Ja hoor. Grijp die vent maar weer bij zijn kladdenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
even een hele stomme vraag ey:
als je braaf de pil slikt ey
en je hebt je stopweek
kan je dan in die week nog gewoon seks hebben?
zeg maar, voordat er rode zeeën enzo aan te pas komen?
En je zat nog wel zo goed in je schippers-thema! Ik verwachtte op z'n minst een hele verhandeling over rode zeeën en schippers en reddingsboeien en kano's die door tunnels varen enzo!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar verdiep ik me dan weer niet in
...even een nog stommere vraag misschien, maar: méén je dit??quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
even een hele stomme vraag ey:
als je braaf de pil slikt ey
en je hebt je stopweek
kan je dan in die week nog gewoon seks hebben?
zeg maar, voordat er rode zeeën enzo aan te pas komen?
Ik meende juist dat er voorheen een extract van de coca plant wiens bladeren voor de productie van cocaine worden gebruikt werd gebruikt bij de productie van Coca Cola maar dat juist dit is gestopt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:51 schreef zwahiel het volgende:
[..]
look it up, er zit een coke extract in de cola, dat is wat anders dan coke, maar wel geëxtraheerd uit cocaïne. Het is geen coke hoor, maar 't wordt er wel uitgehaald.
Dat gebeurd nog steeds, we hebben d'r laatst een hele case over gehad bij verschillende lessen in politicologie.
Dan moet je dus geen hoge achterwand hebben, of eentje met spijlen, anders werkt dat nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou je kan best leuke dingen doen op de rand van een bed! Jongen op z'n knieën er voor. Meisje op 't rand van 't bed en hoppa
ik verdiep me eigenlijk nooit zo in die meukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...even een nog stommere vraag misschien, maar: méén je dit??
Nee gewoon bij de lange zijkant!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan moet je dus geen hoge achterwand hebben, of eentje met spijlen, anders werkt dat niet
HEUJ! Dat vind ik nou ook! Eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn mening is dat ik nooit een goed gefundeerde mening kan hebben omdat de ene helft altijd A roept en de andere helft B en die zijn dan niet verenigbaar. En dan zal ik met mijn basale kennis van dat alles wèl even weten hoe het zit. Welnee. Ik denk net zo over religie. Mensen zouden eens minder een keiharde mening moeten hebben.
Nou ja, het antwoord is al gegevenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik verdiep me eigenlijk nooit zo in die meuk
ik weet dat ik de pil moet nemen en dat er stopweken zijn
maar ik vind 't altijd een eng idee om seks te hebben in een stopweek, gewoon omdat ik niet weet of 't dan wel kan zonder extra dingen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Conspiracy theories, heh! Ik heb ooit een man gesproken die vond dat er een samenzwering was van wereldleiders omdat die allemaal met de B begonnen! (volgens mij heb ik dit al eens verteld)
Beatrix, Bush, Blair, Berlusconi, Balkenende, nu Barack!![]()
Maar op de vraag wat Jacques Chirac dan in Frankrijk deed antwoordde ie niet(die was toen nog da chief of da france)
ik gooi altijd meteen die doosjes wegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, het antwoord is al gegevenMet de pil kan je 24/7 seks hebben op welk moment dan ook in de pilstrip zonder zwanger te worden. Als je dat zou willen tenminste
Je kan de pil ook gewoon 3 maanden doorslikken, ben je 3 maanden van die rode zooi af. Als je tenminste geen last hebt van spotting (=licht bloedverlies tussendoor).
als je ze hebt geupload, wilde ze je toch al plaatsen, dus doe nou maar gewoonquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik heb mijn foto's upgeload en ben nog ff aan het bedenken of ik ze ga plaatsen.....
oeh!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef Ewelina het volgende:
Je hebt ook nog Implanon, dat wordt in je arm gezet. Ben je voor 3 jaar klaar.
Handig voor de wereldreis! Maar dan moet je het na die 3 jaar natuurlijk niet vergeten zijnquote:
Ja, ik werd helemaal niet meer ongesteld. Heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
HEUJ! Dat vind ik nou ook! Eindelijk iemand die het met me eens isIk wil best op een civiel niveau over dergelijke zaken praten, ook zodat ik van anderen kan leren enzo, maar echt een vurige mening verkondigen over politiek of economie ofzo zal ik nooit doen. Er is gewoon te veel wat ik niet weet. Wat maakt mijn mening dan zo goed doordacht dat het beter is dan die van anderen? Ik wil best zeggen wat mijn standpunt is hoor, maar verder..!
Veel mensen houden teveel vast aan krampachtig geconstrueerde meningen. Een mening staat voor sommigen gelijk aan identiteit ofzo, terwijl er zoveel is wat je nog van elkaar kunt leren op veel vlakken dat ik het zo zonde vind.
</einde wazige verhandeling>
Je huisarts geeft je volgens mij een reminderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:
[..]
Handig voor de wereldreis! Maar dan moet je het na die 3 jaar natuurlijk niet vergeten zijnben je ineens zwanger
én grotere tietenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik werd helemaal niet meer ongesteld. Heerlijk![]()
Enige nadeel was dat ik er 4 cupmaten bijkreeg, maar ik reageer overgevoelig op dat soort dingen.
ik had ze geupload in hotmail aangezien mijn eigen laptop de kaartlezen het niet doet... en ik de foto's via de PC van vriendlief naar mijn eigen wilde sturen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je ze hebt geupload, wilde ze je toch al plaatsen, dus doe nou maar gewoon
anders had je ze na het maken meteen gedelete en het niet eens gemeld
Komt MoBlo met een tweeling in d'r buik terugquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:
[..]
Handig voor de wereldreis! Maar dan moet je het na die 3 jaar natuurlijk niet vergeten zijnben je ineens zwanger
Kan je de firma misschien ook aanklagen als je toch een baby krijgtquote:
Nou, voor mijn rug was het de helquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
én grotere tieten
het klinkt als de hemel
nou, dan heb je er toch al heel veel moeite voor gedaan? Dus eigenlijk wil je ze wel postenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik had ze geupload in hotmail aangezien mijn eigen laptop de kaartlezen het niet doet... en ik de foto's via de PC van vriendlief naar mijn eigen wilde sturen...
mijn AA kan nog wel wat extra gebruikenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, voor mijn rug was het de helMaar ik had dan ook al grote borsten.
Klopt! Ik kom ook van het vwoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]als ik iets denk of vertel dan hoor ik ook altijd graag het tegendeel, want daar leer ik alleen maar van (maakt dingen wel steeds ingewikkelder, dat wel). Sommige dingen zijn gewoon feiten en geen mening en daar kan ik dan weer heel koppig in zijn. Maar bijv. op het gebied van dieetadvies en voeding ben ik totaaaal niet koppig. Inzichten wijzigen voortdurend en veel wetenschappers weten zelf amper hoe het nu precies werkt. Waarom zou ik dat dan wel zeker weten?
Maar goed, op het vwo werd me ingestampt dat je echt per se een eigen mening moest hebben over álles. Vond ik toen ook al bullshit. Alleen vrees ik dat die indoctrinatie bij veel mensen is blijven hangen en die verkondigen dan op fora zoals fok heel uitgesproken hun mening, die dan op een flinterdunne kennis van zaken is gebaseerd.
is dat zo risicovol dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je de firma misschien ook aanklagen als je toch een baby krijgt
irritant is dat, dat mening moeten geven, dat hebben we dus hier ook. Gelukkig kon ik dat al redelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]als ik iets denk of vertel dan hoor ik ook altijd graag het tegendeel, want daar leer ik alleen maar van (maakt dingen wel steeds ingewikkelder, dat wel). Sommige dingen zijn gewoon feiten en geen mening en daar kan ik dan weer heel koppig in zijn. Maar bijv. op het gebied van dieetadvies en voeding ben ik totaaaal niet koppig. Inzichten wijzigen voortdurend en veel wetenschappers weten zelf amper hoe het nu precies werkt. Waarom zou ik dat dan wel zeker weten?
Maar goed, op het vwo werd me ingestampt dat je echt per se een eigen mening moest hebben over álles. Vond ik toen ook al bullshit. Alleen vrees ik dat die indoctrinatie bij veel mensen is blijven hangen en die verkondigen dan op fora zoals fok heel uitgesproken hun mening, die dan op een flinterdunne kennis van zaken is gebaseerd.
neej lijkt me niet...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik slik trouw elke dag de pil, maar ik stop niet na iedere strip. Dat wordt me iets te gortigik slik er meestal 2 na elkaar (dus 6 weken). BJ, onze wandelende medische encyclopedie, kan dat kwaad?
Alle allochtonenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klopt! Ik kom ook van het vwoIk heb uiteraard wel graag een mening, maar ik sta over het algemeen wel open voor kennis van anderen waardoor ik die mening zou moeten aanpassen. Ik kan wel heul koppig zijn over bepaalde zaken, maar die zijn dan vaak gevoelsmatig (denk: integratie, allochtonenvraagstukken, ik HAAT generalisatie
) maar ja, zo heeft iedereen z'n ding, en voor feiten sta ik alsnog open.
Ik vind dat af en toe best eng, trouwens. Mensen die 'feiten' van anderen klakkeloos overnemen, zonder zelf na te denken. Mijn moeder heeft dat vaak, dat ze dan iets uit volledige overtuiging tegen me verkondigt, om vervolgens te melden dat ze dat van *insert naam* gehoord heeft, en die is dan negen van de tien keer écht geen goeroe op dat gebiedZij is dan in staat om daar volledig naar te gaan leven (voorbeeld: aspartaamcrisis, noodzaak van diverse supplementen in de vorm van pilletjes) Maar ja, okee. Zolang het niet schaad, he.
Ja ik heb er eens over nagedacht, en een eeuw geleden waren vrouwen nog niet eens zo vaak ongesteld als wij. Die waren óf zwanger, of ze zaten tussen 2 zwangerschappen in, of ze werden gewoon niet ongesteld. Waarom zou ik het dan als het ware opwekken? Het lijkt me dat je dan juist meer kans hebt op infecties.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
neej lijkt me niet...
(deed dat zelf ook wel eens eigenlijk,.....)
ja, dat zeg ik ook, het is niet altijd te vermijdenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Ewelina het volgende:
BJ is iets van 50 kg kwijt, ik denk dat bijna geen enkele huid zoveel mee terugrekt.
als je 50 kg afvalt rekt je huid echt niet mee hoor.....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
ondanks dat je wel slank bent heb je wel wat losse huid zeg maar..
ben je dan niet bang dat je te hard bent gegaan? Soms is 't onvermijdelijk, maar ik vraag me af in welke mate je het kunt beperken...
aan de ene kant ben ik nu wel blij dat het hier gestaag gaat, die laatste kilo's, zodat mn huid de tijd heeft om mee te rekken, al kan het me diep van binnen niet snel genoeg gaan
goede reddingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
-50 is wel heel wat anders dan -25... (ik bedoel dus qua vel en dergelijke....)
Geert Wilders TV?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef neen het volgende:
Haha, net ook weer zo'n idioot die generaliseert op tvhij was gescammed door een Nigeriaan en wilde dat alle Nigerianen van de aardbodem verdwenen
machtig mooi!
nou ja, daarmee roei je wel ook het nigerianen probleem uit, daar heeftie gelijk inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef neen het volgende:
Haha, net ook weer zo'n idioot die generaliseert op tvhij was gescammed door een Nigeriaan en wilde dat alle Nigerianen van de aardbodem verdwenen
machtig mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |