quote:Op maandag 19 januari 2009 15:05 schreef Syrena het volgende:
En die bikini was 1.79, bij de Action![]()
Nooit meer aangehad omdat ik bang was dat hij oploste in water
Deze is dus alleen touwtjes. Dus als een leukerd ergens aan trekt sta je meteen in je blote niksquote:Op maandag 19 januari 2009 15:08 schreef Ewelina het volgende:
Mijn laatste post:
[..]
Dure bikini's zijn ook niet altijd goed hoor. Ik heb een blauw/witte Freya en ging het water in... die scheen dus door bij het witte gedeelte
Touwtjesbikini's hoef ik met mijn boobs écht niet te proberen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Deze is dus alleen touwtjes. Dus als een leukerd ergens aan trekt sta je meteen in je blote niks![]()
Ik heb 'm ook nog in zwart/wit
ik zie niks?quote:
I fucking wish!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef cyclechick het volgende:
sodeju, ben jij dat?
Daar doe ik het ook wel voor![]()
24 ben ik al (bijna niet meer!) nu de rest nog
yoga & pilates zijn fab. Punt.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb net dit gekocht:
[ afbeelding ]
Nu word ik ook slank, goddelijk, gestroomlijnd en in balans.
You just wait and wait and see.
Nee hoor, nog steeds niksquote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef SHE het volgende:
Oh wacht:
http://www.kontraband.com(...)Raseva/?gpage=2#show
Smoesjes!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verdikke, doe je even iets anders, mis je de foto's van SHE.
Ik zou gaan sporten vandaag, maar het regent keihard..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Toen was ik 73kilo denk ik. Net als nu, eigenlijk, haha!Prrrrr
Kimster!! Wat mooi!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:15 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dan is dit mijn doel; weer 24 jaar worden.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 15:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Kimster!! Wat mooi!En ik zie toch boobies!!
Voorgevormde bh's FTWquote:Op maandag 19 januari 2009 15:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Kimster!! Wat mooi!En ik zie toch boobies!!
Mooi! Hoeveel woog je toen?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:15 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dan is dit mijn doel; weer 24 jaar worden.
[ afbeelding ]
Ik vermoed zo rond de 63kg. Het voor mij meest prettige gewicht iig.quote:
Echt? Welk merk?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:49 schreef Chicolate het volgende:
Oh en, weet niet wie het zei, maar met F/G bestaan ook voorgevormde! Sterker nog, ik draag er eentje op dit moment ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anyway, ik zag in de OP een lijstje staan met gewichten wat jullie afgevallen waren. eentje zelfs 49 kilo.
wilde ik even mijn respect voor tonen!![]()
Helaas is mijn extra gewicht het gevolg van meerdere pogae tot stoppen met roken en het krijgen van een kind. Qua eten heb ik nog best een nette verbranding.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
Als we nou gewoon allemaal die 24-jarige versie van Kim op de snoepkast hangen?
Zo van 'als je niets snoept, ZOU je zo kunnen worden!'?
Heb je dat zelf al geprobeerd Kimster?
Dat van die snoepkast was ook voor de rest van ons bedoeld!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Helaas is mijn extra gewicht het gevolg van meerdere pogae tot stoppen met roken en het krijgen van een kind. Qua eten heb ik nog best een nette verbranding.
Hier ook geen bikinifoto's hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Toch maar even een tvp, ondanks dat ik neit het gevoel heb dat ik er dit topic bij hoor.
Ik ben ver boven de dertig (zo ver dat het eng isquote:Op maandag 19 januari 2009 15:55 schreef Laureline het volgende:
Maar eerlijk hè, vinden jullie zo'n heel laag gewicht nog mooi voor boven de 30 jaar? Ik heb zelf ook 58 als streef in het lijstje staan, maar zo rond de 62 kilo ziet mijn gezicht er vanaf bepaalde hoeken al heel dramatisch uit. Om nog maar te zwijgen over de neklijnen waar Greys laatst over postte. En niet alleen neklijnen, íedere rimpel lijkt dan wel een centimeter dieper te zijn. Een goede vriendin van mij is 10 kilo afgevallen door een dieet van stress en liefdesverdriet, en ik vind haar nu zelfs een beetje eng eruitzien. Want 55 kilo wegen op je 23e ziet er heel anders uit dan 55 kilo op je 33e...
Het hele land? In Groningen niet hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Smoesjes!
Het klaart in het hele land op.
Go! Go! Go!
Waar moet je heen fietsen dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het hele land? In Groningen niet hoor.. En ik moet er meer dan een uur voor fietsen, dus dat kan best een keertje deze week als het wél droog is.
Mijn zwaartepunt is mijn reet. Daar kan zeker 5kg af voordat het iemand opvaltquote:Op maandag 19 januari 2009 16:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben ver boven de dertig (zo ver dat het eng is) en ik vind dat het wel kan. Ligt misschien wel aan je gezicht. Ik heb echt een bolle toet als ik dikker ben en dat is nu minder. Sommigen hebben al een dun gezicht, ook al zijn ze dik of mollig en dan ligt het misschien anders. Te dun is weer wat anders natuurlijk, maar gewoon slank kan best!
Half uur heen en half uur terug hè.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waar moet je heen fietsen dan?
Come to mamma!! Cry a little on her shoulder......quote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is a sad panda*
Overboden voor huisje. En mijn gemiddelde inkomen van afgelopen 3 jaar zuigt bagger.
BaroooooooBen dan heen-en-weren zat, zeg!
Oh, wat zonde zeg!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is a sad panda*
Overboden voor huisje. En mijn gemiddelde inkomen van afgelopen 3 jaar zuigt bagger.
BaroooooooBen dat heen-en-weren zat, zeg!
jammer zegquote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is a sad panda*
Wat jammer... is er niks meer aan te doen?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is a sad panda*
Pff, daar kan ik zo boos om worden. Vooral als zo'n dronken idioot het dan zelf wel overleeft.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Twee Nederlandse omgekomen door Duitse dronken bestuurder
hier word ik zo naar van hè?
zit ik me hier druk te maken om m'n buikterwijl 't elk moment over kan zijn...
vind het altijd cru, dit soort berichten.. je denkt altijd 'dat gebeurt mij niet', maar dat dachten deze jonge mensen, vol toekomstplannen, vast ook![]()
Maar die zijn ook wel heel erg veel afgevallen en ook wel behoorlijk oud. Annemarie Jorritsma is de jongste van dat rijtje en die is nu 58.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Rimpeltechnisch gezien () kun je inderdaad beter te mollig zijn dan te dun. Ik weet niet of dat vanaf je 30ste al geldt, maar bij oudere vrouwen (Erica Terpstra, Annemarie Jorritsma, Hanneke Groenteman!) trekt je vel blijkbaar toch niet meer zo mooi strak als je afvalt.
Da's waar ja. Over het algemeen 'agen' mollige dames ook wel beter, maar dat is inderdaad wel op een leeftijd waar de dames hier nog lang niet zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar die zijn ook wel heel erg veel afgevallen en ook wel behoorlijk oud. Annemarie Jorritsma is de jongste van dat rijtje en die is nu 58.
Me too... Een woning zoeken is zo'n energie-drain.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zat dat andere bod ver boven dat van jullie?
Ik snap zo goed hoe graag je een plekje voor jullie samen wilt hebben...
Dat viel wel mee, maar ons eigenlijke bod was al iets hoger dan we eigenlijk van plan waren te gaan, dus we zaten best wel aan ons nokje zeg maarquote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zat dat andere bod ver boven dat van jullie?
Ik snap zo goed hoe graag je een plekje voor jullie samen wilt hebben...
Er in geloven dat het vast wel zo moet wezen en wel/niet teleurgesteld zijn zijn twee dingen, helaasquote:Op maandag 19 januari 2009 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geloofde jij niet in het lot, Maria? Misschien heeft dit wel moeten zijn, en komt er straks een gewèldig huisje voor jullie samen voorbij.
't Is niet echt mijn ding om over 'het lot' en zo te praten, sorry..
Deze was niet voor jou. Waarom? Geen idee. Karma has her reasons.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, maar ons eigenlijke bod was al iets hoger dan we eigenlijk van plan waren te gaan, dus we zaten best wel aan ons nokje zeg maarAls we hoger zouden gaan zouden we bijzonder zwaar in ons spaargeld moeten snijden (willen we best een beetje doen, maar dit zou teveel worden).
En ja, ik wil idd een eigen plekjeGewoon, een thuisbasis voor ons twee, zelf inrichten en koken enzo! Nu liggen al mijn spullen verdeeld over huis van vriend en die van mn moeder, en geen van beide huizen is helemaal 'thuis'
En dat is al enkele jaren dus word ik het een beetje zat
![]()
En hoera, nu heb ik hoofdpijn![]()
Gelukkig ga ik vanavond lekker koken (zonnestraal!), kip tajine met abrikozen en amandelen*zucht* ik ga maar uitblokken hoe geniaal awesome dit huisje (qua potenties en ligging enzo) geweest zou zijn. Next, hopelijk snel.
Ohneequote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is a sad panda*
Tuurlijk, begrijpelijk dat je even moet boehoe'en hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Greys!
*ziet voor zich hoe een bovenbuurman die toevallig bij bezichtiging langsliep en groot en harig en oud was aan het Wii-en is met geluid op max*
![]()
Veel plezier Moooootje!
Totziens, ik ben helemaal voor het positief denken! Ik moest mijn BOEHOE HET ZUIGT er even uitgooien, nu ben ik wel weer Zen, albeit een beetje hoofdpijnig en nog licht teleurgesteld (ja dan moet ik maar niet al mentaal zijn bezig geweest met inrichten). Maar het komt uiteindelijk vast wel goed! Jammer is alleen dat dit soort kleine appartementjes die niet zo duur zijn ERG in trek zijn, en dus snel verkocht worden. We kunnen nog niet echt duur kopen, omdat ik nog student ben enzo
Hoeveel scheelt het Maria?? Zou je het verschil niet bij kunnen lenen van vrienden/familie??quote:Op maandag 19 januari 2009 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Greys!
*ziet voor zich hoe een bovenbuurman die toevallig bij bezichtiging langsliep en groot en harig en oud was aan het Wii-en is met geluid op max*
![]()
Veel plezier Moooootje!
Totziens, ik ben helemaal voor het positief denken! Ik moest mijn BOEHOE HET ZUIGT er even uitgooien, nu ben ik wel weer Zen, albeit een beetje hoofdpijnig en nog licht teleurgesteld (ja dan moet ik maar niet al mentaal zijn bezig geweest met inrichten). Maar het komt uiteindelijk vast wel goed! Jammer is alleen dat dit soort kleine appartementjes die niet zo duur zijn ERG in trek zijn, en dus snel verkocht worden. We kunnen nog niet echt duur kopen, omdat ik nog student ben enzo
ik gisteren een blauwe samsung, lekker straightquote:Op maandag 19 januari 2009 16:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een roze Acer gekocht
(lekker hoowmoow)
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:52 schreef ElisaB het volgende:
(lekker hoowmoow)
Ik had ook trek, maar wil nog even wachten met avondeten en nu heb ik 2 knackebrodjes met filet a. op.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Dikke kus voor Maria!. Wat jammer zeg!
Jezus, ik rammel vd honger, dus ik ga nu pannenkoeken bakken.
@ Greys: ik drum allang niet meer en ik stopte om 22 uur al.
Wat is dat? horloge? telefoon?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:52 schreef ElisaB het volgende:
(lekker hoowmoow)
Als je er graag een reactie op wil/commentaar mag je ze doorsturen, maar 't hoeft niet hoor als je ze liever voor jezelf houdt snap ik dat ook (dude ik vond het echt eng om ze te sturen!)quote:Op maandag 19 januari 2009 16:52 schreef kwakveense het volgende:
ik heb ook foto's gemaakt![]()
omdat ik vond dat het nodig was om me ook écht te laten zien, zonder verhullende spijkerbroek verpakking...
ik heb nog een hoop werk te doen....
Die is wel vrij roze jaquote:
ben nog aan t uploaden...quote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Als je er graag een reactie op wil/commentaar mag je ze doorsturen, maar 't hoeft niet hoor als je ze liever voor jezelf houdt snap ik dat ook (dude ik vond het echt eng om ze te sturen!)
Het zou misschien kunnen, maar dat doen we uiteraard liever niet! We zaten met ons bod al boven ons eigenlijke budget, maar dat konden we nog wel redden. 2000 euro erop zouden we óok wel redden, maar dan was nagenoeg al ons spaargeld opquote:Op maandag 19 januari 2009 16:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoeveel scheelt het Maria?? Zou je het verschil niet bij kunnen lenen van vrienden/familie??
Nog eenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het zou misschien kunnen, maar dat doen we uiteraard liever niet! We zaten met ons bod al boven ons eigenlijke budget, maar dat konden we nog wel redden. 2000 euro erop zouden we óok wel redden, maar dan was nagenoeg al ons spaargeld opLenen zou dan ook geen rust verschaffen, omdat we dan ook de hele tijd in ons achterhoofd hebben dat we het terug moeten betalen
Plus, mijn mams staat zelf al vaak genoeg rood
![]()
Nouja, misschien is het maar beter ook, als we niet boven ons budget zitten hebben we iig ook geen heel dure hypotheek![]()
Oh en huren is idd ook niet echt handig, want we zitten te hoog in de lijst steeds!
Maar ik ga eens koken, hoor net dat mijn moeder vanavond nog de deur uit moet dus moet ze voor die tijd wel eten!
Dank jullies voor alle liefheid![]()
Welk bandje?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens met m'n vaste concertmaatje (m'n broer!) naar een concert en ik zit helemaal uit m'n dak te gaan op de cd van die band! Joehoe!
The Gaslight Anthem! Ze hebben Bruce Springsteen als hun grote inspiratiebron, wat te horen is. Klinkt heerlijk! En ze spelen eind februari op 10 minuten lopen van m'n huis.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Welk bandje?Bandjes kijken is leuk!
Ik ga eens luisteren!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
The Gaslight Anthem! Ze hebben Bruce Springsteen als hun grote inspiratiebron, wat te horen is. Klinkt heerlijk! En ze spelen eind februari op 10 minuten lopen van m'n huis..
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik sta pannenkoeken te bakken (laptop in de keuken), maar er is er al één aangebrand, omdat ik tussendoor zit te fokken.
Hier precies hetzelfde! Maar het gaat als eerste van alle andere llichaamsdelen af...Jammer dat je geen pillen hebt, die er dan voor zorgen dat je vet precies van de goede delen verdwijnt.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn zwaartepunt is mijn reet. Daar kan zeker 5kg af voordat het iemand opvalt.
boekweit is een oergraan, dat glutenvrij is. niet alleen coeliakie patienten maar ook andere mensen kunnen "slecht" reageren op glutenbevattene granen/bewerkte granen/tarwe wat betreft schimmels enzo...quote:Op maandag 19 januari 2009 17:12 schreef cyclechick het volgende:
Ik kon die boekweitshizzle niet vinden in de appie/liddl/tuinen
en snap niet wat het verschil is tussen boekweit en volkorenmeel. Is dat laatste ook gezond?
Beter post je een bikinifoto!!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:23 schreef neen het volgende:
Bah, jullie gaan te snel en ik heb geen tijd om alles terug te lezen
Tentamen vandaag ging wel oke volgens mij... morgen nog een tentamen en een opdracht, wat moet ik daar nog veel voor doen zegniet best. En een gesprek met slb'er dat wordt ook een feest.
Afvallen gaat door. Goede zaak.
Nouja, ik heb dan nu weer een licht beginnende onderkin, maar ansich is er bij mij niet zoveel meer wat er "anders" af kan. Ik zit nu echt op het punt dat het alleen nog maar van mijn reet en bovenbenen af kan, dus dat is positief.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde! Maar het gaat als eerste van alle andere llichaamsdelen af...Jammer dat je geen pillen hebt, die er dan voor zorgen dat je vet precies van de goede delen verdwijnt.
Post jij je bikinifoto's ook nog even?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:23 schreef neen het volgende:
Bah, jullie gaan te snel en ik heb geen tijd om alles terug te lezen
Tentamen vandaag ging wel oke volgens mij... morgen nog een tentamen en een opdracht, wat moet ik daar nog veel voor doen zegniet best. En een gesprek met slb'er dat wordt ook een feest.
Afvallen gaat door. Goede zaak.
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Viking84 het volgende:
Die lurkers zullen wel balen.
Het gaat lekker allemaal via PM, neh neh neh.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 17:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, ik heb dan nu weer een licht beginnende onderkin, maar ansich is er bij mij niet zoveel meer wat er "anders" af kan. Ik zit nu echt op het punt dat het alleen nog maar van mijn reet en bovenbenen af kan, dus dat is positief.
al blijft het. om een bovenlijf met maatje 36 te hebben en een onderkant met maat 40
.
Nais! Jij hebt dunne benenquote:
Doe eens een groter plaatje? En je benen zijn ok. Kan alleen de buik niet goed inschatten.quote:
Da's eigenlijk een nare variant van 'Gods wegen zijn ondoorgrondelijk' want er wordt mee geïmpliceerd dat je het aan jezelf en vroegere daden te danken/wijten hebt.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:33 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Deze was niet voor jou. Waarom? Geen idee. Karma has her reasons.
Dagboekpostalert!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
Nu zit ik wel al aan tafel maar heb de laptop meegezeuld
Nee, jij bent veel leuker en knapperquote:Op maandag 19 januari 2009 17:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij wilde mij gaan vergelijken met iemand??
Pas maar op, anders ga ik je weer pmmen. Ik heb nog veeeeel meer!!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, jij bent veel leuker en knapper.
Mij! In biniki!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Muis006 het volgende:
Hai hoi ik heb weer veel te veel gemist!
Dagboekdeel van mijn post: bestralen ging goed, maar ik ben nog steeds ziekig en heb net in de auto een uur heerlijk geslapen. Mijn oogontsteking is wel weg aan het trekken dus dat is positief! Dadelijk eet ik wortelstamp met een karbonade en ga ik op de loopband.
Niet dagboekdeel: het is nogal veel om terug te lezenmaar heb ik belangrijke dingen gemist?
Hoiquote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Muis006 het volgende:
Hai hoi ik heb weer veel te veel gemist!
Dagboekdeel van mijn post: bestralen ging goed, maar ik ben nog steeds ziekig en heb net in de auto een uur heerlijk geslapen. Mijn oogontsteking is wel weg aan het trekken dus dat is positief! Dadelijk eet ik wortelstamp met een karbonade en ga ik op de loopband.
Niet dagboekdeel: het is nogal veel om terug te lezenmaar heb ik belangrijke dingen gemist?
Wat voor engs dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef conleche het volgende:
Dag Muissielief!!
Greys is gestopt met roken en er zijn allemaal blootfoto's gePMt dat was het zo'n beetje.
En Tink had iets engs met de ambulance, maar dat is dan weer niet grappig!
Wou jij soms insinueren dat mijn ondergoedfoto's wel grappig zijn?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef conleche het volgende:
Dag Muissielief!!
Greys is gestopt met roken en er zijn allemaal blootfoto's gePMt , dat was het zo'n beetje.
En Tink had iets engs met de ambulance, maar dat is dan weer niet grappig!
hihi!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat voor engs dan?
En dikkevoor Greysie!
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wou jij soms insinueren dat mijn ondergoedfoto's wel grappig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
De dames (en evt heren) in dit topic mogen mij wel in bikini/ondergoed zien, maar lurkers kunnen dat echt vergeten hoor. En met zo'n TT komt er genoeg op afquote:Op maandag 19 januari 2009 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Mutsen, doe niet zo onzeker en pleur die foto's gewoon hier neer.
Prima Donna! Het is wel een eenvoudige zwarte, maar hij ís voorgevormd!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Echt? Welk merk?
Ik zei dat, heb er lang naar gezocht maar in elke winkel zeiden ze dat die gewoon niet gemaakt worden.
SHE: bedankt voor je PM, ben heel benieuwd maar ze zijn vast NSFW dus ik kan thuis pas kijken.
Ahwquote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is a sad panda*
En degene die erom zeurde (ik) heeft ze alsnog gemist, want ik moest meteen naar een college rennen daarnaquote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef SHE het volgende:
Nou vooruit;
Ik zet ze zometeen 2 minuten in dit topic en dan haal ik zeg weg
Dat zie je goed!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga niet zeuren dat ik ook bikini foto's wil zien want dan moet ik er zelf ook aan geloven
Dikke pakkerd mwwwwwahhhhhhhhhhquote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhh wat moet ik ongelofelijk dringend een sigaret nu!
Ik doe het niet hoor, maar dit is het eerste moment van de dag dat het echt kut voelt om niet te mogen roken![]()
Serieus, ik zou het bijna alweer opgevenHeb echt geen zin om me tijden zo te voelen. Maar goed, dit gevoel van nu zal zo wel weer weg zijn. Hoop ik
Ik voel me zwak
![]()
Ik moest gewoon even egoïstisch klagen, niemand hoeft er ook iets op terug te zeggen, moest het alleen even kwijtEn nu even bijlezen zodat ik weer netjes op jullie kan reageren
natuurlijk wil je er een, duhquote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik doe het niet hoor, maar dit is het eerste moment van de dag dat het echt kut voelt om niet te mogen roken![]()
Serieus, ik zou het bijna alweer opgevenHeb echt geen zin om me tijden zo te voelen. Maar goed, dit gevoel van nu zal zo wel weer weg zijn. Hoop ik
Ik voel me zwak
![]()
Ik moest gewoon even egoïstisch klagen, niemand hoeft er ook iets op terug te zeggen, moest het alleen even kwijtEn nu even bijlezen zodat ik weer netjes op jullie kan reageren
Niet zwak voelen, maar sterk, want je gaat er écht geen opstekenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik voel me zwak
![]()
Kusjekroel voor Greys!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik voel me zwak
![]()
En wat weer een ongelofelijke prestatie dat je *niet* toegeeft! Applaus!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik voel me zwak
![]()
Ik ook, en ik heb mezelf dat ook een week gegund voordat ik helemaal stopte.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:06 schreef sigme het volgende:
Weet wat ik zo moeilijk vond? Dat ik de gewoonte had mezelf te belonen met een shagje, dus dat ik als ik alweer heel indrukwekkend lang niet gerookt had, er nu wel een verdiend had.
Zeg u heeft mij een smeuig verhaal per pm beloofd! Ik verwacht een geel envelopje binnen zeer korte tijdquote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat zie je goed!
K ben ff beetje relaxen tot later
Ja, eerst krachttraining en dan cardioquote:Op maandag 19 januari 2009 18:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga het voor de 100ste keer vragen, want tot nu toe interesseerde het me nooit, maar het was toch eerst krachttraining en daarna cardio? Als optimale verbrander. Want ... ik heb gewichtjes ... en bedacht toen ik op de wc zat () dat we een fietsding hebben
.
Dat is wel wat men zegt jaquote:Op maandag 19 januari 2009 18:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga het voor de 100ste keer vragen, want tot nu toe interesseerde het me nooit, maar het was toch eerst krachttraining en daarna cardio? Als optimale verbrander. Want ... ik heb gewichtjes ... en bedacht toen ik op de wc zat () dat we een fietsding hebben
.
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
voor de mensen die geen pm kregen/krijgen even de vooraanzicht foto met buik in:Nou dan hoef ik mijn foto er niet meer bij te doen, want ik ben ongeveer geljik hieraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen wat korter, en een kleinere navel(hihi ik schreef snavel, maar of die kleiner is betwijfel ik
)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Is dat alles?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:18 schreef sigme het volgende:
Niet verkouden, wel een beetje lam, ik denk dat ik niet de griep krijg. Vanochtend -alweer- noodoppas gespeeld omdat een neefje ziek was (kotsen, schijten), en toevallig zag ik even later dat m'n broertje thuis was - bleek ook ziek (idem + dichte ogen).
Ik ben alleen maar een beetje misselijk, geen eetlust, zere rug (nieren?) en erg moe. Verder niks.
Daarom zijn rokers dus dunner.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:28 schreef TJDoornbos het volgende:
Greys als je het zwaar hebt moet je een kapsalon nemen
Je mag wel even bij mij langskomen?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
En allemaal hartstikke bedankt voor de anti-rook-moed-inspreek-posts
Ik denk dat mijn huis nog nooit zo schoon zal zijn geweest als het aankomende week gaat worden, want ik moet echt iets te doen hebben 's avonds!
Maar je eet ook vast niet elke dag een kapsalon?quote:
Als jij betaald absoluut wel. Maar eet echt niet supergezond hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 18:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Maar je eet ook vast niet elke dag een kapsalon?
Wat moet jij hier dan nogquote:
Bijna welquote:Op maandag 19 januari 2009 18:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Maar je eet ook vast niet elke dag een kapsalon?
Ik kan me niksdoen heel goed veroorlovenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat alles?![]()
Grapje uiteraard!
Kan je het je veroorloven om een beetje rustig aan te doen? Of moet je bikkelen de komende dagen?
Dat is niet helemaal waar. Maargoed die naam heb ik hier idd wel vrees ik!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bijna wel. TJD bestelt vaker dan dat 'ie kookt.
kijk je uit met je sporten mevrouwtje?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef SHE het volgende:
Tering; ik ging bijna out in de gym
Lijf moet denk ik ff wennen aan het gebrek aan koolhydraten
Ik zie nog steeds sterretjes
Nu boodschappen doen en ff flink bunkeren ; balletjes gehakt met witlof en ham/kaas.
Maria! Little pandan; er wacht jullie vast iets mooiers/beters.
Muisie
Oh, dat wil ik ook! hoe kun je dat doen? Want toen ik begon was ik 69, maar ik ben pas veel later hier gaan posten en nog veel later ging ik dat lijstje makenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb m'n startgewicht ff aangepast, want toen ik begon was ik 88 kilo, maar ik ben pas later hier mee gaan posten.
Jij ook eenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef SHE het volgende:
Nu boodschappen doen en ff flink bunkeren ; balletjes gehakt met witlof en ham/kaas.
Muisie
Zeggeh, 't moet wel goed voor je blijven he dat sporten!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef SHE het volgende:
Muisie
Gewoon inloggen op Dieetweb en dan 'plan aanpassen'.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik ook! hoe kun je dat doen? Want toen ik begon was ik 69, maar ik ben pas veel later hier gaan posten en nog veel later ging ik dat lijstje maken
Wel goed voor den lijn en den armspierenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben weer terug!![]()
Voor een paar dagen boodschappen halen is superhandig, maar wel érg zwaar om naar huis te tillen
Dat verklaartquote:
Ik had het zelf al uitgevogeld, maar thanks!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon inloggen op Dieetweb en dan 'plan aanpassen'.
Ik hoor m'n moeder woensdag alweer: "Wel goed eten, hoor". Die vindt dat ik teveel afval. Kom op zeg, broekmaat 42
.
Whehe. Die van mij zegt het allebeiquote:Op maandag 19 januari 2009 18:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik had het zelf al uitgevogeld, maar thanks!
Oh echt, hihi. Mijn moeder zegt het altijd gelijk als ik 1 (of 10, that is) kilo(s) ben aangekomen, maar als ik er dan weer een paar kwijt ben, houdt ze altijd dr mond stijf dicht.
Dat hield ik mezelf ook maar voor. Net als mijn mantra van de laatste paar minutenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel goed voor den lijn en den armspieren.
Dat vind ik altijd zo knap, ik zie dat nooit zo snel (bij mezelf, maar ook niet bij anderen) moet echt wel een kilo of 4 verschil zijn meestal voordat ik het ziequote:Op maandag 19 januari 2009 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe. Die van mij zegt het allebei.
Ze ziet het echt meteen als ik een kilo lichter of zwaarder ben.
Moeders zijn goed in dat soort dingen. De mijne ziet het ook meteen, ook andere dingen. Soms verdenk ik haar er echt van dat ze mijn gedachten kan lezen.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo knap, ik zie dat nooit zo snel (bij mezelf, maar ook niet bij anderen) moet echt wel een kilo of 4 verschil zijn meestal voordat ik het zie
Hangt er ook vanaf hoe zwaar je bent. Als je vrij zwaar bent zie je het minder snel dan wanneer je niet heel erg te zwaar bent. Ik heb bij 75 kg ook spekjes over m'n slip hangen (aan de zijkant), maar nu niet meer.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo knap, ik zie dat nooit zo snel (bij mezelf, maar ook niet bij anderen) moet echt wel een kilo of 4 verschil zijn meestal voordat ik het zie
Je kunt het altijd nog per lantaarnpaal bekijken, dat doe ik altijd. Het stukje tot de volgende paal is nog wel te overzien, dan hoef ik niet te denken aan de héle weg die ik nog moet.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat hield ik mezelf ook maar voor. Net als mijn mantra van de laatste paar minuten
"Je bent biiiiijna thuis, nog maar een klein stukje!"
Oohh dat doe ik altijd op de fiets! (of tijdens hardlopen) Dan neem ik een punt in gedachten tot waar ik hard moet blijven fietsen, en meestal verleg ik dat punt dan 100 x als ik halverwege benquote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt het altijd nog per lantaarnpaal bekijken, dat doe ik altijd. Het stukje tot de volgende paal is nog wel te overzien, dan hoef ik niet te denken aan de héle weg die ik nog moet.
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil even iedereen bedanken voor de
-tips
-complimenten
-kritiek
-meedenksels
-etc.
het is heel fijn om even te horen dat er dingen zijn die beter moeten kúnnen en hoe.
het is heel fijn om ook te horen dat 't meevalt en dat 't erger had gekund
het is ook heel fijn dat iedereen (al dan niet via pm) dingen durft te laten zien en elkaar tips durft te geven enzoik vind jullie allemaal geweldig
Ik pas even, ik heb veel gegeten en mijn maag kan dat even niet aanquote:Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik voel een grouphug aankomen!! Wie doet er mee![]()
Ohjee, je gaat me toch niet weer bijna onderkotsen tijdens het knuffelen hequote:Op maandag 19 januari 2009 18:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik pas even, ik heb veel gegeten en mijn maag kan dat even niet aan
Welnee ik zou niet durven!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:58 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ohjee, je gaat me toch niet weer bijna onderkotsen tijdens het knuffelen he
In bikiniquote:Op maandag 19 januari 2009 19:02 schreef neen het volgende:
Ik doe ook niet mee, ik check jullie van een afstandje uit
Ja, neen in bikiniquote:
Ik zie de laatste dagen niks boven de 1100. Dat vind ik persoonlijk toch wel erg weinig hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 19:07 schreef Sugar het volgende:
Oeh, heeft er iemand een samenvatting voor me, van alles van vandaag?
Greys, hoe gaat het?![]()
Mijn lijstje:
O: allbran + magere melk
T: allbran + magere melk (en instant kutgevoel over hoeveel al gegeten voor 10 uur)
L: rauwkost + cupasoup + rode bietjes
T: 1 volkoren cracker
T: rode bietjes
A: sperzieboontjes, roerbakgroente, magere varkensreepjes, komkommersalade + dressing
Totaal: 1013
Wat zij zegt!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zie de laatste dagen niks boven de 1100. Dat vind ik persoonlijk toch wel erg weinig hoor
En met jouw kids ben je zo vroeg op dat ik het helemaal niet veel vind rond tien uur.
Kom je hier even schoonmaken?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Die tieten in die jurk van Rachel Hazes
En ze noemden Obama net Daddy Cool![]()
Nou mentaal voel ik me beter bij high carb; maar mijn buik trekt al die suikers nietquote:Op maandag 19 januari 2009 18:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat verklaart.
@SHE: oeh, das niet de bedoeling nee. Waarom ging je ook alweer low carb doen? (omdat je zei dat high carb/low fat je zo goed beviel)
Sinds ik bruin brood (quote:Op maandag 19 januari 2009 19:16 schreef mspoez het volgende:
Aaaahhhh ik heb zoetbehoefte!
Hmmm ja, vervelende keuze en lijkt me niet echt prettig zoquote:Op maandag 19 januari 2009 19:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou mentaal voel ik me beter bij high carb; maar mijn buik trekt al die suikers niet
Dus maar weer geswitched ( pas voor de 100000e keer hoor! )
Low carb nooit buikpijn
postenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:23 schreef cyclechick het volgende:
OMG ik vind net een foto terug van mij op reis, daar was ik wat dikkerziet er echt niet uit, en ik dacht nog dat ik niet zo'n bolle kop had gekregen
Misschien kan je gaan strijken!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
En allemaal hartstikke bedankt voor de anti-rook-moed-inspreek-posts
Ik denk dat mijn huis nog nooit zo schoon zal zijn geweest als het aankomende week gaat worden, want ik moet echt iets te doen hebben 's avonds!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geslonken naar normaal -wel vermoeid en koos make-uploosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Die andere foto is al ouder hoor, die is van ergens voor het reizen. Maar check het verschil in mn armen, dat komt niet door jurkjes, dat komt door geen sport, veel bier en veel burger kingquote:Op maandag 19 januari 2009 19:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wauw, je ziet echt veel verschil. Je ziet er echt goed uit nu!
Hoewel ik ook denk dat dat jurkje waarschijnlijk je er iets voller uit liet zien dat je daadwerkelijk was.
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:35 schreef cyclechick het volgende:
Het is echt heeeel erg hoor, niet schrikken:
Op reis, plus 10 kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geslonken naar normaal -wel vermoeid en koos make-uploosWTFFFF????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's de helft!![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zit ook vakantiefoto's te kijken en eigenlijk... zie ik er ook wel prima uit! Weet je, ik wil niet over 10 jaar terugkijken naar deze foto's en denken 'oh, zag ik er nog maar uit als toen' terwijl ik er nu niet tevreden over ben. Altijd ruimte voor verbetering, maar het is wel prima.
.
*trots*quote:Op maandag 19 januari 2009 19:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sinds ik bruin brood () met pindakaas en appelstroop eet, heb ik helemaal geen zoetbehoefte meer. Zou 't psychisch zijn, of zou het echt door de verandering komen?
Dat dus!quote:
Hahaha ja erg he, gelukkig heb ik maar heel kort echt zooveel gewogen hoor, eenmaal terug in NL waren er al rap een paar kilo's af, en ik ga echt NOOIT meer zo zwaar wordenquote:
Ik ben er ook wel blij mee hoorquote:
^^ Wat zij zegt!quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
^^ Wat zij zegt!![]()
Oh en zouten jullie ff lekker op met jestrijken!
(Nee, dat is niet het slechte-ik-moet-roken-humeur, zo reageer ik altijd op het woordstrijken
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |