Welnee ik zou niet durven!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:58 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ohjee, je gaat me toch niet weer bijna onderkotsen tijdens het knuffelen he
In bikiniquote:Op maandag 19 januari 2009 19:02 schreef neen het volgende:
Ik doe ook niet mee, ik check jullie van een afstandje uit
Ja, neen in bikiniquote:
Ik zie de laatste dagen niks boven de 1100. Dat vind ik persoonlijk toch wel erg weinig hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 19:07 schreef Sugar het volgende:
Oeh, heeft er iemand een samenvatting voor me, van alles van vandaag?
Greys, hoe gaat het?![]()
Mijn lijstje:
O: allbran + magere melk
T: allbran + magere melk (en instant kutgevoel over hoeveel al gegeten voor 10 uur)
L: rauwkost + cupasoup + rode bietjes
T: 1 volkoren cracker
T: rode bietjes
A: sperzieboontjes, roerbakgroente, magere varkensreepjes, komkommersalade + dressing
Totaal: 1013
Wat zij zegt!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zie de laatste dagen niks boven de 1100. Dat vind ik persoonlijk toch wel erg weinig hoor
En met jouw kids ben je zo vroeg op dat ik het helemaal niet veel vind rond tien uur.
Kom je hier even schoonmaken?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Die tieten in die jurk van Rachel Hazes
En ze noemden Obama net Daddy Cool![]()
Nou mentaal voel ik me beter bij high carb; maar mijn buik trekt al die suikers nietquote:Op maandag 19 januari 2009 18:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat verklaart.
@SHE: oeh, das niet de bedoeling nee. Waarom ging je ook alweer low carb doen? (omdat je zei dat high carb/low fat je zo goed beviel)
Sinds ik bruin brood (quote:Op maandag 19 januari 2009 19:16 schreef mspoez het volgende:
Aaaahhhh ik heb zoetbehoefte!
Hmmm ja, vervelende keuze en lijkt me niet echt prettig zoquote:Op maandag 19 januari 2009 19:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou mentaal voel ik me beter bij high carb; maar mijn buik trekt al die suikers niet
Dus maar weer geswitched ( pas voor de 100000e keer hoor! )
Low carb nooit buikpijn
postenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:23 schreef cyclechick het volgende:
OMG ik vind net een foto terug van mij op reis, daar was ik wat dikkerziet er echt niet uit, en ik dacht nog dat ik niet zo'n bolle kop had gekregen
Misschien kan je gaan strijken!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
En allemaal hartstikke bedankt voor de anti-rook-moed-inspreek-posts
Ik denk dat mijn huis nog nooit zo schoon zal zijn geweest als het aankomende week gaat worden, want ik moet echt iets te doen hebben 's avonds!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geslonken naar normaal -wel vermoeid en koos make-uploosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Die andere foto is al ouder hoor, die is van ergens voor het reizen. Maar check het verschil in mn armen, dat komt niet door jurkjes, dat komt door geen sport, veel bier en veel burger kingquote:Op maandag 19 januari 2009 19:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wauw, je ziet echt veel verschil. Je ziet er echt goed uit nu!
Hoewel ik ook denk dat dat jurkje waarschijnlijk je er iets voller uit liet zien dat je daadwerkelijk was.
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:35 schreef cyclechick het volgende:
Het is echt heeeel erg hoor, niet schrikken:
Op reis, plus 10 kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geslonken naar normaal -wel vermoeid en koos make-uploosWTFFFF????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's de helft!![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zit ook vakantiefoto's te kijken en eigenlijk... zie ik er ook wel prima uit! Weet je, ik wil niet over 10 jaar terugkijken naar deze foto's en denken 'oh, zag ik er nog maar uit als toen' terwijl ik er nu niet tevreden over ben. Altijd ruimte voor verbetering, maar het is wel prima.
.
*trots*quote:Op maandag 19 januari 2009 19:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sinds ik bruin brood () met pindakaas en appelstroop eet, heb ik helemaal geen zoetbehoefte meer. Zou 't psychisch zijn, of zou het echt door de verandering komen?
Dat dus!quote:
Hahaha ja erg he, gelukkig heb ik maar heel kort echt zooveel gewogen hoor, eenmaal terug in NL waren er al rap een paar kilo's af, en ik ga echt NOOIT meer zo zwaar wordenquote:
Ik ben er ook wel blij mee hoorquote:
^^ Wat zij zegt!quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
^^ Wat zij zegt!![]()
Oh en zouten jullie ff lekker op met jestrijken!
(Nee, dat is niet het slechte-ik-moet-roken-humeur, zo reageer ik altijd op het woordstrijken
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |