quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geslonken naar normaal -wel vermoeid en koos make-uploosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Die andere foto is al ouder hoor, die is van ergens voor het reizen. Maar check het verschil in mn armen, dat komt niet door jurkjes, dat komt door geen sport, veel bier en veel burger kingquote:Op maandag 19 januari 2009 19:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wauw, je ziet echt veel verschil. Je ziet er echt goed uit nu!
Hoewel ik ook denk dat dat jurkje waarschijnlijk je er iets voller uit liet zien dat je daadwerkelijk was.
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:35 schreef cyclechick het volgende:
Het is echt heeeel erg hoor, niet schrikken:
Op reis, plus 10 kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geslonken naar normaal -wel vermoeid en koos make-uploosWTFFFF????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's de helft!![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zit ook vakantiefoto's te kijken en eigenlijk... zie ik er ook wel prima uit! Weet je, ik wil niet over 10 jaar terugkijken naar deze foto's en denken 'oh, zag ik er nog maar uit als toen' terwijl ik er nu niet tevreden over ben. Altijd ruimte voor verbetering, maar het is wel prima.
.
*trots*quote:Op maandag 19 januari 2009 19:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sinds ik bruin brood () met pindakaas en appelstroop eet, heb ik helemaal geen zoetbehoefte meer. Zou 't psychisch zijn, of zou het echt door de verandering komen?
Dat dus!quote:
Hahaha ja erg he, gelukkig heb ik maar heel kort echt zooveel gewogen hoor, eenmaal terug in NL waren er al rap een paar kilo's af, en ik ga echt NOOIT meer zo zwaar wordenquote:
Ik ben er ook wel blij mee hoorquote:
^^ Wat zij zegt!quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
^^ Wat zij zegt!![]()
Oh en zouten jullie ff lekker op met jestrijken!
(Nee, dat is niet het slechte-ik-moet-roken-humeur, zo reageer ik altijd op het woordstrijken
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |