Ga slapen. Minder kans op griep.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:28 schreef TJDoornbos het volgende:
HELP: ik zit nu al te pitten boven mn toetsenbord. Kan iemand mij vertellen of het verstandig is al naar bed te gaan of niet. Moet er om 7 uur uit morgen btw
Dan is je tvp wel erg eh... optimistisch!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
tvp al ga ik zo aflsuiten en kan ik morgenavond pas weer lezen
Ik kan het gewoon niet meer volgen nu ik weer aan het werk benquote:Op maandag 19 januari 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is je tvp wel erg eh... optimistisch!![]()
Ik heb die van mij van internet afgehaald, dus kan je ze niet meer zomaar doorsturen.. sowwy!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Moblo en Vik heb ik gezien! Allebei dus echt 10x minder erg dan ik verwachtte![]()
. Jullie moeten niet overdrijven, dames
. Prima figuurtjes! Natuurlijk niet 100% perfect, maar wie wil dat nou zijn?
En de rest... PM? Pweaase?
Dankjoe!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Maria, hier staan mijn foto's: Slank #487 Fruitmandjes voor Chico, omdat 't kan!
Mooi dat het leuk is!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet meer volgen nu ik weer aan het werk ben![]()
Maar mijn werk is leuk en dat is ook wat waard. Plus het levert geld op
Zeik niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb die van mij van internet afgehaald, dus kan je ze niet meer zomaar doorsturen.. sowwy!
Maar trust me: met kleren aan ben ik leuker om te zien hoorEn het ergste heb je net al gezien, haha.
42????quote:Op maandag 19 januari 2009 19:56 schreef mspoez het volgende:
Ik heb twee foto's waar twee jaar tussen zit en 42 kilo. Ook leuk.
Jammer, ik heb CC;s foto's gemist!
En weltrusten TJD> Niks zo lekker als een nacht van 12 uur...
Ik mag nog niet naar bed hoor ik netquote:Op maandag 19 januari 2009 19:56 schreef mspoez het volgende:
Ik heb twee foto's waar twee jaar tussen zit en 42 kilo. Ook leuk.
Jammer, ik heb CC;s foto's gemist!
En weltrusten TJD> Niks zo lekker als een nacht van 12 uur...
Die taille!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:58 schreef cinnamongirl het volgende:
This is me, 1.68 m en 67 kilo afgelopen zomer.
Er is weinig veranderd, als ik afval slinkt mijn buik maar de thunderthighs blijven.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Er is weinig veranderd, als ik afval slinkt mijn buik maar de thunderthighs blijven.
[ afbeelding ]
Yes pleasequote:Op maandag 19 januari 2009 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zal ik je dan weer opvangen?
Fluiterdefluit!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
En een mooi gevulde bikiniquote:Op maandag 19 januari 2009 19:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb je webz nog gelezen trouwens ( van de roundtrip )quote:Op maandag 19 januari 2009 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
nomnomnom!
wat was de pastasalade heerlijk!
rucolaatjes, spinazie, wat kleine stukjes slalami en wat zongedroogde tomaatjes.
Paar zonnebloempitjes en rode pesto erbij en hmmmmmmmmmm
en nu zit ik uitermate vól!!!! maar 't was wel erg lekker.
Ik ga zo maar eens braaf wat aan mijn studie doen. Het moet toch ooit eens gebeuren, dus dan maar nu, onder het genot van een pot thee, die ik wel moet delen met René (dat rijmt!)
Aangezien het maak-werk is zal ik ook nog wel even wat posten, maar toch ga ik ff een beetje aan de slag, als ik inspiratie heb.
Hehe, vrijdag de 30e ben ik weer van de partij!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Zeik niet.
Je bent een ontzettend lekker wijf en ik laf joe.
En ik wil spinning les van je
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
In dat geval ook op de mijne, en daar word ik blij van want je ziet er damn sexy uit Vivi, mooi strak lichaam heur!!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
Vief![]()
jouw bouw lijkt ook wat op de mijne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |