Greys doet niks aan sport toch? Hoe kan ze daar dan zichtbare spieren hebben?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik was zo benieuwd naar de TT
Maar Greys, die vertikale strepen, die zijn niet van het zitten toch? Dat zijn toch wel gewoon spieren?
Hihihihiquote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo nog maar 's goed naar mn vette pens kijken, want over eentijdje issie er niet meer![]()
Nou, ik had ze ook toen ik niet aan sport deed. En ze werden groter toen ik buikspieren ging trainen. Dus ik weet niet. Of zijn het buikspiervormige pakketjes vet?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greys doet niks aan sport toch? Hoe kan ze daar dan zichtbare spieren hebben?.
Bedenk je maar dat wij ook eerst 24 foto's deleten voordat we er een posten hoor, of kwam dat niet bij je op?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:44 schreef Sugar het volgende:
Hee mensen, echt oprecht gemeend: sorry dat het vervelend voor jullie was. Dat was echt niet mijn bedoeling. Ik zeg dat dan, omdat ik het gevoel heb jullie op het verkeerde been te zetten met die foto. Maar ik ga vanaf nu echt proberen te denken: ja! Daar sta ik goed op!![]()
Niet naar worden nu van mij, want zo ongelukkig bedoelde ik het helemaal niet te laten klinken. Ik ben best vrolijk!Echt skoezie dat ik zo zwaar overkwam.
De foto was meer dan genoeg geweest hoor! Laat ons het commentaar maar gevenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
Kim, ik post alleen een foto en zeg dat ik er gewoon goed op wegkom!
Waarom zou je je ook schamen voor je spekkies? Je ziet er fantastisch uit.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Deze was nog voor de toffe reacties in het vorige topic:
Dank jullie lieve ladies! Ik geloof het ook nog!![]()
Ik zie die spekkies zelf echt wel maar het past wel een beetje bij me.
Misschien dat ik ze er ooit nog af krijg en anders maar niet![]()
Ik had me daar in Egypte voorgenomen, omdat niemand me daar toch kende, om me nergens voor te schamen en me ook niet in allerlei bochten te gaan wringen om die spekkies. En zie daar, blije foto's!
Jij bent gewoon zo sprankelend dat het niet uitmaakt of je 10 of 100 kilo weegtquote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Deze was nog voor de toffe reacties in het vorige topic:
Dank jullie lieve ladies! Ik geloof het ook nog!![]()
Ik zie die spekkies zelf echt wel maar het past wel een beetje bij me.
Misschien dat ik ze er ooit nog af krijg en anders maar niet![]()
Ik had me daar in Egypte voorgenomen, omdat niemand me daar toch kende, om me nergens voor te schamen en me ook niet in allerlei bochten te gaan wringen om die spekkies. En zie daar, blije foto's!
Ja precies, dat bedacht ik me ook al. Iedereen heeft spekkies als 'ie zichzelf opvouwtquote:Op maandag 19 januari 2009 21:47 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook niet echt spekkies!! Je staat in een soort knik, vandaar!
Ik ga nog even kijken wat je bedoelt, moment!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik was zo benieuwd naar de TT
Maar Greys, die vertikale strepen, die zijn niet van het zitten toch? Dat zijn toch wel gewoon spieren?
Ik heb toch liever niet dat Greys 100 kg wordt hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 21:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo sprankelend dat het niet uitmaakt of je 10 of 100 kilo weegt.
Nu ja, je snapt het wel he.
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
zijn er die het met een stuk minder goed werkend lijf moeten stellen!
Ik niet heur. Ik zat al te hopen dat ik ff flink los kon gaan qua euh..opbouwende kritiekquote:Op maandag 19 januari 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, Greys, we zijn natuurlijk wel een *kussiekroelgroepje*
volgens mij vinden we een vlag op een strontschuit nog 'een vorm met potentie!'![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik niet heur. Ik zat al te hopen dat ik ff flink los kon gaan qua euh..opbouwende kritiek.
Kijk, Greys, een rooksmiley!
Nee heur, ik werd alleen ff aan mijn eigen lichaam en extreme vorm van hypochondrie die ik in twee dagen heb ontwikkeld herinnertquote:
Hell no.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, Greys, we zijn natuurlijk wel een *kussiekroelgroepje*
volgens mij vinden we een vlag op een strontschuit nog 'een vorm met potentie!'![]()
Waarmee? Ik zie geen post van Sigme in dit topic?quote:
Sigme roept altijd dat alle mooie vrouwen van fok in dit topic zitten!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarmee? Ik zie geen post van Sigme in dit topic?
Of bedoelde je de vorige?
Alles komt goed, schatjequote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee heur, ik werd alleen ff aan mijn eigen lichaam en extreme vorm van hypochondrie die ik in twee dagen heb ontwikkeld herinnert.
*nais*quote:Op maandag 19 januari 2009 21:43 schreef Goodbye het volgende:
O: cracker appelstroop
T: appel
T: boterham appelstroop
L: bruin pistoletje rosbief, cup a soup tomaat
T: boterham appelstroop
D: zuurkoolstamppot met een klein beetje worst
T: flinke kom optimel yoghurt perzik
Mijn lijstje vandaag. Me is proud!![]()
De mijne ookquote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef Goodbye het volgende:
Gelukkig zijn mijn foto's vrijgebleven van SHE commentaar dan![]()
Is m'n lijstje any good? (bovenaan pag. 1)
En zo is het maar net!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles komt goed, schatje![]()
Sorry. Ik wilde je nergens aan herinneren. Maar dat negatieve gedoe over lichamen altijd... als je enigszins slank en om aan te loeren bent en alles werkt naar behoren, wees dan toch blij potverrrrrrrrdorie.
* Muis006 biedt vinger aanquote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! God dammit! Nou heb ik weer trek in een peuk!
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef SHE het volgende:
[..]
*nais*
Alleen is die appel totaal overbodig.
nou, dan steek je er een op!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe ik die moet doen, verder dan met mijn handen naar mijn borsten, kom ik niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Kijk mij ff een zelfvertrouwen hebben vandaag!
Nog even en ik doe ook 's ochtends de Marilyn!
Longkanker! Longkanker!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Je borsten vasthouden, een beetje schuin gaan staan (dat verzin ik er nu zelf bij geloof ik dus SHE zal me zo wel komen slaan, maar zo zie ik het voor mequote:Op maandag 19 januari 2009 22:01 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe ik die moet doen, verder dan met mijn handen naar mijn borsten, kom ik niet?
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Kijk mij ff een zelfvertrouwen hebben vandaag!
Nog even en ik doe ook 's ochtends de Marilyn!
OHNO, YOU'VE LOST YOUR MOJO!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Greys, als je iets te doen wilt hebben: je mag m'n libido wel even zoeken..
Je bedoelt...THE VENT?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:04 schreef Vivi het volgende:
En het rooster in je badkamer, voor de opwaaiende rok, jeweets.
It's beyond time, beyond space!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je bedoelt...THE VENT?
Anything can happen in the vent!
![]()
Bohhhh, Minibeauquote:Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Longkanker! Longkanker!
*Over andere boeg gooit*
[ afbeelding ]
Marilyn heeft ook spekkies! Hoezee!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:09 schreef SHE het volgende:
En als je op bed ligt, dan zet je een spiegel ervoor en wring je jezelf in Marilyn posities
[ afbeelding ]
En mocht je je heel erg vervelen, dan doe je alle Marilyns tegelijk!
Dat zal het zijn!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Ik ga een chippie pakken. Kan mij het schelen. Het is in elk geval geen peuk
Welnee Muis, jij hebt niets vermoord.
Je post maakte zóveel indruk dat iedereen het aan het overdenken is!![]()
![]()
"Had ik nu die donkere foto's maar gepost"!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:11 schreef SHE het volgende:
En als je heeel hard moet denken, dan doe je dat zo
[ afbeelding ]
Heel hard denken doe ik zo!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:11 schreef SHE het volgende:
En als je heeel hard moet denken, dan doe je dat zo
[ afbeelding ]
Dan koop je dat per ongeluk voor Dean's verjaardag en kan ik het in de kast moffelen en teruggeven als Lilah jarig is, want dan ben jij al láááng vergeten dat je die zelf hebt gekochtquote:Op maandag 19 januari 2009 22:12 schreef k_i_m het volgende:
Rotvief! Nu moet ik dit setje hebben.
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 22:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heel hard denken doe ik zo!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heel hard denken doe ik zo!
[ afbeelding ]
Yeah baby!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:14 schreef Sugar het volgende:
Hehehehe, Muis!![]()
Zal ik op z'n Marilyn's richting bedroom?![]()
Vik geneert zich ook nergens voor; dus wat let je?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
Hallo dames. Ik wilde maar even zeggen dat ik niet op jullie foto's reageer. Ik vind jullie allemaal heel prima, maar als lesbo voelt het niet helemaal sjiek om op jullie lichamelijkheden te reageren. Ik zit me in allerlei bochten te wringen om de schijn van iets te vermijden en daar heb ik de balen van. Dus: ik reageer gewoon niet.
Maar dat betekent verder niets; ik heb nog geen lijf gezien waarvan ik dacht![]()
Einde dienstmededeling
dat zou Vik ook 's moeten doenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
maar als lesbo voelt het niet helemaal sjiek om op jullie lichamelijkheden te reageren.
Vik hoeft zich ook niet te generen, maar ik ben Vik nietquote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef SHE het volgende:
Vik geneert zich ook nergens voor; dus wat let je?
Krijg ik nog een pmmetje van je? Ik wil de datumprikker ook invullenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
Greyserd jij moet nog steeds de datumprikker invullen!
Ik kan hem niet door PM'en! Kan alleen via e-mail...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Krijg ik nog een pmmetje van je? Ik wil de datumprikker ook invullen
Wat een poppiequote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef SHE het volgende:
Nog 1, omdat Miyuki zo saxay is![]()
[ afbeelding ]
Tsk, die Marilyn is niet hetzelfde als op het plaatje!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Bij ons hoef je de schijn niet op te houden hoor, we zijn onder elkaar tochquote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
Hallo dames. Ik wilde maar even zeggen dat ik niet op jullie foto's reageer. Ik vind jullie allemaal heel prima, maar als lesbo voelt het niet helemaal sjiek om op jullie lichamelijkheden te reageren. Ik zit me in allerlei bochten te wringen om de schijn van iets te vermijden en daar heb ik de balen van. Dus: ik reageer gewoon niet.
Maar dat betekent verder niets; ik heb nog geen lijf gezien waarvan ik dacht![]()
Einde dienstmededeling
Als je dat vanaf nu nou goddomme ook eens tegen jezelf gaat zeggen!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef Sugar het volgende:
SHE is beautiful! Mooi, mooooooi, mooooooooooooooooi, had eronder moeten staan!![]()
![]()
Miyuki is allle schaamte voorbij en moet af en toe even pronken met die prachtigheid!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een klein poesje die heeeel veeel ruimte nodig heeft.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Miyuki is allle schaamte voorbij en moet af en toe even pronken met die prachtigheid!
Maak 'm wakkerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Sugar het volgende:
Nu vergeet ik weer helemaal mijn slaapkamerplan en ligt mijn man te slapen.
Boris zegt: "En zo hoort het!"quote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is een klein poesje die heeeel veeel ruimte nodig heeft.
Zo ligt ze ook bij ons in bed. Tussen ons in.
Wat zoveel inhoud dat Ollie & Miyuki lekker slapen en Sjors halverwege de nacht aan het voeteneinde ligt
Dat is ze ook, trust me. Ze ziet er heel lief en cute uit, maar het is een arrogant loeder.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef SiTuSavais het volgende:
Leuke naam, Miyuki! En katten horen vol van zichzelf te zijn
Gewoon er bovenop gaan liggen, is hij zo wakker en hoef je niets geks te doenquote:
Pretty boyquote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Boris zegt: "En zo hoort het!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zet mn wekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef Sugar het volgende:
Goeie tip! Morgenvroeg om 6.30 uur verslag!![]()
Niet eens een Miss Armyquote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef Muis006 het volgende:
Greysie vindt dat ik een soort GI Jane ben!
Ik kan het me wel voorstellen, zelfs ik heb moeite om zo te reageren dat het niet heel dubbelzinnig overkomt terwijl ik niet eens lesbisch ben. Dat krijg je nou eenmaal als je het over iemands lichaam hebt. Maarja, op zich is het toch alleen maar een compliment als iemand je lekker vindt.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
Einde dienstmededeling
Wat een mooi beest!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt geluk, ik was pas net bovenquote:
Een beetje raar is het wel, maar ik heb wel 10 keer geprobeerd een post over een foto te maken en steeds weer gedelete. En wat er over bleef was zo afstandelijk beschouwend, dat het net zo goed niet gepost hoefde te worden.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen, zelfs ik heb moeite om zo te reageren dat het niet heel dubbelzinnig overkomt terwijl ik niet eens lesbisch ben. Dat krijg je nou eenmaal als je het over iemands lichaam hebt. Maarja, op zich is het toch alleen maar een compliment als iemand je lekker vindt.
Wat is er dan deze week?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je hebt geluk, ik was pas net boven. En ga nu slapen. Geen zin in morgen, of deze hele week
.
Practica die lang duren, heel saai klinken en ik heb het een beetje gehad met de dagen van 9 tot 5. En daar word ik niet aardig van. Dus ben ik onaardig en prikkelbaar tegen mijn labpartner, tegen iedereen die iets van me vraagt. Oh en 2 tentamens. Ik wil gewoon even niet meer. Zou bijna hopen dat ik ziek word, legale reden om weg te blijven. Maar ook geen tijd voor. Ik zwelg even in zelfmedelijden.quote:
Oh bah, dat zijn van die rotweken.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Practica die lang duren, heel saai klinken en ik heb het een beetje gehad met de dagen van 9 tot 5. En daar word ik niet aardig van. Dus ben ik onaardig en prikkelbaar tegen mijn labpartner, tegen iedereen die iets van me vraagt. Oh en 2 tentamens. Ik wil gewoon even niet meer. Zou bijna hopen dat ik ziek word, legale reden om weg te blijven. Maar ook geen tijd voor. Ik zwelg even in zelfmedelijden.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh nee, nu heb ik het topic vermoord.
* Mini_rulez doet dan maar in haar eentje de Marilyn.
Doen!!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:01 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik het topic nog even opleuken; ik heb net onze trouwfoto's weer gevonden
Het is echt té erg. Hoewel wij het zelf wel errug leuk vondenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:18 schreef SHE het volgende:
Doen!!!!!!!!
Jullie zijn echtequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:30 schreef ElisaB het volgende:
Dat het kloffie nogal potteus was, bleek eigenlijk later toen we de foto's zaten te kijken. We wilden niet zozeer potteus lijken, maar gewoon het gevoel hebben dat we in het hotel écht zouden trouwen, dus moest het in het stadhuis nergens op lijken. Dus ouwe kleren aan, hop naar binnen, tekenen, hop naar buiten (getimed; precies 3 min 20 sec).
Nou ja, dat zag er dus zo uit:
[ afbeelding ]
Waarom mocht dat niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is echt té erg. Hoewel wij het zelf wel errug leuk vonden
Eerst even uitleggen... We wilden in het hotel trouwen, maar dat mocht niet; Hoevelaken / Nijkerk wilde geen ambtenaar beschikbaar stellen om daarheen te komen. Nou hoefde dat op zich ook niet, want we hadden onze eigen ambtenaar. Maar er moest een klerk (geloof ik) bij en die hadden we (natuurlijk) niet.
Anywayzzzz... toen zijn we dus eerst voor het echie getrouwd in Nijkerk (in het meest potteuze kloffie dat we konden vinden) en een paar uur later voor het neppie (maar dat wist niemand, behalve de getuigen en de ambtenaar van de BS dus) in het hotel.
Nou goed... momentje
Het was eigenlijk té erg. Op het moment vonden wij het wel grappig, maar als ik er zo naar kijk, had het best ietsje minder gekund. Op mijn t-shirt stond 'Beeb, er is geen leukere' en op heur shirt stond 'I'm busy, you're ugly, have a great day'. Zaten natuurlijk wel bloesjes overheen, maar toch. Ow, en ik had mijn broek met zakken aan de zijkant aanquote:
Nou ja, het mocht wel. Maar stadhuis Nijkerk wilde de klerk van Nijkerk niet op zaterdag in het hotel laten verschijnen (dat konden ze niet van hun ambtenaren vragen). De klerk zei overigens later zelf dat het best had gekund; hij woonde er vlakbij en had het geen probleem gevonden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:41 schreef SHE het volgende:
Waarom mocht dat niet?
Die laatste foto isquote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Boris zegt: "En zo hoort het!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken m dan weer niet persoonlijk, maar damn wat een mooi beestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
Bij mijn katten duurde het iets van 4 uur na de ingreep.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:21 schreef motorbloempje het volgende:
Kawa gaat straks gecastreerd worden (iemand enig idee na hoe lang je een kat dan weer kunt ophalen?)
Oh das echt grappigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:21 schreef motorbloempje het volgende:
Kawa gaat straks gecastreerd worden (iemand enig idee na hoe lang je een kat dan weer kunt ophalen?) ik moet echt dingen doen voor studie en sporten, veel sporten! Dus, nog heeeeeeeeeeeeeel even
Ik maak me vooral druk over waar ik de tijd vandaan ga halen voor weer 2 tentamens. Heb nog 2 avonden de tijd, en wil vanavond ook nog trainen. En zal hier flink zeuren jaquote:Op maandag 19 januari 2009 23:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh bah, dat zijn van die rotweken.
Ik denk altijd maar zo: hoe het ook gaat, de tijd loopt vanzelf verder en vrijdagmiddag is het voorbij. En anders kom je maar even lekker tegen ons aan zeuren, dan heeft je labpartner het niet zo zwaar.
Precies. Ik snap die post van ElisaB ook niet hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Vik geneert zich ook nergens voor; dus wat let je?
Ik denk dat jij je daar minder zorgen om hoeft te maken dan, pak 'm beet, Obama...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:14 schreef Muis006 het volgende:
Goeiesmorgens!
Wie gaat vanavond de inauguratie van Obama kijken? Ik wel, hoewel ik een beetje bang ben voor een moordaanslag
O ja! Ik ga ook kijken, al was het alleen maar om te zien of er wat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:14 schreef Muis006 het volgende:
Goeiesmorgens!
Wie gaat vanavond de inauguratie van Obama kijken? Ik wel, hoewel ik een beetje bang ben voor een moordaanslag
Gij smartass! Je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je daar minder zorgen om hoeft te maken dan, pak 'm beet, Obama...![]()
hoi
Tja och ik zie gewoon een JFK-esk scenario voor me. Maar inderdaad, het mag niet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja! Ik ga ook kijken, al was het alleen maar om te zien of er wat gaat gebeuren[/ramptoerist
]
Maar ze mogen hem echt niet vermoorden, hoor, dan word ik zó boos!![]()
.
Het komt ook op den NOS en de NOS ondertitelt welllllll.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:19 schreef Viking84 het volgende:
Het komt op CNN en CNN ondertitelt niet.
Damn.
ik ben niet zo slim hoorquote:
ik zeg: appelstroop!quote:Ik ga zo maar eens mijn brood smeren voor in de auto terug straks. Wat kan ik het beste doen: kipfilet, smeerkaas, appelstroop of pindakaas? En dan bedoel ik niet wat is het meest slank-verantwoord, maar wat is het lekkerst na een paar uur op je boterham te hebben gezeten
Dan doe ik smeerkaas denk ik, want appelstroop trekt snel in je boterham en wordt hard dacht ik!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
dan valt kipfilet af
ik zou voor smeerkaas of stroop gaanmogge!
Nee hoor? Hoe laat begint het dan? (op CNN van 21:00 tot 0:00, dat lijkt me live?). Zie op NU TV Gids niets staan op Ned 1, 2, 3.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het komt ook op den NOS en de NOS ondertitelt welllllll.
In de reclameblokken tussen Goeiemorgen Holland zeiden ze vanaf 18.30.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor? Hoe laat begint het dan? (op CNN van 21:00 tot 0:00, dat lijkt me live?). Zie op NU TV Gids niets staan op Ned 1, 2, 3.
Ned 1, 17:30u...zo te zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor? Hoe laat begint het dan? (op CNN van 21:00 tot 0:00, dat lijkt me live?). Zie op NU TV Gids niets staan op Ned 1, 2, 3.
Vanaf 17:30quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In de reclameblokken tussen Goeiemorgen Holland zeiden ze vanaf 18.30.
Ennieweej ik ga nu!
jij was er niet..toch?quote:
Haha, ik heb ook 2 rooien. Een kleine felle en een dikke bollequote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is ze ook, trust me. Ze ziet er heel lief en cute uit, maar het is een arrogant loeder.
Ik mag haar niet, want ze vind Ollie leuker
Ik ben beste vriendjes met die kalkoen.
Ohquote:Op maandag 19 januari 2009 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan hem niet door PM'en! Kan alleen via e-mail...
huh?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
Er staat echt iets te gebeuren hoor mensen en wij 'waren er bij'!
Moet ik je een gmailadres toesturen??quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
OhIk wil eigenlijk niet mailen.
Ach, prik ook maar een datum. Ik kijk wel of ik kan.
Wel tof dat je zoveel tijd steekt in de organisatie Muis!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:55 schreef Merel het volgende:
Jullie doen het expres hè, foto's posten en weer weghalen en alles terwijl ik er niet ben
Je hebt de eerste en ergste dag gewoon overleefd en achter de rug!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen lieffies!
HostiMeister, namens Boor bedankt voor de complimenten!
Als je in mijn sig klikt op de Boris-Bink link kan hij zich nog wat meer voor je uitsloven
Elisa, leukkkk!Jij bent dus die met het petje? Wat een lef, ik vind het echt tof dat jullie dat durfden!
Ik vind het een spannende dag zeg! Met Obama!
Er staat echt iets te gebeuren hoor mensen en wij 'waren er bij'!
Dank BE!Ik probeer het nog even zonder, de eerste 24 uur zijn redelijk zonder grote ellende gelukt!
oh...dat...quote:
Oh kijk, iemand die niet over me heen leestquote:
Cynicus!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh...dat...met die dude aan de andere kant van de oceaan, right? toespraakje...change blablabla...today blablabla...president...blablabla...hope...blablabla...I have a dream...blablabla...en dan applaus enzo...?
Oh wat leuk!! Is vast heel leuk om elkaar weer te zien!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:05 schreef conleche het volgende:
Ik heb gemaild met dat oude vriendinnetje van vroeger en ze is nog steeds heel leuk!! Freelance journaliste, 2 kinderen en ze wist zich nog te herinneren dat we erg van Can you feel it van the Jacksons hielden![]()
Wel leuk om te zien, dat als je 10 bent je toch al mensenkennis hebt!!
Grappig hoor, misschien ga ik haar wel weer eens zien!
Vandaag wordt eenzelfde dag als gisteren. Qua sport en administratie.
/dagboekgeneuzel
En ik heb ook een eng gevoel wb Obama en moordaanslagen
ik had het ook gelezen hoor...maar als man kan ik hier natuurlijk niet om semi-naakte foto's gaan lopen zeurenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh kijk, iemand die niet over me heen leest
Mereltje, het is wel eerlijk oversteken met foto's heur, er werd alleen heen en weer ge PMt!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik weet wel beter.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh...dat...met die dude aan de andere kant van de oceaan, right? toespraakje...change blablabla...today blablabla...president...blablabla...hope...blablabla...I have a dream...blablabla...en dan applaus enzo...?
Meet the new boss, same as the old boss...quote:
Maar ik heb zo mijn twijfels over de inhoudelijke relevantie van die postquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde als voor Merel!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik had het ook gelezen hoor...maar als man kan ik hier natuurlijk niet om semi-naakte foto's gaan lopen zeuren![]()
Ohja! Die heb ik ook nog! Was ik even vergeten (ik heb een hele hups mailadressen die allemaal aan elkaar gelinkt zijn, maar deze heb ik er buiten gelaten. Goed idee!)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet ik je een gmailadres toesturen??
Nou die man was zo aardig de stress was meteen al weg!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:49 schreef cyclechick het volgende:
Beterschap voor je mams, chico!
En Greys HEEUUULL veeeell succes!!! Je kan het je kan het je kan het!!
En ik ben benieuwd of PF zo dr stress ook kwijt is, na het tekenen!
Goodmorning all!
Ik als lesbo ook niet, maar ik doe het lekker tochquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik had het ook gelezen hoor...maar als man kan ik hier natuurlijk niet om semi-naakte foto's gaan lopen zeuren![]()
Ik heb ook de helft gemist hoor. Maar ik pm dan ook geen foto's door. Jullie zien wel op de meet hoe slank ik ben geworden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het nogal beangstigend dat jij je in de gedachtengang van de gemiddelde moordenaar weet te verplaatsenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ohja! Die heb ik ook nog! Was ik even vergeten (ik heb een hele hups mailadressen die allemaal aan elkaar gelinkt zijn, maar deze heb ik er buiten gelaten. Goed idee!)
@Greys: jij heldin! Wees maar trots op jezelf. Hoeveel sigaretten heb je nu al uitgespaard?
Een ideetje: al het geld dat je deze week/maand uitspaart investeren in jezelf/mooie kleding/lingerie/vakantie. Is misschien een extra stimulans het vol te houden.
@ElisaBDat is inderdaad wel heel stereotype. Overigens ontdek ik onder dat petje van jou geen appelwangetjes maar juist een mooi koppie. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Heb ik overigens wat gemist of is er een moordaanslag op Obama aangekondigd? Lijkt me trouwens sterk dat ze dat vandaag doen. "Beter" wachten ze een paar maandjes tot de veiligheidsmaatregelen een beetje afgezwakt zijn.(hiermee wil ik dus niet zeggen dat ik tegen/anti Obama ben hè. probeer me alleen te verplaatsen in de gedachtengang van de gemiddelde moordenaar
)
Waarom? Is gewoon een kwestie van projectmanagement, riscico-analyse etcquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik vind het nogal beangstigend dat jij je in de gedachtengang van de gemiddelde moordenaar weet te verplaatsen
Ik haak bij de volgende foto wel weer aan. Ik had zo mee kunnen doen; heb hier nog een prachtige bikinifoto liggen. Genaamd walrus.jpgquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Mereltje, het is wel eerlijk oversteken met foto's heur, er werd alleen heen en weer ge PMt!!
Ik prefereer (huh?Is dat NL?) toch te denken dat de gemiddelde moordenaar zo sick and twisted is, dat ik mij daar, met mijn logische gedachtengang, niet in kan verplaatsenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Is gewoon een kwestie van projectmanagement, riscico-analyse etc
Ik begrijp het ook wel, maar het was een grapjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
Ik begrijp wat Tink bedoelt. Vanavond is beveiligder dan beveiligd, dan gaat er echt niets gebeuren!
Mocht er iemand Obama om willen leggen, dan wacht die heus tot men minder oplettend is.
Al blijf ik hopen dat het niet gaat gebeuren, ik wil wel eens zien waar deze meneer toe in staat is!
Wat heerlijk voor je! Mede-stadgenoot! Waar zit het precies in Amsterdam?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou die man was zo aardig de stress was meteen al weg!
Daarna was ik alleen maar uitgelaten, maar ik ging daarna meteen yoga/pilates doen!!! Dus toen was het voor 90% weg maar nog wel HEEL aanwezig!!!!!
En ik wil er de hele tijd heen (ik zit nu 4 verdiepingen er boven en 6 meter naar rechts of zo)
Ladies and gentlemen, there's a serial killer among us!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik vind het nogal beangstigend dat jij je in de gedachtengang van de gemiddelde moordenaar weet te verplaatsen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel, maar het was een grapje
En afkortingen snap ik nooitquote:
Dude, wij levelen, totallyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen, there's a serial killer among us!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Niet helemaal, want ik ben beter ingeburgerd in de afkortingenquote:
O m'n vriendje heeft mij gedwongenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat heerlijk voor je! Mede-stadgenoot! Waar zit het precies in Amsterdam?
En je doet ook nog eens yoga-pilates. Ik en Maria dachten dat we de enigen waren die yoga en aanverwante zaken geinteresseerd waren.
Jeej!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:14 schreef P.F het volgende:
De kamer: Hij was wit en leeg, de foto's komen vanavond! En er zat een meisje in dat alles (badkamer plafond, ramen) had versierd met regenbogen, hele grote regenbogen
En volgens mij zijn de andere 12 heel leuk want ze hadden een award van de huismeester gekregen omdat het er zo gezellig en netjes uitzag!!
Meet??quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb ook de helft gemist hoor. Maar ik pm dan ook geen foto's door. Jullie zien wel op de meet hoe slank ik ben geworden.
Das juist handig, dan kan jij mij weer op de hoogte brengen van alles wat ik niet snap, en blijven we dus toch op hetzelfde niveauquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet helemaal, want ik ben beter ingeburgerd in de afkortingen![]()
.
PI = Post Icon (dat icoontje wat je bij een bericht ziet dus)
Nee, die ¤ 45 - ¤ 300 is ongeveer wat ik verdien per exposant. Blijft weinig natuurlijk. Succes met leren!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:26 schreef cyclechick het volgende:
Tink: ik heb daar echt totaal geen verstand van, maar dat klinkt wel heel weinig hoor! 15 procent van 300 euro is maar 45, en dan zit je dus al aan de bovenkant van wat je per klant kunt verdienen?
Misschien nog een vast bedrag erbij afspreken, en dan die provisie als bonus daarop ofzo?
En Josh Groban samen met The Gay Men's Chorus of Washinton!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:37 schreef Viking84 het volgende:
IYou Tube!
Jon Bon Jovi
blijkt ook gezongen te hebben tijdens het inauguratieconcert en dat heb ik net even kunnen terugzien
. Sowieso: ik heb een hele lijst met favorieten en elke keer als ik inlog staan er allemaal meer of minder interessante recommendations
.
/dagboekpost.
Ik zag wel een andere uitvoering van You Raise Me Up, maar die jij noemde stond er niet bijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En Josh Groban samen met The Gay Men's Chorus of Washinton!![]()
Josh Grobanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En Josh Groban samen met The Gay Men's Chorus of Washinton!![]()
Jaaaaaa! Tof he? Helemaal aan het einde zie je naast Heather echt een soort George Michael wannabe heaumeau op de achtergrondquote:
Jij hebt geen smaak. Greys en ik wel. Greys en ik zouden heel goed bij elkaar passenquote:
Hi Vikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:03 schreef Viking84 het volgende:
Precies. Ik snap die post van ElisaB ook niet hoor.
Ik bedoel er niks mee ofzo.
Ja, alles kanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:11 schreef Tinkepink het volgende:
@ElisaBDat is inderdaad wel heel stereotype. Overigens ontdek ik onder dat petje van jou geen appelwangetjes maar juist een mooi koppie. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
van de andere kant is vanavond juist de gelegenheid om het wél te doen, als je echt een boodschap uit wil sturen...en het enige wat nodig is is één man met een geweer...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
Ik begrijp wat Tink bedoelt. Vanavond is beveiligder dan beveiligd, dan gaat er echt niets gebeuren!
Mocht er iemand Obama om willen leggen, dan wacht die heus tot men minder oplettend is.
Al blijf ik hopen dat het niet gaat gebeuren, ik wil wel eens zien waar deze meneer toe in staat is!
Je hebt gelijk...Jij hebt inderdaad smaak...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak. Greys en ik wel. Greys en ik zouden heel goed bij elkaar passen.
Ai laf joe toe!!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:00 schreef ElisaB het volgende:
Greys, joe ar fukking fantastik!
Joe go girl!
En jij moet je snavel houden!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:04 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...Jij hebt inderdaad smaak...![]()
alleen geen bijzonder goede...
Ik stuur je even een pm-etje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:21 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft hier trouwens weleens iemand op provisiebasis gewerkt? Een -mogelijke- nieuwe klant heeft mij gevraagd exposanten voor een beurs te zoeken. Per klant krijg ik 15% van het inschrijfgeld (is iets tussen de ¤ 40 en ¤ 350 per exposant). Ik vind het zelf nogal magertjes, of zie ik dat verkeerd?
Niet doen; onnodig!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:01 schreef Viking84 het volgende:
En ik voelde me ook niet aangesproken hoor, meer dat ik mezelf ging afvragen of hetero's hier het ook ongepast zouden vinden als ik hun complimenteer met hun lijf. Want ik bedoel er niks mee verder.
ik ook van jou hoorquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Elisa, je wangetjes zijn om in te knijpen zo cute!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
*kick!*
Zit je boekhouding-ontwijkend-gedrag te vertonen?
Maarrrr wie zegt dan dat het een slechte smaak is als je er WEL van houdt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ook van jou hoor
..alleen niet van Josh
Appeltje errenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:12 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al 5 kopjes koffie op, heb al 3 mensen gebeld, zit hier te appeltje erren. Maar nu ga ik beginnen. Ik moet hier iemand voor vinden..........
Valt het op?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
zit jij 's even niet zo op Greys te gheylen Vik!![]()
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maarrrr wie zegt dan dat het een slechte smaak is als je er WEL van houdt?
Misschien heb jij wel een reuze rotsmaak omdat je er NIET van houdt! Hm? Nou?
Je bent man, dus hebt bij voorbaat een andere (betere) smaakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dat zeg ik...toegegeven, ik ben misschien niet helemaal objectief...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bent man, dus hebt bij voorbaat een andere (betere) smaak
prima reactie...quote:
Ook wansmaak zeker?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
prima reactie...maar geen argumenten er tegen, begrijp ik?
En dat hebben wij nou bij jou!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef Sugar het volgende:
Oh, MissBliss, ik kan me bij jou helemaal niet voorstellen dat je dingen aan jezelf wilt veranderen. Jij bent echt een natural beauty, vind ik!
quote:
Zou zomaar kunnenquote:
Hihi, dank je!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Phaidra wat goed van je dat je niet gesnaaid hebt!!!!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Valt het op?![]()
.
De foto's van gisteren staan nu eenmaal nog op m'n netvlies![]()
.
Over schilderijen gesproken! Ik heb je site bekeken. Moo-oooi! Je kan het echtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:56 schreef conleche het volgende:
Opscheppost. Bij het papieropruimen kom ik nu net een werkstuk tegen wat een kunstacademiestudent over 1 van mijn schilderijen heeft gemaakt. Toen was ik wel een beetje trots! Zo'n heel verslag over 1 schilderij!!
Het gras is altijd groener...ik vind MB ook mooi dunquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef Sugar het volgende:
Oh, MissBliss, ik kan me bij jou helemaal niet voorstellen dat je dingen aan jezelf wilt veranderen. Jij bent echt een natural beauty, vind ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |