Game on!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik ben bij eps 11 en tja.. Is toch enigszins een logische wending?
Alles zit er in, maar af en toe zijn er van die momentjes. Gelukkig zijn dit in mijn ogen niet te veel.
Alleen zat ik wel bij eps 11 even mijn hoofd te krabben op het einde, zo van, waar komt dat nu opeens vandaan.
edit: oops.. last post. Heb geen op dus de creativeling mag een nieuwe aanmaken.
Dankje.. wij ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mooie OP!!
En zeer toffe serie! Ik kijk uit naar de nieuwste aflevering!
mja dat vind ik ook.. het vorige team was veel leuker..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:05 schreef Psych-case het volgende:
Aah nieuw topicje om in verder te gaan. Zat ik al op te wachten. Ben zelf niet zo goed in het leuk aanmaken van die dingen.Goed gedaan!
![]()
Om terug te komen op een vorig bericht. De onderlinge dynamiek van het oude team was beter dan van het nieuw team. Dat is wat ik wel mis.
Cameron was het naieve lieve meisje. (Die nu eindelijk volwassen is geworden wat ook leuk is want ze trapt niet meer in alles wat House zegt)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja dat vind ik ook.. het vorige team was veel leuker..
Kutner vind ik wel echt een toevoeging voor het team.. Hij komt altijd wel met House-achtige ideeën (zoals vorige aflevering).. Taub vind ik echt waardeloos..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:25 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Cameron was het naieve lieve meisje. (Die nu eindelijk volwassen is geworden wat ook leuk is want ze trapt niet meer in alles wat House zegt)
Chase was het verwaande ietwat domme blondje. (Die ook gegroeit is wat ik wel jammer vind, zijn domheid was grappig!)
Foreman was overdreven serieus en bescheiden. (Same old, same old boringness, alhoewel vroeger vond ik 'm leuker!)
13 is wat minder naief dan Cameron wat ook wel leuk is want dan is er een vrouw waar House niet altijd overheen kan lopen. Beetje jammer van dat Huntington-gezeik.
Kutner is grappig en leuk gedreven.
Taub is wel aardig maar niet wow must stay.
Het oude team was in de onderlinge monologen gewoon sterker. Cameron moet terug in het team en Foreman mag er wel uit!Taub kan ik ook wel missen. Er zijn te veel mensen waardoor de dialogen onderling kleiner lijken? Iedereen moet een keer aan bod komen in de 40 min. die ze hebben, lijkt het wel!
ben weer benieuwd naar vanavond..quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 22 januari, 20.30 uur: Adverse Events
De onbekende ziekte van een schilder heeft invloed op zijn werkzaamheden. Als puntje bij paaltje komt moeten House en zijn team de schilderijen van zieke schilder bestuderen om erachter te komen wat hem mankeert.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:15 schreef Pandora73 het volgende:
Wordt nu seizoen 5 al uitgezonden hier?
We zijn bij episode 3 van seizoen 5.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:18 schreef Pandora73 het volgende:
Ships, dan heb ik er dus al weer wat gemist.
Heb net tijdens mijn kerstvakantie seizoen 4 op DVD gekeken (lang leve de lange vakanties) maar helemaal niet verwacht dat ze nu al met seizoen 5 bezig zouden zijn. Oh well... never mind... Dan maar weer wachten op de DVD!
Geweldig was dat altijd ja,veel om gelachen...ik ga de oude Houseafleveringen steeds meer missenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef Psych-case het volgende:
Zap zo van SBS over naar RTL en wat zie ik: House die clinic duty doet!!! Mennn wat mis ik die momenten!!! Waarom doet ie geen clinicduty meer???
De afleveringen kabbelen mij ook een beetje te rustig voort. Waar blijft de spanning?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Geweldig was dat altijd ja,veel om gelachen...ik ga de oude Houseafleveringen steeds meer missen
ja toen gebeurde er veel meer.. en de clinicduty was idd altijd erg leuk..quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Geweldig was dat altijd ja,veel om gelachen...ik ga de oude Houseafleveringen steeds meer missen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef AnnaStesia het volgende:
Net5 en SBS starten reclame-overdosis
AMSTERDAM - Net5 en SBS 6 willen graag een groter bereik voor de reclames en gaan series als House en The Mentalist om de vijf tot zeven minuten onderbreken voor reclameblokken van drie minuten...
Dit kan dankzij de nieuwe mediawet waardoor de reclameregels zijn verruimd, meldt mediacourant.nl. De zenders hopen hierdoor echter géén kijkers te verliezen...
Een zegsman zegt: "We gaan nu een proefperiode in waarin we gaan onderzoeken hoe we deze verruiming optimaal voor de adverteerders kunnen benutten, uiteraard zonder daarbij de kijker uit het oog te verliezen."
Deze nieuwe manier reclame maken is voorlopig alleen merkbaar op de donderdagavond van SBS 6 (House en The Mentalist) en de zondagavond van NET 5 (The Ghost Whisperer). Mocht de maatregel goed werken, dan bestaat de gemiddelde kijkavond in de toekomst dus voor een groot deel uit plaspauzes...
Hoe kut is dat..!!??
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef AnnaStesia het volgende:
AMSTERDAM - Net5 en SBS 6 willen graag een groter bereik voor de reclames en gaan series als House en The Mentalist om de vijf tot zeven minuten onderbreken voor reclameblokken van drie minuten...
Dit kan dankzij de nieuwe mediawet waardoor de reclameregels zijn verruimd, meldt mediacourant.nl. De zenders hopen hierdoor echter géén kijkers te verliezen...
Een zegsman zegt: "We gaan nu een proefperiode in waarin we gaan onderzoeken hoe we deze verruiming optimaal voor de adverteerders kunnen benutten, uiteraard zonder daarbij de kijker uit het oog te verliezen."
Deze nieuwe manier reclame maken is voorlopig alleen merkbaar op de donderdagavond van SBS 6 (House en The Mentalist) en de zondagavond van NET 5 (The Ghost Whisperer). Mocht de maatregel goed werken, dan bestaat de gemiddelde kijkavond in de toekomst dus voor een groot deel uit plaspauzes...
Hoe kut is dat..!!??
En het is zo irritant want je raakt niet meer in het verhaal ook.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef AnnaStesia het volgende:
Hoe kut is dat..!!??
ik ook.. geweldige aflevering..quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef AnnaStesia het volgende:
HouseWilson
Ik vond deze aflevering eindelijk weer eens ouderwets leuk
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef AnnaStesia het volgende:
HouseWilson
Ja dit was een heerlijke aflevering.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef AnnaStesia het volgende:
HouseWilson
Hugh Laurie heeft nooit een Emmy gewonnen, maar is alleen genomineerd.quote:De serie ontving bovendien diverse prijzen, waaronder een Emmy Award en een Golden Globe voor hoofdrolspeler Hugh Laurie (bekend van o.a. Blackadder en Sense and Sensibility).
Geen idee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef CybPraetorian het volgende:
Heeft iemand een verklaring waarom sinds gister SBS6 geen House op dinsdag meer uitzend maar dat RTL 5 dat nu doet? Ik al vloeken toen ik zag dat op SBS geen aflevering meer kwam, later zag ik gelukkig dat op RTL nog wel een aflevering kwam...
Ik dacht de emmy als beste serie en de GG voor Hughquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:46 schreef TNA het volgende:
Ik kom normaal alleen in het USA-topic, maar een kleine correctie voor de OP:
[..]
Hugh Laurie heeft nooit een Emmy gewonnen, maar is alleen genomineerd.
Vraag me af hoe de kijkcijfers zullen zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:43 schreef CybPraetorian het volgende:
ohja vanavond voor het eerste elke paar minuten reclamebah, ben benieuwd of ik niet weg zap...
Ghehehehe... inmiddels is Thirteen een man geworden op tvgids.nl :quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 5 februari, 20.30 uur: Lucky Thirteen
Thirteen brengt haar one-night-stand naar het ziekenhuis nadat ze een aanval heeft gekregen. De vrouw bekent echter dat ze Thirteen versiert heeft om in contact te komen met House. Ze wil dat hij haar onderzoekt. Ondertussen betaalt House Lucas nog steeds om Wilson te bespioneren. (Seizoen 5, aflevering 5)
quote:ziekenhuisserie
Thirteen brengt zijn onenightstand naar het ziekenhuis nadat ze een aanval heeft gehad. De vrouw bekent echter dat ze Thirteen versiert () heeft om in contact te komen met House. Ze wil dat hij haar onderzoekt. Ondertussen betaalt House Lucas nog steeds om Wilson te bespioneren
idd.. verschrikkelijk.. ik ga geen House meer kijken.. Bedankt SBS..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Jezus wat kut die reclames. Je kan niet eens meer normaal eten maken of naar de wc ofzo en het is alweer begonnen. Maar dan wel weer 6 keer per uur reclame ofzo![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef Dennus-F het volgende:
Mailtje sturen naar info@sbs.nl dat je het er niet mee eens bent!
Ik kijk de afleveringen wel online.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. verschrikkelijk.. ik ga geen House meer kijken.. Bedankt SBS..![]()
![]()
![]()
precies..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:48 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik kijk de afleveringen wel online.
Ben het zat!
Je kan idd. niks meer doen of het is alweer begonnen.
Heb zeker minimaal 2x een stukje gemist hierdoor.
Ik heb erbij gezet: EN HOU OOK GELIJK OP MET DIE BANNERS tijdens de programma's!!!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef Janetje het volgende:
[..] Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef Dennus-F het volgende:
Mailtje sturen naar info@sbs.nl dat je het er niet mee eens bent![..]
ja idd ook zoiets.. mis je de helft van het beeld door zo'n kutbanner..quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:00 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Ik heb erbij gezet: EN HOU OOK GELIJK OP MET DIE BANNERS tijdens de programma's!!!!
Ghehe, daar heb ik in mijn mail ook al een referentie naar gemaakt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:00 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Ik heb erbij gezet: EN HOU OOK GELIJK OP MET DIE BANNERS tijdens de programma's!!!!
Precies en die Taub mag er ook wel uit van mij..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 06:39 schreef OMG het volgende:
Ah, hier is de reeks gebleven.
Ik werd ook niet goed van die reclame blokken. Ik had het idee dat de reclame blokken op Discovery soms nog korter zijn. De aangekondigde 2 en een halve minuten leken soms wel 5 minuten te duren.
Anyway, aardige aflevering. Om 1 of andere reden zou ik het niet erg hebben gevonden als 13 eruit was gevlogen... ik heb haar karakter nooit echt tof gevonden.
dat moet nog komen denk ik aangezien dit de eerste keer was dat ze het zo deden..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:36 schreef hejsexy het volgende:
Kijkcijfers:
MENTALIST 1.075.000
9 HOUSE M.D. 1.062.000
Tsja echt dramatisch zijn ze niet gedaald
Oh dat is wel nice.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:50 schreef FJD het volgende:
Je kunt de US versie van Usenet afhalen. NL loopt voor de verandering niet eens zo heel ver achterVervolgens op Bierdopje.com de subs pakken en de PC/laptop op de TV aansluiten
Ghehe, keertje rustig kijkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:45 schreef FJD het volgende:
http://bierdopje.com/shows/house/episode/S05E05
Dit was geloof ik de aflevering van gisteren. Die is nog net terug te halen met een beetje Usenet provider. Staat nu op 100dagen en is in 720p. Als je alles snel doorkijkt dan kun je ook nog eens doorstromen naar het House US topic
Ja!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:07 schreef CybPraetorian het volgende:kansloze actie, had ik ze van te voren ook wel kunnen zeggen
![]()
Vind de rol van 13 aan de ene kant enorm tegenvallen.... Vind Cameron leuker! Ik had van 13 meer karakter, meer girlpower en meer attitude verwacht. Zelfs Cameron toen ze nog lief en naief was kwam wel eens in opstand tegen House of werd boos. 13 komt mij te jankerig over, helemaal nu met die Huntington diagnose. Kom eens in opstand!!! Aan de andere kant vond ik ik haar in deze aflevering weer wel goed omdat ze de vrouwelijke tegenhanger van House voorstelde. Depressed, drugged, sex with strangers.... Alhoewel IKKKK (waarschijnlijk als enige) House niet echt depressief vind overkomen. Ik vind meer dat andere mensen hem dat aanpraten omdat hij alleen is en zijn leven anders lijdt en geen behoefte heeft aan dat huisje, boompje beesje gedoe.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:26 schreef maedel het volgende:
girl on girl action, dus ik blijf toch hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kan die niet binnen een balkje?
Edit: Hmm, ik zie dat mijn kritiekpuntje niet helemaal terecht is omdat het een NL topic is, en in NL blijkbaar al aan het 5e seizoen begonnen is, maar toch. Niet prettig als je hier alleen even komt kijken en je bent toevallig nog niet zover. Misschien dus toch handig om er een spoilertagje van te maken![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:51 schreef PAA-053 het volgende:
Geweldige serieBen nog aan het begin van seizoen 1, maar wel al 4 seizoenen binnen
Jammer trouwens van die spoiler in de OPOver
Dan moeten we alles spoileren en dan kom jij hier kijken en zie je alleen maar spoiler, spoiler, spoiler en click je er toch op. Kijk dan niet in dit topic als je achterloopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kan die niet binnen een balkje?
Edit: Hmm, ik zie dat mijn kritiekpuntje niet helemaal terecht is omdat het een NL topic is, en in NL blijkbaar al aan het 5e seizoen begonnen is, maar toch. Niet prettig als je hier alleen even komt kijken en je bent toevallig nog niet zover. Misschien dus toch handig om er een spoilertagje van te maken
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
In de openingspost staat dat we bij seizoen 5 zijn. Als je dat had gelezen dan had je het geweten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:46 schreef PAA-053 het volgende:
Ja, of gewoon even aangeven: Hieronder kunnen spoilers voorkomen.
Daarnaast vraag ik me af hoe je erachter moet komen hoever NL is als je niet in dit topic 'kunt' kijken.
Ik weet niet waarom je je nu zo in je wiek geschoten voelt, want dat vraag ik ook helemaal niet. Ik stel alleen voor om op de een of andere manier lezers van de OP te waarschuwen voor spoilers, voor het geval zij nog niet bij seizoen 5 zijn maar hier wel even willen komen kijken. Dat zou bijv. kunnen door 1 simpel zinnetje. Lijkt me geen hele grote moeite maar het voorkomt mogelijk wel een onaangename verrassing voor een aantal mensen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:12 schreef Psych-case het volgende:
[..]
In de openingspost staat dat we bij seizoen 5 zijn. Als je dat had gelezen dan had je het geweten.
Ik ga niet bij elke post een 'blieb-blieb-blieb kijkers van seizoen 1, 2, 3 en 4 opgelet wij zijn bij seizoen 5 waarschuwing' posten!
Weet je wat ik niet snap? Dat als mensen iets lezen wat ze zelf nog niet gezien hebben, daar altijd over moeten zeuren? Hit gewoon de back-button denk ik dan! Om het helemaal voor je verspoileren: House en Cuddy hebben net lopen lebberen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je je nu zo in je wiek geschoten voelt, want dat vraag ik ook helemaal niet. Ik stel alleen voor om op de een of andere manier lezers van de OP te waarschuwen voor spoilers, voor het geval zij nog niet bij seizoen 5 zijn maar hier wel even willen komen kijken. Dat zou bijv. kunnen door 1 simpel zinnetje. Lijkt me geen hele grote moeite maar het voorkomt mogelijk wel een onaangename verrassing voor een aantal mensen.
Edit: Oh en even om te mierenneuken: de spoiler staat vóór de opmerking dat NL bij seizoen 5 is.
En nu krijgen ze een kindje samen omdat de adoptie niet gelukt isquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef Psych-case het volgende:
[..]
House en Cuddy hebben net lopen lebberen!
Die na de geboorte meteen moet afkicken van de Vicodin!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Sautor het volgende:
[..]
En nu krijgen ze een kindje samen omdat de adoptie niet gelukt is
Jij hebt echt issuesquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet snap? Dat als mensen iets lezen wat ze zelf nog niet gezien hebben, daar altijd over moeten zeuren? Hit gewoon de back-button denk ik dan! Om het helemaal voor je verspoileren: House en Cuddy hebben net lopen lebberen!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:51 schreef PAA-053 het volgende:
Geweldige serieBen nog aan het begin van seizoen 1, maar wel al 4 seizoenen binnen
Jammer trouwens van die spoiler in de OPOver
Niet jammer.. Precies zoals je zelf al zegt.. alles wat in dit topic besproken wordt gaat over de getoonde series in Nederland.. Als je er niet voor kiest om deze "live" op tv te volgen, dan moet je er maar op rekenen dat je voor jezelf spoilers tegen komt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kan die niet binnen een balkje?
Edit: Hmm, ik zie dat mijn kritiekpuntje niet helemaal terecht is omdat het een NL topic is, en in NL blijkbaar al aan het 5e seizoen begonnen is, maar toch. Niet prettig als je hier alleen even komt kijken en je bent toevallig nog niet zover. Misschien dus toch handig om er een spoilertagje van te maken
Een NL-kijker gaat toch ook niet lezen in een USA topic?![]()
Ik lurk daar wel. Ik ben veel te nieuwsgierigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Niet jammer.. Precies zoals je zelf al zegt.. alles wat in dit topic besproken wordt gaat over de getoonde series in Nederland.. Als je er niet voor kiest om deze "live" op tv te volgen, dan moet je er maar op rekenen dat je voor jezelf spoilers tegen komt..
Een NL-kijker gaat toch ook niet lezen in een USA topic?
hahaha.. ik heb em opgenomen.. ga zo kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik lurk daar wel. Ik ben veel te nieuwsgierig.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:11 schreef Psych-case het volgende:
Kon me niet inhouden. Heb net de aflevering voor as. donderdag online gekeken!
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:11 schreef Psych-case het volgende:
Kon me niet inhouden. Heb net de aflevering voor as. donderdag online gekeken!
quote:
Ik zip mijn lipjes tot donderdagavond half 10!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:10 schreef Sautor het volgende:
Als je gaat spoileren gebruik dan wel ff dat knopje he
hahaah scherp +1quote:Op maandag 16 februari 2009 19:10 schreef Sautor het volgende:
Als je gaat spoileren gebruik dan wel ff dat knopje he
ik ben het ook vergeten..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:10 schreef OMG het volgende:
Verdorie, ik ben gisteren gewoon helemaal vergeten te kijken. M'n vriendin stuurde me een spelletje wat ik tot 21:45 heb zitten spelen en vanochtend dacht ik ineens "Ik heb gisteren helemaal geen House gekeken!!" toen ik me stond aan te kleden.
Nou ja, ik wacht wel op de DVD box en kijk de aflevering dan wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah vond ik ook!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:32 schreef Fuente het volgende:
Ik nietWas een goede aflevering vond ik.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:04 schreef Sautor het volgende:
Ja die mug idd. Op het moment dat ie realiseert dat het goed mis is.....
de afgelopen aflevering?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:37 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van vorige week? Heb het gemist namelijk.
Ik hoop dat je engels goed is!quote:
House slikt de laatste 2 afleveringen aanzienlijk meer pillen of lijkt dat alleen maar zo?quote:
hij heeft volgens mij bijna niks geslikt deze aflevering hoor..quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:10 schreef Psych-case het volgende:
[..]
House slikt de laatste 2 afleveringen aanzienlijk meer pillen of lijkt dat alleen maar zo?
Ik had deze aflevering online al bekeken, mennn wat verpest dat de donderdagavond.Ik stop ermee en ga weer netjes met jullie meekijken...als 't lukt!
*zucht*
Bij de lift met Wilson. Later weer op kantoor met een flesje water....ach wat boeit 't!quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij bijna niks geslikt deze aflevering hoor..
ohw ja.. het valt me dus al niet eens meer opquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:52 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Bij de lift met Wilson. Later weer op kantoor met een flesje water....ach wat boeit 't!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja.. het valt me dus al niet eens meer op
oeh.. snel de tv maar aan danquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Psych-case het volgende:
Vanavond een exxxxtra lange aflevering!
hij was helemaal niet extra lang..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Psych-case het volgende:
Vanavond een exxxxtra lange aflevering!
De aflevering was 50 minuten ipv 40 minuten dus hij was wel langer. Er was minder reclame tussendoor waardoor de aflevering gewoon tot half 10 duurde.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij was helemaal niet extra lang..
wel leuk
Dat is nog eens een kunst. Om de inhoud zo te 'klemmen' dat het blijft zitten tot het juiste moment. Stel je voor dat de inhoud er tijdens de gijzeling uit was gevallen. Had die schietgraage son of a bitch niet leuk gevonden!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:06 schreef OMG het volgende:
Jemig, spannend voor de verandering. Tof! Zat die lade in Cuddy's bureau nou ondersteboven in haar bureau? Moet ik hier ook eens proberen..
't Is ook een lekkere flapuit!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kutner is ook maar een sneaky figuurtje he
Dat was voor mij het hoogtepunt van de aflevering. Ik vond de aflevering van gisteravond een beetje... matig.quote:
ohw ja die hadden we idd ook nog..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:04 schreef Butterfly91 het volgende:
Die puffer idd![]()
Can you get pregnant of a toilet seat?
-Yes, of course, if there is a man between you and the toilet seat![]()
Damn and blast! Daar gaat inderdaad mn donderdag avond. hmm weer anders opzoeken om te kijken. Of gaan ze herhalen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:52 schreef Psych-case het volgende:
Dit is voorlopig de laatste aflevering van seizoen 5 bij SBS 6. In het najaar gaan we verder met nieuwe afleveringen.
EIKELSSSS!!! Kijk online wel verder!
goeie vraag.. met dank aan SBS6 die de melding op de website hadden staan vorige week..quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:12 schreef frame-saw het volgende:
Waarom lees ik dit terwijl ik nu aflevering 6 van seizoen 5 kijk?
Foreman en 13, wtf.
Ik heb het seizoen gedownloadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
goeie vraag.. met dank aan SBS6 die de melding op de website hadden staan vorige week..
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:15 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb het seizoen gedownloadIk ben verslaafd, kijk zo'n 2 afleveringen per dag en ik ga straks wel weer aan seizoen 1 beginnen ofzo
Sorryquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:46 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
wil je dat nooooit meer doen dan???
Ik was al helemaal in de stress dat ik een nieuwe House had gemist
Basterd.. en ikke maar blij zijn dat ik em toch had opgenomenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:15 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb het seizoen gedownloadIk ben verslaafd, kijk zo'n 2 afleveringen per dag en ik ga straks wel weer aan seizoen 1 beginnen ofzo
Op een gegeven moment hadden ze op dinsdag op rtl5 en op donderdag op sbs6 House. Die van sbs6 waren nieuwe, maar nu zijn ze daar ook aan het herhalen. Op rtl5 is nu Life geloof ik ipv House.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:55 schreef frame-saw het volgende:
Hé maar House kwam toch altijd op dinsdag? Want ik mis het elke weekMaar ineens lees ik dat het op donderdag is? Ikke snappem niet meer.
Klopt, op RTL 5 waren op dinsdag oude House afleveringen, op donderdag op SBS 6 de nieuwste afleveringen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hadden ze op dinsdag op rtl5 en op donderdag op sbs6 House. Die van sbs6 waren nieuwe, maar nu zijn ze daar ook aan het herhalen. Op rtl5 is nu Life geloof ik ipv House.
Aha maar op een gegeven moment was rtl5 toch wel bij de laatste aflevering van seizoen 4? Met Amber?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hadden ze op dinsdag op rtl5 en op donderdag op sbs6 House. Die van sbs6 waren nieuwe, maar nu zijn ze daar ook aan het herhalen. Op rtl5 is nu Life geloof ik ipv House.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
Hiep hoi, dit is het [NL]-topic. En in het [USA]-topic was het al gepost.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
Monday, Sept. 21
8:00-10:00 PM ET/PT HOUSE (2-Hour Season Premiere)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:58 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik ben ook verslaafd geraakt. De humor van House![]()
@ TezzThx! Dat was snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!! Nieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww !!!!!!!!!!1
Donderdag 3 september, 20.30 uur: Painless
Seizoen 5, aflevering 12
House en zijn team krijgen te maken met een man die met constante pijn leeft. Ondertussen wordt Thirteen behandelt door Foreman voor zijn onderzoek naar de Huntington-ziekte. Cuddy worstelt met de planning van haar werk en haar nieuwe baby. (Seizoen 5, aflevering 12)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij loopt Nederland maar een half seizoen achter. Dus wat je gemist hebt is nog niet zo oud (halfjaar ofzo) en nog makkelijk via bittorent en nieuwsgroepen te vinden. Heb ze zelf ook op die manier gevonden.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:16 schreef OMG het volgende:
Hm, wat nu jammer is, is dat ik nu in de VS woon en dus een House gat heb met de aflevering die ik voor het laatst in Nederland heb gezien en het nieuwe seizoen dat hier op 21 september start. Eens kijken of er hier nog ergens herhalingen worden uitgezonden die ik nog niet heb gezien. Aflevering 19 van seizoen 5 heb ik wel al gezien. Ik heb het niet zo op door elkaar kijken.
ja idd... kan het niet op maandag om 20:30 of dinsdag om 21:30?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef Sautor het volgende:
Ze moeten het eens op een andere avond gaan uitzenden, ik mis elke week
Maar via de tv volgen spannenderquote:Op maandag 28 september 2009 18:27 schreef resque het volgende:
[..]
in america welhaha! series downloaden is legaal in nederland
hoezo dat? ik krijg gewoon elke week een nieuwequote:Op maandag 28 september 2009 23:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Maar via de tv volgen spannender
Ah ik dacht dat je ze allemaal achter elkaar keekquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:34 schreef resque het volgende:
[..]
hoezo dat? ik krijg gewoon elke week een nieuweprecies zoals jij alleen ik ben al verder met de serie
Ik vond die ook tof. Vooral omdat ie 1,5 uur bleek te duren. Heel tof begin, maar ik vond het toch wel 'anders' dan de andere seizoenen. Ben nu aflevering 2 aan het downloaden, ben benieuwdquote:Op maandag 28 september 2009 01:40 schreef resque het volgende:
zo aflevering 1 van seizoen 6! heel leuk begin! topserie!!!
oh haha! ja dat is even wennenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:11 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik vond die ook tof. Vooral omdat ie 1,5 uur bleek te duren. Heel tof begin, maar ik vond het toch wel 'anders' dan de andere seizoenen. Ben nu aflevering 2 aan het downloaden, ben benieuwd
Al ben ik er helemaal uit omdat ik eerst seizoen 4 had gezien, toen 5, daarna 2, 3 en 1. Dus ik hang nu bij het begin ipv met de nieuwe crew
Ja maar de volgende gaat niet meer echt over Housequote:Op woensdag 30 september 2009 00:53 schreef resque het volgende:
[..]
oh haha! ja dat is even wennenik vond het wel leuke aflevering(even tussendoor) het gaat natuurlijk om HOUSE zelf!
Ik heb seizoen 1 t/m 5 ook achter elkaar gekeken hooren vanaf nu gewoon wachten per aflevering
niet? ik heb hem wel op mijn computer staan...maar geen tijd op het moment... ik vind het persoonlijk ook relaxter om hele serie achter elkaar te kunnen kijken.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:52 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja maar de volgende gaat niet meer echt over House![]()
Eigenlijk kan ik er niet tegen om elke keer te wachtenVoor mijn gemoedstoestand is het beter een tijdje te wachten en dan alles in 1 keer te kijken. Maarja.
Wel een beetje hoor, maar toch ook weer nietquote:Op woensdag 30 september 2009 11:24 schreef resque het volgende:
[..]
niet? ik heb hem wel op mijn computer staan...maar geen tijd op het moment... ik vind het persoonlijk ook relaxter om hele serie achter elkaar te kunnen kijken.
Laten we het niet hopen zeg...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:17 schreef LoudGirl het volgende:
Klopt het dat House stopt? Ik zie 'm niet op de planning staan voor volgende week donderdag
quote:Donderdag 8 oktober: geen House
In verband met de dubbele aflevering van de nieuwe serie Castle is er donderdagavond 8 oktober geen House. Donderdag 15 oktober kun je weer kijken naar een aflevering van House.
betaald wel te verstaan he!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:22 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb gisteren seizoen 5 op het postkantoor opgehaald.
En weer een hele avond House gedaan! Jammer dat het altijd zo snel laat wordt zeg, bah. Ze zouden een House-marathon-verlof moeten instellen!
Dat is toch seizoen 5? Ik dacht dat men hier inmiddels ook al aan seizoen 6 was begonnen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:52 schreef Sautor het volgende:
Grappige aflevering wel, voor het eerst in tijden dat ik ook weer eens gezien heb. The cat of death
Moet em nog steeds kijken hahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:52 schreef Sautor het volgende:
Grappige aflevering wel, voor het eerst in tijden dat ik ook weer eens gezien heb. The cat of death
En die van donderdag, zijn die dan van seizoen 5 of 6?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:13 schreef Vlindur het volgende:
Alleen op donderdags draaien ze de nieuwe afleveringen. Alle anderen zijn eeuwige herhalingen
en hier de reden waarom:quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:57 schreef rooie60 het volgende:
Ja house is o vrijdag nu ......
Jammer van Kutner,vond hem wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
Wel leuk dat ze zo af en toe weer verschijnen.. 13 mag best blijvenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:06 schreef AnnaStesia het volgende:
Vond het een leuke aflevering( op donderdag dus,de rest is herhaling?) en wist wel dat Kutner eruit ging maar eigenlijk doet het me weinig,ik mis het oude team eigenlijk nog steeds,die mogen wat mij betreft zo weer terug komen
Zal vast niet lang meer duren... Ben eigenlijk nog meer benieuwd waarom we Amber opeens terug zagen in House z'n gedachtenquote:Op maandag 16 november 2009 17:07 schreef Vlindur het volgende:
Ben benieuwd wanneer House en Cuddy nou eens van bil gaan. Dat gedrentel de hele tijd
Kennelijk omdat dat de enige persoon is waarvan wij als kijkers direct de link met zijn schuldgevoel snappen?quote:Op maandag 16 november 2009 20:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zal vast niet lang meer duren... Ben eigenlijk nog meer benieuwd waarom we Amber opeens terug zagen in House z'n gedachten
Wat dom van je!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Was er nou een nieuwe vanaaf? Ik heb t gemist..
precies,dat werd gisteren ook duidelijk,was een leuke aflevering trouwens!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:54 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Kennelijk omdat dat de enige persoon is waarvan wij als kijkers direct de link met zijn schuldgevoel snappen?
leuk? hij was briljant, wat een plot twists, ik dachtquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:08 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
precies,dat werd gisteren ook duidelijk,was een leuke aflevering trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb al wel door: donderdags kan je geen House missen want dan mis je echt wat.Welcome to DerOllie's Car Channel!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:30 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
leuk? hij was briljant, wat een plot twists, ik dachtOke oke hij was briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb al wel door: donderdags kan je geen House missen want dan mis je echt wat.
![]()
Dit was de laatste van seizoen 5quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:40 schreef Vlindur het volgende:
Spannend! Ben erg benieuwd naar volgende week!![]()
ik kan er wel wat over vinden, dit is wat de tv gids van SBS6 zegt voor de aflevering van donderdag:quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:20 schreef Vlindur het volgende:
Dinsdag 8 december, 21.30 uur: Son of Coma Guy
Seizoen 3, aflevering 7
House besluit om een comapatiënt te wekken zodat hij hem kan ondervragen over de familiegeschiedenis van zijn zoon, die een genetische aandoening heeft en in levensgevaar verkeert. (Seizoen 3, aflevering 7)
Herhalingen dus idd..![]()
![]()
![]()
![]()
Bron
Doos. Das de dinsdag versie![]()
Over donderdag kan ik niks vinden.. Ff zoeken nog!
Edit: Kan er niks over vinden.. Gewoon afwachten dan maar..
zie: http://www.sbs6.nl/web/show/id=73852/langid=43/day=6quote:Een achttienjarige jongen wordt het ziekenhuis binnengebracht na een hartaanval. House houdt de diagnose nog verborgen en probeert zijn teamleden zijn diagnose te laten raden.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:07 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ik kan er wel wat over vinden, dit is wat de tv gids van SBS6 zegt voor de aflevering van donderdag:
[..]
zie: http://www.sbs6.nl/web/show/id=73852/langid=43/day=6
ik weet dus niet welke aflevering dit is, maar iemand die de afleveringen even nabekijkt op IMDB weet het zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:In aflevering 20 van seizoen 5 blijkt hij om onduidelijke reden zelfmoord te hebben gepleegd door een schot in de slaap met zijn eigen wapen. Acteur Kal Penn (dokter Kutner) was vrijwilliger voor het campagneteam van Barack Obama en kreeg, na diens verkiezing tot president van de VS, halverwege seizoen 5 een baan aangeboden op het Witte Huis. Dit was de aanleiding voor het abrupte verdwijnen van zijn karakter uit de serie.
jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:12 schreef Vlindur het volgende:
He, ik zit de NL versie van de House Wiki te lezen![]()
Wisten jullie dit?
[..]
Ahquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:16 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
jalees het topic maar eens door... (zie 7 November)
Hoe dan? Ik moet deze ook nog zien, gemist.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit was de laatste van seizoen 5![]()
Zal vast nog wel maaaaanden duren voordat ze hier beginnen met seizoen 6, er staat wel gewoon weer House in de tvgids van volgende week, ben er bang voor dat ze dan weer gewoon helemaal bij seizoen 1 beginnen...
Ben erg geneigd via Amerika al te beginnen met seizoen 6, ben zooo nieuwsgierig en helemaal fan!
Ik vond die afleveringen met Tritter echt helemaal niks aan.. Vond het zo'n vervelende vent.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:41 schreef Fuente het volgende:
Ja volgens mijn gids gaan ze weer beginnen met het stuk van Tritter enzo volgende week
Wie was Tritter ook al weer?quote:Op maandag 7 december 2009 12:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vond die afleveringen met Tritter echt helemaal niks aan.. Vond het zo'n vervelende vent.
Dus die gaan we niet meer kijken
Die politieman die wraak op House wilde nadat House hem rectaal had getemperatuurd bij een spreekuurquote:
Heb je een link?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die politieman die wraak op House wilde nadat House hem rectaal had getemperatuurd bij een spreekuur![]()
Tritter probeert dan een aantal afl lang via die hele medische staf (tegen elkaar opzetten,bankrekeningen blokkeren van iedereen enz) om een rechtzaak aan te spannen tegen House
Ik wil seizoen 6! Op youtube staat er een leuke trailer van de 1e afl, House met heel kort haar in de kliniek
quote:
Ik help je wel even met dichtgooienquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maar dan moet deze natuurlijk wel eerst dicht!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik help je wel even met dichtgooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |