oeh!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef Ewelina het volgende:
Je hebt ook nog Implanon, dat wordt in je arm gezet. Ben je voor 3 jaar klaar.
Handig voor de wereldreis! Maar dan moet je het na die 3 jaar natuurlijk niet vergeten zijnquote:
Ja, ik werd helemaal niet meer ongesteld. Heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
HEUJ! Dat vind ik nou ook! Eindelijk iemand die het met me eens isIk wil best op een civiel niveau over dergelijke zaken praten, ook zodat ik van anderen kan leren enzo, maar echt een vurige mening verkondigen over politiek of economie ofzo zal ik nooit doen. Er is gewoon te veel wat ik niet weet. Wat maakt mijn mening dan zo goed doordacht dat het beter is dan die van anderen? Ik wil best zeggen wat mijn standpunt is hoor, maar verder..!
Veel mensen houden teveel vast aan krampachtig geconstrueerde meningen. Een mening staat voor sommigen gelijk aan identiteit ofzo, terwijl er zoveel is wat je nog van elkaar kunt leren op veel vlakken dat ik het zo zonde vind.
</einde wazige verhandeling>
Je huisarts geeft je volgens mij een reminderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:
[..]
Handig voor de wereldreis! Maar dan moet je het na die 3 jaar natuurlijk niet vergeten zijnben je ineens zwanger
én grotere tietenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik werd helemaal niet meer ongesteld. Heerlijk![]()
Enige nadeel was dat ik er 4 cupmaten bijkreeg, maar ik reageer overgevoelig op dat soort dingen.
ik had ze geupload in hotmail aangezien mijn eigen laptop de kaartlezen het niet doet... en ik de foto's via de PC van vriendlief naar mijn eigen wilde sturen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je ze hebt geupload, wilde ze je toch al plaatsen, dus doe nou maar gewoon
anders had je ze na het maken meteen gedelete en het niet eens gemeld
Komt MoBlo met een tweeling in d'r buik terugquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:
[..]
Handig voor de wereldreis! Maar dan moet je het na die 3 jaar natuurlijk niet vergeten zijnben je ineens zwanger
Kan je de firma misschien ook aanklagen als je toch een baby krijgtquote:
Nou, voor mijn rug was het de helquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
én grotere tieten
het klinkt als de hemel
nou, dan heb je er toch al heel veel moeite voor gedaan? Dus eigenlijk wil je ze wel postenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik had ze geupload in hotmail aangezien mijn eigen laptop de kaartlezen het niet doet... en ik de foto's via de PC van vriendlief naar mijn eigen wilde sturen...
mijn AA kan nog wel wat extra gebruikenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, voor mijn rug was het de helMaar ik had dan ook al grote borsten.
Klopt! Ik kom ook van het vwoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]als ik iets denk of vertel dan hoor ik ook altijd graag het tegendeel, want daar leer ik alleen maar van (maakt dingen wel steeds ingewikkelder, dat wel). Sommige dingen zijn gewoon feiten en geen mening en daar kan ik dan weer heel koppig in zijn. Maar bijv. op het gebied van dieetadvies en voeding ben ik totaaaal niet koppig. Inzichten wijzigen voortdurend en veel wetenschappers weten zelf amper hoe het nu precies werkt. Waarom zou ik dat dan wel zeker weten?
Maar goed, op het vwo werd me ingestampt dat je echt per se een eigen mening moest hebben over álles. Vond ik toen ook al bullshit. Alleen vrees ik dat die indoctrinatie bij veel mensen is blijven hangen en die verkondigen dan op fora zoals fok heel uitgesproken hun mening, die dan op een flinterdunne kennis van zaken is gebaseerd.
is dat zo risicovol dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je de firma misschien ook aanklagen als je toch een baby krijgt
irritant is dat, dat mening moeten geven, dat hebben we dus hier ook. Gelukkig kon ik dat al redelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]als ik iets denk of vertel dan hoor ik ook altijd graag het tegendeel, want daar leer ik alleen maar van (maakt dingen wel steeds ingewikkelder, dat wel). Sommige dingen zijn gewoon feiten en geen mening en daar kan ik dan weer heel koppig in zijn. Maar bijv. op het gebied van dieetadvies en voeding ben ik totaaaal niet koppig. Inzichten wijzigen voortdurend en veel wetenschappers weten zelf amper hoe het nu precies werkt. Waarom zou ik dat dan wel zeker weten?
Maar goed, op het vwo werd me ingestampt dat je echt per se een eigen mening moest hebben over álles. Vond ik toen ook al bullshit. Alleen vrees ik dat die indoctrinatie bij veel mensen is blijven hangen en die verkondigen dan op fora zoals fok heel uitgesproken hun mening, die dan op een flinterdunne kennis van zaken is gebaseerd.
neej lijkt me niet...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik slik trouw elke dag de pil, maar ik stop niet na iedere strip. Dat wordt me iets te gortigik slik er meestal 2 na elkaar (dus 6 weken). BJ, onze wandelende medische encyclopedie, kan dat kwaad?
Alle allochtonenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klopt! Ik kom ook van het vwoIk heb uiteraard wel graag een mening, maar ik sta over het algemeen wel open voor kennis van anderen waardoor ik die mening zou moeten aanpassen. Ik kan wel heul koppig zijn over bepaalde zaken, maar die zijn dan vaak gevoelsmatig (denk: integratie, allochtonenvraagstukken, ik HAAT generalisatie
) maar ja, zo heeft iedereen z'n ding, en voor feiten sta ik alsnog open.
Ik vind dat af en toe best eng, trouwens. Mensen die 'feiten' van anderen klakkeloos overnemen, zonder zelf na te denken. Mijn moeder heeft dat vaak, dat ze dan iets uit volledige overtuiging tegen me verkondigt, om vervolgens te melden dat ze dat van *insert naam* gehoord heeft, en die is dan negen van de tien keer écht geen goeroe op dat gebiedZij is dan in staat om daar volledig naar te gaan leven (voorbeeld: aspartaamcrisis, noodzaak van diverse supplementen in de vorm van pilletjes) Maar ja, okee. Zolang het niet schaad, he.
Ja ik heb er eens over nagedacht, en een eeuw geleden waren vrouwen nog niet eens zo vaak ongesteld als wij. Die waren óf zwanger, of ze zaten tussen 2 zwangerschappen in, of ze werden gewoon niet ongesteld. Waarom zou ik het dan als het ware opwekken? Het lijkt me dat je dan juist meer kans hebt op infecties.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
neej lijkt me niet...
(deed dat zelf ook wel eens eigenlijk,.....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |