??? huh ik had echt iets heel anders getypt!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben heel slecht in sit en push ups
push ups red ik er al niet eens één!
Sit Ups kan ik als ik wil tot 25 komen
ik ook, en na elke training neem ik het me voor het te gaan kunnenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef Chicolate het volgende:
* Chico spontaan gewichtjes gepakt heeft
Ik móet een keer kunnen opdrukken. Ik moet het ook tijdens de training. En ben de enige die het niet kan.
Wat voor mij een vorige keer werkte: eerst met losse gewichtjes (max 2 kg) de borstoefening uit het thuistrainingschema doen, daarna op de bedrand en dan pas op de grond, zonder knieen op de grond. Pas toen kon ik er 3 ofzo. En ondertussen al niet meer. Dus ik ga die borstoefening maar weer eens iedere dag doen (hoop ik) om zo wat spier te kweken.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook, en na elke training neem ik het me voor het te gaan kunnenmaar het werkt niet echt
Maar hoe kan je het opbouwen/langer volhouden, als je er per keer echt maar 1 kan en dan totaal verzuurd niet meer omhoog kan komen?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
Opdrukken is cool! Gewoon doorzetten, op een dag lukt het echt en dan is het de sport om het steeds langer vol te houden en te varieren.
Langzamer opdrukken, sneller, op de vuisten, handen dicht bij elkaar, handen ver uit elkaar etc...
Het klinkt behoorlijk als mijn longembolie-verhaal. De eerste diagnose was ook hyperventilatie, waar ik behoorlijk boos om werd omdat de hyperventilatie voor mij duidelijk een symptoom was en niet een oorzaak. Een longembolie schijnt zo vaak met atypische symptomen gepaard te gaan dat die meestal postmortem ontdekt wordt.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens geloof ik best dat ik in het ziekenhuis hyperventileerde van de stress, maar dat op straat was zeker weten geen hyperventilatie, wat ook nog bevestigd is door de ambulancemedewerkers. Ik had ze in de ziekenauto namelijk al gevraagd of het geen hyperventilatie was, maar ze verzekerden me de dat niet zo was.
ja, dat zeg ik net dat ik dat niet redquote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Moet jij nooit pushups doen bij Training Faith?
Wij moeten op onze vuisten. Kont omhoog en naar voren kijkend. Bij 1 halverwege, bij 2 naar beneden en dan weer omhoog. En dat 15 keer. Ik heb daar echt vies veel moeite mee.
Andersom beginnen. Dus strekken, op handen en voeten, rucht recht, armen recht en dan een beetje laten zakken en weer omhoog. Dat 10 x herhalen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar hoe kan je het opbouwen/langer volhouden, als je er per keer echt maar 1 kan en dan totaal verzuurd niet meer omhoog kan komen?
Ooit bij huisarts langsgeweest voor (inspannings)astma? Als ze het alleen al vermoeden krijg je ventolin mee. Sinds ik dat spul heb, kan ik eindelijk normaal trainen zonder om te vallen met ademhalingsproblemen. Het is het proberen waardquote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Liejannuh het volgende:
Als ik donderdag wat fitter ben en weer normaal kan ademhalen dan ga ik voor een proefles chinees kickboksen.
Tink! Dat ziekhuisverhaal van jou! Bizar man!
Ben je al wat fitter?
Nee. Maar dat zou ook de spanning/stress kunnen zijn. Denk ik. Hoop ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Liejannuh het volgende:
Als ik donderdag wat fitter ben en weer normaal kan ademhalen dan ga ik voor een proefles chinees kickboksen.
Tink! Dat ziekhuisverhaal van jou! Bizar man!
Ben je al wat fitter?
Ook niet zo schokkend?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwd wat SHE van mijn pics vindt.
Ja Tink moest met gillende sirena naar het ziekenhuis, Greys is gestopt met roken en PFje tekent nu dr contract. En iedereen laat lingeriefoto's zien om genadeloos eerlijke kritiek te krijgen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef Anosmie het volgende:
Mogguh.. ik slaap nog een beetje. Ondanks het feit dat ik toch alweer zo'n 3 uur op kantoor zit.
Watskeburt in t weekend hier? Nog actie, spannende verhalen, nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |