ik kan me zo aan die shizzel ergeren hé. Ook dat gejank om geloof dat ze d'r de hele tijd tussen halen, verdomme het halve land geloofd niet eens in God! Maar neeeeeeej we moeten dat er even drie keer tussen plempen. Enige speech die een beetje te bekoren was was die van die ouwe dude, die over de verschillende rassen begon en een soort van langzame rap deed. Maar de rest, opzouten!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is net alsof ik met mezelf op de bank zit.
Dat dus!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als het je echt helpt, ga dan vooral door met het hier van je af schrijven! Wij zijn alleen maar trots op jou en het stoppen. En bijna iedereen heeft hier in het topic zijn dagboek.
Ja maar het bed kan op zich ook ergens andersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
PF niet doen hoor dan! Je ruimte moet je heilig zijn! Als het niet past, dan niet, dan zoek je wat anders!
M'n vriendje heeft em ook bij z'n oudersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef Totziens het volgende:
Jammer PF want het is wel een mooi bed, vriendin van me heeft 'm ook
Als hij dan ongunstig staat qua ruimte in je kamer, dan zou IK het niet doen, maar je moet het zelf weten natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar het bed kan op zich ook ergens andersOf ingekort of zo
De randjes zouden er wel af kunnen denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij dan ongunstig staat qua ruimte in je kamer, dan zou IK het niet doen, maar je moet het zelf weten natuurlijk!Of kan je er makkelijk aan beide kanten een stukkie af halen dan?
Zou wel gedoe schelen. En uhm, in een kleine kamer is ieder stukje ruimte dat zinloos gevuld is (door een ombouw van een bed, daar kan je niet op liggen en je kan er geen troep bewaren) zonde van de ruimte.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
[..]
De randjes zouden er wel af kunnen denk ikOf in ieder geval aan 1 kant.
Maar misschien moet ik gewoon een passend bed zoeken..
Ik zou gewoon een passend bed zoeken. Het is belangrijk dat je bed goed is, en imho wordt het bed niet steviger als je de ombouw weghaalt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
[..]
De randjes zouden er wel af kunnen denk ikOf in ieder geval aan 1 kant.
Maar misschien moet ik gewoon een passend bed zoeken..
Hier ben ik het helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
maar we mogen hem ook ophemelen, dan mag zwahiel 'm ook afkraken, vind ik
Bwa, zn kannonade (heh, klinkt als karbonade) ging niet zozeer over Obama als wel over Amerika als geheel inclusief ceremonie, geloof ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
maar we mogen hem ook ophemelen, dan mag zwahiel 'm ook afkraken, vind ik
Eens. Maar wel in proportie graag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Iedereen mag vinden wat hij wil, dus Zwahiel ook!
ach, wij hebben 3 topics volgespammed over PM's met gheyle foto's, give him a breakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bwa, zn kannonade (heh, klinkt als karbonade) ging niet zozeer over Obama als wel over Amerika als geheel inclusief ceremonie, geloof ik![]()
Ieder z'n ding! Persoonlijk heb ik hoop dat het weer een beetje de goeie kant op kan met ObamaMaar goed, ik weet zelf niks van politiek
Zus vertelde me net trouwens over een flauwe cover: "When a man loves Obama"
Oja dat is wel een goeie! Maar slaapt dat lekker?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Eens. Maar wel in proportie graag.
Komt er ineens een enorme tirade voorbij!Niet normaal man!
Ow, en PF, je kunt toch ook alleen een boxspring neerzetten zonder ombouw? Scheelt weer ruimte!
En denk eens aan al die rimpels die je niet gaat krijgenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
One day, 20 hours, 20 minutes and 45 seconds. 33 cigarettes not smoked, saving ¤ 7,48. Life saved: 2 hours, 45 minutes.
Tuurlijk! Een ombouw voegt echt niets toe aan je slaapcomfort.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja dat is wel een goeie! Maar slaapt dat lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |