Ja, die 3 topics heb ik dan weer grotendeels gemist, shit man!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, wij hebben 3 topics volgespammed over PM's met gheyle foto's, give him a break
Mening deel ik natuurlijk. D'r worden hier ook genoeg andere onderwerpen besproken, dus dit kan ook. Dat NOS makke lammetjes gedoe hou ik niet zo van. Naloperij de hele tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Iedereen mag vinden wat hij wil, dus Zwahiel ook!
Ik heb al 14 keer lopen zaniken over hoe moeilijk ik het heb met stoppen met roken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Eens. Maar wel in proportie graag.
Komt er ineens een enorme tirade voorbij!Niet normaal man!
Ow, en PF, je kunt toch ook alleen een boxspring neerzetten zonder ombouw? Scheelt weer ruimte!
Een boxspring slaapt beter dan een gewoon bed, imho. Toen ik op kamers ging, moest ik de boxspring achterlaten, nou dat was toch wel een achteruitgangquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja dat is wel een goeie! Maar slaapt dat lekker?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys had jij ook internet van kpn?
Ja, maar je hebt geen achterkant waar je tegen kan leunenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tuurlijk! Een ombouw voegt echt niets toe aan je slaapcomfort.En een boxspring ligt heerlijk!
Lekker zacht enzo.
En geen plankjes / spijlen waar je jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt geen achterkant waar je tegen kan leunen
en geen spijlenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Je zet 'm toch tegen de muur?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Mwoh je had het pak papier eens moeten zien wat ik ooit naar ProRail gestuurd had toen ze druk met vingerverven waren. Zoveel was dit niet hoor, waren alleen wat feitjes opgesomd en acties die eraan vooraf gingen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Eens. Maar wel in proportie graag.
Komt er ineens een enorme tirade voorbij!Niet normaal man!
Ow, en PF, je kunt toch ook alleen een boxspring neerzetten zonder ombouw? Scheelt weer ruimte!
* zwahiel schopt graag tegen heilige huisjesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al 14 keer lopen zaniken over hoe moeilijk ik het heb met stoppen met roken.
Er komen hier wel vaker tirades voorbij en ik heb Zwahiel er eerder nooit op kunnen betrappen eigenlijk. Als het hem oplucht...?Ik vind tegengestelde meningen ook wel interessant eigenlijk
Gepassioneerd weet niet of je 't zo kunt noemen, maar ik heb nogal een uitgesproken mening en ik ben 't lang niet altijd eens met wat er om me heen gebeurd. Bij ons thuis discussiëren we nogal graag, zo graag dat de buren vaker komen vragen of er geen doden vielen als 't weer 's hoog opliep. Ik kan niet zo goed tegen de schijnheiligheid om me heen eigenlijk, en de VS is een grote schijnheilige bende en opgedrongen meningen van onafhankelijke media daar word ik helemaal geïrriteerd van als iemand die een mediale en deels journalistieke opleiding genoten heeft. Irriteer me ook aan andere dingen hoor, waterval methodes gebruiken terwijl elke domme idioot weet dat dit soort methodieken niet werken. (was het oorspronkelijke plan van de OV shitkaart bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hij is gewoon gepassioneerd! Ja toch Zwahiel!
Als je het bed tegen de muur schuift, is dat ook niet echt nodigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Lieve schat, ik vind je ongelofelijk moedig en stoer. Jezelf kwellen voor het goede doel; hulde!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
One day, 20 hours, 20 minutes and 45 seconds. 33 cigarettes not smoked, saving ¤ 7,48. Life saved: 2 hours, 45 minutes.
Je kunt zo'n achterkant ook gewoon maken, zo'n hoofdboard, niet zo'n probleem. Moet ik ook nog steeds doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je het bed tegen de muur schuift, is dat ook niet echt nodigJe hebt toch geen schuine wanden in je kamer?
Je brengt je mening iig vurig, dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:27 schreef zwahiel het volgende:
Gepassioneerd weet niet of je 't zo kunt noemen, maar ik heb nogal een uitgesproken mening en ik ben 't lang niet altijd eens met wat er om me heen gebeurd. Bij ons thuis discussiëren we nogal graag, zo graag dat de buren vaker komen vragen of er geen doden vielen als 't weer 's hoog opliep. Ik kan niet zo goed tegen de schijnheiligheid om me heen eigenlijk, en de VS is een grote schijnheilige bende en opgedrongen meningen van onafhankelijke media daar word ik helemaal geïrriteerd van als iemand die een mediale en deels journalistieke opleiding genoten heeft. Irriteer me ook aan andere dingen hoor, waterval methodes gebruiken terwijl elke domme idioot weet dat dit soort methodieken niet werken. (was het oorspronkelijke plan van de OV shitkaart bijvoorbeeld).
Dan moet je een goed, stevig bed kopen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:34 schreef P.F het volgende:
Ik heb het idee dat m'n bed verschuift als ik tegen de muur leun
(Dus als ik wil lezen of tvkijken in bed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |