Ik was dus niet de enige die dat dachtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik bekeek de foto verkeerd, want ik dacht op de bovenste foto dat de kraan de ruimte tussen je benen was (en dat bedoel ik op een gewone manier!). Dus ik dacht dat je met je benen iets uit elkaar stond, maar het is gewoon de kraan
En dus vertekende het beeld en dacht ik dat het jasje wel best lang viel, maar dat is dus idd niet zo.
Ik wacht nog ff op duidelijker foto's!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo popjes! I'm back! En anderhalve kilo lichter (wat nogal verrassend is na 4 weken minimale sport en een dieet van chips, snoep en steaks en boerewors).
En ik ben heul bruin
Wat heb ik allemaal gemist? Nieuwe gezichten, nieuwe gewichten, ander nieuws?
Ik ben 4 weken op vakantie geweestquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..], tof dat je terug bent. Je bent enorrrrrrm lang weggeweest (ook omdat je voor je wegging een paar weken niet hebt gefokt), dus ik heb geen idee in hoeverre je bijgepraat moet worden
.
Fijn dat je het naar je zin hebt gehadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben 4 weken op vakantie geweestHet was heerlijk
en ik heb allemaal heul avontuurlijke dingen gedaan
![]()
Ja, volgende week donderdag is de operatie alquote:Zie ik nou dat je toch zo'n CI krijgt? Wow. Spannend, maar ook wel gaaf!
In bikini graag, dan hoor je er helemaal weer bij. Minder dan een bikini mag ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
CF, doe eens een foto van de bruine you!
Heb je het enorm naar je zin gehad in het Zuidafrikaansche????
Ehm, ik heb nog geen foto's van jou gezien, dus jij bent niet echt in de positie eisen te stellenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:45 schreef loveli het volgende:
[..]
In bikini graag, dan hoor je er helemaal weer bij. Minder dan een bikini mag ook.
Blijkbaar hoor ik er ook nog niet helemaal bij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ehm, ik heb nog geen foto's van jou gezien, dus jij bent niet echt in de positie eisen te stellen.
I'll pass.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:41 schreef Viking84 het volgende:
Man laat 14 kilo huid verwijderenCheck die foto's!
Onze hersenen multitasken lekker door en blijven gewoon aan eten denken terwijl ze iets anders doen. Daar ben je dan mooi klaar mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Stop maar dames, we kunnen er niets aan doen! Het is zinloos!
__Vrouwen_kunnen_niets_doen_aan_te_veel_eten__
Slotje!
Welkom terug!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo popjes! I'm back!
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En DaD, ik zag dat je aan het decoreren bent geslagen. Goed bezig, man
Ik zie geen vieze enge foto's, ik zie een voorfoto van een heul dikke meneer en een na-foto dat ik denk 'Wat een lekkere kerel!'quote:
Ha, mooi niet dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:45 schreef loveli het volgende:
[..]
In bikini graag, dan hoor je er helemaal weer bij. Minder dan een bikini mag ook.
Ja iddquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie geen vieze enge foto's, ik zie een voorfoto van een heul dikke meneer en een na-foto dat ik denk 'Wat een lekkere kerel!'
Niet vloeken, daar houden we niet vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:50 schreef Ewelina het volgende:
Jaa, ik heb eindelijk internet thuis! Na veel gevloek heb ik het draadloze netwerk geïnstalleerd en nu ben ik trots
Hij was mooier dan mijn eerste baksel, ik vond de vlindertjes cutequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja dat klopt.. Lelijk hè. Maar ik vond het hartstikke leuk om te doen, dus ik ga zondag weer aan de knutsel. Sowieso ben ik veel meer aan het koken en bakken, en dat is best een beetje geïnspireerd door jou!
Klinkt allemaal geweldig!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, mooi niet dus
Ohhh, en ik heb zoveel mooie kleren gekochtZelfs twee jurkjes, een heel feestelijk, een heel netjes.
In ZA hebben ze lekker heel veel broeken voor vrouwen met veel kont en weinig tailleIk heb 3 (!!!) goedzittende broeken meegebracht. Dat kost me normaalgesproken een jaar, om die te vinden
Ennn ik heb op een struisvogel gereden (dat is heel gevaahaarlijk) en een quadsafari gedaan en gesnorkeld en een hele enge paardenrit door de bergen gemaakt.
Maar hoe is het hier nou? Ben jij al begonnen met je nieuwe baan?
Argh, net als mijn broertje. Dat kreng wiebelt, friebelt, tikt, frut áltijd! Gek word je ervan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Eén van de redenen daarvoor is denk ik dat sommige mensen niet stil kunnen zitten.
Wiebelige, onrustige mensen verbranden de hele dag door veel meer kcals dan couch potatoes.
Ik ben er een van de laatste, ik kan úren onbeweeglijk hangen. Ik ken een heel beweeglijk iemand -die overigens niet sport!!!- die vreet als een bootwerker maar toch dun is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |