Volgens mij loopt Nederland maar een half seizoen achter. Dus wat je gemist hebt is nog niet zo oud (halfjaar ofzo) en nog makkelijk via bittorent en nieuwsgroepen te vinden. Heb ze zelf ook op die manier gevonden.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:16 schreef OMG het volgende:
Hm, wat nu jammer is, is dat ik nu in de VS woon en dus een House gat heb met de aflevering die ik voor het laatst in Nederland heb gezien en het nieuwe seizoen dat hier op 21 september start. Eens kijken of er hier nog ergens herhalingen worden uitgezonden die ik nog niet heb gezien. Aflevering 19 van seizoen 5 heb ik wel al gezien. Ik heb het niet zo op door elkaar kijken.
ja idd... kan het niet op maandag om 20:30 of dinsdag om 21:30?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef Sautor het volgende:
Ze moeten het eens op een andere avond gaan uitzenden, ik mis elke week
Maar via de tv volgen spannenderquote:Op maandag 28 september 2009 18:27 schreef resque het volgende:
[..]
in america welhaha! series downloaden is legaal in nederland
hoezo dat? ik krijg gewoon elke week een nieuwequote:Op maandag 28 september 2009 23:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Maar via de tv volgen spannender
Ah ik dacht dat je ze allemaal achter elkaar keekquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:34 schreef resque het volgende:
[..]
hoezo dat? ik krijg gewoon elke week een nieuweprecies zoals jij alleen ik ben al verder met de serie
Ik vond die ook tof. Vooral omdat ie 1,5 uur bleek te duren. Heel tof begin, maar ik vond het toch wel 'anders' dan de andere seizoenen. Ben nu aflevering 2 aan het downloaden, ben benieuwdquote:Op maandag 28 september 2009 01:40 schreef resque het volgende:
zo aflevering 1 van seizoen 6! heel leuk begin! topserie!!!
oh haha! ja dat is even wennenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:11 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik vond die ook tof. Vooral omdat ie 1,5 uur bleek te duren. Heel tof begin, maar ik vond het toch wel 'anders' dan de andere seizoenen. Ben nu aflevering 2 aan het downloaden, ben benieuwd
Al ben ik er helemaal uit omdat ik eerst seizoen 4 had gezien, toen 5, daarna 2, 3 en 1. Dus ik hang nu bij het begin ipv met de nieuwe crew
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |