quote:Op maandag 19 januari 2009 15:05 schreef Syrena het volgende:
En die bikini was 1.79, bij de Action![]()
Nooit meer aangehad omdat ik bang was dat hij oploste in water
Deze is dus alleen touwtjes. Dus als een leukerd ergens aan trekt sta je meteen in je blote niksquote:Op maandag 19 januari 2009 15:08 schreef Ewelina het volgende:
Mijn laatste post:
[..]
Dure bikini's zijn ook niet altijd goed hoor. Ik heb een blauw/witte Freya en ging het water in... die scheen dus door bij het witte gedeelte
Touwtjesbikini's hoef ik met mijn boobs écht niet te proberen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Deze is dus alleen touwtjes. Dus als een leukerd ergens aan trekt sta je meteen in je blote niks![]()
Ik heb 'm ook nog in zwart/wit
ik zie niks?quote:
I fucking wish!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef cyclechick het volgende:
sodeju, ben jij dat?
Daar doe ik het ook wel voor![]()
24 ben ik al (bijna niet meer!) nu de rest nog
yoga & pilates zijn fab. Punt.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb net dit gekocht:
[ afbeelding ]
Nu word ik ook slank, goddelijk, gestroomlijnd en in balans.
You just wait and wait and see.
Nee hoor, nog steeds niksquote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef SHE het volgende:
Oh wacht:
http://www.kontraband.com(...)Raseva/?gpage=2#show
Smoesjes!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verdikke, doe je even iets anders, mis je de foto's van SHE.
Ik zou gaan sporten vandaag, maar het regent keihard..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Toen was ik 73kilo denk ik. Net als nu, eigenlijk, haha!Prrrrr
Kimster!! Wat mooi!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:15 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dan is dit mijn doel; weer 24 jaar worden.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 15:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Kimster!! Wat mooi!En ik zie toch boobies!!
Voorgevormde bh's FTWquote:Op maandag 19 januari 2009 15:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Kimster!! Wat mooi!En ik zie toch boobies!!
Mooi! Hoeveel woog je toen?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:15 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dan is dit mijn doel; weer 24 jaar worden.
[ afbeelding ]
Ik vermoed zo rond de 63kg. Het voor mij meest prettige gewicht iig.quote:
Echt? Welk merk?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:49 schreef Chicolate het volgende:
Oh en, weet niet wie het zei, maar met F/G bestaan ook voorgevormde! Sterker nog, ik draag er eentje op dit moment ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anyway, ik zag in de OP een lijstje staan met gewichten wat jullie afgevallen waren. eentje zelfs 49 kilo.
wilde ik even mijn respect voor tonen!![]()
Helaas is mijn extra gewicht het gevolg van meerdere pogae tot stoppen met roken en het krijgen van een kind. Qua eten heb ik nog best een nette verbranding.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
Als we nou gewoon allemaal die 24-jarige versie van Kim op de snoepkast hangen?
Zo van 'als je niets snoept, ZOU je zo kunnen worden!'?
Heb je dat zelf al geprobeerd Kimster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |