En een kapitein heeft op dat schip een hele grote symbolische functies, de koers wordt bepaald door de crew.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je brengt je mening iig vurig, dat bedoelde ikEn ja, wereldpolitiek (met VS vooraanstaand) is idd grotendeels een schijnheilige bende, daar ben ik het met je eens.
Roeien met de riemen die we hebben denk ik dan!Ik zie het als een krottige kut-sloep waar eerst een dronken broodmongool de kapitein van was, nu hebben we een nieuwe kapitein die hopelijk competenter is - de vraag is dan nog, als hij competenter blijkt, in hoeverre de sloep nog te redden is
Maar goed, hoop houden dan maar he. Tis helaas niet aan ons, dus wat we kunnen doen is toekijken en hopen dat Obama erg goed is met ductape
Klopt, dat maakt het nog lastigerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
En een kapitein heeft op dat schip een hele grote symbolische functies, de koers wordt bepaald door de crew.
Ik wilde net zoiets zeggen, maar dan aardigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
+1 voor kutmetaforen, hoezee Maria!
Maar zonder goede kapitein weigeren de roeiers hun werk te doen, krijg je muiterij en komt het schip alsnog nergens.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
En een kapitein heeft op dat schip een hele grote symbolische functies, de koers wordt bepaald door de crew.
Ach, ik dicht kapitein Iglo meer leiderschapskwaliteiten toe dan kapitein Balkenende en toch draait onze maatschappij ook gewoon.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar zonder goede kapitein weigeren de roeiers hun werk te doen, krijg je muiterij en komt het schip alsnog nergens.
En in het Amerikaanse geval de sponsors van de gekozen president, want dat hele gelul over corrupte zout op zeg! Als er een iemand in de wereld corrupt is, dan is het de president van de VS. Waarom zou je Irak binnenvallen... hmmmm...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, ik dicht kapitein Iglo meer leiderschapskwaliteiten toe dan kapitein Balkenende en toch draait onze maatschappij ook gewoon.
quote:
quote:
Alleen kan deze kapitein wel zelf bepalen wie hij belangrijke plekken geeft in zijn crew. Daarbij is hij nog steeds wel afhankelijk van de mensen die roeien, maar hij heeft wel invloed op degenen die de orders uitdelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, sinds begin vorige eeuw zit er al geen coca extract meer in Coca Cola.quote:
Of gewoon, op de rand van het bedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Adelante het volgende:
koop je alleen niets voor, of je moet speechwriter willen worden.
Inderdaad, en de cocaine die artsen gebruiken (eh: voor medische doeleinden, niet recreatief) komt ook niet uit Amerika hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef neen het volgende:
Ja, sinds begin vorige eeuw zit er al geen coca extract meer in Coca Cola.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ow, en Zwahiel, het draait uiteindelijk allemaal om geld en macht in de politiek.
Echte schippers bevaren ook de rode zee?quote:
Nee daar ben ik niet zo van.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Zwahiel, ik zou bijna denken dat je ook een aanhanger van de diverse conspiracy theory's bent
look it up, er zit een coke extract in de cola, dat is wat anders dan coke, maar wel geëxtraheerd uit cocaïne. Het is geen coke hoor, maar 't wordt er wel uitgehaald.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, sinds begin vorige eeuw zit er al geen coca extract meer in Coca Cola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |