Ik had ook trek, maar wil nog even wachten met avondeten en nu heb ik 2 knackebrodjes met filet a. op.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Dikke kus voor Maria!. Wat jammer zeg!
Jezus, ik rammel vd honger, dus ik ga nu pannenkoeken bakken.
@ Greys: ik drum allang niet meer en ik stopte om 22 uur al.
Wat is dat? horloge? telefoon?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een roze Acer gekocht
(lekker hoowmoow)
Als je er graag een reactie op wil/commentaar mag je ze doorsturen, maar 't hoeft niet hoor als je ze liever voor jezelf houdt snap ik dat ook (dude ik vond het echt eng om ze te sturen!)quote:Op maandag 19 januari 2009 16:52 schreef kwakveense het volgende:
ik heb ook foto's gemaakt![]()
omdat ik vond dat het nodig was om me ook écht te laten zien, zonder verhullende spijkerbroek verpakking...
ik heb nog een hoop werk te doen....
Die is wel vrij roze jaquote:
ben nog aan t uploaden...quote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Als je er graag een reactie op wil/commentaar mag je ze doorsturen, maar 't hoeft niet hoor als je ze liever voor jezelf houdt snap ik dat ook (dude ik vond het echt eng om ze te sturen!)
Het zou misschien kunnen, maar dat doen we uiteraard liever niet! We zaten met ons bod al boven ons eigenlijke budget, maar dat konden we nog wel redden. 2000 euro erop zouden we óok wel redden, maar dan was nagenoeg al ons spaargeld opquote:Op maandag 19 januari 2009 16:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoeveel scheelt het Maria?? Zou je het verschil niet bij kunnen lenen van vrienden/familie??
Nog eenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het zou misschien kunnen, maar dat doen we uiteraard liever niet! We zaten met ons bod al boven ons eigenlijke budget, maar dat konden we nog wel redden. 2000 euro erop zouden we óok wel redden, maar dan was nagenoeg al ons spaargeld opLenen zou dan ook geen rust verschaffen, omdat we dan ook de hele tijd in ons achterhoofd hebben dat we het terug moeten betalen
Plus, mijn mams staat zelf al vaak genoeg rood
![]()
Nouja, misschien is het maar beter ook, als we niet boven ons budget zitten hebben we iig ook geen heel dure hypotheek![]()
Oh en huren is idd ook niet echt handig, want we zitten te hoog in de lijst steeds!
Maar ik ga eens koken, hoor net dat mijn moeder vanavond nog de deur uit moet dus moet ze voor die tijd wel eten!
Dank jullies voor alle liefheid![]()
Welk bandje?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens met m'n vaste concertmaatje (m'n broer!) naar een concert en ik zit helemaal uit m'n dak te gaan op de cd van die band! Joehoe!
The Gaslight Anthem! Ze hebben Bruce Springsteen als hun grote inspiratiebron, wat te horen is. Klinkt heerlijk! En ze spelen eind februari op 10 minuten lopen van m'n huis.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Welk bandje?Bandjes kijken is leuk!
Ik ga eens luisteren!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
The Gaslight Anthem! Ze hebben Bruce Springsteen als hun grote inspiratiebron, wat te horen is. Klinkt heerlijk! En ze spelen eind februari op 10 minuten lopen van m'n huis..
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik sta pannenkoeken te bakken (laptop in de keuken), maar er is er al één aangebrand, omdat ik tussendoor zit te fokken.
Hier precies hetzelfde! Maar het gaat als eerste van alle andere llichaamsdelen af...Jammer dat je geen pillen hebt, die er dan voor zorgen dat je vet precies van de goede delen verdwijnt.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn zwaartepunt is mijn reet. Daar kan zeker 5kg af voordat het iemand opvalt.
boekweit is een oergraan, dat glutenvrij is. niet alleen coeliakie patienten maar ook andere mensen kunnen "slecht" reageren op glutenbevattene granen/bewerkte granen/tarwe wat betreft schimmels enzo...quote:Op maandag 19 januari 2009 17:12 schreef cyclechick het volgende:
Ik kon die boekweitshizzle niet vinden in de appie/liddl/tuinen
en snap niet wat het verschil is tussen boekweit en volkorenmeel. Is dat laatste ook gezond?
Beter post je een bikinifoto!!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:23 schreef neen het volgende:
Bah, jullie gaan te snel en ik heb geen tijd om alles terug te lezen
Tentamen vandaag ging wel oke volgens mij... morgen nog een tentamen en een opdracht, wat moet ik daar nog veel voor doen zegniet best. En een gesprek met slb'er dat wordt ook een feest.
Afvallen gaat door. Goede zaak.
Nouja, ik heb dan nu weer een licht beginnende onderkin, maar ansich is er bij mij niet zoveel meer wat er "anders" af kan. Ik zit nu echt op het punt dat het alleen nog maar van mijn reet en bovenbenen af kan, dus dat is positief.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde! Maar het gaat als eerste van alle andere llichaamsdelen af...Jammer dat je geen pillen hebt, die er dan voor zorgen dat je vet precies van de goede delen verdwijnt.
Post jij je bikinifoto's ook nog even?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:23 schreef neen het volgende:
Bah, jullie gaan te snel en ik heb geen tijd om alles terug te lezen
Tentamen vandaag ging wel oke volgens mij... morgen nog een tentamen en een opdracht, wat moet ik daar nog veel voor doen zegniet best. En een gesprek met slb'er dat wordt ook een feest.
Afvallen gaat door. Goede zaak.
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Viking84 het volgende:
Die lurkers zullen wel balen.
Het gaat lekker allemaal via PM, neh neh neh.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 17:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, ik heb dan nu weer een licht beginnende onderkin, maar ansich is er bij mij niet zoveel meer wat er "anders" af kan. Ik zit nu echt op het punt dat het alleen nog maar van mijn reet en bovenbenen af kan, dus dat is positief.
al blijft het. om een bovenlijf met maatje 36 te hebben en een onderkant met maat 40
.
Nais! Jij hebt dunne benenquote:
Doe eens een groter plaatje? En je benen zijn ok. Kan alleen de buik niet goed inschatten.quote:
Da's eigenlijk een nare variant van 'Gods wegen zijn ondoorgrondelijk' want er wordt mee geïmpliceerd dat je het aan jezelf en vroegere daden te danken/wijten hebt.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:33 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Deze was niet voor jou. Waarom? Geen idee. Karma has her reasons.
Dagboekpostalert!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
Nu zit ik wel al aan tafel maar heb de laptop meegezeuld
Nee, jij bent veel leuker en knapperquote:Op maandag 19 januari 2009 17:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij wilde mij gaan vergelijken met iemand??
Pas maar op, anders ga ik je weer pmmen. Ik heb nog veeeeel meer!!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, jij bent veel leuker en knapper.
Mij! In biniki!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Muis006 het volgende:
Hai hoi ik heb weer veel te veel gemist!
Dagboekdeel van mijn post: bestralen ging goed, maar ik ben nog steeds ziekig en heb net in de auto een uur heerlijk geslapen. Mijn oogontsteking is wel weg aan het trekken dus dat is positief! Dadelijk eet ik wortelstamp met een karbonade en ga ik op de loopband.
Niet dagboekdeel: het is nogal veel om terug te lezenmaar heb ik belangrijke dingen gemist?
Hoiquote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Muis006 het volgende:
Hai hoi ik heb weer veel te veel gemist!
Dagboekdeel van mijn post: bestralen ging goed, maar ik ben nog steeds ziekig en heb net in de auto een uur heerlijk geslapen. Mijn oogontsteking is wel weg aan het trekken dus dat is positief! Dadelijk eet ik wortelstamp met een karbonade en ga ik op de loopband.
Niet dagboekdeel: het is nogal veel om terug te lezenmaar heb ik belangrijke dingen gemist?
Wat voor engs dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef conleche het volgende:
Dag Muissielief!!
Greys is gestopt met roken en er zijn allemaal blootfoto's gePMt dat was het zo'n beetje.
En Tink had iets engs met de ambulance, maar dat is dan weer niet grappig!
Wou jij soms insinueren dat mijn ondergoedfoto's wel grappig zijn?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef conleche het volgende:
Dag Muissielief!!
Greys is gestopt met roken en er zijn allemaal blootfoto's gePMt , dat was het zo'n beetje.
En Tink had iets engs met de ambulance, maar dat is dan weer niet grappig!
hihi!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat voor engs dan?
En dikkevoor Greysie!
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wou jij soms insinueren dat mijn ondergoedfoto's wel grappig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
De dames (en evt heren) in dit topic mogen mij wel in bikini/ondergoed zien, maar lurkers kunnen dat echt vergeten hoor. En met zo'n TT komt er genoeg op afquote:Op maandag 19 januari 2009 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Mutsen, doe niet zo onzeker en pleur die foto's gewoon hier neer.
Prima Donna! Het is wel een eenvoudige zwarte, maar hij ís voorgevormd!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Echt? Welk merk?
Ik zei dat, heb er lang naar gezocht maar in elke winkel zeiden ze dat die gewoon niet gemaakt worden.
SHE: bedankt voor je PM, ben heel benieuwd maar ze zijn vast NSFW dus ik kan thuis pas kijken.
Ahwquote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is a sad panda*
Overboden voor huisje. En mijn gemiddelde inkomen van afgelopen 3 jaar zuigt bagger.
BaroooooooBen dat heen-en-weren zat, zeg!
En degene die erom zeurde (ik) heeft ze alsnog gemist, want ik moest meteen naar een college rennen daarnaquote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef SHE het volgende:
Nou vooruit;
Ik zet ze zometeen 2 minuten in dit topic en dan haal ik zeg weg
Dat zie je goed!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga niet zeuren dat ik ook bikini foto's wil zien want dan moet ik er zelf ook aan geloven
Dikke pakkerd mwwwwwahhhhhhhhhhquote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhh wat moet ik ongelofelijk dringend een sigaret nu!
Ik doe het niet hoor, maar dit is het eerste moment van de dag dat het echt kut voelt om niet te mogen roken![]()
Serieus, ik zou het bijna alweer opgevenHeb echt geen zin om me tijden zo te voelen. Maar goed, dit gevoel van nu zal zo wel weer weg zijn. Hoop ik
Ik voel me zwak
![]()
Ik moest gewoon even egoïstisch klagen, niemand hoeft er ook iets op terug te zeggen, moest het alleen even kwijtEn nu even bijlezen zodat ik weer netjes op jullie kan reageren
natuurlijk wil je er een, duhquote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik doe het niet hoor, maar dit is het eerste moment van de dag dat het echt kut voelt om niet te mogen roken![]()
Serieus, ik zou het bijna alweer opgevenHeb echt geen zin om me tijden zo te voelen. Maar goed, dit gevoel van nu zal zo wel weer weg zijn. Hoop ik
Ik voel me zwak
![]()
Ik moest gewoon even egoïstisch klagen, niemand hoeft er ook iets op terug te zeggen, moest het alleen even kwijtEn nu even bijlezen zodat ik weer netjes op jullie kan reageren
Niet zwak voelen, maar sterk, want je gaat er écht geen opstekenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik voel me zwak
![]()
Kusjekroel voor Greys!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik voel me zwak
![]()
En wat weer een ongelofelijke prestatie dat je *niet* toegeeft! Applaus!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik voel me zwak
![]()
Ik ook, en ik heb mezelf dat ook een week gegund voordat ik helemaal stopte.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:06 schreef sigme het volgende:
Weet wat ik zo moeilijk vond? Dat ik de gewoonte had mezelf te belonen met een shagje, dus dat ik als ik alweer heel indrukwekkend lang niet gerookt had, er nu wel een verdiend had.
Zeg u heeft mij een smeuig verhaal per pm beloofd! Ik verwacht een geel envelopje binnen zeer korte tijdquote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat zie je goed!
K ben ff beetje relaxen tot later
Ja, eerst krachttraining en dan cardioquote:Op maandag 19 januari 2009 18:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga het voor de 100ste keer vragen, want tot nu toe interesseerde het me nooit, maar het was toch eerst krachttraining en daarna cardio? Als optimale verbrander. Want ... ik heb gewichtjes ... en bedacht toen ik op de wc zat () dat we een fietsding hebben
.
Dat is wel wat men zegt jaquote:Op maandag 19 januari 2009 18:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga het voor de 100ste keer vragen, want tot nu toe interesseerde het me nooit, maar het was toch eerst krachttraining en daarna cardio? Als optimale verbrander. Want ... ik heb gewichtjes ... en bedacht toen ik op de wc zat () dat we een fietsding hebben
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |