In een dichte zwarte bh zie ik er ook wat forser uit omdat mijn borsten dan groter lijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat snap ik niet? Hoe kan ik nou door m'n bh er dikker uitzien![]()
En je mag gewoon eerlijk zijn heur, kan ik best hebbenEn ik weet dat ik nog wat vetties op mijn buik en heupen heb die weg moeten. En die ook weggaan
Nou je BH bedekt helemaal je borsten zodat ze er forser uitzien waardoor je dikker lijkt (Zo een halve bh- half bh- half borst) oog vaak slanker. En met kleding aan dacht ik dat je smaller was, maar dik ben je niet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat snap ik niet? Hoe kan ik nou door m'n bh er dikker uitzien![]()
En je mag gewoon eerlijk zijn heur, kan ik best hebbenEn ik weet dat ik nog wat vetties op mijn buik en heupen heb die weg moeten. En die ook weggaan
Mijn relatie begon en eindigde met leugens en inmiddels vraag ik me af hoe het tussenstuk qua waarheidsgehalte wasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:19 schreef Ewelina het volgende:
Dus dat meisje is met een leugenaar getrouwd. Wat mij betreft, mag ze hem houden
Ik snap dat soort mensen niet
Jij legt het beter uit. En balconnet bh's zijn sexyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou je BH bedekt helemaal je borsten zodat ze er forser uitzien waardoor je dikker lijkt (Zo een halve bh- half bh- half borst) oog vaak slanker. En met kleding aan dacht ik dat je smaller was, maar dik ben je niet!
Maar hoe kan dat? (Niet dat ik je niet geloof, maar ik vind het zo bizar!!) Had hij geen OV/paspoort etc?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kreeg het te horen van een meisje waar 'ie toen al zo'n beetje mee samenwoonde (ondertussen zijn ze zelfs getrouwd, begreep ik). Eigenlijk had ik het al veel eerder moeten weten, maar hij heeft me 9 maanden voor de gek kunnen houden wat dit betrof. Hij hield me al 2 jaar voor de gek over z'n naam, familie, afkomst. Allemaal gelogen..
Je soortgenoten maken het wel moeilijk voor veel vrouwen, maar gelukkig ken ik genoeg héél erg toffe mannenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef zwahiel het volgende:
go muisje!
Zeg zeg cyclechick... Ga je mij ook over een kam scheren
* zwahiel is ook een mannetje.
Zo iemand ben je beter kwijt dan rijk, die kan je helemaal kapot maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn relatie begon en eindigde met leugens en inmiddels vraag ik me af hoe het tussenstuk qua waarheidsgehalte was![]()
(maar zij mag hem niet houden van me)
Leuk jasje!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net een duidelijker foto laten maken van mezelf in het jasje (hoofd eraf geknipt, want ik stond er stom op).
Kom maar weer met de kritiek.
[ afbeelding ]
10 centimeter langer was mooier geweest!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net een duidelijker foto laten maken van mezelf in het jasje (hoofd eraf geknipt, want ik stond er stom op).
[ afbeelding ]
idd, maar ja je hebt ook nog mensen zoals mijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je soortgenoten maken het wel moeilijk voor veel vrouwen, maar gelukkig ken ik genoeg héél erg toffe mannen
Aahh ik snap! alleen zitten dat soort bh's bij mij vaak niet goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou je BH bedekt helemaal je borsten zodat ze er forser uitzien waardoor je dikker lijkt (Zo een halve bh- half bh- half borst) oog vaak slanker. En met kleding aan dacht ik dat je smaller was, maar dik ben je niet!
Wat een leuk jasje!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik allemaal nooit gezien. Overal had 'ie wel een verhaal en een smoes voor. Achteraf had ik natuurlijk veel eerder al gewoon zelf op moeten stappen, maar ik was verliefd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat? (Niet dat ik je niet geloof, maar ik vind het zo bizar!!) Had hij geen OV/paspoort etc?
Ahw niet gelijk aangevallen voelen heur, er zijn zat klootzakken, maar er zijn ook zat toffe kerels. Zoals ik al eerder postte: I luvvvv men!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef zwahiel het volgende:
go muisje!
Zeg zeg cyclechick... Ga je mij ook over een kam scheren
* zwahiel is ook een mannetje.
Ik denk oprecht dat zij ook helemaal is voorgelogen door hemquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Ewelina het volgende:
Zo iemand ben je beter kwijt dan rijk, die kan je helemaal kapot maken.
Tenzij zij zelf ook is voorgelogen door hem, maar dan wil ze toch niet naar jouw waarschuwingen luisteren denk ik.
Maar je kunt natuurlijk altijd een mooie kras achterlaten op zijn auto of als hij op vakantie is garnalen door de brievenbus /een open raampje naar binnen proppen
Hm.. Ja ik kan het me niet voorstellen, als ik zo iets nooit gezien zou hebben dan zou ik als hij even uit z'n kamer is neuzen in z'n papieren of zoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb ik allemaal nooit gezien. Overal had 'ie wel een verhaal en een smoes voor. Achteraf had ik natuurlijk veel eerder al gewoon zelf op moeten stappen, maar ik was verliefd.. Er na heb ik heel lang gedacht dat ik alleen maar een lichaam was, en verder nergens goed voor.
Iets met liefde en blind maken hèquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb ik allemaal nooit gezien. Overal had 'ie wel een verhaal en een smoes voor. Achteraf had ik natuurlijk veel eerder al gewoon zelf op moeten stappen, maar ik was verliefd.. Er na heb ik heel lang gedacht dat ik alleen maar een lichaam was, en verder nergens goed voor.
Ja hallo, doe es met hoofd, zo kan ik toch nietzien of hij wel bij de kleur van je ogen past!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt. Maar het is ook meer een jasje voor erbijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja hallo, doe es met hoofd, zo kan ik toch nietzien of hij wel bij de kleur van je ogen past!
Ik vind hem leuk, en ook wel stoer, dat korte, maar persoonlijk vind ik dat op de fiets enzo wel snel koud/onhandig als je steeds een blote rug hebt!
Ik denk dat er ook genoeg mannen over krengen van vrouwen kunnen jeremiërenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef cyclechick het volgende:
En er zijn ook zat bitches en toffe wijven. Zo gaat dat nu eenmaal he
Nog heel veel te gaan? Mijn bmi is hoger en ik vind mezelf best slank!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaah, mijn BMI is 22
Dat is nog heel veel te gaan
Ik wacht op mijn vriend, dat duurt lang...
Omdat 'ie ziek is in z'n hoofd, denk ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ja ik kan het me niet voorstellen, als ik zo iets nooit gezien zou hebben dan zou ik als hij even uit z'n kamer is neuzen in z'n papieren of zoMaar ja, als je verliefd bent.... Waarom loog hij er over? Gewoon omdat het kon of?
Jeej, gefeli!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil even geheel off-topic jompelen:
Ik ben lid van een fotoclub, en die heeft 1x in de zoveel tijd een clubcompetitie. Dit keer was het thema binnensport. Ik deed voor het eerst mee en heb foto's gemaakt in een klimhal in A'dam. Ik was zelf niet geheel tevreden, want het was daar vrij donker, terwijl je eigenlijk korte sluitertijden wil ivm bewegingen van de sporters. Lastig dus. De foto's waren vrij donker uitgevallen. Maar ik heb toch van 1 clublid een 9 gekregen en van 2 een 7! (de beste foto geef je 10 punten, de tweede 9, enz.)![]()
Daar ben ik echt blij mee!! Iets met grote onzekerheid over mijn fotografische skillzz
Helaas kan ik ze niet laten zien, want ik fotografeer nu nog analoog (ik heb ondertussen wel een body digitaal, maar nog geen lenzen...).
Ik weet ik weetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahw niet gelijk aangevallen voelen heur, er zijn zat klootzakken, maar er zijn ook zat toffe kerels. Zoals ik al eerder postte: I luvvvv men!
En er zijn ook zat bitches en toffe wijven. Zo gaat dat nu eenmaal he
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog heel veel te gaan? Mijn bmi is hoger en ik vind mezelf best slank!
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met liefde en blind maken hèMaar gelukkig dat dat uit is, want nu heb je een supertoffe aan de haak geslagen!
Dat soort jasjes zijn vooral geschikt voor tussenperdiodes, bijvoorbeeld als de lente nog koud isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja hallo, doe es met hoofd, zo kan ik toch nietzien of hij wel bij de kleur van je ogen past!
Ik vind hem leuk, en ook wel stoer, dat korte, maar persoonlijk vind ik dat op de fiets enzo wel snel koud/onhandig als je steeds een blote rug hebt!
Het thema wisselt steeds (vorige keren multicultureel, te laat), maar ik wel best eens foto's maken van jou op de fiets hoor! Kan ik ook weer eens oefenen! PM me anders eens met woonplaats/ ideeën, als je het wat lijkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jeej, gefeli!!
Doen jullie ook wel eens buitensport foto's? Ik wil wel een x op de foto op mjin racefiets
Die is ook heel tof! (vooral als je blond bent en blauwe ogen hebtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef Ewelina het volgende:
Mijn nieuwe jas, voor de lente
[ afbeelding ]
Bij jou is het gewoon super verdeeld...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog heel veel te gaan? Mijn bmi is hoger en ik vind mezelf best slank!
Ook tofquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef Ewelina het volgende:
Mijn nieuwe jas, voor de lente
[ afbeelding ]
Ja, leuk! ik ben alleen wel zo fotogeniek als het achtereind van een nijlpaardquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het thema wisselt steeds (vorige keren multicultureel, te laat), maar ik wel best eens foto's maken van jou op de fiets hoor! Kan ik ook weer eens oefenen! PM me anders eens met woonplaats/ ideeën, als je het wat lijkt.
Nou, ik ben inderdaad blond en heb blauwe ogenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is ook heel tof! (vooral als je blond bent en blauwe ogen hebt) (en eh als je dat niet bent is hij nog steeds tof hoor!)
Nou mooi niet dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, leuk! ik ben alleen wel zo fotogeniek als het achtereind van een nijlpaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |