En die van donderdag, zijn die dan van seizoen 5 of 6?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:13 schreef Vlindur het volgende:
Alleen op donderdags draaien ze de nieuwe afleveringen. Alle anderen zijn eeuwige herhalingen
en hier de reden waarom:quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:57 schreef rooie60 het volgende:
Ja house is o vrijdag nu ......
Jammer van Kutner,vond hem wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
Wel leuk dat ze zo af en toe weer verschijnen.. 13 mag best blijvenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:06 schreef AnnaStesia het volgende:
Vond het een leuke aflevering( op donderdag dus,de rest is herhaling?) en wist wel dat Kutner eruit ging maar eigenlijk doet het me weinig,ik mis het oude team eigenlijk nog steeds,die mogen wat mij betreft zo weer terug komen
Zal vast niet lang meer duren... Ben eigenlijk nog meer benieuwd waarom we Amber opeens terug zagen in House z'n gedachtenquote:Op maandag 16 november 2009 17:07 schreef Vlindur het volgende:
Ben benieuwd wanneer House en Cuddy nou eens van bil gaan. Dat gedrentel de hele tijd
Kennelijk omdat dat de enige persoon is waarvan wij als kijkers direct de link met zijn schuldgevoel snappen?quote:Op maandag 16 november 2009 20:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zal vast niet lang meer duren... Ben eigenlijk nog meer benieuwd waarom we Amber opeens terug zagen in House z'n gedachten
Wat dom van je!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Was er nou een nieuwe vanaaf? Ik heb t gemist..
precies,dat werd gisteren ook duidelijk,was een leuke aflevering trouwens!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:54 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Kennelijk omdat dat de enige persoon is waarvan wij als kijkers direct de link met zijn schuldgevoel snappen?
leuk? hij was briljant, wat een plot twists, ik dachtquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:08 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
precies,dat werd gisteren ook duidelijk,was een leuke aflevering trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb al wel door: donderdags kan je geen House missen want dan mis je echt wat.Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:30 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
leuk? hij was briljant, wat een plot twists, ik dachtOke oke hij was briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb al wel door: donderdags kan je geen House missen want dan mis je echt wat.
![]()
Dit was de laatste van seizoen 5quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:40 schreef Vlindur het volgende:
Spannend! Ben erg benieuwd naar volgende week!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |