abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65260421
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef Ewelina het volgende:
Je hebt ook nog Implanon, dat wordt in je arm gezet. Ben je voor 3 jaar klaar.
oeh!
Ja doei.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:04:19 #227
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65260457
Zo ik heb gegeten, ben gedouched en bijgelezen!

En dikke voor Greysie!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:04:26 #228
236335 neen
schone schijn
pi_65260464
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oeh!

Handig voor de wereldreis! Maar dan moet je het na die 3 jaar natuurlijk niet vergeten zijn ben je ineens zwanger
het lijkt niet wat het is
pi_65260477
quote:

[..]

oeh!

Ja, ik werd helemaal niet meer ongesteld. Heerlijk

Enige nadeel was dat ik er 4 cupmaten bijkreeg, maar ik reageer overgevoelig op dat soort dingen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65260482
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

HEUJ! Dat vind ik nou ook! Eindelijk iemand die het met me eens is Ik wil best op een civiel niveau over dergelijke zaken praten, ook zodat ik van anderen kan leren enzo, maar echt een vurige mening verkondigen over politiek of economie ofzo zal ik nooit doen. Er is gewoon te veel wat ik niet weet. Wat maakt mijn mening dan zo goed doordacht dat het beter is dan die van anderen? Ik wil best zeggen wat mijn standpunt is hoor, maar verder..!

Veel mensen houden teveel vast aan krampachtig geconstrueerde meningen. Een mening staat voor sommigen gelijk aan identiteit ofzo, terwijl er zoveel is wat je nog van elkaar kunt leren op veel vlakken dat ik het zo zonde vind.

</einde wazige verhandeling>
als ik iets denk of vertel dan hoor ik ook altijd graag het tegendeel, want daar leer ik alleen maar van (maakt dingen wel steeds ingewikkelder, dat wel). Sommige dingen zijn gewoon feiten en geen mening en daar kan ik dan weer heel koppig in zijn. Maar bijv. op het gebied van dieetadvies en voeding ben ik totaaaal niet koppig. Inzichten wijzigen voortdurend en veel wetenschappers weten zelf amper hoe het nu precies werkt. Waarom zou ik dat dan wel zeker weten?

Maar goed, op het vwo werd me ingestampt dat je echt per se een eigen mening moest hebben over álles. Vond ik toen ook al bullshit. Alleen vrees ik dat die indoctrinatie bij veel mensen is blijven hangen en die verkondigen dan op fora zoals fok heel uitgesproken hun mening, die dan op een flinterdunne kennis van zaken is gebaseerd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65260498
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:

[..]

Handig voor de wereldreis! Maar dan moet je het na die 3 jaar natuurlijk niet vergeten zijn ben je ineens zwanger
Je huisarts geeft je volgens mij een reminder
pi_65260503
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, ik werd helemaal niet meer ongesteld. Heerlijk

Enige nadeel was dat ik er 4 cupmaten bijkreeg, maar ik reageer overgevoelig op dat soort dingen.
én grotere tieten

het klinkt als de hemel
Ja doei.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:05:38 #233
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65260515
quote:

[..]

als je ze hebt geupload, wilde ze je toch al plaatsen, dus doe nou maar gewoon

anders had je ze na het maken meteen gedelete en het niet eens gemeld
ik had ze geupload in hotmail aangezien mijn eigen laptop de kaartlezen het niet doet... en ik de foto's via de PC van vriendlief naar mijn eigen wilde sturen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:05:59 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65260527
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:

[..]

Komt MoBlo met een tweeling in d'r buik terug .

Ik heb ook geen verstand van anticonceptieshizzle . Moet ook nog naar de huisarts om mijn Mirena te laten verwijderen en te praten over een alternatief voor de Mirena.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:06:02 #235
3185 Adelante
To let it go now
pi_65260530
Heerlijk, hoe het hier van wereldpolitiek naar het slikken van de pil kan gaan in één pagina
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65260554
quote:

oeh!

Kan je de firma misschien ook aanklagen als je toch een baby krijgt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65260563
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

én grotere tieten

het klinkt als de hemel
Nou, voor mijn rug was het de hel Maar ik had dan ook al grote borsten.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:07:05 #238
148689 Muis006
pi_65260582
Ik slik trouw elke dag de pil, maar ik stop niet na iedere strip. Dat wordt me iets te gortig ik slik er meestal 2 na elkaar (dus 6 weken). BJ, onze wandelende medische encyclopedie, kan dat kwaad?
pi_65260601
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik had ze geupload in hotmail aangezien mijn eigen laptop de kaartlezen het niet doet... en ik de foto's via de PC van vriendlief naar mijn eigen wilde sturen...
nou, dan heb je er toch al heel veel moeite voor gedaan? Dus eigenlijk wil je ze wel posten

als ik zoveel moeite zou doen voor één lousy foto (of twee) zal ik ze posten ook
Ja doei.
pi_65260615
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nou, voor mijn rug was het de hel Maar ik had dan ook al grote borsten.
mijn AA kan nog wel wat extra gebruiken
Ja doei.
pi_65260705
Ik wil een bed en ik wil het nu !

Want mijn huidige bed gaat niet echt passen sowieso
En er staat hier wel een eenpersoonsbed maar dat vind ik niet realistisch (Plus geen matras..)
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:10:58 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65260732
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

als ik iets denk of vertel dan hoor ik ook altijd graag het tegendeel, want daar leer ik alleen maar van (maakt dingen wel steeds ingewikkelder, dat wel). Sommige dingen zijn gewoon feiten en geen mening en daar kan ik dan weer heel koppig in zijn. Maar bijv. op het gebied van dieetadvies en voeding ben ik totaaaal niet koppig. Inzichten wijzigen voortdurend en veel wetenschappers weten zelf amper hoe het nu precies werkt. Waarom zou ik dat dan wel zeker weten?

Maar goed, op het vwo werd me ingestampt dat je echt per se een eigen mening moest hebben over álles. Vond ik toen ook al bullshit. Alleen vrees ik dat die indoctrinatie bij veel mensen is blijven hangen en die verkondigen dan op fora zoals fok heel uitgesproken hun mening, die dan op een flinterdunne kennis van zaken is gebaseerd.
Klopt! Ik kom ook van het vwo Ik heb uiteraard wel graag een mening, maar ik sta over het algemeen wel open voor kennis van anderen waardoor ik die mening zou moeten aanpassen. Ik kan wel heul koppig zijn over bepaalde zaken, maar die zijn dan vaak gevoelsmatig (denk: integratie, allochtonenvraagstukken, ik HAAT generalisatie ) maar ja, zo heeft iedereen z'n ding, en voor feiten sta ik alsnog open.
Ik vind dat af en toe best eng, trouwens. Mensen die 'feiten' van anderen klakkeloos overnemen, zonder zelf na te denken. Mijn moeder heeft dat vaak, dat ze dan iets uit volledige overtuiging tegen me verkondigt, om vervolgens te melden dat ze dat van *insert naam* gehoord heeft, en die is dan negen van de tien keer écht geen goeroe op dat gebied Zij is dan in staat om daar volledig naar te gaan leven (voorbeeld: aspartaamcrisis, noodzaak van diverse supplementen in de vorm van pilletjes) Maar ja, okee. Zolang het niet schaad, he.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65260746
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je de firma misschien ook aanklagen als je toch een baby krijgt
is dat zo risicovol dan?
Ja doei.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:11:33 #244
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65260766
ok dan, maybe haal ik ze zo wel ff weer weg...
maar mijn 'bikinifoto'(uhh maar in lingerie dus, aangezien bikini te groot)

[ Bericht 52% gewijzigd door Beessie-Jen op 20-01-2009 22:29:04 ]
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:11:58 #245
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65260789
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

irritant is dat, dat mening moeten geven, dat hebben we dus hier ook. Gelukkig kon ik dat al redelijk maar even zo goed. 't Suffe is dat ik hier praktisch elke dag gedwongen mee bezig ben. Qua politiek ben ik ook niet echt koppig ik word alleen niet goed van die houding van de VS en het gelul in de ruimte eromheen en al die regeringsleiders die 't een beetje maar aan zitten kijken. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om die politiekeluchtbel te doorgronden. Jammer genoeg vinden de meeste het wel prima.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:12:46 #246
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65260821
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik slik trouw elke dag de pil, maar ik stop niet na iedere strip. Dat wordt me iets te gortig ik slik er meestal 2 na elkaar (dus 6 weken). BJ, onze wandelende medische encyclopedie, kan dat kwaad?
neej lijkt me niet...
(deed dat zelf ook wel eens eigenlijk,.....)
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:13:08 #247
236335 neen
schone schijn
pi_65260835
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Klopt! Ik kom ook van het vwo Ik heb uiteraard wel graag een mening, maar ik sta over het algemeen wel open voor kennis van anderen waardoor ik die mening zou moeten aanpassen. Ik kan wel heul koppig zijn over bepaalde zaken, maar die zijn dan vaak gevoelsmatig (denk: integratie, allochtonenvraagstukken, ik HAAT generalisatie ) maar ja, zo heeft iedereen z'n ding, en voor feiten sta ik alsnog open.
Ik vind dat af en toe best eng, trouwens. Mensen die 'feiten' van anderen klakkeloos overnemen, zonder zelf na te denken. Mijn moeder heeft dat vaak, dat ze dan iets uit volledige overtuiging tegen me verkondigt, om vervolgens te melden dat ze dat van *insert naam* gehoord heeft, en die is dan negen van de tien keer écht geen goeroe op dat gebied Zij is dan in staat om daar volledig naar te gaan leven (voorbeeld: aspartaamcrisis, noodzaak van diverse supplementen in de vorm van pilletjes) Maar ja, okee. Zolang het niet schaad, he.
Alle allochtonen
allemaal hetzelfde! they steal our jobs!

Je moet inderdaad een eigen mening hebben maar open staan op die aan te passen
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:14:12 #248
148689 Muis006
pi_65260880
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

neej lijkt me niet...
(deed dat zelf ook wel eens eigenlijk,.....)
Ja ik heb er eens over nagedacht, en een eeuw geleden waren vrouwen nog niet eens zo vaak ongesteld als wij. Die waren óf zwanger, of ze zaten tussen 2 zwangerschappen in, of ze werden gewoon niet ongesteld. Waarom zou ik het dan als het ware opwekken? Het lijkt me dat je dan juist meer kans hebt op infecties.
pi_65260887
ondanks dat je wel slank bent heb je wel wat losse huid zeg maar..

ben je dan niet bang dat je te hard bent gegaan? Soms is 't onvermijdelijk, maar ik vraag me af in welke mate je het kunt beperken...

aan de ene kant ben ik nu wel blij dat het hier gestaag gaat, die laatste kilo's, zodat mn huid de tijd heeft om mee te rekken, al kan het me diep van binnen niet snel genoeg gaan
Ja doei.
pi_65260961
BJ is iets van 50 kg kwijt, ik denk dat bijna geen enkele huid zoveel mee terugrekt.

Maar slank hoor (vooral je rug. Geen rugvetjes!) Alleen die sloffen vind ik geen porem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')