abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65229888

De Amerikaanse topserie House is sinds donderdag 17 augustus te zien bij SBS 6. De serie is in alle landen waar het wordt uitgezonden een absolute kijkcijferhit en is in Amerika al aan het einde van het vierde seizoen. De Engelse acteur Hugh Laurie speelt de hoofdrol in de met een Emmy en Golden Globe onderscheiden serie. Hij is de cynische dokter Gregory House, die vaak de laatste hoop is voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes.

In House draait het allemaal om de cynische arts Gregory House (Hugh Laurie), die erg op zichzelf is en het liefst alle contact met zijn patiënten zou vermijden. Desondanks staat hij in hoog aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit en zijn voorliefde voor medische puzzels maken van hem de laatste hoop voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes.

House heeft een eliteteam van jonge medische experts om zich heen verzameld. De serie begon met Dr. Eric Foreman (Omar Epps) is een neuroloog met een enigszins verdacht verleden, dr. Allison Cameron (Jennifer Morrison) een gepassioneerde immunoloog en dr. Robert Chase (Jesse Spencer) is een slimme, maar verwaande IC-arts. Samen met hen probeert House op onconventionele wijze het leven van patiënten te redden. Zo laat hij bijvoorbeeld gerust een teamlid inbreken in het huis van een patiënt voor aanwijzingen.

Na het vertek van Cameron, Chase en Foreman zijn "Thirteen, Taub en Kutner" door de strenge House selectie doorgekomen om zijn nieuwe team te kunnen vormen. Later werd Foreman aangesteld als team supervisor.

Pilot
In de eerste aflevering krijgen House en zijn team te maken met Rebecca Adler, een jonge kleuterjuf. Zij is voor haar klas in elkaar gestort, nadat ze wartaal uitsloeg. Vervolgens kreeg ze stuiptrekkingen. In het ziekenhuis wordt besloten dat dokter Gregory House de juiste persoon is om deze patiënt te behandelen omdat haar toestand snel achteruit gaat. House en zijn team hebben veel moeite om de juiste diagnose te stellen, maar uiteindelijk vallen alle puzzelstukjes op hun plaats…

5 seizoenen House!
In Nederland zijn we sinds kort begonnen met de afleveringen uit het nieuwe seizoen 5.

Prijzen
De serie ontving bovendien diverse prijzen, waaronder een Emmy Award en een Golden Globe voor hoofdrolspeler Hugh Laurie (bekend van o.a. Blackadder en Sense and Sensibility).

Op tv!
House komt zowel op dinsdag- als op donderdagavond op TV. Dinsdag zijn er herhalingen van oude seizoenen terwijl donderdag er een kersverse aflevering is van seizoen 5!

The Dreamteam
Dr. Gregory House (Hugh Laurie) -- Topgozert en tevens geniale dokter

Dr. Lisa Cuddy (Lisa Edelstein) -- House' baas en tevens topmokkel

Dr. Eric Foreman (Omar Epps) -- Neuroloog en tevens excuusneger

Dr. Remy "Thirteen" Hadley (Olivia Wilde) -- Mega lekker ding.. beetje ziekjes alleen..

Dr. Lawrence Kutner (Kal Penn) -- Beterweter en doorzetter

Dr. Chris Taub (Peter Jacobson I) -- Simpele achterdochtige ziel

Dr. James Wilson (Robert Sean Leonard) -- Kankerdokter en tevens House's enige "vriend"

Dr. Allison Cameron (Jennifer Morrison) -- Immunoloog en tevens lekker wijf

Dr. Robert Chase (Jesse Spencer) -- Intensivist en tevens Australiër

Vorige topics:
House MD (NL)
House (MD) [NL] - part deux
[NL] House (MD) - Part III
[NL] House (MD) #4 - Gail - AMY! - Whatever
[NL] House (MD) #5 - Met een dubbele dosis!
[NL] House M.D. #6 - Dat Tritter maar snel mag opduvelen
[NL] House M.D. #7 - "Call the make a wish foundation"
[NL] House M.D. #8 - "Pills made all my dreams come through"
[NL] House M.D. #9 - Nieuwe afleveringen vanaf 8-1-2009

Links: !! (Sites kunnen spoilers bevatten) !!
Officiële website
IMDb site
TV.com site
House-MD Guide
Gebruikte muziek in House
Engelse Wikipedia
Hugh Laurie.net
House bloopers
House Online.org

Laatste post in [NL] House M.D. #9 - Nieuwe afleveringen vanaf 8-1-2009
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:07 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Ik ben bij eps 11 en tja.. Is toch enigszins een logische wending?
Alles zit er in, maar af en toe zijn er van die momentjes. Gelukkig zijn dit in mijn ogen niet te veel.

Alleen zat ik wel bij eps 11 even mijn hoofd te krabben op het einde, zo van, waar komt dat nu opeens vandaan.

edit: oops.. last post. Heb geen op dus de creativeling mag een nieuwe aanmaken.
Game on!
pi_65229899
Met nieuwe OP!
pi_65231005
Mooie OP!!
En zeer toffe serie! Ik kijk uit naar de nieuwste aflevering!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_65232262
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mooie OP!!
En zeer toffe serie! Ik kijk uit naar de nieuwste aflevering!
Dankje.. wij ook !
  dinsdag 20 januari 2009 @ 08:15:30 #5
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_65234417
Mooie OP !!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:03:50 #6
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_65237744
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Met nieuwe OP!
alleen staat er nog deel 8
pi_65239007
OP is idd nice ^^.
Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen; heb de eerste gemist, en de 2e voor een kwart gezien.
pi_65255682
Mooi OP
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:05:09 #9
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65255849
Aah nieuw topicje om in verder te gaan. Zat ik al op te wachten. Ben zelf niet zo goed in het leuk aanmaken van die dingen. Goed gedaan!

Om terug te komen op een vorig bericht. De onderlinge dynamiek van het oude team was beter dan van het nieuw team. Dat is wat ik wel mis.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:08:19 #10
231035 ArcturusMengsk
pi_65255961
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:05 schreef Psych-case het volgende:
Aah nieuw topicje om in verder te gaan. Zat ik al op te wachten. Ben zelf niet zo goed in het leuk aanmaken van die dingen. Goed gedaan!

Om terug te komen op een vorig bericht. De onderlinge dynamiek van het oude team was beter dan van het nieuw team. Dat is wat ik wel mis.
mja dat vind ik ook.. het vorige team was veel leuker..
pi_65256327
tvp.

House is leuk.

De OP vind ik heel gaaf gedaan!
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:25:59 #12
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65256544
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

mja dat vind ik ook.. het vorige team was veel leuker..
Cameron was het naieve lieve meisje. (Die nu eindelijk volwassen is geworden wat ook leuk is want ze trapt niet meer in alles wat House zegt)
Chase was het verwaande ietwat domme blondje. (Die ook gegroeit is wat ik wel jammer vind, zijn domheid was grappig!)
Foreman was overdreven serieus en bescheiden. (Same old, same old boringness, alhoewel vroeger vond ik 'm leuker!)

13 is wat minder naief dan Cameron wat ook wel leuk is want dan is er een vrouw waar House niet altijd overheen kan lopen. Beetje jammer van dat Huntington-gezeik.
Kutner is grappig en leuk gedreven.
Taub is wel aardig maar niet wow must stay.

Het oude team was in de onderlinge monologen gewoon sterker. Cameron moet terug in het team en Foreman mag er wel uit! Taub kan ik ook wel missen. Er zijn te veel mensen waardoor de dialogen onderling kleiner lijken? Iedereen moet een keer aan bod komen in de 40 min. die ze hebben, lijkt het wel!
pi_65257473
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:00 schreef VegaKip het volgende:
Mooi OP
pi_65257672
Dank u dank u

Ja het plaatje moet ik nog even veranderen.. gisteren te lui voor
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:34:16 #15
231035 ArcturusMengsk
pi_65261855
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:25 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Cameron was het naieve lieve meisje. (Die nu eindelijk volwassen is geworden wat ook leuk is want ze trapt niet meer in alles wat House zegt)
Chase was het verwaande ietwat domme blondje. (Die ook gegroeit is wat ik wel jammer vind, zijn domheid was grappig!)
Foreman was overdreven serieus en bescheiden. (Same old, same old boringness, alhoewel vroeger vond ik 'm leuker!)

13 is wat minder naief dan Cameron wat ook wel leuk is want dan is er een vrouw waar House niet altijd overheen kan lopen. Beetje jammer van dat Huntington-gezeik.
Kutner is grappig en leuk gedreven.
Taub is wel aardig maar niet wow must stay.

Het oude team was in de onderlinge monologen gewoon sterker. Cameron moet terug in het team en Foreman mag er wel uit! Taub kan ik ook wel missen. Er zijn te veel mensen waardoor de dialogen onderling kleiner lijken? Iedereen moet een keer aan bod komen in de 40 min. die ze hebben, lijkt het wel!
Kutner vind ik wel echt een toevoeging voor het team.. Hij komt altijd wel met House-achtige ideeën (zoals vorige aflevering).. Taub vind ik echt waardeloos..
pi_65298176
Donderdag 22 januari, 20.30 uur: Adverse Events

De onbekende ziekte van een schilder heeft invloed op zijn werkzaamheden. Als puntje bij paaltje komt moeten House en zijn team de schilderijen van zieke schilder bestuderen om erachter te komen wat hem mankeert.
pi_65314048
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 22 januari, 20.30 uur: Adverse Events

De onbekende ziekte van een schilder heeft invloed op zijn werkzaamheden. Als puntje bij paaltje komt moeten House en zijn team de schilderijen van zieke schilder bestuderen om erachter te komen wat hem mankeert.
ben weer benieuwd naar vanavond..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_65314818
Wordt nu seizoen 5 al uitgezonden hier?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_65314846
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:15 schreef Pandora73 het volgende:
Wordt nu seizoen 5 al uitgezonden hier?
pi_65314956
Ships, dan heb ik er dus al weer wat gemist.
Heb net tijdens mijn kerstvakantie seizoen 4 op DVD gekeken (lang leve de lange vakanties) maar helemaal niet verwacht dat ze nu al met seizoen 5 bezig zouden zijn. Oh well... never mind... Dan maar weer wachten op de DVD!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  donderdag 22 januari 2009 @ 19:43:36 #21
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65327973
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:18 schreef Pandora73 het volgende:
Ships, dan heb ik er dus al weer wat gemist.
Heb net tijdens mijn kerstvakantie seizoen 4 op DVD gekeken (lang leve de lange vakanties) maar helemaal niet verwacht dat ze nu al met seizoen 5 bezig zouden zijn. Oh well... never mind... Dan maar weer wachten op de DVD!
We zijn bij episode 3 van seizoen 5.

Ik moet je zeggen dat ik het altijd via andere bronnen verneem dan SBS zelf dat er weer nieuwe afleveringen zijn want House is het enige wat ik op die flutzender volg!

Vanavond weer!
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:39:21 #22
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65331063
Zap zo van SBS over naar RTL en wat zie ik: House die clinic duty doet!!! Mennn wat mis ik die momenten!!! Waarom doet ie geen clinicduty meer???
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:17:47 #23
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_65334028
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef Psych-case het volgende:
Zap zo van SBS over naar RTL en wat zie ik: House die clinic duty doet!!! Mennn wat mis ik die momenten!!! Waarom doet ie geen clinicduty meer???
Geweldig was dat altijd ja,veel om gelachen...ik ga de oude Houseafleveringen steeds meer missen
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:53:13 #24
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65354381
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef AnnaStesia het volgende:

[..]

Geweldig was dat altijd ja,veel om gelachen...ik ga de oude Houseafleveringen steeds meer missen
De afleveringen kabbelen mij ook een beetje te rustig voort. Waar blijft de spanning?
pi_65355328
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef AnnaStesia het volgende:

[..]

ja toen gebeurde er veel meer.. en de clinicduty was idd altijd erg leuk..
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:23:47 #26
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_65540412
Net5 en SBS starten reclame-overdosis

AMSTERDAM - Net5 en SBS 6 willen graag een groter bereik voor de reclames en gaan series als House en The Mentalist om de vijf tot zeven minuten onderbreken voor reclameblokken van drie minuten...

Dit kan dankzij de nieuwe mediawet waardoor de reclameregels zijn verruimd, meldt mediacourant.nl. De zenders hopen hierdoor echter géén kijkers te verliezen...

Een zegsman zegt: "We gaan nu een proefperiode in waarin we gaan onderzoeken hoe we deze verruiming optimaal voor de adverteerders kunnen benutten, uiteraard zonder daarbij de kijker uit het oog te verliezen."

Deze nieuwe manier reclame maken is voorlopig alleen merkbaar op de donderdagavond van SBS 6 (House en The Mentalist) en de zondagavond van NET 5 (The Ghost Whisperer). Mocht de maatregel goed werken, dan bestaat de gemiddelde kijkavond in de toekomst dus voor een groot deel uit plaspauzes...

Hoe kut is dat..!!??
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:45:35 #27
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65541339
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef AnnaStesia het volgende:

AMSTERDAM - Net5 en SBS 6 willen graag een groter bereik voor de reclames en gaan series als House en The Mentalist om de vijf tot zeven minuten onderbreken voor reclameblokken van drie minuten...

Dit kan dankzij de nieuwe mediawet waardoor de reclameregels zijn verruimd, meldt mediacourant.nl. De zenders hopen hierdoor echter géén kijkers te verliezen...

Een zegsman zegt: "We gaan nu een proefperiode in waarin we gaan onderzoeken hoe we deze verruiming optimaal voor de adverteerders kunnen benutten, uiteraard zonder daarbij de kijker uit het oog te verliezen."

Deze nieuwe manier reclame maken is voorlopig alleen merkbaar op de donderdagavond van SBS 6 (House en The Mentalist) en de zondagavond van NET 5 (The Ghost Whisperer). Mocht de maatregel goed werken, dan bestaat de gemiddelde kijkavond in de toekomst dus voor een groot deel uit plaspauzes...

Hoe kut is dat..!!??

Moeten ze vooral doen. Dan gaan mensen nog minder tv kijken en meer internetten. M.a.w. DOWNLOADEN!
pi_65545948
quote:

Hoe kut is dat..!!??
wat een kutzooi.. reden om niet meer te kijken..
ik wacht wel op de dvd dan..
pi_65547619
quote:

Hoe kut is dat..!!??
En het is zo irritant want je raakt niet meer in het verhaal ook.
In Australie doen ze dit al een paar jaar en inderdaad, je gaat kopen of downloaden om lekker afleveringen achter elkaar te kijken.

House is een leuke serie trouwens, heb het helaas gemist vanavond.
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:43:48 #30
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_65548888
House Wilson
Ik vond deze aflevering eindelijk weer eens ouderwets leuk
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:46:38 #31
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_65549017
"Mmm bop..!"
Erg leuke aflevering, House en Wilson op hun roadtrip was erg lachen.
The Police 08-06-2008
pi_65550810
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef AnnaStesia het volgende:
House Wilson
ik ook.. geweldige aflevering..
pi_65554050
K heb em nog niet gezien

Opgenomen ...

(lekker handig.. gewoon de reclames doorspoelen)
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:07:22 #34
107652 Quincy5
Back to the future
pi_65556225
quote:
House Wilson
Volledig mee eens.

Wat betreft die reclame: ik kijk zowel House als Ghost Whisperer ( ze beginnen zondag weer met nieuwe afleveringen) en ga dus maar kijken of ik mijn tv-kaart aan de gang kan krijgen. Anders idd downloaden
Denk dat dit ze veel kijkers gaat kosten.
www.bttf.com
I hate mornings
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:46:19 #35
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65577094
quote:
House Wilson
Ja dit was een heerlijke aflevering.

Wilson en House zijn weer vriendjes!

Dat kinderlijk lieve gedrag van House op het eind. Dat vond ik zo ontroerend. Dat ze samen gingen eten en tegen Wilson zei dat zijn vader dood is.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:46:11 #36
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65726116
Ik kom normaal alleen in het USA-topic, maar een kleine correctie voor de OP:
quote:
De serie ontving bovendien diverse prijzen, waaronder een Emmy Award en een Golden Globe voor hoofdrolspeler Hugh Laurie (bekend van o.a. Blackadder en Sense and Sensibility).
Hugh Laurie heeft nooit een Emmy gewonnen, maar is alleen genomineerd.
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:22:19 #37
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_65729190
Heeft iemand een verklaring waarom sinds gister SBS6 geen House op dinsdag meer uitzend maar dat RTL 5 dat nu doet? Ik al vloeken toen ik zag dat op SBS geen aflevering meer kwam, later zag ik gelukkig dat op RTL nog wel een aflevering kwam...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:50:39 #38
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65740538
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef CybPraetorian het volgende:
Heeft iemand een verklaring waarom sinds gister SBS6 geen House op dinsdag meer uitzend maar dat RTL 5 dat nu doet? Ik al vloeken toen ik zag dat op SBS geen aflevering meer kwam, later zag ik gelukkig dat op RTL nog wel een aflevering kwam...
Geen idee.
Dacht dat RTL en SBS mekaars concurrenten waren?
Waarom geeft SBS een hitserie aan RTL?
Het is het enige wat ik op die ballenzender volg en misschien houdt dat ook op als die reclames me niet bevallen!
pi_65745778
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:46 schreef TNA het volgende:
Ik kom normaal alleen in het USA-topic, maar een kleine correctie voor de OP:
[..]

Hugh Laurie heeft nooit een Emmy gewonnen, maar is alleen genomineerd.
Ik dacht de emmy als beste serie en de GG voor Hugh
pi_65777192
Donderdag 5 februari, 20.30 uur: Lucky Thirteen
Thirteen brengt haar one-night-stand naar het ziekenhuis nadat ze een aanval heeft gekregen. De vrouw bekent echter dat ze Thirteen versiert heeft om in contact te komen met House. Ze wil dat hij haar onderzoekt. Ondertussen betaalt House Lucas nog steeds om Wilson te bespioneren. (Seizoen 5, aflevering 5)
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:43:51 #41
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_65777547
ohja vanavond voor het eerste elke paar minuten reclame bah, ben benieuwd of ik niet weg zap...
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:53:12 #42
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65777873
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:43 schreef CybPraetorian het volgende:
ohja vanavond voor het eerste elke paar minuten reclame bah, ben benieuwd of ik niet weg zap...
Vraag me af hoe de kijkcijfers zullen zijn.
Vorige week had de aflevering een hoge score qua aantal kijkers.
pi_65779233
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 5 februari, 20.30 uur: Lucky Thirteen
Thirteen brengt haar one-night-stand naar het ziekenhuis nadat ze een aanval heeft gekregen. De vrouw bekent echter dat ze Thirteen versiert heeft om in contact te komen met House. Ze wil dat hij haar onderzoekt. Ondertussen betaalt House Lucas nog steeds om Wilson te bespioneren. (Seizoen 5, aflevering 5)
Ghehehehe... inmiddels is Thirteen een man geworden op tvgids.nl :
quote:
ziekenhuisserie

Thirteen brengt zijn onenightstand naar het ziekenhuis nadat ze een aanval heeft gehad. De vrouw bekent echter dat ze Thirteen versiert ( ) heeft om in contact te komen met House. Ze wil dat hij haar onderzoekt. Ondertussen betaalt House Lucas nog steeds om Wilson te bespioneren
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_65780675
Die reclameblokken
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:11:09 #45
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_65780718
Ik word helemaal raar van al die reclame .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_65780719
tyfus reclame..
pi_65780904
en weer 5 mins later
pi_65780977
Ik kan gewoon in het ene blok de waterkoker aanzetten, in het andere blok de thee inschenken, en in het volgende blok het zakje eruit halen
pi_65781022
echt héél vervelend!
Saartje
pi_65781049
Mailtje sturen naar info@sbs.nl dat je het er niet mee eens bent!
pi_65781083
Attentie! Attentie! De proef 'hoe jaag ik kijkers weg' is begonnen'!
TV alvast op rtl 5 zet (ik kijk liever naar oude House op een normale manier (en met clinic duty!) dan naar deze nieuwe op deze manier.
Er is leven na de lach.
pi_65781162
wtf is dat met die kutreclames, het doet me iedere keer zappen
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:26:05 #53
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_65781283
girl on girl action, dus ik blijf toch hangen
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_65781603
Wat is het verschil tussen rtl5 en sbs, behalve die extra klote reclames?
pi_65781657
leuke aflevering!
Alleen de reclames waren behoorlijk irritant. Ben toch gaan zappen
pi_65781982
Jezus wat kut die reclames. Je kan niet eens meer normaal eten maken of naar de wc ofzo en het is alweer begonnen. Maar dan wel weer 6 keer per uur reclame ofzo
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:43:20 #57
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65782060
Door die vele reclameblokken kwam ik niet 'goed' in de aflevering te zitten.

Cuddy gaat adopteren. House vertwijfeld. Interessant!
pi_65782067
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Jezus wat kut die reclames. Je kan niet eens meer normaal eten maken of naar de wc ofzo en het is alweer begonnen. Maar dan wel weer 6 keer per uur reclame ofzo
idd.. verschrikkelijk.. ik ga geen House meer kijken.. Bedankt SBS..
pi_65782169
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef Dennus-F het volgende:
Mailtje sturen naar info@sbs.nl dat je het er niet mee eens bent!
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:48:16 #60
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65782243
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef MrMoon het volgende:

[..]

idd.. verschrikkelijk.. ik ga geen House meer kijken.. Bedankt SBS..
Ik kijk de afleveringen wel online.
Ben het zat!
Je kan idd. niks meer doen of het is alweer begonnen.
Heb zeker minimaal 2x een stukje gemist hierdoor.
pi_65782568
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:48 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ik kijk de afleveringen wel online.
Ben het zat!
Je kan idd. niks meer doen of het is alweer begonnen.
Heb zeker minimaal 2x een stukje gemist hierdoor.
precies..
pi_65782743
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef Janetje het volgende:

[..] Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef Dennus-F het volgende:
Mailtje sturen naar info@sbs.nl dat je het er niet mee eens bent![..]

Ik heb erbij gezet: EN HOU OOK GELIJK OP MET DIE BANNERS tijdens de programma's!!!!

Er is leven na de lach.
pi_65782944
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:00 schreef Magere_Gein het volgende:

[..]

Ik heb erbij gezet: EN HOU OOK GELIJK OP MET DIE BANNERS tijdens de programma's!!!!

ja idd ook zoiets.. mis je de helft van het beeld door zo'n kutbanner..
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:08:49 #64
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_65783078
V E R S C H R I K K E L I J K die klotereclames.
Volgende week neem ik het op en kijk ik later,zit nu de mentalist te kijken en daar ko ik ook al niet goed in,ga ook maar ff mailen met sbs
pi_65783393
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:00 schreef Magere_Gein het volgende:

[..]

Ghehe, daar heb ik in mijn mail ook al een referentie naar gemaakt.
pi_65788918
Ah, hier is de reeks gebleven.

Ik werd ook niet goed van die reclame blokken. Ik had het idee dat de reclame blokken op Discovery soms nog korter zijn. De aangekondigde 2 en een halve minuten leken soms wel 5 minuten te duren.

Anyway, aardige aflevering. Om 1 of andere reden zou ik het niet erg hebben gevonden als 13 eruit was gevlogen... ik heb haar karakter nooit echt tof gevonden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_65790868
Kijkcijfers:

MENTALIST 1.075.000
9 HOUSE M.D. 1.062.000

Tsja echt dramatisch zijn ze niet gedaald
pi_65792373
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 06:39 schreef OMG het volgende:
Ah, hier is de reeks gebleven.

Ik werd ook niet goed van die reclame blokken. Ik had het idee dat de reclame blokken op Discovery soms nog korter zijn. De aangekondigde 2 en een halve minuten leken soms wel 5 minuten te duren.

Anyway, aardige aflevering. Om 1 of andere reden zou ik het niet erg hebben gevonden als 13 eruit was gevlogen... ik heb haar karakter nooit echt tof gevonden.
Precies en die Taub mag er ook wel uit van mij..
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:36 schreef hejsexy het volgende:
Kijkcijfers:

MENTALIST 1.075.000
9 HOUSE M.D. 1.062.000

Tsja echt dramatisch zijn ze niet gedaald
dat moet nog komen denk ik aangezien dit de eerste keer was dat ze het zo deden..
pi_65792844
Je kunt de US versie van Usenet afhalen. NL loopt voor de verandering niet eens zo heel ver achter Vervolgens op Bierdopje.com de subs pakken en de PC/laptop op de TV aansluiten
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_65796364
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:50 schreef FJD het volgende:
Je kunt de US versie van Usenet afhalen. NL loopt voor de verandering niet eens zo heel ver achter Vervolgens op Bierdopje.com de subs pakken en de PC/laptop op de TV aansluiten
Oh dat is wel nice.
Mis constant de afleveringen; maar met die reclame heb ik ook geen zin meer om te kijken via de tv.
pi_65796511
http://bierdopje.com/shows/house/episode/S05E05
Dit was geloof ik de aflevering van gisteren. Die is nog net terug te halen met een beetje Usenet provider. Staat nu op 100dagen en is in 720p. Als je alles snel doorkijkt dan kun je ook nog eens doorstromen naar het House US topic
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_65797046
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:45 schreef FJD het volgende:
http://bierdopje.com/shows/house/episode/S05E05
Dit was geloof ik de aflevering van gisteren. Die is nog net terug te halen met een beetje Usenet provider. Staat nu op 100dagen en is in 720p. Als je alles snel doorkijkt dan kun je ook nog eens doorstromen naar het House US topic
Ghehe, keertje rustig kijken
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:05:18 #74
107652 Quincy5
Back to the future
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:07:16 #75
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_65805847
kansloze actie, had ik ze van te voren ook wel kunnen zeggen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:29:51 #76
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65809839
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:07 schreef CybPraetorian het volgende:
kansloze actie, had ik ze van te voren ook wel kunnen zeggen
Ja!
Pfff stomme dingen uit de VS overnemen...
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:35:30 #77
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65810035
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:26 schreef maedel het volgende:
girl on girl action, dus ik blijf toch hangen
Vind de rol van 13 aan de ene kant enorm tegenvallen.... Vind Cameron leuker! Ik had van 13 meer karakter, meer girlpower en meer attitude verwacht. Zelfs Cameron toen ze nog lief en naief was kwam wel eens in opstand tegen House of werd boos. 13 komt mij te jankerig over, helemaal nu met die Huntington diagnose. Kom eens in opstand!!! Aan de andere kant vond ik ik haar in deze aflevering weer wel goed omdat ze de vrouwelijke tegenhanger van House voorstelde. Depressed, drugged, sex with strangers.... Alhoewel IKKKK (waarschijnlijk als enige) House niet echt depressief vind overkomen. Ik vind meer dat andere mensen hem dat aanpraten omdat hij alleen is en zijn leven anders lijdt en geen behoefte heeft aan dat huisje, boompje beesje gedoe.

En van het oude team zien we Foreman het meest. Foreman! De minst leuke van het stel! Foreman is alleen leuk in combi met Chase.

[ Bericht 2% gewijzigd door Psych-case op 07-02-2009 00:28:41 ]
  vrijdag 6 februari 2009 @ 20:09:37 #78
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_65811257
Ik heb eerlijk gezegd de vorige afleveringen in deze reeks gemist, dus ik was wat verrast
De moeite om terug te kijken?
pi_65869543
Heb net de aflevering pas terug kunnen kijken.. sjonge jonge WAT EEN BENDE DIE RECLAMES.. blij dat ze er mee stoppen..

k moet zeggen dat het plot met Wilson wel erg leuk uitgewerkt wordt.. leuker dan het verhaal met mevrouw Hadley.. magoed.. we shall see..
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:19:37 #80
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65963934
Donderdag 12 februari, 20.30 uur: Joy

Een zieke man heeft last van blackouts en lijdt aan slaapwandelen. Het team vraagt zich af of het slaapwandelen een symptoom is van zijn ziekte. De man is er slecht aan toe en als ook zijn dochter ziek wordt, moet het team de diagnose vaststellen voordat beiden overlijden. Cuddy adopteert een baby, maar als de moeder uitslag krijgt, moet ze een keuze maken in de behandeling tussen de moeder en haar dochter. (Seizoen 5, aflevering 6)
pi_65968252
Geweldige serie Ben nog aan het begin van seizoen 1, maar wel al 4 seizoenen binnen

Jammer trouwens van die spoiler in de OP Over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan die niet binnen een balkje?

Edit: Hmm, ik zie dat mijn kritiekpuntje niet helemaal terecht is omdat het een NL topic is, en in NL blijkbaar al aan het 5e seizoen begonnen is, maar toch. Niet prettig als je hier alleen even komt kijken en je bent toevallig nog niet zover. Misschien dus toch handig om er een spoilertagje van te maken
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:36:43 #82
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65995000
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:51 schreef PAA-053 het volgende:
Geweldige serie Ben nog aan het begin van seizoen 1, maar wel al 4 seizoenen binnen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Edit: Hmm, ik zie dat mijn kritiekpuntje niet helemaal terecht is omdat het een NL topic is, en in NL blijkbaar al aan het 5e seizoen begonnen is, maar toch. Niet prettig als je hier alleen even komt kijken en je bent toevallig nog niet zover. Misschien dus toch handig om er een spoilertagje van te maken
Dan moeten we alles spoileren en dan kom jij hier kijken en zie je alleen maar spoiler, spoiler, spoiler en click je er toch op. Kijk dan niet in dit topic als je achterloopt!
pi_65999934
Ja, of gewoon even aangeven: Hieronder kunnen spoilers voorkomen.
Daarnaast vraag ik me af hoe je erachter moet komen hoever NL is als je niet in dit topic 'kunt' kijken.
  donderdag 12 februari 2009 @ 21:12:13 #84
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66001017
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:46 schreef PAA-053 het volgende:
Ja, of gewoon even aangeven: Hieronder kunnen spoilers voorkomen.
Daarnaast vraag ik me af hoe je erachter moet komen hoever NL is als je niet in dit topic 'kunt' kijken.
In de openingspost staat dat we bij seizoen 5 zijn. Als je dat had gelezen dan had je het geweten.
Ik ga niet bij elke post een 'blieb-blieb-blieb kijkers van seizoen 1, 2, 3 en 4 opgelet wij zijn bij seizoen 5 waarschuwing' posten!
pi_66002258
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:12 schreef Psych-case het volgende:

[..]

In de openingspost staat dat we bij seizoen 5 zijn. Als je dat had gelezen dan had je het geweten.
Ik ga niet bij elke post een 'blieb-blieb-blieb kijkers van seizoen 1, 2, 3 en 4 opgelet wij zijn bij seizoen 5 waarschuwing' posten!
Ik weet niet waarom je je nu zo in je wiek geschoten voelt, want dat vraag ik ook helemaal niet. Ik stel alleen voor om op de een of andere manier lezers van de OP te waarschuwen voor spoilers, voor het geval zij nog niet bij seizoen 5 zijn maar hier wel even willen komen kijken. Dat zou bijv. kunnen door 1 simpel zinnetje. Lijkt me geen hele grote moeite maar het voorkomt mogelijk wel een onaangename verrassing voor een aantal mensen.

Edit: Oh en even om te mierenneuken: de spoiler staat vóór de opmerking dat NL bij seizoen 5 is.
  donderdag 12 februari 2009 @ 21:50:43 #86
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66002589
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom je je nu zo in je wiek geschoten voelt, want dat vraag ik ook helemaal niet. Ik stel alleen voor om op de een of andere manier lezers van de OP te waarschuwen voor spoilers, voor het geval zij nog niet bij seizoen 5 zijn maar hier wel even willen komen kijken. Dat zou bijv. kunnen door 1 simpel zinnetje. Lijkt me geen hele grote moeite maar het voorkomt mogelijk wel een onaangename verrassing voor een aantal mensen.

Edit: Oh en even om te mierenneuken: de spoiler staat vóór de opmerking dat NL bij seizoen 5 is.
Weet je wat ik niet snap? Dat als mensen iets lezen wat ze zelf nog niet gezien hebben, daar altijd over moeten zeuren? Hit gewoon de back-button denk ik dan! Om het helemaal voor je verspoileren: House en Cuddy hebben net lopen lebberen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Psych-case op 12-02-2009 22:04:31 ]
pi_66002626
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef Psych-case het volgende:

[..]
House en Cuddy hebben net lopen lebberen!
En nu krijgen ze een kindje samen omdat de adoptie niet gelukt is
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:08:58 #88
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_66003330
Jeeeeee wat een gemier over spoilers,ik ga echt niet alles tussen spoilertags zetten omdat er iemand is die achterloopt.
In dit topic kijkt (bijna) iedereen op donderdagavond naar House en vinden het dan errug leuk om het over die aflevering te hebben,dat blijf ik gewoon doen zonder alles in spoilertags te zetten

Terug naar vanavond...mooie aflevering,leuke humor,zielige Cuddy...maar had al zo´n vermoeden aan het begin van de aflevering dat die hele adoptie niet door zou gaan.
Vond DE zoen wel een leuke afsluiting,ben benieuwd of er nog meer gaat konen
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:10:21 #89
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66003387
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Sautor het volgende:

[..]

En nu krijgen ze een kindje samen omdat de adoptie niet gelukt is
Die na de geboorte meteen moet afkicken van de Vicodin!
pi_66003523
verrassend einde vanavond..
pi_66003711
Toffe aflevering. Dat einde zag ik niet echt aankomen. .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_66005129
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Weet je wat ik niet snap? Dat als mensen iets lezen wat ze zelf nog niet gezien hebben, daar altijd over moeten zeuren? Hit gewoon de back-button denk ik dan! Om het helemaal voor je verspoileren: House en Cuddy hebben net lopen lebberen!
Jij hebt echt issues
pi_66008778
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:51 schreef PAA-053 het volgende:

SPOILER

Niet jammer.. Precies zoals je zelf al zegt.. alles wat in dit topic besproken wordt gaat over de getoonde series in Nederland.. Als je er niet voor kiest om deze "live" op tv te volgen, dan moet je er maar op rekenen dat je voor jezelf spoilers tegen komt..

Een NL-kijker gaat toch ook niet lezen in een USA topic?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 08:00:36 #94
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_66009886
Mooie aflevering, alleen vond ik House wel een échte zeikerd deze keer.
En idd, op zich kun je er in dit topic wel vanuit gaan dat we daar zijn waar ze bij sbs6 zijn
  vrijdag 13 februari 2009 @ 08:52:57 #95
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_66010534
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 01:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Niet jammer.. Precies zoals je zelf al zegt.. alles wat in dit topic besproken wordt gaat over de getoonde series in Nederland.. Als je er niet voor kiest om deze "live" op tv te volgen, dan moet je er maar op rekenen dat je voor jezelf spoilers tegen komt..

Een NL-kijker gaat toch ook niet lezen in een USA topic?
Ik lurk daar wel. Ik ben veel te nieuwsgierig .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 13 februari 2009 @ 09:33:00 #96
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_66011311
Ik vond het einde wel verrassend en leuk! Nog meer spanning tussen die 2 straks.

Ik vind house wel erg hard worden hoor, soms een beetje te dat het irri is.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_66038401
Het einde
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66039427
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 08:52 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik lurk daar wel. Ik ben veel te nieuwsgierig .
hahaha.. ik heb em opgenomen.. ga zo kijken
  zondag 15 februari 2009 @ 19:11:42 #99
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66093127
Kon me niet inhouden. Heb net de aflevering voor as. donderdag online gekeken!
pi_66106465
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:11 schreef Psych-case het volgende:
pi_66106685
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:11 schreef Psych-case het volgende:
en is ie de moeite waard?
  maandag 16 februari 2009 @ 19:09:29 #102
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66129888
quote:
Op maandag 16 februari 2009 00:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

:

Het schaap is over de dam.....het is dat ik weinig tijd heb deze week....
  maandag 16 februari 2009 @ 19:10:18 #103
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66129923
quote:
Op maandag 16 februari 2009 00:50 schreef MrMoon het volgende:

[..]

en is ie de moeite waard?
pi_66129945
Als je gaat spoileren gebruik dan wel ff dat knopje he
  maandag 16 februari 2009 @ 19:20:12 #105
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66130330
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:10 schreef Sautor het volgende:
Ik zip mijn lipjes tot donderdagavond half 10!
pi_66135065
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:10 schreef Sautor het volgende:
hahaah scherp +1
pi_66265046
Verdorie, ik ben gisteren gewoon helemaal vergeten te kijken. M'n vriendin stuurde me een spelletje wat ik tot 21:45 heb zitten spelen en vanochtend dacht ik ineens "Ik heb gisteren helemaal geen House gekeken!! " toen ik me stond aan te kleden.

Nou ja, ik wacht wel op de DVD box en kijk de aflevering dan wel.
pi_66268375
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:10 schreef OMG het volgende:
Verdorie, ik ben gisteren gewoon helemaal vergeten te kijken. M'n vriendin stuurde me een spelletje wat ik tot 21:45 heb zitten spelen en vanochtend dacht ik ineens "Ik heb gisteren helemaal geen House gekeken!! " toen ik me stond aan te kleden.

Nou ja, ik wacht wel op de DVD box en kijk de aflevering dan wel.
ik ben het ook vergeten..
pi_66268400
Ik niet Was een goede aflevering vond ik.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66272506
SPOILER
  vrijdag 20 februari 2009 @ 19:55:33 #111
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66289456
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:32 schreef Fuente het volgende:
Ik niet Was een goede aflevering vond ik.
Yeah vond ik ook!
Die scene met die muggenverdelgmachine! Ik dacht jahooorrrr are you out of your mind vanwege 1 muggetje, maar 't was een nachtmerrie!
pi_66298715
Ja die mug idd. Op het moment dat ie realiseert dat het goed mis is.....
pi_66303203
Cuddy en House.. wat een geweldige ouders heb je dan zeg
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:10:39 #114
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66320986
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:04 schreef Sautor het volgende:
Ja die mug idd. Op het moment dat ie realiseert dat het goed mis is.....

Het oude team was ook weer lekker AANWEZIG i.p.v. 1 of 2 miezerige scenes. Dat mag van mij zo blijven!

Wat denken jullie trouwens van Wilson? Als Cuddy zijn plannetje niet had doorzien waren ze dan uit geweest? Was het wel een plannetje of was het deels verliefdheid van Wilsons kant? Hmm met zijn 3en zouden ze een leuk stel vormen!
pi_66357281
Ik denk dat House en Cuddy echt een briljant stel zou zijn.. en mocht hij niet willen.. val ik wel ff in..
pi_66386455
Heeft iemand een samenvatting van vorige week? Heb het gemist namelijk.
pi_66386660
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:37 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van vorige week? Heb het gemist namelijk.
de afgelopen aflevering?
pi_66415808
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

de afgelopen aflevering?
Yes please.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:25:09 #119
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66418367
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:55 schreef Tweaker_5502 het volgende:

[..]

Yes please.
Ik hoop dat je engels goed is!

The Itch
Episode 507 : 2008-11-11
Emergency responders try to assist a semi-conscious Stewart Nozick. They get him on a gurney but he resists and runs back into his home, barricading himself inside.

House and the team listen to Cameron report on Nozick's illness. He has had agoraphobia for seven years since he was mugged when he was shot and his girlfriend killed. Cameron had contact with the man last year through the Community Outreach program. He has agreed to allow her to come talk to him instead of being admitted to the hospital.

House approaches Cuddy in the hall to discuss that their kiss was a mistake.

Foreman thinks they should provoke a seizure on Nozick to track the increased electrical activity focused around the abnormality. They can do an EEG to see where the problem is. Using portable equipment, the doctors go to Nozick's house. There is a second locked door which he uses as an "air lock" to the outside world. Once inside, the others search for toxins as Cameron examines Nozick in his bedroom y to force a seizure on Nozick.

House is telling Wilson about the kiss with Cuddy when his cell phone rings. Thirteen, Kutner, Taub and Cameron are hovered around a speakerphone. As House talks, he cuts away at his skin over a mosquito bite to release the poison. As Cameron fills him in on the patient, she also must answer questions from House on her relationship with Chase. House insists they recreate the cause of his first seizure.

House shows up at Nozick's with three strangers in order to upset the man. Nozick panics and a seizure is induced. He has pain in his stomach. House asks the team what would cause blockage plus seizures. Thirteen suggests atrial fibrillation throwing emboli. Yet Foreman says there is no way to know without getting him in for an MRI on his head or an exploratory surgery to biopsy his bowels. "Whatever your big problem is has caused a complication we call ⤘colon FOS.'" He explains that this means his colon is filled with stool, but they need to test his bowel. Nozick refuses to go to the hospital for more tests.

House wants to trick Nozick into believing that surgery will be performed at his house. Instead, House wants Chase to put him under. Then they will secretly take him to the hospital for surgery and return him home before he wakes up.

Wilson joins Cuddy in the cafeteria to chat about what happened with House. Cuddy seems surprised by his matchmaking attitude.

After sedating Nozick, Chase and Cameron push his gurney through the hospital halls. She asks him to stay at her house tonight and they bicker about it. Suddenly they stop short. Cuddy is standing in their way, annoyed. They bring the gurney into an available room to discuss. Do they send him home or keep Nozick in the hospital? House notices that a little blood is seeping out from under the bandaged mosquito bite on his hand.

Cameron awakens Nozick in the hospital and he freaks out. She struggles to hold him down as blood spurts over everything. Cuddy summons them because the patient called his lawyer and has threatened to sue. He's also gone home. She pulls House, Chase and Cameron off the case. After, Cameron asks House what's going on between him and Cuddy. He didn't put up a fight. House tells her to convince the patient to let them in again. House walks off. Chase is amazed that Cameron is still determined even though Nozick is no longer their patient.

Wilson notices that things are weird between House and Cuddy. House argues that emotionally mature people who work together shouldn't date. Wilson says he just wants House to be happy. House wonders if maybe Wilson only wants to live vicariously through him. He reminds Wilson that he was the one who asked out Cuddy last year.

Cameron is able to get through to Nozick, who is clearly in pain. Yet he still won't leave his house. She calls House, saying they need to do it there. House asks Taub to perform the surgery at Nozick's. House and the lawyer watch as Taub cuts a pink piece of bowel and places it in a surgical tray. Kutner gives him a suture. Cameron takes the tray over to a workstation where House has a microscope set up. House examines it as Taub starts to close the patient up. Seeing intestinal atrophy, Cameron realizes Nozick has Whipple's Disease. House smells something but it's too late. Taub sparks the cautery, igniting the built-up gas in Nozick's intestine. Taub jumps back, stunned. House grabs a scalpel and widens the incision, letting the gas escape. The flame goes out. House jokes with Nozick's lawyer to diffuse the situation.

Chase visits Cameron as she tends to the patient at his house. Nozick complains that his legs have become numb. The team calls House in the hospital. Thirteen suggests they run a blood test for celiac but House says to just force-feed the patient wheat, then do an endoscopy as it hits his duodenum to see if there's an allergic reaction.

Wilson comes in to see Cuddy. He makes a feeble attempt at confessing his feelings for her, but Cuddy sees through his ploy. He only wants to make House jealous and come to realize he does want a relationship. She calls Wilson an idiot.

Nozick eats a bowl of cream of wheat to induce a reaction. Cameron quietly encourages him to get help for PTSD but he says he was like this before the shooting. Back at the hospital, House wants Taub to slow the tests down and stop giving him morphine so that the patient will be in so much pain he will be forced to go to the hospital.

House tries to catch the mosquito in his apartment. He misses the bug but knocks out the propane tube of the extermination sprayer in his living room. House looks around and spots the mosquito landing on the stove. He misses again -- but accidentally ignites a burner. House wakes up from this dream and goes to visit Wilson in the middle of the night at Amber's apartment. Wilson thinks there is no bug and that his mosquito bite represents Cuddy. "You got ⤘bitten' the night you kissed her; your itching always gets worse when you think of her. You need to address this," Wilson insists. He calls House afraid and kicks him out.

Instead of going back to sleep, House goes to Nozick's home where Cameron is napping. He tells her to redo the endoscopy. Cameron realizes that Nozick has no pulse. She performs CPR and House dials Nozick's lawyer without helping her. House gets the lawyer to approve the transfer to the hospital, but Cameron resuscitates the patient and says they are staying.

Taub inserts a temporary pacemaker in Nozick to keep his heart beating. House is sure that the cause must be poison, and he asks the insanely neat patient about cleaning his bathtub with bleach and ammonia which can create chlorine gas. House says to put him on parenteral steroids and sodium bicarbonate.

At the hospital, Cameron asks Chase to put a real pacemaker inside of Nozick. They confront the fact that Cameron made Chase feel like she didn't want him to stay at her place. It is hard for her because she lost her husband. Chase says he won't chase her forever.

Nozick takes a turn for the worse. House tells Cameron to have Taub get real morphine. She admits that she figured House put him the patient on saline, so she switched it back to morphine. She asks if there is something that causes abdominal pain that doesn't respond to morphine. House knows that Nozick is being poisoned.

House goes to the house and examines the bullet entry wound above Nozick's pelvis. It is lead poisoning. Cameron holds Nozick down as House digs into Nozick's abdomen with a scalpel. House removes two metal fragments of a bullet. Yet House then confronts Nozick's claim that he is satisfied with his life. The day he crashed was his girlfriend's birthday. He was heading out to go lay flowers on her grave. House calls him a coward. "If you want to change your life, then do something," he says. "Don't believe your own rationalizations. Don't just lock yourself up and pretend you're happy."

Cameron comes to the hospital to see Chase. She cleaned out a drawer to make space for him.

Nozick stands alone in the entry hallway about to venture out the door.

Taub sleeps on his couch when his wife comes to him. He puts his arms around her and they lie like that.

House drives up on his motorcycle to Cuddy's home. He stops and looks through the window, watching Cuddy for a moment. He decides that he just can't do it. He turns and walks away.
pi_66419897
Tsja.. dat dus !
pi_66459618
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:25 schreef Psych-case het volgende:

[..]

--knip--
Dankje
pi_66464403
Donderdag 26 februari, 20.30 uur: Emancipation
Als Foreman in zijn eentje een kindpatiëntje behandelt, richt de rest van het team zich op een 16-jarige fabrieksmanager die tijdens het werk onwel is geworden. Als Foreman's patiënt plotseling snel achteruit gaat, moet hij beslissen of hij House's hulp inschakelt of niet. (Seizoen 5, aflevering 8)
pi_66473620
Vanavond ga ik weer eens kijken... als ik het niet vergeet. .
pi_66494739
Foreman begint opstandig te worden
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:10:44 #125
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66495849
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:50 schreef Sautor het volgende:
Foreman begint opstandig te worden
House slikt de laatste 2 afleveringen aanzienlijk meer pillen of lijkt dat alleen maar zo?

Ik had deze aflevering online al bekeken, mennn wat verpest dat de donderdagavond. Ik stop ermee en ga weer netjes met jullie meekijken...als 't lukt! *zucht*
pi_66497201
Lijkt maar zo, volgens mij. Hij had alleen in het begin een paar pilletjes genomen
pi_66497307
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:10 schreef Psych-case het volgende:

[..]

House slikt de laatste 2 afleveringen aanzienlijk meer pillen of lijkt dat alleen maar zo?

Ik had deze aflevering online al bekeken, mennn wat verpest dat de donderdagavond. Ik stop ermee en ga weer netjes met jullie meekijken...als 't lukt! *zucht*
hij heeft volgens mij bijna niks geslikt deze aflevering hoor..
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:52:07 #128
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66498142
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:34 schreef MrMoon het volgende:

[..]

hij heeft volgens mij bijna niks geslikt deze aflevering hoor..
Bij de lift met Wilson. Later weer op kantoor met een flesje water....ach wat boeit 't!
pi_66498293
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:52 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Bij de lift met Wilson. Later weer op kantoor met een flesje water....ach wat boeit 't!
ohw ja.. het valt me dus al niet eens meer op
pi_66500692
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:55 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ohw ja.. het valt me dus al niet eens meer op
pi_66517137
Leuke aflevering weer. Thirteen begint me steeds meer te irriteren. .
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:17:57 #132
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_66527014
'Holding things in can give you cancer'!!

Veel leuke grappen zaten er weer in. Heerlijke aflevering.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:12:54 #133
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66740478
Vanavond een exxxxtra lange aflevering!
pi_66741114
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Psych-case het volgende:
oeh.. snel de tv maar aan dan
pi_66741971
Extra lange aflevering?
pi_66742110
net als anders toch? gewoon tot 21.30

eerste post trouwens hier maar ook enorme house fan. Spannende aflevering vandaag
wij zijn tom en aad en houden niet van tomaten, en zijn hier niet om in enige vorm tomaten te propaganderen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:34:14 #137
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_66743839
Toffe aflevering, erg spannend weer!!

Thirteen
Cuddy
pi_66750094
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Psych-case het volgende:
hij was helemaal niet extra lang..

wel leuk
pi_66754141
Jemig, spannend voor de verandering. Tof! Zat die lade in Cuddy's bureau nou ondersteboven in haar bureau? Moet ik hier ook eens proberen. .
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:49:26 #140
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66777177
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:35 schreef MrMoon het volgende:

[..]

hij was helemaal niet extra lang..

wel leuk
De aflevering was 50 minuten ipv 40 minuten dus hij was wel langer. Er was minder reclame tussendoor waardoor de aflevering gewoon tot half 10 duurde.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:52:37 #141
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66777295
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 08:06 schreef OMG het volgende:
Jemig, spannend voor de verandering. Tof! Zat die lade in Cuddy's bureau nou ondersteboven in haar bureau? Moet ik hier ook eens proberen. .
Dat is nog eens een kunst. Om de inhoud zo te 'klemmen' dat het blijft zitten tot het juiste moment. Stel je voor dat de inhoud er tijdens de gijzeling uit was gevallen. Had die schietgraage son of a bitch niet leuk gevonden!

Mooie ep. trouwens. Die cop met die die boyfriend opmerking tegen Cuddy!

En die eindscene waarmee House via gebarentaal communiceert met die gijzelaar. He solved the case!

[ Bericht 0% gewijzigd door Psych-case op 06-03-2009 22:13:11 ]
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:20:41 #142
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66947341
Donderdag 12 maart, 20.30 uur: Let Them Eat Cake
Het team krijgt te maken met een fitnessexpert die een volledig natuurlijk dieet volgde en is ingestort tijdens een video-opname. Cuddy moet noodgedwongen naar House's kantoor verhuizen en Kutner gebruikt de naam van House bij het beheren van een website over medische adviezen. (Seizoen 5, aflevering 10)
pi_66949285
Kutner is ook maar een sneaky figuurtje he
  donderdag 12 maart 2009 @ 20:15:10 #144
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66982159
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kutner is ook maar een sneaky figuurtje he
't Is ook een lekkere flapuit!

Ik zit klaaar! Heb deze x niet vooruit gekeken. Ik ben genezen!
pi_66982405
Ben benieuwd, dinsdag had ik helaas al op een dvd gezien. Deze nog niet als het goed is
wij zijn tom en aad en houden niet van tomaten, en zijn hier niet om in enige vorm tomaten te propaganderen.
pi_66982612
Ik haat dat programma daarvoor echt zo enorm
pi_66991473
vergeten te kijken
pi_66996557
Leuke aflevering. De patiënt vond ik eigenlijk niet eens zo boeiend (soms misschien wel een klein beetje vervelend), maar alles wat eromheen gebeurde was leuk. Dat gedoe van Kutner en het einde daarvan... ik lach even in een deuk. .
pi_67004805
is dit 13?

What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 19:44:58 #150
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_67018595
Jeeeeeeeeemigggg! Grijpt ie naar dr tiet!
pi_67022339
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 12:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
is dit 13?

[ afbeelding ]
mwah.. lijkt er volgens mij niet echt op..
pi_67022361
Boobgrab!!!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 22:12:39 #153
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_67024148
Cuddy aan de tel. over House: just had to explain to him that I have his balls and he's not getting them back En dan dat troostende schouderklopje!
pi_67026079
Mooie aflevering ja!

Dat einde ook!
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:52:42 #155
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_67183736
Donderdag 19 maart, 20.30 uur: Joy to the World
House en zijn team krijgen te maken met een gepest meisje dat op school in elkaar stort tijdens een kerstevenement. Foreman en Thirteen groeien steeds meer naar elkaar toe tijdens de Huntington-rechtzaak en er worden over en weer speciale kadootjes gegeven binnen het ziekenhuis. (Seizoen 5, aflevering 11)

Dit is voorlopig de laatste aflevering van seizoen 5 bij SBS 6. In het najaar gaan we verder met nieuwe afleveringen.

EIKELSSSS!!! Kijk online wel verder!
pi_67186154
Mijn donderdagavond
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:06:49 #157
107652 Quincy5
Back to the future
pi_67196629
Hier nog een kijker die sbs definitief gedag zegt en gaat downloaden.
Zo helpen ze mooi hun eigen kijkcijfers om zeep.
www.bttf.com
I hate mornings
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:12:24 #158
219200 xyz147
I got shot
pi_67218727
WTF? onbevlekte ontvangenis
pi_67225544
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:12 schreef xyz147 het volgende:
WTF? onbevlekte ontvangenis
clinic duty

die vrouw met astma
pi_67229162
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:52 schreef MrMoon het volgende:

die vrouw met astma
Dat was voor mij het hoogtepunt van de aflevering. Ik vond de aflevering van gisteravond een beetje... matig.
pi_67229340
Ik vond 'm wel goed! Alleen cliche dat dat kindje nog leefde natuurlijk.
En inderdaad, die puffer
Sara
Merel
Ukje
pi_67238354
Die puffer idd
Can you get pregnant of a toilet seat?
-Yes, of course, if there is a man between you and the toilet seat
pi_67238594
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:04 schreef Butterfly91 het volgende:
Die puffer idd
Can you get pregnant of a toilet seat?
-Yes, of course, if there is a man between you and the toilet seat

ohw ja die hadden we idd ook nog..
  vrijdag 20 maart 2009 @ 15:54:25 #164
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_67242001
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:52 schreef Psych-case het volgende:

Dit is voorlopig de laatste aflevering van seizoen 5 bij SBS 6. In het najaar gaan we verder met nieuwe afleveringen.

EIKELSSSS!!! Kijk online wel verder!
Damn and blast! Daar gaat inderdaad mn donderdag avond. hmm weer anders opzoeken om te kijken. Of gaan ze herhalen?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 19:42:02 #165
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_67248728
Ik vond de aflevering erg mooi!

Dat kindje is blijven leven voor Cuddy!

Dat gevecht tussen House en Cuddy en het stiekeme gelach van de rest.

Kutner was vroeger een bullie.

Foreman en 13 als dat een stel wordt: YUKKKK!!!

Clinic duty!!!
pi_67306337
TVP
pi_67312328
Hallo! Terug van even druk geweest.. gelukkig hebben jullie idd al gezien dat de afgelopen aflevering de laatste van seizoen 5 was.. wat een teringlijers he.. mja..

That means een vrije donderdagavond
pi_67446163
Waarom lees ik dit terwijl ik nu aflevering 6 van seizoen 5 kijk?

Foreman en 13, wtf.
pi_67451392
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:12 schreef frame-saw het volgende:
Waarom lees ik dit terwijl ik nu aflevering 6 van seizoen 5 kijk?

Foreman en 13, wtf.
goeie vraag.. met dank aan SBS6 die de melding op de website hadden staan vorige week..
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:10:26 #170
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_67453381
Er was wel een nieuwe???????
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:57:39 #171
107652 Quincy5
Back to the future
pi_67455467
Die melding stond er dus gisteren nog (speciaal nog even nagekeken of er echt geen nieuwe was) en nu staat bij de foto's nog dat die van een gister uitgezonden aflevering van seizoen 3 zijn. Voor volgende week staat ook weer seizoen 3 gepland: http://www.sbs6.nl/web/sh(...)=29/typeofpage=73941

Gister was dus echt zeker weten een nieuwe???
www.bttf.com
I hate mornings
pi_67456168
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 08:10 schreef AnnaStesia het volgende:
Er was wel een nieuwe???????

SBS
  vrijdag 27 maart 2009 @ 10:53:47 #173
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_67456718
Er was geen nieuwe hoor .
Gisteren werd gewoon de aflevering uitgezonden die ook bij de foto's van gisteren staat, dus een oude .

Edit: of verpest ik nu iemands 1 april grap
pi_67457073
Gisteren was een oude!
Sara
Merel
Ukje
pi_67457226
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

goeie vraag.. met dank aan SBS6 die de melding op de website hadden staan vorige week..
Ik heb het seizoen gedownload Ik ben verslaafd, kijk zo'n 2 afleveringen per dag en ik ga straks wel weer aan seizoen 1 beginnen ofzo
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:46:50 #176
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_67459660
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:15 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Ik heb het seizoen gedownload Ik ben verslaafd, kijk zo'n 2 afleveringen per dag en ik ga straks wel weer aan seizoen 1 beginnen ofzo
wil je dat nooooit meer doen dan???
Ik was al helemaal in de stress dat ik een nieuwe House had gemist
pi_67459852
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:46 schreef AnnaStesia het volgende:

[..]

wil je dat nooooit meer doen dan???
Ik was al helemaal in de stress dat ik een nieuwe House had gemist
Sorry
pi_67481946
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:15 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Basterd.. en ikke maar blij zijn dat ik em toch had opgenomen
pi_67493853
Hé maar House kwam toch altijd op dinsdag? Want ik mis het elke week Maar ineens lees ik dat het op donderdag is? Ikke snappem niet meer.
pi_67493941
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:55 schreef frame-saw het volgende:
Hé maar House kwam toch altijd op dinsdag? Want ik mis het elke week Maar ineens lees ik dat het op donderdag is? Ikke snappem niet meer.
Op een gegeven moment hadden ze op dinsdag op rtl5 en op donderdag op sbs6 House. Die van sbs6 waren nieuwe, maar nu zijn ze daar ook aan het herhalen. Op rtl5 is nu Life geloof ik ipv House.
pi_67493996
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Op een gegeven moment hadden ze op dinsdag op rtl5 en op donderdag op sbs6 House. Die van sbs6 waren nieuwe, maar nu zijn ze daar ook aan het herhalen. Op rtl5 is nu Life geloof ik ipv House.
Klopt, op RTL 5 waren op dinsdag oude House afleveringen, op donderdag op SBS 6 de nieuwste afleveringen.
pi_67494004
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Aha maar op een gegeven moment was rtl5 toch wel bij de laatste aflevering van seizoen 4? Met Amber?
Ik had meer tv moeten kijken ofzo Maar ik ben nu ook al bijna klaar met seizoen 5
pi_67822597
schop

Gisteren was er weer House op RTL 5. Welk seizoen is zenden ze nu uit?
pi_67826789
Ik denk seizoen 3, het is sowieso niet 4 of 5
pi_69204457
Legendarische aflevering nu op tv three stories uit seizoen 1
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_69204505
Ik neem hem op
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:04:51 #187
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_69237653
Erg goeie aflevering gister inderdaad,

Onderstaande niet lezen voor iemand die de aflevering nog moet zien
SPOILER
pi_69256822
Gisteren gezien en idd, een toffe aflevering.
  maandag 15 juni 2009 @ 23:05:28 #189
3185 Adelante
To let it go now
pi_70044646
Monday, Sept. 21
8:00-10:00 PM ET/PT HOUSE (2-Hour Season Premiere)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 15 juni 2009 @ 23:06:29 #190
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70044693
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
Monday, Sept. 21
8:00-10:00 PM ET/PT HOUSE (2-Hour Season Premiere)
Hiep hoi, dit is het [NL]-topic. En in het [USA]-topic was het al gepost.
  maandag 15 juni 2009 @ 23:07:34 #191
3185 Adelante
To let it go now
pi_70044740
Ja zag het
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_70525511
Ik ben inmiddels aardig verslaafd aan de serie op TV. Heerlijke televisie!
Zijn de afleveringen overigens ergens op het internet online te bekijken (met ondertitels)? Of kom ik overal waar ik zoek op torrents uit die ik eerst moet downloaden?
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_70525621
Ik ben ook verslaafd geraakt. De humor van House

@ Tezz
SPOILER
pi_70525839
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:58 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik ben ook verslaafd geraakt. De humor van House

@ Tezz
SPOILER
Thx! Dat was snel!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_72354549
!!!!!!!!!!!!!!!! Nieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww !!!!!!!!!!1

Donderdag 3 september, 20.30 uur: Painless
Seizoen 5, aflevering 12
House en zijn team krijgen te maken met een man die met constante pijn leeft. Ondertussen wordt Thirteen behandelt door Foreman voor zijn onderzoek naar de Huntington-ziekte. Cuddy worstelt met de planning van haar werk en haar nieuwe baby. (Seizoen 5, aflevering 12)

pi_72354995
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!! Nieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww !!!!!!!!!!1

Donderdag 3 september, 20.30 uur: Painless
Seizoen 5, aflevering 12
House en zijn team krijgen te maken met een man die met constante pijn leeft. Ondertussen wordt Thirteen behandelt door Foreman voor zijn onderzoek naar de Huntington-ziekte. Cuddy worstelt met de planning van haar werk en haar nieuwe baby. (Seizoen 5, aflevering 12)

nieuwe aflevering

ik ben donderdagavond niet thuis...
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:24:19 #197
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_72356180
HEHE!!!!
Eindelijk was al helemaal afgekicked
pi_72357278
Heb ik allemaal al gezien. Over drie weekjes ofzo nieuwe seizoen, ben net sinds gister klaar met 2 (ik keek eerst 5, toen 4, toen 3 en toen 1 en 2, logisch!).
pi_72357528
Donderdag kan ik niet
pi_72358193
Kan niet wachten.. HOUSE

Ik kan ook niet kijken.. moet salsa dansen.. me doet opnemen!
pi_72360734
Hm, wat nu jammer is, is dat ik nu in de VS woon en dus een House gat heb met de aflevering die ik voor het laatst in Nederland heb gezien en het nieuwe seizoen dat hier op 21 september start. Eens kijken of er hier nog ergens herhalingen worden uitgezonden die ik nog niet heb gezien. Aflevering 19 van seizoen 5 heb ik wel al gezien. Ik heb het niet zo op door elkaar kijken.
  woensdag 2 september 2009 @ 09:35:01 #202
107652 Quincy5
Back to the future
pi_72363441
quote:
Op woensdag 2 september 2009 01:16 schreef OMG het volgende:
Hm, wat nu jammer is, is dat ik nu in de VS woon en dus een House gat heb met de aflevering die ik voor het laatst in Nederland heb gezien en het nieuwe seizoen dat hier op 21 september start. Eens kijken of er hier nog ergens herhalingen worden uitgezonden die ik nog niet heb gezien. Aflevering 19 van seizoen 5 heb ik wel al gezien. Ik heb het niet zo op door elkaar kijken.
Volgens mij loopt Nederland maar een half seizoen achter. Dus wat je gemist hebt is nog niet zo oud (halfjaar ofzo) en nog makkelijk via bittorent en nieuwsgroepen te vinden. Heb ze zelf ook op die manier gevonden.
www.bttf.com
I hate mornings
pi_72373014
Ja, ik zal eens kijken via die manier of misschien de box kopen als ik hem tegenkom.
pi_72421738
Ik heb em opgenomen !
pi_72423478
Hij was goed
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:53:33 #206
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_72423938
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:16 schreef Fuente het volgende:
Hij was goed
pi_72618528
Donderdag 10 september, 20.30 uur: Big Baby
Seizoen 5, aflevering 13
Het team krijgt te maken met een leraar uit het speciaal onderwijs die bloed spuugt en in het klaslokaal inelkaar stort. Ondertussen verricht Cameron enkele van Cuddie's taken, waarbij House weer eens dwarsligt. (Seizoen 5, aflevering 13)
pi_72840463
Nummer 100 !!

Donderdag 17 september, 20.30 uur: The Greater Good
Seizoen 5, aflevering 14
Een voormalig onderzoeker naar kanker stort in elkaar tijdens een kookcursus. Als later blijkt dat ze haar veelbelovende carrière heeft opgegeven om meer persoonlijk geluk te vinden, doet dat de teamleden van House nadenken over hun eigen leven. Ondertussen krijgt House van Cuddy een koekje van eigen deeg. (Seizoen 5, aflevering 14)
pi_72843267
Ze moeten het eens op een andere avond gaan uitzenden, ik mis elke week
pi_72866693
Ik zit op school donderdagavond dus ik heb de afgelopen twee keer ook gemist.
pi_72886535
Jammer hoor.. ik keek voetbal.. heb em opgenomen
pi_72886856
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef Sautor het volgende:
Ze moeten het eens op een andere avond gaan uitzenden, ik mis elke week
ja idd... kan het niet op maandag om 20:30 of dinsdag om 21:30?
pi_72890967
Aardige aflevering weer
pi_73002647
Zo, Ik ga hier ook maar eens mee lezen. Al jaren een House fan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73089327
Iemand gekeken?
pi_73170676
Wat een stilte..
pi_73170684
zo aflevering 1 van seizoen 6! heel leuk begin! topserie!!!
pi_73170703
Wow.. zover zijn we nog niet haha
pi_73186767
quote:
Op maandag 28 september 2009 01:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wow.. zover zijn we nog niet haha
in america wel haha! series downloaden is legaal in nederland
pi_73187039
Jaaa, donderdag kan ik kijken
pi_73199415
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:27 schreef resque het volgende:

[..]

in america wel haha! series downloaden is legaal in nederland
Maar via de tv volgen spannender
pi_73200309
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Maar via de tv volgen spannender
hoezo dat? ik krijg gewoon elke week een nieuwe precies zoals jij alleen ik ben al verder met de serie
pi_73219112
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 00:34 schreef resque het volgende:

[..]

hoezo dat? ik krijg gewoon elke week een nieuwe precies zoals jij alleen ik ben al verder met de serie
Ah ik dacht dat je ze allemaal achter elkaar keek
pi_73225020
quote:
Op maandag 28 september 2009 01:40 schreef resque het volgende:
zo aflevering 1 van seizoen 6! heel leuk begin! topserie!!!
Ik vond die ook tof. Vooral omdat ie 1,5 uur bleek te duren. Heel tof begin, maar ik vond het toch wel 'anders' dan de andere seizoenen. Ben nu aflevering 2 aan het downloaden, ben benieuwd

Al ben ik er helemaal uit omdat ik eerst seizoen 4 had gezien, toen 5, daarna 2, 3 en 1. Dus ik hang nu bij het begin ipv met de nieuwe crew
pi_73230883
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:11 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Ik vond die ook tof. Vooral omdat ie 1,5 uur bleek te duren. Heel tof begin, maar ik vond het toch wel 'anders' dan de andere seizoenen. Ben nu aflevering 2 aan het downloaden, ben benieuwd

Al ben ik er helemaal uit omdat ik eerst seizoen 4 had gezien, toen 5, daarna 2, 3 en 1. Dus ik hang nu bij het begin ipv met de nieuwe crew
oh haha! ja dat is even wennen ik vond het wel leuke aflevering(even tussendoor) het gaat natuurlijk om HOUSE zelf!

Ik heb seizoen 1 t/m 5 ook achter elkaar gekeken hoor en vanaf nu gewoon wachten per aflevering
pi_73233994
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:53 schreef resque het volgende:

[..]

oh haha! ja dat is even wennen ik vond het wel leuke aflevering(even tussendoor) het gaat natuurlijk om HOUSE zelf!

Ik heb seizoen 1 t/m 5 ook achter elkaar gekeken hoor en vanaf nu gewoon wachten per aflevering
Ja maar de volgende gaat niet meer echt over House

Eigenlijk kan ik er niet tegen om elke keer te wachten Voor mijn gemoedstoestand is het beter een tijdje te wachten en dan alles in 1 keer te kijken. Maarja.
pi_73236497
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:52 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Ja maar de volgende gaat niet meer echt over House

Eigenlijk kan ik er niet tegen om elke keer te wachten Voor mijn gemoedstoestand is het beter een tijdje te wachten en dan alles in 1 keer te kijken. Maarja.
niet? ik heb hem wel op mijn computer staan...maar geen tijd op het moment... ik vind het persoonlijk ook relaxter om hele serie achter elkaar te kunnen kijken.
pi_73245874
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:24 schreef resque het volgende:

[..]

niet? ik heb hem wel op mijn computer staan...maar geen tijd op het moment... ik vind het persoonlijk ook relaxter om hele serie achter elkaar te kunnen kijken.
Wel een beetje hoor, maar toch ook weer niet
Maar ben nu veel te benieuwd hoe alles af gaat lopen
pi_73252617
morgen weer
pi_73303566
Gisteren was wel een leuke afleveringen.

Nipple twist
pi_73311178
Klopt het dat House stopt? Ik zie 'm niet op de planning staan voor volgende week donderdag
pi_73337798
13-Oct-2009 00:00 House 06x04 Instant Karma sowieso nog...

daarna weet ik het niet... zie em er inderdaad niet meer bij? :/
pi_73339560
Als het goed is airen ze sowieso de eerste 6, daarna waarschijnlijk een winterstop
pi_73351286
De 2e aflevering van seizoen 6 vond ik erg boeiend en ook herkenbaar (niet alles natuurlijk, want blijft tv ). Wellicht dat het komt omdat ik morgen. wellicht dezelfde diagnose krijg (lees uitslag van de test).

Wat meer ontopic: Ik vind het leuk dat ze toch iets anders proberen neer te zetten dan een regulair seizoen. Ben benieuwd wat ze er van gaan maken.
pi_73380352
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:17 schreef LoudGirl het volgende:
Klopt het dat House stopt? Ik zie 'm niet op de planning staan voor volgende week donderdag
Laten we het niet hopen zeg...
pi_73380381
Volgende week donderdag komt die nieuwe serie toch? Castle
pi_73383424
Volgens mij is dat (volgens de reclame in ieder geval toch?) aanstaande donderdag al
Sara
Merel
Ukje
pi_73411431
Rustig aan mensen
quote:
Donderdag 8 oktober: geen House
In verband met de dubbele aflevering van de nieuwe serie Castle is er donderdagavond 8 oktober geen House. Donderdag 15 oktober kun je weer kijken naar een aflevering van House.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:00:03 #239
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_73417071
poehhhhh heeeee gelukkig!
pi_73632814
donderdag dus weer
pi_73638719
Ik heb gisteren seizoen 5 op het postkantoor opgehaald.
En weer een hele avond House gedaan! Jammer dat het altijd zo snel laat wordt zeg, bah. Ze zouden een House-marathon-verlof moeten instellen!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_73655303
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:22 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb gisteren seizoen 5 op het postkantoor opgehaald.
En weer een hele avond House gedaan! Jammer dat het altijd zo snel laat wordt zeg, bah. Ze zouden een House-marathon-verlof moeten instellen!
betaald wel te verstaan he!
pi_73657252
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

betaald wel te verstaan he!
Uiteraard.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_73999133
Iemand gisteren gekeken? Ik ben vergeten op te nemen
pi_74001650
Grappige aflevering wel, voor het eerst in tijden dat ik ook weer eens gezien heb. The cat of death
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:29:59 #246
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_74111090
vanaf vanavond is er op de dinsdag ook weer een House op SBS6, ook om 21.30 net als RTL5!! Arrgghh...

Maar wie weet welk seizoen waar loopt en hoe ver ze zijn? ik weet namelijk niet welke ik het beste kan gaan kijken...
pi_74112143
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:52 schreef Sautor het volgende:
Grappige aflevering wel, voor het eerst in tijden dat ik ook weer eens gezien heb. The cat of death
Dat is toch seizoen 5? Ik dacht dat men hier inmiddels ook al aan seizoen 6 was begonnen?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_74112782
Alleen op donderdags draaien ze de nieuwe afleveringen. Alle anderen zijn eeuwige herhalingen
pi_74112873
Herhalingen zijn wel leuk hoor, ik heb heeeel veeeel afleveringen nog niet gezien
En anders kan ik heus wel voor een tweede keer naar een afleveringen kijken, omdat ik meestal toch niet onthoud hoe het afloopt
pi_74127284
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:52 schreef Sautor het volgende:
Moet em nog steeds kijken haha
pi_74136385
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:13 schreef Vlindur het volgende:
Alleen op donderdags draaien ze de nieuwe afleveringen. Alle anderen zijn eeuwige herhalingen
En die van donderdag, zijn die dan van seizoen 5 of 6?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:18:51 #252
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_74142811
Aflevering van gisteren had ik nog nooit gezien! Dan bedoel ik die van SBS6, maar tis wel een oudje geloof ik, want het nieuwe team zit hier nog niet bij...

Update: aflevering van SBS6 van gister was van Seizoen 3, episode 1: Meaning

Van RTL5 was het seizoen 2 episode 21: Euphoria: part 2

[ Bericht 26% gewijzigd door CybPraetorian op 28-10-2009 11:56:19 ]
pi_74233366
Genoeg House op de tv zie ik al weer
pi_74243955
Wat n rot aflevering van donderdag,dat je alles zag door de ogen van Def Mos,werd gek van teveel bewegende camera en wazig beeld!
pi_74473855
en wat vonden we er van?
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:27:51 #256
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_74478041
welke aflevering bedoel je? op RTL 5 was gister avond (ja op vrijdag) om 22.20 ook een aflevering van House op tv... Keek een beetje verbaasd op, maar heb hem wel gekeken.
pi_74478444
Ja house is o vrijdag nu ......
Jammer van Kutner,vond hem wel leuk.
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:21:14 #258
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_74478860
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:57 schreef rooie60 het volgende:
Ja house is o vrijdag nu ......
Jammer van Kutner,vond hem wel leuk.
en hier de reden waarom:
SPOILER
pi_74485186
Toe maar zeg....... gelijk heeft ie
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:06:01 #260
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_74487256
Vond het een leuke aflevering( op donderdag dus,de rest is herhaling?) en wist wel dat Kutner eruit ging maar eigenlijk doet het me weinig,ik mis het oude team eigenlijk nog steeds,die mogen wat mij betreft zo weer terug komen
pi_74491041
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:06 schreef AnnaStesia het volgende:
Vond het een leuke aflevering( op donderdag dus,de rest is herhaling?) en wist wel dat Kutner eruit ging maar eigenlijk doet het me weinig,ik mis het oude team eigenlijk nog steeds,die mogen wat mij betreft zo weer terug komen
Wel leuk dat ze zo af en toe weer verschijnen.. 13 mag best blijven
pi_74752629
Ben benieuwd wanneer House en Cuddy nou eens van bil gaan. Dat gedrentel de hele tijd
pi_74760417
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:07 schreef Vlindur het volgende:
Ben benieuwd wanneer House en Cuddy nou eens van bil gaan. Dat gedrentel de hele tijd
Zal vast niet lang meer duren... Ben eigenlijk nog meer benieuwd waarom we Amber opeens terug zagen in House z'n gedachten
pi_74782588
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Zal vast niet lang meer duren... Ben eigenlijk nog meer benieuwd waarom we Amber opeens terug zagen in House z'n gedachten
Kennelijk omdat dat de enige persoon is waarvan wij als kijkers direct de link met zijn schuldgevoel snappen?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_74868710
Was er nou een nieuwe vanaaf? Ik heb t gemist..
pi_74872131
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Was er nou een nieuwe vanaaf? Ik heb t gemist..
Wat dom van je!
Elke donderdag zijn er de nieuwe afleveringen. Op dinsdag herhalingen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:08:11 #267
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_74875775
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:54 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Kennelijk omdat dat de enige persoon is waarvan wij als kijkers direct de link met zijn schuldgevoel snappen?
precies,dat werd gisteren ook duidelijk,was een leuke aflevering trouwens!
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:30:10 #268
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_74891100
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:08 schreef AnnaStesia het volgende:

[..]

precies,dat werd gisteren ook duidelijk,was een leuke aflevering trouwens!
leuk? hij was briljant, wat een plot twists, ik dacht
SPOILER
ik heb al wel door: donderdags kan je geen House missen want dan mis je echt wat.
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:03:27 #269
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_74902605
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:30 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

leuk? hij was briljant, wat een plot twists, ik dacht
SPOILER
ik heb al wel door: donderdags kan je geen House missen want dan mis je echt wat.
Oke oke hij was briljant
pi_74951252
House is loosing it
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:18:04 #271
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_75276097
iedereen de aflevering van gister ook gezien? Zie ik dit alleen of worden de afleveringen per keer beter. Nu al een paar afleveringen achterelkaar dat er aan het einde nog een kicker komt die je niet zag aankomen. Erg goed gedaan...!! Had het idee dat eerdere afleveringen meer een normaal verloop hadden, deze serie heeft duidelijk een ander verloop... very nice!
pi_75276885
Spannend! Ben erg benieuwd naar volgende week!
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:49:19 #273
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_75279277
dit was de laatste aflevering van seizoen 5 zag ik... seizoen 6 zou hierna dus beginnen. Ben benieuwd op SBS6 daar al de rechten voor heeft, en daar meteen mee begint... hoop het wel. Hoop niet dat ze eerst nog weer herhalingen gaan uitzenden.
pi_75282565
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:40 schreef Vlindur het volgende:
Spannend! Ben erg benieuwd naar volgende week!
Dit was de laatste van seizoen 5
Zal vast nog wel maaaaanden duren voordat ze hier beginnen met seizoen 6, er staat wel gewoon weer House in de tvgids van volgende week, ben er bang voor dat ze dan weer gewoon helemaal bij seizoen 1 beginnen...
Ben erg geneigd via Amerika al te beginnen met seizoen 6, ben zooo nieuwsgierig en helemaal fan!

Echt wel jammer dat House Cuddy dus niet om hulp gevraagt had en alles gewoon een grote hallucinatie bleek..
en dat hij op die bovenverdieping stond te verkondigen dat hij met Cuddy naar bed was geweest en dat met die vent die zn poep kwam afleveren bij Cuddy, meesterlijk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75282765
Dinsdag 8 december, 21.30 uur: Son of Coma Guy
Seizoen 3, aflevering 7
House besluit om een comapatiënt te wekken zodat hij hem kan ondervragen over de familiegeschiedenis van zijn zoon, die een genetische aandoening heeft en in levensgevaar verkeert. (Seizoen 3, aflevering 7)

Herhalingen dus idd..

Bron

Doos. Das de dinsdag versie

Over donderdag kan ik niks vinden.. Ff zoeken nog!

Edit: Kan er niks over vinden.. Gewoon afwachten dan maar..

[ Bericht 6% gewijzigd door Vlinder op 04-12-2009 14:26:25 ]
  vrijdag 4 december 2009 @ 17:07:07 #276
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_75288965
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:20 schreef Vlindur het volgende:
Dinsdag 8 december, 21.30 uur: Son of Coma Guy
Seizoen 3, aflevering 7
House besluit om een comapatiënt te wekken zodat hij hem kan ondervragen over de familiegeschiedenis van zijn zoon, die een genetische aandoening heeft en in levensgevaar verkeert. (Seizoen 3, aflevering 7)

Herhalingen dus idd..

Bron

Doos. Das de dinsdag versie

Over donderdag kan ik niks vinden.. Ff zoeken nog!

Edit: Kan er niks over vinden.. Gewoon afwachten dan maar..
ik kan er wel wat over vinden, dit is wat de tv gids van SBS6 zegt voor de aflevering van donderdag:
quote:
Een achttienjarige jongen wordt het ziekenhuis binnengebracht na een hartaanval. House houdt de diagnose nog verborgen en probeert zijn teamleden zijn diagnose te laten raden.
zie: http://www.sbs6.nl/web/show/id=73852/langid=43/day=6

ik weet dus niet welke aflevering dit is, maar iemand die de afleveringen even nabekijkt op IMDB weet het zo.
SPOILER
pi_75289030
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:07 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

ik kan er wel wat over vinden, dit is wat de tv gids van SBS6 zegt voor de aflevering van donderdag:
[..]

zie: http://www.sbs6.nl/web/show/id=73852/langid=43/day=6

ik weet dus niet welke aflevering dit is, maar iemand die de afleveringen even nabekijkt op IMDB weet het zo.
SPOILER
SPOILER
pi_75289098
He, ik zit de NL versie van de House Wiki te lezen

Wisten jullie dit?
quote:
In aflevering 20 van seizoen 5 blijkt hij om onduidelijke reden zelfmoord te hebben gepleegd door een schot in de slaap met zijn eigen wapen. Acteur Kal Penn (dokter Kutner) was vrijwilliger voor het campagneteam van Barack Obama en kreeg, na diens verkiezing tot president van de VS, halverwege seizoen 5 een baan aangeboden op het Witte Huis. Dit was de aanleiding voor het abrupte verdwijnen van zijn karakter uit de serie.
  vrijdag 4 december 2009 @ 17:16:48 #279
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_75289223
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:12 schreef Vlindur het volgende:
He, ik zit de NL versie van de House Wiki te lezen

Wisten jullie dit?
[..]
ja lees het topic maar eens door... (zie 7 November)
pi_75289358
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:16 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

ja lees het topic maar eens door... (zie 7 November)
Ah Je was me al voor
pi_75289428
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dit was de laatste van seizoen 5
Zal vast nog wel maaaaanden duren voordat ze hier beginnen met seizoen 6, er staat wel gewoon weer House in de tvgids van volgende week, ben er bang voor dat ze dan weer gewoon helemaal bij seizoen 1 beginnen...
Ben erg geneigd via Amerika al te beginnen met seizoen 6, ben zooo nieuwsgierig en helemaal fan!

Hoe dan? Ik moet deze ook nog zien, gemist.
pi_75301186
Ja volgens mijn gids gaan ze weer beginnen met het stuk van Tritter enzo volgende week
Sara
Merel
Ukje
pi_75365812
Wat een heerlijke mindfuck, de afgelopen afleveringen met Amber Mooi hoe op het laatst de realiteit keihard op z'n plek viel. Kom maar snel op met dat nieuwe seizoen...
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_75366890
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:41 schreef Fuente het volgende:
Ja volgens mijn gids gaan ze weer beginnen met het stuk van Tritter enzo volgende week
Ik vond die afleveringen met Tritter echt helemaal niks aan.. Vond het zo'n vervelende vent.
Dus die gaan we niet meer kijken
pi_75378536
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:33 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik vond die afleveringen met Tritter echt helemaal niks aan.. Vond het zo'n vervelende vent.
Dus die gaan we niet meer kijken
Wie was Tritter ook al weer?
pi_75378879
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:24 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

hij
pi_75379148
Die kerel is geniaal (als acteur dan)
pi_75432958
Was trouwens idd een gruwelijke mindfuck met House en Cuddy.. niet te zuinig zeg..
pi_75437108
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:24 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Die politieman die wraak op House wilde nadat House hem rectaal had getemperatuurd bij een spreekuur
Tritter probeert dan een aantal afl lang via die hele medische staf (tegen elkaar opzetten,bankrekeningen blokkeren van iedereen enz) om een rechtzaak aan te spannen tegen House

Ik wil seizoen 6! Op youtube staat er een leuke trailer van de 1e afl, House met heel kort haar in de kliniek
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75439064
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:34 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Die politieman die wraak op House wilde nadat House hem rectaal had getemperatuurd bij een spreekuur
Tritter probeert dan een aantal afl lang via die hele medische staf (tegen elkaar opzetten,bankrekeningen blokkeren van iedereen enz) om een rechtzaak aan te spannen tegen House

Ik wil seizoen 6! Op youtube staat er een leuke trailer van de 1e afl, House met heel kort haar in de kliniek
Heb je een link?
pi_75442410
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:35 schreef Vlindur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hij
Oh die
pi_75462984
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Heb je een link?

woensdag 9 december 2009 @ 23:32:12 #293
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_75466189
Aaaaaaaahhhhhrrrrggggggg kan niet wachten!!!
Staat hem goed dat korte koppie
  donderdag 10 december 2009 @ 20:35:15 #294
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_75495289
Hmm dus geen Season 6 op SBS6?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:17:43 #295
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_75508961
momenteel nog niet, de aflevering van gisteren was een vervolg op de aflevering van dinsdag. Denk dat ze daar eerst mee door gaan, en dan aankomend voorjaar seizoen 6 gaan oppakken?
pi_75510234
zal alvast een nieuwe op maken
pi_75511243
Hij is klaar!
pi_75511249
Maar dan moet deze natuurlijk wel eerst dicht!
pi_75511618
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maar dan moet deze natuurlijk wel eerst dicht!
Ik help je wel even met dichtgooien
pi_75511632
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik help je wel even met dichtgooien

Zo dus.
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: