idd.. verschrikkelijk.. ik ga geen House meer kijken.. Bedankt SBS..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Jezus wat kut die reclames. Je kan niet eens meer normaal eten maken of naar de wc ofzo en het is alweer begonnen. Maar dan wel weer 6 keer per uur reclame ofzo![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef Dennus-F het volgende:
Mailtje sturen naar info@sbs.nl dat je het er niet mee eens bent!
Ik kijk de afleveringen wel online.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. verschrikkelijk.. ik ga geen House meer kijken.. Bedankt SBS..![]()
![]()
![]()
precies..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:48 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik kijk de afleveringen wel online.
Ben het zat!
Je kan idd. niks meer doen of het is alweer begonnen.
Heb zeker minimaal 2x een stukje gemist hierdoor.
Ik heb erbij gezet: EN HOU OOK GELIJK OP MET DIE BANNERS tijdens de programma's!!!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef Janetje het volgende:
[..] Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef Dennus-F het volgende:
Mailtje sturen naar info@sbs.nl dat je het er niet mee eens bent![..]
ja idd ook zoiets.. mis je de helft van het beeld door zo'n kutbanner..quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:00 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Ik heb erbij gezet: EN HOU OOK GELIJK OP MET DIE BANNERS tijdens de programma's!!!!
Ghehe, daar heb ik in mijn mail ook al een referentie naar gemaakt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:00 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Ik heb erbij gezet: EN HOU OOK GELIJK OP MET DIE BANNERS tijdens de programma's!!!!
Precies en die Taub mag er ook wel uit van mij..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 06:39 schreef OMG het volgende:
Ah, hier is de reeks gebleven.
Ik werd ook niet goed van die reclame blokken. Ik had het idee dat de reclame blokken op Discovery soms nog korter zijn. De aangekondigde 2 en een halve minuten leken soms wel 5 minuten te duren.
Anyway, aardige aflevering. Om 1 of andere reden zou ik het niet erg hebben gevonden als 13 eruit was gevlogen... ik heb haar karakter nooit echt tof gevonden.
dat moet nog komen denk ik aangezien dit de eerste keer was dat ze het zo deden..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:36 schreef hejsexy het volgende:
Kijkcijfers:
MENTALIST 1.075.000
9 HOUSE M.D. 1.062.000
Tsja echt dramatisch zijn ze niet gedaald
Oh dat is wel nice.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:50 schreef FJD het volgende:
Je kunt de US versie van Usenet afhalen. NL loopt voor de verandering niet eens zo heel ver achterVervolgens op Bierdopje.com de subs pakken en de PC/laptop op de TV aansluiten
Ghehe, keertje rustig kijkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:45 schreef FJD het volgende:
http://bierdopje.com/shows/house/episode/S05E05
Dit was geloof ik de aflevering van gisteren. Die is nog net terug te halen met een beetje Usenet provider. Staat nu op 100dagen en is in 720p. Als je alles snel doorkijkt dan kun je ook nog eens doorstromen naar het House US topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |