Die kerels zijn wel verdacht stil.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]Nou ja zeg! Als de mannen hier hun foto's gingen posten zou ik net zo enthousiast commentaar geven hoor
Nou bijna net zo enthousiast dan
Ja, volgens mij vinden ze het niet gepast om commentaar te leveren ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die kerels zijn wel verdacht stil.
Ik heb iig nog geen extra reacties in mijn FoBoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij vinden ze het niet gepast om commentaar te leveren ofzo.
Ik zeg ook niks over jouw commentaar, maar jij doet insinueren/insemineren dat ik alleen maar interesse heb voor lingeriefoto's. En dat moest natuurlijk even rechtgezet worden. Want ik hou namelijk ook heel erg van taartenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]Nou ja zeg! Als de mannen hier hun foto's gingen posten zou ik net zo enthousiast commentaar geven hoor
Nou bijna net zo enthousiast dan
Ze zijn gewoon bang dat we anders stoppen met picspammen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij vinden ze het niet gepast om commentaar te leveren ofzo.
http://i20.photobucket.co(...)ust/taartvlinder.jpgquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Doe es en linkje naar die van jou dan?
Beetje jammer van dat poeder welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
http://i20.photobucket.co(...)ust/taartvlinder.jpg.
Ooohwww ik vind hem heel mooi en lief en eenvoudig, maar dat is juist beter dan zo'n hysterische bende!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
http://i20.photobucket.co(...)ust/taartvlinder.jpg.
Schaam je maar niet hoor. Ik kan niet eens een cake bakkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:36 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ooohwww ik vind hem heel mooi en lief en eenvoudig, maar dat is juist beter dan zo'n hysterische bende!
(maarja, ik kom dan ook tijdens het koekjesbakken, tot aan mijn ellebogen in het deeg vragen waarom m'n koekjes niet lukken en wat ik moet doen)
Ik houd juist meer van oude(re) taartenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik zeg ook niks over jouw commentaar, maar jij doet insinueren/insemineren dat ik alleen maar interesse heb voor lingeriefoto's. En dat moest natuurlijk even rechtgezet worden. Want ik hou namelijk ook heel erg van taartenVooral als zo nog niet zo oud zijn
Zal ik hem dan maar inkoppen, als Viking het zelf niet doet:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
Doen we nog aan eetlijsten, eigenlijk?
Vooral omdat je vaak te gast bent en met de pot mee-eet.
Ik ken geen Marc. Wel een Markquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar inkoppen, als Viking het zelf niet doet:
Dat schijnt Marc ook regelmatig te doen. Whe he he.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sorry, je zei pot.
Wat wil je maken, dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:36 schreef P.F het volgende:
Ik heb honger maar ik snap niet hoe de combimagnetron werkt
Oh jee, vindt Viking het pijnlijk als je dat woord gebruikt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sorry, je zei pot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |