quote:Op maandag 19 januari 2009 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
voor de mensen die geen pm kregen/krijgen even de vooraanzicht foto met buik in:Nou dan hoef ik mijn foto er niet meer bij te doen, want ik ben ongeveer geljik hieraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen wat korter, en een kleinere navel(hihi ik schreef snavel, maar of die kleiner is betwijfel ik
)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Is dat alles?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:18 schreef sigme het volgende:
Niet verkouden, wel een beetje lam, ik denk dat ik niet de griep krijg. Vanochtend -alweer- noodoppas gespeeld omdat een neefje ziek was (kotsen, schijten), en toevallig zag ik even later dat m'n broertje thuis was - bleek ook ziek (idem + dichte ogen).
Ik ben alleen maar een beetje misselijk, geen eetlust, zere rug (nieren?) en erg moe. Verder niks.
Daarom zijn rokers dus dunner.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:28 schreef TJDoornbos het volgende:
Greys als je het zwaar hebt moet je een kapsalon nemen
Je mag wel even bij mij langskomen?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
En allemaal hartstikke bedankt voor de anti-rook-moed-inspreek-posts
Ik denk dat mijn huis nog nooit zo schoon zal zijn geweest als het aankomende week gaat worden, want ik moet echt iets te doen hebben 's avonds!
Maar je eet ook vast niet elke dag een kapsalon?quote:
Als jij betaald absoluut wel. Maar eet echt niet supergezond hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 18:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Maar je eet ook vast niet elke dag een kapsalon?
Wat moet jij hier dan nogquote:
Bijna welquote:Op maandag 19 januari 2009 18:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Maar je eet ook vast niet elke dag een kapsalon?
Ik kan me niksdoen heel goed veroorlovenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat alles?![]()
Grapje uiteraard!
Kan je het je veroorloven om een beetje rustig aan te doen? Of moet je bikkelen de komende dagen?
Dat is niet helemaal waar. Maargoed die naam heb ik hier idd wel vrees ik!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bijna wel. TJD bestelt vaker dan dat 'ie kookt.
kijk je uit met je sporten mevrouwtje?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef SHE het volgende:
Tering; ik ging bijna out in de gym
Lijf moet denk ik ff wennen aan het gebrek aan koolhydraten
Ik zie nog steeds sterretjes
Nu boodschappen doen en ff flink bunkeren ; balletjes gehakt met witlof en ham/kaas.
Maria! Little pandan; er wacht jullie vast iets mooiers/beters.
Muisie
Oh, dat wil ik ook! hoe kun je dat doen? Want toen ik begon was ik 69, maar ik ben pas veel later hier gaan posten en nog veel later ging ik dat lijstje makenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb m'n startgewicht ff aangepast, want toen ik begon was ik 88 kilo, maar ik ben pas later hier mee gaan posten.
Jij ook eenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef SHE het volgende:
Nu boodschappen doen en ff flink bunkeren ; balletjes gehakt met witlof en ham/kaas.
Muisie
Zeggeh, 't moet wel goed voor je blijven he dat sporten!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef SHE het volgende:
Muisie
Gewoon inloggen op Dieetweb en dan 'plan aanpassen'.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik ook! hoe kun je dat doen? Want toen ik begon was ik 69, maar ik ben pas veel later hier gaan posten en nog veel later ging ik dat lijstje maken
Wel goed voor den lijn en den armspierenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben weer terug!![]()
Voor een paar dagen boodschappen halen is superhandig, maar wel érg zwaar om naar huis te tillen
Dat verklaartquote:
Ik had het zelf al uitgevogeld, maar thanks!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon inloggen op Dieetweb en dan 'plan aanpassen'.
Ik hoor m'n moeder woensdag alweer: "Wel goed eten, hoor". Die vindt dat ik teveel afval. Kom op zeg, broekmaat 42
.
Whehe. Die van mij zegt het allebeiquote:Op maandag 19 januari 2009 18:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik had het zelf al uitgevogeld, maar thanks!
Oh echt, hihi. Mijn moeder zegt het altijd gelijk als ik 1 (of 10, that is) kilo(s) ben aangekomen, maar als ik er dan weer een paar kwijt ben, houdt ze altijd dr mond stijf dicht.
Dat hield ik mezelf ook maar voor. Net als mijn mantra van de laatste paar minutenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel goed voor den lijn en den armspieren.
Dat vind ik altijd zo knap, ik zie dat nooit zo snel (bij mezelf, maar ook niet bij anderen) moet echt wel een kilo of 4 verschil zijn meestal voordat ik het ziequote:Op maandag 19 januari 2009 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe. Die van mij zegt het allebei.
Ze ziet het echt meteen als ik een kilo lichter of zwaarder ben.
Moeders zijn goed in dat soort dingen. De mijne ziet het ook meteen, ook andere dingen. Soms verdenk ik haar er echt van dat ze mijn gedachten kan lezen.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo knap, ik zie dat nooit zo snel (bij mezelf, maar ook niet bij anderen) moet echt wel een kilo of 4 verschil zijn meestal voordat ik het zie
Hangt er ook vanaf hoe zwaar je bent. Als je vrij zwaar bent zie je het minder snel dan wanneer je niet heel erg te zwaar bent. Ik heb bij 75 kg ook spekjes over m'n slip hangen (aan de zijkant), maar nu niet meer.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo knap, ik zie dat nooit zo snel (bij mezelf, maar ook niet bij anderen) moet echt wel een kilo of 4 verschil zijn meestal voordat ik het zie
Je kunt het altijd nog per lantaarnpaal bekijken, dat doe ik altijd. Het stukje tot de volgende paal is nog wel te overzien, dan hoef ik niet te denken aan de héle weg die ik nog moet.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat hield ik mezelf ook maar voor. Net als mijn mantra van de laatste paar minuten
"Je bent biiiiijna thuis, nog maar een klein stukje!"
Oohh dat doe ik altijd op de fiets! (of tijdens hardlopen) Dan neem ik een punt in gedachten tot waar ik hard moet blijven fietsen, en meestal verleg ik dat punt dan 100 x als ik halverwege benquote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt het altijd nog per lantaarnpaal bekijken, dat doe ik altijd. Het stukje tot de volgende paal is nog wel te overzien, dan hoef ik niet te denken aan de héle weg die ik nog moet.
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil even iedereen bedanken voor de
-tips
-complimenten
-kritiek
-meedenksels
-etc.
het is heel fijn om even te horen dat er dingen zijn die beter moeten kúnnen en hoe.
het is heel fijn om ook te horen dat 't meevalt en dat 't erger had gekund
het is ook heel fijn dat iedereen (al dan niet via pm) dingen durft te laten zien en elkaar tips durft te geven enzoik vind jullie allemaal geweldig
Ik pas even, ik heb veel gegeten en mijn maag kan dat even niet aanquote:Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik voel een grouphug aankomen!! Wie doet er mee![]()
Ohjee, je gaat me toch niet weer bijna onderkotsen tijdens het knuffelen hequote:Op maandag 19 januari 2009 18:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik pas even, ik heb veel gegeten en mijn maag kan dat even niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |