idd.. verschrikkelijk.. ik ga geen House meer kijken.. Bedankt SBS..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Jezus wat kut die reclames. Je kan niet eens meer normaal eten maken of naar de wc ofzo en het is alweer begonnen. Maar dan wel weer 6 keer per uur reclame ofzo![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef Dennus-F het volgende:
Mailtje sturen naar info@sbs.nl dat je het er niet mee eens bent!
Ik kijk de afleveringen wel online.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. verschrikkelijk.. ik ga geen House meer kijken.. Bedankt SBS..![]()
![]()
![]()
precies..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:48 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik kijk de afleveringen wel online.
Ben het zat!
Je kan idd. niks meer doen of het is alweer begonnen.
Heb zeker minimaal 2x een stukje gemist hierdoor.
Ik heb erbij gezet: EN HOU OOK GELIJK OP MET DIE BANNERS tijdens de programma's!!!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef Janetje het volgende:
[..] Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef Dennus-F het volgende:
Mailtje sturen naar info@sbs.nl dat je het er niet mee eens bent![..]
ja idd ook zoiets.. mis je de helft van het beeld door zo'n kutbanner..quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:00 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Ik heb erbij gezet: EN HOU OOK GELIJK OP MET DIE BANNERS tijdens de programma's!!!!
Ghehe, daar heb ik in mijn mail ook al een referentie naar gemaakt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:00 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Ik heb erbij gezet: EN HOU OOK GELIJK OP MET DIE BANNERS tijdens de programma's!!!!
Precies en die Taub mag er ook wel uit van mij..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 06:39 schreef OMG het volgende:
Ah, hier is de reeks gebleven.
Ik werd ook niet goed van die reclame blokken. Ik had het idee dat de reclame blokken op Discovery soms nog korter zijn. De aangekondigde 2 en een halve minuten leken soms wel 5 minuten te duren.
Anyway, aardige aflevering. Om 1 of andere reden zou ik het niet erg hebben gevonden als 13 eruit was gevlogen... ik heb haar karakter nooit echt tof gevonden.
dat moet nog komen denk ik aangezien dit de eerste keer was dat ze het zo deden..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:36 schreef hejsexy het volgende:
Kijkcijfers:
MENTALIST 1.075.000
9 HOUSE M.D. 1.062.000
Tsja echt dramatisch zijn ze niet gedaald
Oh dat is wel nice.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:50 schreef FJD het volgende:
Je kunt de US versie van Usenet afhalen. NL loopt voor de verandering niet eens zo heel ver achterVervolgens op Bierdopje.com de subs pakken en de PC/laptop op de TV aansluiten
Ghehe, keertje rustig kijkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:45 schreef FJD het volgende:
http://bierdopje.com/shows/house/episode/S05E05
Dit was geloof ik de aflevering van gisteren. Die is nog net terug te halen met een beetje Usenet provider. Staat nu op 100dagen en is in 720p. Als je alles snel doorkijkt dan kun je ook nog eens doorstromen naar het House US topic
Ja!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:07 schreef CybPraetorian het volgende:kansloze actie, had ik ze van te voren ook wel kunnen zeggen
![]()
Vind de rol van 13 aan de ene kant enorm tegenvallen.... Vind Cameron leuker! Ik had van 13 meer karakter, meer girlpower en meer attitude verwacht. Zelfs Cameron toen ze nog lief en naief was kwam wel eens in opstand tegen House of werd boos. 13 komt mij te jankerig over, helemaal nu met die Huntington diagnose. Kom eens in opstand!!! Aan de andere kant vond ik ik haar in deze aflevering weer wel goed omdat ze de vrouwelijke tegenhanger van House voorstelde. Depressed, drugged, sex with strangers.... Alhoewel IKKKK (waarschijnlijk als enige) House niet echt depressief vind overkomen. Ik vind meer dat andere mensen hem dat aanpraten omdat hij alleen is en zijn leven anders lijdt en geen behoefte heeft aan dat huisje, boompje beesje gedoe.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:26 schreef maedel het volgende:
girl on girl action, dus ik blijf toch hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kan die niet binnen een balkje?
Edit: Hmm, ik zie dat mijn kritiekpuntje niet helemaal terecht is omdat het een NL topic is, en in NL blijkbaar al aan het 5e seizoen begonnen is, maar toch. Niet prettig als je hier alleen even komt kijken en je bent toevallig nog niet zover. Misschien dus toch handig om er een spoilertagje van te maken![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:51 schreef PAA-053 het volgende:
Geweldige serieBen nog aan het begin van seizoen 1, maar wel al 4 seizoenen binnen
Jammer trouwens van die spoiler in de OPOver
Dan moeten we alles spoileren en dan kom jij hier kijken en zie je alleen maar spoiler, spoiler, spoiler en click je er toch op. Kijk dan niet in dit topic als je achterloopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kan die niet binnen een balkje?
Edit: Hmm, ik zie dat mijn kritiekpuntje niet helemaal terecht is omdat het een NL topic is, en in NL blijkbaar al aan het 5e seizoen begonnen is, maar toch. Niet prettig als je hier alleen even komt kijken en je bent toevallig nog niet zover. Misschien dus toch handig om er een spoilertagje van te maken
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
In de openingspost staat dat we bij seizoen 5 zijn. Als je dat had gelezen dan had je het geweten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:46 schreef PAA-053 het volgende:
Ja, of gewoon even aangeven: Hieronder kunnen spoilers voorkomen.
Daarnaast vraag ik me af hoe je erachter moet komen hoever NL is als je niet in dit topic 'kunt' kijken.
Ik weet niet waarom je je nu zo in je wiek geschoten voelt, want dat vraag ik ook helemaal niet. Ik stel alleen voor om op de een of andere manier lezers van de OP te waarschuwen voor spoilers, voor het geval zij nog niet bij seizoen 5 zijn maar hier wel even willen komen kijken. Dat zou bijv. kunnen door 1 simpel zinnetje. Lijkt me geen hele grote moeite maar het voorkomt mogelijk wel een onaangename verrassing voor een aantal mensen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:12 schreef Psych-case het volgende:
[..]
In de openingspost staat dat we bij seizoen 5 zijn. Als je dat had gelezen dan had je het geweten.
Ik ga niet bij elke post een 'blieb-blieb-blieb kijkers van seizoen 1, 2, 3 en 4 opgelet wij zijn bij seizoen 5 waarschuwing' posten!
Weet je wat ik niet snap? Dat als mensen iets lezen wat ze zelf nog niet gezien hebben, daar altijd over moeten zeuren? Hit gewoon de back-button denk ik dan! Om het helemaal voor je verspoileren: House en Cuddy hebben net lopen lebberen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je je nu zo in je wiek geschoten voelt, want dat vraag ik ook helemaal niet. Ik stel alleen voor om op de een of andere manier lezers van de OP te waarschuwen voor spoilers, voor het geval zij nog niet bij seizoen 5 zijn maar hier wel even willen komen kijken. Dat zou bijv. kunnen door 1 simpel zinnetje. Lijkt me geen hele grote moeite maar het voorkomt mogelijk wel een onaangename verrassing voor een aantal mensen.
Edit: Oh en even om te mierenneuken: de spoiler staat vóór de opmerking dat NL bij seizoen 5 is.
En nu krijgen ze een kindje samen omdat de adoptie niet gelukt isquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef Psych-case het volgende:
[..]
House en Cuddy hebben net lopen lebberen!
Die na de geboorte meteen moet afkicken van de Vicodin!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Sautor het volgende:
[..]
En nu krijgen ze een kindje samen omdat de adoptie niet gelukt is
Jij hebt echt issuesquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet snap? Dat als mensen iets lezen wat ze zelf nog niet gezien hebben, daar altijd over moeten zeuren? Hit gewoon de back-button denk ik dan! Om het helemaal voor je verspoileren: House en Cuddy hebben net lopen lebberen!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:51 schreef PAA-053 het volgende:
Geweldige serieBen nog aan het begin van seizoen 1, maar wel al 4 seizoenen binnen
Jammer trouwens van die spoiler in de OPOver
Niet jammer.. Precies zoals je zelf al zegt.. alles wat in dit topic besproken wordt gaat over de getoonde series in Nederland.. Als je er niet voor kiest om deze "live" op tv te volgen, dan moet je er maar op rekenen dat je voor jezelf spoilers tegen komt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kan die niet binnen een balkje?
Edit: Hmm, ik zie dat mijn kritiekpuntje niet helemaal terecht is omdat het een NL topic is, en in NL blijkbaar al aan het 5e seizoen begonnen is, maar toch. Niet prettig als je hier alleen even komt kijken en je bent toevallig nog niet zover. Misschien dus toch handig om er een spoilertagje van te maken
Een NL-kijker gaat toch ook niet lezen in een USA topic?![]()
Ik lurk daar wel. Ik ben veel te nieuwsgierigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Niet jammer.. Precies zoals je zelf al zegt.. alles wat in dit topic besproken wordt gaat over de getoonde series in Nederland.. Als je er niet voor kiest om deze "live" op tv te volgen, dan moet je er maar op rekenen dat je voor jezelf spoilers tegen komt..
Een NL-kijker gaat toch ook niet lezen in een USA topic?
hahaha.. ik heb em opgenomen.. ga zo kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik lurk daar wel. Ik ben veel te nieuwsgierig.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:11 schreef Psych-case het volgende:
Kon me niet inhouden. Heb net de aflevering voor as. donderdag online gekeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |