hij heeft volgens mij bijna niks geslikt deze aflevering hoor..quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:10 schreef Psych-case het volgende:
[..]
House slikt de laatste 2 afleveringen aanzienlijk meer pillen of lijkt dat alleen maar zo?
Ik had deze aflevering online al bekeken, mennn wat verpest dat de donderdagavond.Ik stop ermee en ga weer netjes met jullie meekijken...als 't lukt!
*zucht*
Bij de lift met Wilson. Later weer op kantoor met een flesje water....ach wat boeit 't!quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij bijna niks geslikt deze aflevering hoor..
ohw ja.. het valt me dus al niet eens meer opquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:52 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Bij de lift met Wilson. Later weer op kantoor met een flesje water....ach wat boeit 't!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja.. het valt me dus al niet eens meer op
oeh.. snel de tv maar aan danquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Psych-case het volgende:
Vanavond een exxxxtra lange aflevering!
hij was helemaal niet extra lang..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Psych-case het volgende:
Vanavond een exxxxtra lange aflevering!
De aflevering was 50 minuten ipv 40 minuten dus hij was wel langer. Er was minder reclame tussendoor waardoor de aflevering gewoon tot half 10 duurde.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij was helemaal niet extra lang..
wel leuk
Dat is nog eens een kunst. Om de inhoud zo te 'klemmen' dat het blijft zitten tot het juiste moment. Stel je voor dat de inhoud er tijdens de gijzeling uit was gevallen. Had die schietgraage son of a bitch niet leuk gevonden!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:06 schreef OMG het volgende:
Jemig, spannend voor de verandering. Tof! Zat die lade in Cuddy's bureau nou ondersteboven in haar bureau? Moet ik hier ook eens proberen..
't Is ook een lekkere flapuit!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kutner is ook maar een sneaky figuurtje he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |