quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:15 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb het seizoen gedownloadIk ben verslaafd, kijk zo'n 2 afleveringen per dag en ik ga straks wel weer aan seizoen 1 beginnen ofzo
Sorryquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:46 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
wil je dat nooooit meer doen dan???
Ik was al helemaal in de stress dat ik een nieuwe House had gemist
Basterd.. en ikke maar blij zijn dat ik em toch had opgenomenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:15 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb het seizoen gedownloadIk ben verslaafd, kijk zo'n 2 afleveringen per dag en ik ga straks wel weer aan seizoen 1 beginnen ofzo
Op een gegeven moment hadden ze op dinsdag op rtl5 en op donderdag op sbs6 House. Die van sbs6 waren nieuwe, maar nu zijn ze daar ook aan het herhalen. Op rtl5 is nu Life geloof ik ipv House.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:55 schreef frame-saw het volgende:
Hé maar House kwam toch altijd op dinsdag? Want ik mis het elke weekMaar ineens lees ik dat het op donderdag is? Ikke snappem niet meer.
Klopt, op RTL 5 waren op dinsdag oude House afleveringen, op donderdag op SBS 6 de nieuwste afleveringen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hadden ze op dinsdag op rtl5 en op donderdag op sbs6 House. Die van sbs6 waren nieuwe, maar nu zijn ze daar ook aan het herhalen. Op rtl5 is nu Life geloof ik ipv House.
Aha maar op een gegeven moment was rtl5 toch wel bij de laatste aflevering van seizoen 4? Met Amber?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hadden ze op dinsdag op rtl5 en op donderdag op sbs6 House. Die van sbs6 waren nieuwe, maar nu zijn ze daar ook aan het herhalen. Op rtl5 is nu Life geloof ik ipv House.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
Hiep hoi, dit is het [NL]-topic. En in het [USA]-topic was het al gepost.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
Monday, Sept. 21
8:00-10:00 PM ET/PT HOUSE (2-Hour Season Premiere)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:58 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik ben ook verslaafd geraakt. De humor van House![]()
@ TezzThx! Dat was snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!! Nieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww !!!!!!!!!!1
Donderdag 3 september, 20.30 uur: Painless
Seizoen 5, aflevering 12
House en zijn team krijgen te maken met een man die met constante pijn leeft. Ondertussen wordt Thirteen behandelt door Foreman voor zijn onderzoek naar de Huntington-ziekte. Cuddy worstelt met de planning van haar werk en haar nieuwe baby. (Seizoen 5, aflevering 12)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |