Volgens mij loopt Nederland maar een half seizoen achter. Dus wat je gemist hebt is nog niet zo oud (halfjaar ofzo) en nog makkelijk via bittorent en nieuwsgroepen te vinden. Heb ze zelf ook op die manier gevonden.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:16 schreef OMG het volgende:
Hm, wat nu jammer is, is dat ik nu in de VS woon en dus een House gat heb met de aflevering die ik voor het laatst in Nederland heb gezien en het nieuwe seizoen dat hier op 21 september start. Eens kijken of er hier nog ergens herhalingen worden uitgezonden die ik nog niet heb gezien. Aflevering 19 van seizoen 5 heb ik wel al gezien. Ik heb het niet zo op door elkaar kijken.
ja idd... kan het niet op maandag om 20:30 of dinsdag om 21:30?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef Sautor het volgende:
Ze moeten het eens op een andere avond gaan uitzenden, ik mis elke week
Maar via de tv volgen spannenderquote:Op maandag 28 september 2009 18:27 schreef resque het volgende:
[..]
in america welhaha! series downloaden is legaal in nederland
hoezo dat? ik krijg gewoon elke week een nieuwequote:Op maandag 28 september 2009 23:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Maar via de tv volgen spannender
Ah ik dacht dat je ze allemaal achter elkaar keekquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:34 schreef resque het volgende:
[..]
hoezo dat? ik krijg gewoon elke week een nieuweprecies zoals jij alleen ik ben al verder met de serie
Ik vond die ook tof. Vooral omdat ie 1,5 uur bleek te duren. Heel tof begin, maar ik vond het toch wel 'anders' dan de andere seizoenen. Ben nu aflevering 2 aan het downloaden, ben benieuwdquote:Op maandag 28 september 2009 01:40 schreef resque het volgende:
zo aflevering 1 van seizoen 6! heel leuk begin! topserie!!!
oh haha! ja dat is even wennenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:11 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik vond die ook tof. Vooral omdat ie 1,5 uur bleek te duren. Heel tof begin, maar ik vond het toch wel 'anders' dan de andere seizoenen. Ben nu aflevering 2 aan het downloaden, ben benieuwd
Al ben ik er helemaal uit omdat ik eerst seizoen 4 had gezien, toen 5, daarna 2, 3 en 1. Dus ik hang nu bij het begin ipv met de nieuwe crew
Ja maar de volgende gaat niet meer echt over Housequote:Op woensdag 30 september 2009 00:53 schreef resque het volgende:
[..]
oh haha! ja dat is even wennenik vond het wel leuke aflevering(even tussendoor) het gaat natuurlijk om HOUSE zelf!
Ik heb seizoen 1 t/m 5 ook achter elkaar gekeken hooren vanaf nu gewoon wachten per aflevering
niet? ik heb hem wel op mijn computer staan...maar geen tijd op het moment... ik vind het persoonlijk ook relaxter om hele serie achter elkaar te kunnen kijken.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:52 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja maar de volgende gaat niet meer echt over House![]()
Eigenlijk kan ik er niet tegen om elke keer te wachtenVoor mijn gemoedstoestand is het beter een tijdje te wachten en dan alles in 1 keer te kijken. Maarja.
Wel een beetje hoor, maar toch ook weer nietquote:Op woensdag 30 september 2009 11:24 schreef resque het volgende:
[..]
niet? ik heb hem wel op mijn computer staan...maar geen tijd op het moment... ik vind het persoonlijk ook relaxter om hele serie achter elkaar te kunnen kijken.
Laten we het niet hopen zeg...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:17 schreef LoudGirl het volgende:
Klopt het dat House stopt? Ik zie 'm niet op de planning staan voor volgende week donderdag
quote:Donderdag 8 oktober: geen House
In verband met de dubbele aflevering van de nieuwe serie Castle is er donderdagavond 8 oktober geen House. Donderdag 15 oktober kun je weer kijken naar een aflevering van House.
betaald wel te verstaan he!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:22 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb gisteren seizoen 5 op het postkantoor opgehaald.
En weer een hele avond House gedaan! Jammer dat het altijd zo snel laat wordt zeg, bah. Ze zouden een House-marathon-verlof moeten instellen!
Dat is toch seizoen 5? Ik dacht dat men hier inmiddels ook al aan seizoen 6 was begonnen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:52 schreef Sautor het volgende:
Grappige aflevering wel, voor het eerst in tijden dat ik ook weer eens gezien heb. The cat of death
Moet em nog steeds kijken hahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:52 schreef Sautor het volgende:
Grappige aflevering wel, voor het eerst in tijden dat ik ook weer eens gezien heb. The cat of death
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |