ja, dat zeg ik ook, het is niet altijd te vermijdenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Ewelina het volgende:
BJ is iets van 50 kg kwijt, ik denk dat bijna geen enkele huid zoveel mee terugrekt.
als je 50 kg afvalt rekt je huid echt niet mee hoor.....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
ondanks dat je wel slank bent heb je wel wat losse huid zeg maar..
ben je dan niet bang dat je te hard bent gegaan? Soms is 't onvermijdelijk, maar ik vraag me af in welke mate je het kunt beperken...
aan de ene kant ben ik nu wel blij dat het hier gestaag gaat, die laatste kilo's, zodat mn huid de tijd heeft om mee te rekken, al kan het me diep van binnen niet snel genoeg gaan
goede reddingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
-50 is wel heel wat anders dan -25... (ik bedoel dus qua vel en dergelijke....)
Geert Wilders TV?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef neen het volgende:
Haha, net ook weer zo'n idioot die generaliseert op tvhij was gescammed door een Nigeriaan en wilde dat alle Nigerianen van de aardbodem verdwenen
machtig mooi!
nou ja, daarmee roei je wel ook het nigerianen probleem uit, daar heeftie gelijk inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef neen het volgende:
Haha, net ook weer zo'n idioot die generaliseert op tvhij was gescammed door een Nigeriaan en wilde dat alle Nigerianen van de aardbodem verdwenen
machtig mooi!
Woehahaha pas maar op! Ik had ontieglijke spierpijn van het tennissenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow BJ, dat ziet er goed uit meid!!
Ik heb net de Nintendo Wii sports besteld, kan mij het schelen
bij -30 had ik dat ook nog niet idd... maar toen was ik nog te zwaar... dus vandaar... en je ziet er alleen iets van als ik me zo blootgeef...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef zwahiel het volgende:
ja idd, met 50 kg heb je nog wel wat losse huid. Al moet ik zeggen... Op mijn lichtste was ik 30 kg kwijt maar nergens losse huid, mijn moeder vond 't een wonder
Ik vind je helemaal niet slap in je vel zitten. Misschien bij je buik een beetje (meen ik me te herinneren van andere foto's), maar of deze foto's kan ik niet zien dat jij ooit 50 kg dikker was.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
als je 50 kg afvalt rekt je huid echt niet mee hoor.....
en ik heb dr 3,5 jaar over gedaan, dus dat IS langzaam...en ik ben zelf wel trots op mijn lichaam
-50 is wel heel wat anders dan -25... (ik bedoel dus qua vel en dergelijke....)
ik denk dat ik er nog heeeel goed af ben gekomen door veel te sporten enzo..
Ik krijg ook jeuk van generaliseringen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef neen het volgende:
machtig mooi!
Suckers!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef neen het volgende:
machtig mooi!
daarom. Maar 't is wel zo dat de EU scammen nu wel de volkssport numero uno is in Nigeria. Naar 't schijnt houd 70% van de bevolking boven de 20 zich ermee bezig. Nu geloof ik dat cijfer niet zo, maar dat 't 'n probleem is snap ik wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, daarmee roei je wel ook het nigerianen probleem uit, daar heeftie gelijk in
dat er dan weer andere nationaliteiten zich wagen aan deze scams daargelaten natuurlijk
Na 30 kilo afgevallen te zijn kreeg ik flubberhuid aan de binnenkant van mijn bovenbenen (beetje ouwe wijven huid idee) en mijn borsten waren slap en met striae, wat ik voorheen nooit hadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
bij -30 had ik dat ook nog niet idd... maar toen was ik nog te zwaar... dus vandaar... en je ziet er alleen iets van als ik me zo blootgeef...
in mijn volleybalkleding (= kort shortje en shirtje) zie je dr bijvoorbeeld helemaal niets van...
(het zijn vooral het bovenste deel van mijn bovenbenen en het onderste deel van mijn romp).
Dan is het nu tijd voorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb al de heule tijd liedjes van de Bangles in mijn hoofd!
Eerst manic monday en nu eternal flame
Hoewelp!
Ik vind dit hun beste nummer!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb al de heule tijd liedjes van de Bangles in mijn hoofd!
Eerst manic monday en nu eternal flame
Hoewelp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |