Ja, maar je hebt geen achterkant waar je tegen kan leunenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tuurlijk! Een ombouw voegt echt niets toe aan je slaapcomfort.En een boxspring ligt heerlijk!
Lekker zacht enzo.
En geen plankjes / spijlen waar je jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt geen achterkant waar je tegen kan leunen
en geen spijlenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Je zet 'm toch tegen de muur?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Mwoh je had het pak papier eens moeten zien wat ik ooit naar ProRail gestuurd had toen ze druk met vingerverven waren. Zoveel was dit niet hoor, waren alleen wat feitjes opgesomd en acties die eraan vooraf gingen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Eens. Maar wel in proportie graag.
Komt er ineens een enorme tirade voorbij!Niet normaal man!
Ow, en PF, je kunt toch ook alleen een boxspring neerzetten zonder ombouw? Scheelt weer ruimte!
* zwahiel schopt graag tegen heilige huisjesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al 14 keer lopen zaniken over hoe moeilijk ik het heb met stoppen met roken.
Er komen hier wel vaker tirades voorbij en ik heb Zwahiel er eerder nooit op kunnen betrappen eigenlijk. Als het hem oplucht...?Ik vind tegengestelde meningen ook wel interessant eigenlijk
Gepassioneerd weet niet of je 't zo kunt noemen, maar ik heb nogal een uitgesproken mening en ik ben 't lang niet altijd eens met wat er om me heen gebeurd. Bij ons thuis discussiëren we nogal graag, zo graag dat de buren vaker komen vragen of er geen doden vielen als 't weer 's hoog opliep. Ik kan niet zo goed tegen de schijnheiligheid om me heen eigenlijk, en de VS is een grote schijnheilige bende en opgedrongen meningen van onafhankelijke media daar word ik helemaal geïrriteerd van als iemand die een mediale en deels journalistieke opleiding genoten heeft. Irriteer me ook aan andere dingen hoor, waterval methodes gebruiken terwijl elke domme idioot weet dat dit soort methodieken niet werken. (was het oorspronkelijke plan van de OV shitkaart bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hij is gewoon gepassioneerd! Ja toch Zwahiel!
Als je het bed tegen de muur schuift, is dat ook niet echt nodigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Lieve schat, ik vind je ongelofelijk moedig en stoer. Jezelf kwellen voor het goede doel; hulde!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
One day, 20 hours, 20 minutes and 45 seconds. 33 cigarettes not smoked, saving ¤ 7,48. Life saved: 2 hours, 45 minutes.
Je kunt zo'n achterkant ook gewoon maken, zo'n hoofdboard, niet zo'n probleem. Moet ik ook nog steeds doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je het bed tegen de muur schuift, is dat ook niet echt nodigJe hebt toch geen schuine wanden in je kamer?
Je brengt je mening iig vurig, dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:27 schreef zwahiel het volgende:
Gepassioneerd weet niet of je 't zo kunt noemen, maar ik heb nogal een uitgesproken mening en ik ben 't lang niet altijd eens met wat er om me heen gebeurd. Bij ons thuis discussiëren we nogal graag, zo graag dat de buren vaker komen vragen of er geen doden vielen als 't weer 's hoog opliep. Ik kan niet zo goed tegen de schijnheiligheid om me heen eigenlijk, en de VS is een grote schijnheilige bende en opgedrongen meningen van onafhankelijke media daar word ik helemaal geïrriteerd van als iemand die een mediale en deels journalistieke opleiding genoten heeft. Irriteer me ook aan andere dingen hoor, waterval methodes gebruiken terwijl elke domme idioot weet dat dit soort methodieken niet werken. (was het oorspronkelijke plan van de OV shitkaart bijvoorbeeld).
Dan moet je een goed, stevig bed kopen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:34 schreef P.F het volgende:
Ik heb het idee dat m'n bed verschuift als ik tegen de muur leun
(Dus als ik wil lezen of tvkijken in bed)
En een kapitein heeft op dat schip een hele grote symbolische functies, de koers wordt bepaald door de crew.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je brengt je mening iig vurig, dat bedoelde ikEn ja, wereldpolitiek (met VS vooraanstaand) is idd grotendeels een schijnheilige bende, daar ben ik het met je eens.
Roeien met de riemen die we hebben denk ik dan!Ik zie het als een krottige kut-sloep waar eerst een dronken broodmongool de kapitein van was, nu hebben we een nieuwe kapitein die hopelijk competenter is - de vraag is dan nog, als hij competenter blijkt, in hoeverre de sloep nog te redden is
Maar goed, hoop houden dan maar he. Tis helaas niet aan ons, dus wat we kunnen doen is toekijken en hopen dat Obama erg goed is met ductape
Klopt, dat maakt het nog lastigerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
En een kapitein heeft op dat schip een hele grote symbolische functies, de koers wordt bepaald door de crew.
Ik wilde net zoiets zeggen, maar dan aardigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
+1 voor kutmetaforen, hoezee Maria!
Maar zonder goede kapitein weigeren de roeiers hun werk te doen, krijg je muiterij en komt het schip alsnog nergens.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
En een kapitein heeft op dat schip een hele grote symbolische functies, de koers wordt bepaald door de crew.
Ach, ik dicht kapitein Iglo meer leiderschapskwaliteiten toe dan kapitein Balkenende en toch draait onze maatschappij ook gewoon.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar zonder goede kapitein weigeren de roeiers hun werk te doen, krijg je muiterij en komt het schip alsnog nergens.
En in het Amerikaanse geval de sponsors van de gekozen president, want dat hele gelul over corrupte zout op zeg! Als er een iemand in de wereld corrupt is, dan is het de president van de VS. Waarom zou je Irak binnenvallen... hmmmm...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, ik dicht kapitein Iglo meer leiderschapskwaliteiten toe dan kapitein Balkenende en toch draait onze maatschappij ook gewoon.
quote:
quote:
Alleen kan deze kapitein wel zelf bepalen wie hij belangrijke plekken geeft in zijn crew. Daarbij is hij nog steeds wel afhankelijk van de mensen die roeien, maar hij heeft wel invloed op degenen die de orders uitdelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, sinds begin vorige eeuw zit er al geen coca extract meer in Coca Cola.quote:
Of gewoon, op de rand van het bedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Adelante het volgende:
koop je alleen niets voor, of je moet speechwriter willen worden.
Inderdaad, en de cocaine die artsen gebruiken (eh: voor medische doeleinden, niet recreatief) komt ook niet uit Amerika hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef neen het volgende:
Ja, sinds begin vorige eeuw zit er al geen coca extract meer in Coca Cola.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ow, en Zwahiel, het draait uiteindelijk allemaal om geld en macht in de politiek.
Echte schippers bevaren ook de rode zee?quote:
Nee daar ben ik niet zo van.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Zwahiel, ik zou bijna denken dat je ook een aanhanger van de diverse conspiracy theory's bent
look it up, er zit een coke extract in de cola, dat is wat anders dan coke, maar wel geëxtraheerd uit cocaïne. Het is geen coke hoor, maar 't wordt er wel uitgehaald.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, sinds begin vorige eeuw zit er al geen coca extract meer in Coca Cola.
Ik schrok eerst van je bericht!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:48 schreef neen het volgende:
Paul Mc Cartney is dood.
Jeweetz, luister maar naar het album St. Peppers. zie de banden om de armen en check de gitaar wtf wtf wtf check de bloemen je ziet het teken van de dood!
Aai sekont detquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:51 schreef P.F het volgende:
Ik ga mij niet verdiepen in politiek en ik heb er geen mening over. Wat ben ik toch oppervlakkig.
Nou je kan best leuke dingen doen op de rand van een bed! Jongen op z'n knieën er voor. Meisje op 't rand van 't bed en hoppaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Echte schippers bevaren ook de rode zee?
Hoewel dat op de rand van het bed niet misschien de beste poezie is voor een romantische nacht
daar verdiep ik me dan weer niet inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
even een hele stomme vraag ey:
als je braaf de pil slikt ey
en je hebt je stopweek
kan je dan in die week nog gewoon seks hebben?
zeg maar, voordat er rode zeeën enzo aan te pas komen?
Mijn mening is dat ik nooit een goed gefundeerde mening kan hebben omdat de ene helft altijd A roept en de andere helft B en die zijn dan niet verenigbaar. En dan zal ik met mijn basale kennis van dat alles wèl even weten hoe het zit. Welnee. Ik denk net zo over religie. Mensen zouden eens minder een keiharde mening moeten hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:51 schreef P.F het volgende:
Ik ga mij niet verdiepen in politiek en ik heb er geen mening over. Wat ben ik toch oppervlakkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |