Greys doet niks aan sport toch? Hoe kan ze daar dan zichtbare spieren hebben?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik was zo benieuwd naar de TT
Maar Greys, die vertikale strepen, die zijn niet van het zitten toch? Dat zijn toch wel gewoon spieren?
Hihihihiquote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo nog maar 's goed naar mn vette pens kijken, want over eentijdje issie er niet meer![]()
Nou, ik had ze ook toen ik niet aan sport deed. En ze werden groter toen ik buikspieren ging trainen. Dus ik weet niet. Of zijn het buikspiervormige pakketjes vet?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greys doet niks aan sport toch? Hoe kan ze daar dan zichtbare spieren hebben?.
Bedenk je maar dat wij ook eerst 24 foto's deleten voordat we er een posten hoor, of kwam dat niet bij je op?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:44 schreef Sugar het volgende:
Hee mensen, echt oprecht gemeend: sorry dat het vervelend voor jullie was. Dat was echt niet mijn bedoeling. Ik zeg dat dan, omdat ik het gevoel heb jullie op het verkeerde been te zetten met die foto. Maar ik ga vanaf nu echt proberen te denken: ja! Daar sta ik goed op!![]()
Niet naar worden nu van mij, want zo ongelukkig bedoelde ik het helemaal niet te laten klinken. Ik ben best vrolijk!Echt skoezie dat ik zo zwaar overkwam.
De foto was meer dan genoeg geweest hoor! Laat ons het commentaar maar gevenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
Kim, ik post alleen een foto en zeg dat ik er gewoon goed op wegkom!
Waarom zou je je ook schamen voor je spekkies? Je ziet er fantastisch uit.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Deze was nog voor de toffe reacties in het vorige topic:
Dank jullie lieve ladies! Ik geloof het ook nog!![]()
Ik zie die spekkies zelf echt wel maar het past wel een beetje bij me.
Misschien dat ik ze er ooit nog af krijg en anders maar niet![]()
Ik had me daar in Egypte voorgenomen, omdat niemand me daar toch kende, om me nergens voor te schamen en me ook niet in allerlei bochten te gaan wringen om die spekkies. En zie daar, blije foto's!
Jij bent gewoon zo sprankelend dat het niet uitmaakt of je 10 of 100 kilo weegtquote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Deze was nog voor de toffe reacties in het vorige topic:
Dank jullie lieve ladies! Ik geloof het ook nog!![]()
Ik zie die spekkies zelf echt wel maar het past wel een beetje bij me.
Misschien dat ik ze er ooit nog af krijg en anders maar niet![]()
Ik had me daar in Egypte voorgenomen, omdat niemand me daar toch kende, om me nergens voor te schamen en me ook niet in allerlei bochten te gaan wringen om die spekkies. En zie daar, blije foto's!
Ja precies, dat bedacht ik me ook al. Iedereen heeft spekkies als 'ie zichzelf opvouwtquote:Op maandag 19 januari 2009 21:47 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook niet echt spekkies!! Je staat in een soort knik, vandaar!
Ik ga nog even kijken wat je bedoelt, moment!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik was zo benieuwd naar de TT
Maar Greys, die vertikale strepen, die zijn niet van het zitten toch? Dat zijn toch wel gewoon spieren?
Ik heb toch liever niet dat Greys 100 kg wordt hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 21:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo sprankelend dat het niet uitmaakt of je 10 of 100 kilo weegt.
Nu ja, je snapt het wel he.
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
zijn er die het met een stuk minder goed werkend lijf moeten stellen!
Ik niet heur. Ik zat al te hopen dat ik ff flink los kon gaan qua euh..opbouwende kritiekquote:Op maandag 19 januari 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, Greys, we zijn natuurlijk wel een *kussiekroelgroepje*
volgens mij vinden we een vlag op een strontschuit nog 'een vorm met potentie!'![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik niet heur. Ik zat al te hopen dat ik ff flink los kon gaan qua euh..opbouwende kritiek.
Kijk, Greys, een rooksmiley!
Nee heur, ik werd alleen ff aan mijn eigen lichaam en extreme vorm van hypochondrie die ik in twee dagen heb ontwikkeld herinnertquote:
Hell no.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, Greys, we zijn natuurlijk wel een *kussiekroelgroepje*
volgens mij vinden we een vlag op een strontschuit nog 'een vorm met potentie!'![]()
Waarmee? Ik zie geen post van Sigme in dit topic?quote:
Sigme roept altijd dat alle mooie vrouwen van fok in dit topic zitten!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarmee? Ik zie geen post van Sigme in dit topic?
Of bedoelde je de vorige?
Alles komt goed, schatjequote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee heur, ik werd alleen ff aan mijn eigen lichaam en extreme vorm van hypochondrie die ik in twee dagen heb ontwikkeld herinnert.
*nais*quote:Op maandag 19 januari 2009 21:43 schreef Goodbye het volgende:
O: cracker appelstroop
T: appel
T: boterham appelstroop
L: bruin pistoletje rosbief, cup a soup tomaat
T: boterham appelstroop
D: zuurkoolstamppot met een klein beetje worst
T: flinke kom optimel yoghurt perzik
Mijn lijstje vandaag. Me is proud!![]()
De mijne ookquote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef Goodbye het volgende:
Gelukkig zijn mijn foto's vrijgebleven van SHE commentaar dan![]()
Is m'n lijstje any good? (bovenaan pag. 1)
En zo is het maar net!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles komt goed, schatje![]()
Sorry. Ik wilde je nergens aan herinneren. Maar dat negatieve gedoe over lichamen altijd... als je enigszins slank en om aan te loeren bent en alles werkt naar behoren, wees dan toch blij potverrrrrrrrdorie.
* Muis006 biedt vinger aanquote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! God dammit! Nou heb ik weer trek in een peuk!
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef SHE het volgende:
[..]
*nais*
Alleen is die appel totaal overbodig.
nou, dan steek je er een op!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe ik die moet doen, verder dan met mijn handen naar mijn borsten, kom ik niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Kijk mij ff een zelfvertrouwen hebben vandaag!
Nog even en ik doe ook 's ochtends de Marilyn!
Longkanker! Longkanker!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Je borsten vasthouden, een beetje schuin gaan staan (dat verzin ik er nu zelf bij geloof ik dus SHE zal me zo wel komen slaan, maar zo zie ik het voor mequote:Op maandag 19 januari 2009 22:01 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe ik die moet doen, verder dan met mijn handen naar mijn borsten, kom ik niet?
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Kijk mij ff een zelfvertrouwen hebben vandaag!
Nog even en ik doe ook 's ochtends de Marilyn!
OHNO, YOU'VE LOST YOUR MOJO!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Greys, als je iets te doen wilt hebben: je mag m'n libido wel even zoeken..
Je bedoelt...THE VENT?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:04 schreef Vivi het volgende:
En het rooster in je badkamer, voor de opwaaiende rok, jeweets.
It's beyond time, beyond space!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je bedoelt...THE VENT?
Anything can happen in the vent!
![]()
Bohhhh, Minibeauquote:Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Longkanker! Longkanker!
*Over andere boeg gooit*
[ afbeelding ]
Marilyn heeft ook spekkies! Hoezee!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:09 schreef SHE het volgende:
En als je op bed ligt, dan zet je een spiegel ervoor en wring je jezelf in Marilyn posities
[ afbeelding ]
En mocht je je heel erg vervelen, dan doe je alle Marilyns tegelijk!
Dat zal het zijn!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Ik ga een chippie pakken. Kan mij het schelen. Het is in elk geval geen peuk
Welnee Muis, jij hebt niets vermoord.
Je post maakte zóveel indruk dat iedereen het aan het overdenken is!![]()
![]()
"Had ik nu die donkere foto's maar gepost"!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:11 schreef SHE het volgende:
En als je heeel hard moet denken, dan doe je dat zo
[ afbeelding ]
Heel hard denken doe ik zo!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:11 schreef SHE het volgende:
En als je heeel hard moet denken, dan doe je dat zo
[ afbeelding ]
Dan koop je dat per ongeluk voor Dean's verjaardag en kan ik het in de kast moffelen en teruggeven als Lilah jarig is, want dan ben jij al láááng vergeten dat je die zelf hebt gekochtquote:Op maandag 19 januari 2009 22:12 schreef k_i_m het volgende:
Rotvief! Nu moet ik dit setje hebben.
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 22:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heel hard denken doe ik zo!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heel hard denken doe ik zo!
[ afbeelding ]
Yeah baby!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:14 schreef Sugar het volgende:
Hehehehe, Muis!![]()
Zal ik op z'n Marilyn's richting bedroom?![]()
Vik geneert zich ook nergens voor; dus wat let je?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
Hallo dames. Ik wilde maar even zeggen dat ik niet op jullie foto's reageer. Ik vind jullie allemaal heel prima, maar als lesbo voelt het niet helemaal sjiek om op jullie lichamelijkheden te reageren. Ik zit me in allerlei bochten te wringen om de schijn van iets te vermijden en daar heb ik de balen van. Dus: ik reageer gewoon niet.
Maar dat betekent verder niets; ik heb nog geen lijf gezien waarvan ik dacht![]()
Einde dienstmededeling
dat zou Vik ook 's moeten doenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
maar als lesbo voelt het niet helemaal sjiek om op jullie lichamelijkheden te reageren.
Vik hoeft zich ook niet te generen, maar ik ben Vik nietquote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef SHE het volgende:
Vik geneert zich ook nergens voor; dus wat let je?
Krijg ik nog een pmmetje van je? Ik wil de datumprikker ook invullenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
Greyserd jij moet nog steeds de datumprikker invullen!
Ik kan hem niet door PM'en! Kan alleen via e-mail...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Krijg ik nog een pmmetje van je? Ik wil de datumprikker ook invullen
Wat een poppiequote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef SHE het volgende:
Nog 1, omdat Miyuki zo saxay is![]()
[ afbeelding ]
Tsk, die Marilyn is niet hetzelfde als op het plaatje!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Bij ons hoef je de schijn niet op te houden hoor, we zijn onder elkaar tochquote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
Hallo dames. Ik wilde maar even zeggen dat ik niet op jullie foto's reageer. Ik vind jullie allemaal heel prima, maar als lesbo voelt het niet helemaal sjiek om op jullie lichamelijkheden te reageren. Ik zit me in allerlei bochten te wringen om de schijn van iets te vermijden en daar heb ik de balen van. Dus: ik reageer gewoon niet.
Maar dat betekent verder niets; ik heb nog geen lijf gezien waarvan ik dacht![]()
Einde dienstmededeling
Als je dat vanaf nu nou goddomme ook eens tegen jezelf gaat zeggen!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef Sugar het volgende:
SHE is beautiful! Mooi, mooooooi, mooooooooooooooooi, had eronder moeten staan!![]()
![]()
Miyuki is allle schaamte voorbij en moet af en toe even pronken met die prachtigheid!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een klein poesje die heeeel veeel ruimte nodig heeft.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Miyuki is allle schaamte voorbij en moet af en toe even pronken met die prachtigheid!
Maak 'm wakkerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Sugar het volgende:
Nu vergeet ik weer helemaal mijn slaapkamerplan en ligt mijn man te slapen.
Boris zegt: "En zo hoort het!"quote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is een klein poesje die heeeel veeel ruimte nodig heeft.
Zo ligt ze ook bij ons in bed. Tussen ons in.
Wat zoveel inhoud dat Ollie & Miyuki lekker slapen en Sjors halverwege de nacht aan het voeteneinde ligt
Dat is ze ook, trust me. Ze ziet er heel lief en cute uit, maar het is een arrogant loeder.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef SiTuSavais het volgende:
Leuke naam, Miyuki! En katten horen vol van zichzelf te zijn
Gewoon er bovenop gaan liggen, is hij zo wakker en hoef je niets geks te doenquote:
Pretty boyquote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Boris zegt: "En zo hoort het!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zet mn wekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef Sugar het volgende:
Goeie tip! Morgenvroeg om 6.30 uur verslag!![]()
Niet eens een Miss Armyquote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef Muis006 het volgende:
Greysie vindt dat ik een soort GI Jane ben!
Ik kan het me wel voorstellen, zelfs ik heb moeite om zo te reageren dat het niet heel dubbelzinnig overkomt terwijl ik niet eens lesbisch ben. Dat krijg je nou eenmaal als je het over iemands lichaam hebt. Maarja, op zich is het toch alleen maar een compliment als iemand je lekker vindt.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
Einde dienstmededeling
Wat een mooi beest!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt geluk, ik was pas net bovenquote:
Een beetje raar is het wel, maar ik heb wel 10 keer geprobeerd een post over een foto te maken en steeds weer gedelete. En wat er over bleef was zo afstandelijk beschouwend, dat het net zo goed niet gepost hoefde te worden.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen, zelfs ik heb moeite om zo te reageren dat het niet heel dubbelzinnig overkomt terwijl ik niet eens lesbisch ben. Dat krijg je nou eenmaal als je het over iemands lichaam hebt. Maarja, op zich is het toch alleen maar een compliment als iemand je lekker vindt.
Wat is er dan deze week?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je hebt geluk, ik was pas net boven. En ga nu slapen. Geen zin in morgen, of deze hele week
.
Practica die lang duren, heel saai klinken en ik heb het een beetje gehad met de dagen van 9 tot 5. En daar word ik niet aardig van. Dus ben ik onaardig en prikkelbaar tegen mijn labpartner, tegen iedereen die iets van me vraagt. Oh en 2 tentamens. Ik wil gewoon even niet meer. Zou bijna hopen dat ik ziek word, legale reden om weg te blijven. Maar ook geen tijd voor. Ik zwelg even in zelfmedelijden.quote:
Oh bah, dat zijn van die rotweken.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Practica die lang duren, heel saai klinken en ik heb het een beetje gehad met de dagen van 9 tot 5. En daar word ik niet aardig van. Dus ben ik onaardig en prikkelbaar tegen mijn labpartner, tegen iedereen die iets van me vraagt. Oh en 2 tentamens. Ik wil gewoon even niet meer. Zou bijna hopen dat ik ziek word, legale reden om weg te blijven. Maar ook geen tijd voor. Ik zwelg even in zelfmedelijden.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh nee, nu heb ik het topic vermoord.
* Mini_rulez doet dan maar in haar eentje de Marilyn.
Doen!!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:01 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik het topic nog even opleuken; ik heb net onze trouwfoto's weer gevonden
Het is echt té erg. Hoewel wij het zelf wel errug leuk vondenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:18 schreef SHE het volgende:
Doen!!!!!!!!
Jullie zijn echtequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:30 schreef ElisaB het volgende:
Dat het kloffie nogal potteus was, bleek eigenlijk later toen we de foto's zaten te kijken. We wilden niet zozeer potteus lijken, maar gewoon het gevoel hebben dat we in het hotel écht zouden trouwen, dus moest het in het stadhuis nergens op lijken. Dus ouwe kleren aan, hop naar binnen, tekenen, hop naar buiten (getimed; precies 3 min 20 sec).
Nou ja, dat zag er dus zo uit:
[ afbeelding ]
Waarom mocht dat niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is echt té erg. Hoewel wij het zelf wel errug leuk vonden
Eerst even uitleggen... We wilden in het hotel trouwen, maar dat mocht niet; Hoevelaken / Nijkerk wilde geen ambtenaar beschikbaar stellen om daarheen te komen. Nou hoefde dat op zich ook niet, want we hadden onze eigen ambtenaar. Maar er moest een klerk (geloof ik) bij en die hadden we (natuurlijk) niet.
Anywayzzzz... toen zijn we dus eerst voor het echie getrouwd in Nijkerk (in het meest potteuze kloffie dat we konden vinden) en een paar uur later voor het neppie (maar dat wist niemand, behalve de getuigen en de ambtenaar van de BS dus) in het hotel.
Nou goed... momentje
Het was eigenlijk té erg. Op het moment vonden wij het wel grappig, maar als ik er zo naar kijk, had het best ietsje minder gekund. Op mijn t-shirt stond 'Beeb, er is geen leukere' en op heur shirt stond 'I'm busy, you're ugly, have a great day'. Zaten natuurlijk wel bloesjes overheen, maar toch. Ow, en ik had mijn broek met zakken aan de zijkant aanquote:
Nou ja, het mocht wel. Maar stadhuis Nijkerk wilde de klerk van Nijkerk niet op zaterdag in het hotel laten verschijnen (dat konden ze niet van hun ambtenaren vragen). De klerk zei overigens later zelf dat het best had gekund; hij woonde er vlakbij en had het geen probleem gevonden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:41 schreef SHE het volgende:
Waarom mocht dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |