beneden gaat, wanneer ik weer ga hardlopen
Ze is vannacht vanochtend een beetje uitgerekt en opgerekt, doe jij dat nooit op maandagochtend dan?quote:
Ik wilde net vragen of je door het afvallen ook gekrompen bent, maar Abba was me al voorquote:
raar meisjequote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ze is vannacht vanochtend een beetje uitgerekt en opgerekt, doe jij dat nooit op maandagochtend dan?
Bang voor spierpijn? Als je regelmatig buikspieroefeningen gaat doen (en je moet echt best zware oefeningen/heel veel doen, voordat je daar spierpijn van krjigt) heb je wellicht de eerste 2, misschien 3 keer spierpijn van, daarna niet meer.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Wat een toffe reacties.
Ik doe op dit moment weinig aan lichaamsbeweging. Probeer wel zoveel mogelijk lopend te doen en als ik dan in de stad moet zijn ben ik toch al gauw een uur of twee stevig aan de wandel.
Sit-ups zijn wel een goed idee ja, dan moet ik toch m'n exercisemat maar weer eens onder m'n bed vandaan trekken. Maar ik ben bang voor spierpijn.
Ik ben blij dat ik de foto's heb gepost, want jullie reacties motiveren me echtIk merk nu ook dat elke kilo van m'n buik af gaat, dus ik denk idd dat 'ie over een paar kilo wel vetvrij moet kunnen zijn
.
He wij hebben nu precies hetzelfde bmi!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er stond 1,75, maar 1,73 komt beter in de buurt
ik ga ook morgen evy rennen grijs! nou ja, eigenlijk niet evy, maar ik wil morgn testen hoeveel ik zelf, met mn egen muziekjes, achter elkaar kan hardlopen. want ik word gek van evy's looppauzes tussendoor nu... en wie weet kan ik wel al een paar km joggen... tijd om te testen!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
Oh Vik! Volgens mij kan jouw buik nog veel mooier worden!
Ik kan me voorstellen dat je hem iets te spekkig vindt, maar het heeft wel heel veel potentie!
Doe je sit-ups enzo? En wat doe jij eigenlijk ook alweer aan beweging verder?
Ik wilde vandaag met Evy beginnen, als tegenhanger voor het stoppen met roken.
Maar ik geef eerlijk toe, als het vanavond nog steeds met bakken uit de hemel komt wordt dat IETS teveel uitdaging op één dag
dude...ik heb echt altijd heel erg spierpijn na een rondje halfzachte niet volledig uitgevoerde lame-ass poging tt buikspier oefeningen... ik heb geloof ik géén buikspierenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Bang voor spierpijn? Als je regelmatig buikspieroefeningen gaat doen (en je moet echt best zware oefeningen/heel veel doen, voordat je daar spierpijn van krjigt) heb je wellicht de eerste 2, misschien 3 keer spierpijn van, daarna niet meer.
Maar een beetje spierpijn is toch juist fijn? Het doet nooit superveel pijn, en je voelt dat je goed bezig bent geweest!
Echt? Als ik een tijdje geen buikspieren train, en doe daarna op de sportschool weer mee (daar doen ze best hardcore trainen) dan heb ik daar soms wel 2 dagen last van, maar als ik zelf gewoon thuis doe (beetje sit upt/schuine etc) dan voel ik daar echt nooit wat van. Misschien moet ik gewoon beter mijn best doen in mijn eentje.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dude...ik heb echt altijd heel erg spierpijn na een rondje halfzachte niet volledig uitgevoerde lame-ass poging tt buikspier oefeningen... ik heb geloof ik géén buikspieren
goede reden om dat ook maar weer te gaan doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |