quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zit ie midden in de nacht aan de dunne op de plee, komt het hoofd van de secret service binnen:
Sir, they've just invaded North Korea. Situation room, stat!
En dan Barackje zo:
Goddammit man! Can't you see I've got a code brown myself!?
*prrrrrtttpruttelsputterpsshhhh*
Gewoon bij de AH XLquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
[..]
Nu heb ik eindelijk (bij de AH XL) light mozarella gevonden en nu bestaat er ook al light kokosmelk?
En ik heb voor morgen curry geplanned.![]()
Waar tf moet ik nu weer helemaal naartoe voor mijn boodschappen?
Het is net alsof ik met mezelf op de bank zit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:33 schreef zwahiel het volgende:
[hele tirade]
You go girlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
De kaasfondue is het hier toch maar niet geworden, anders groei ik echt dicht zonder die sigaretten.A
Arghhhhhhhhhhh! Na het eten (NU dus) is echt het allermoeilijkste moment!![]()
Uiteindelijk sla met geitenkaas, biefstuk (in reepjes), gedroogde tomaat en pijnboompitjes gegeten, met een broodje en een beetje aïoli om het broodje in te dippen![]()
En nu mis ik mijn sigaretje echt enorm![]()
![]()
Maar ik neem het niet hoor. Ik heb het niet eens in huis. Maar jakkie, jakkie, jakkie, wat een kutgevoel.
/dagboekpost, sorry
Maar wel blij dat we geen kaasfondue gegeten hebben voor de lijn!![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
/dagboekpost, sorry
Maar wel blij dat we geen kaasfondue gegeten hebben voor de lijn!![]()
Nou als dat al 8-10 kg geleden is wil ik je foto van aanstaande zomer niet zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
en nog ff op navolging van jullie een bikinifotodeze is alleen alweer iets van 8-10 kg geleden
erna geen bikini meer aangehad
[ afbeelding ]
how do ya mean?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou als dat al 8-10 kg geleden is wil ik je foto van aanstaande zomer niet zien.
Ik denk dat ik deze zomer ook wel weer een bikini aan durf.
yeps minimaal... ik was daar 79,5 kg ofzo.. in elk geval net onder de 80.... Maar zit daar natuurlijk wel heeeeel gunstig, met mijn buik uit het zichtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Oh sorry hoor, jullie zijn zo lief en ik zeik maar!
Maar het helpt zó om het vak me af te schrijven af en toe, jullie hoeven er echt niets op terug te zeggen hoor maar het lucht op. Zal het proberen tot een minimum te beperken. Maar wel bijna 48 uur al!
Ik ben er nog niet vanaf, van de verslaving, want zelfs met al die giftige plaatjes er naast ga ik kwijlen van dat plaatje van mspoez
BJ, ben je nu dus nog 8 kilo lichter dan daar in die bikini?Skinny bitch!
PF, ik heb in jouw eigen topic gereageerd op je foto's hoor!
Als het je echt helpt, ga dan vooral door met het hier van je af schrijven! Wij zijn alleen maar trots op jou en het stoppenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Oh sorry hoor, jullie zijn zo lief en ik zeik maar!
Maar het helpt zó om het vak me af te schrijven af en toe, jullie hoeven er echt niets op terug te zeggen hoor maar het lucht op. Zal het proberen tot een minimum te beperken. Maar wel bijna 48 uur al!
Ik ben er nog niet vanaf, van de verslaving, want zelfs met al die giftige plaatjes er naast ga ik kwijlen van dat plaatje van mspoez
BJ, ben je nu dus nog 8 kilo lichter dan daar in die bikini?Skinny bitch!
PF, ik heb in jouw eigen topic gereageerd op je foto's hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |