abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65201254
Het vorige topic is: Slank #487 Fruitmandjes voor Chico, omdat 't kan!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_65201293
* Chico spontaan gewichtjes gepakt heeft

Ik móet een keer kunnen opdrukken. Ik moet het ook tijdens de training. En ben de enige die het niet kan .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65201322
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben heel slecht in sit en push ups

push ups red ik er al niet eens één!

Sit Ups kan ik als ik wil tot 25 komen
??? huh ik had echt iets heel anders getypt!

Ik kan altijd als ik wel wel 1000 situps doen, zonder er ook maar iets van te voelen. Maar dan doe ik het dus ook niet goed als ik mijn best doe, voel ik ze al in de eerste 15!

Push ups moet ik ook weer eens gaan doen, ik kan er altijd wel 10 en meestal ook wel 15, maar als ik het ga trainen kom ik vaak tot 30. Ik wil graag de 50 een keer halen Dat vind ik dan weer tof
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65201344
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef Chicolate het volgende:
* Chico spontaan gewichtjes gepakt heeft

Ik móet een keer kunnen opdrukken. Ik moet het ook tijdens de training. En ben de enige die het niet kan .
ik ook, en na elke training neem ik het me voor het te gaan kunnen maar het werkt niet echt
Ja doei.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:20:26 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65201348
Opdrukken is cool! Gewoon doorzetten, op een dag lukt het echt en dan is het de sport om het steeds langer vol te houden en te varieren.
Langzamer opdrukken, sneller, op de vuisten, handen dicht bij elkaar, handen ver uit elkaar etc...
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65201405
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ook, en na elke training neem ik het me voor het te gaan kunnen maar het werkt niet echt
Wat voor mij een vorige keer werkte: eerst met losse gewichtjes (max 2 kg) de borstoefening uit het thuistrainingschema doen, daarna op de bedrand en dan pas op de grond, zonder knieen op de grond. Pas toen kon ik er 3 ofzo. En ondertussen al niet meer. Dus ik ga die borstoefening maar weer eens iedere dag doen (hoop ik) om zo wat spier te kweken.

En een eetplan voor vandaag gemaakt. Heb tot nu toe waardeloos gegeten (koektrommel en chocoladevoorraad geplunderd), maar dan hoeft de rest van de dag niet óók waardeloos te zijn. Toch?
pi_65201436
goedemorgen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65201440
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
Opdrukken is cool! Gewoon doorzetten, op een dag lukt het echt en dan is het de sport om het steeds langer vol te houden en te varieren.
Langzamer opdrukken, sneller, op de vuisten, handen dicht bij elkaar, handen ver uit elkaar etc...
Maar hoe kan je het opbouwen/langer volhouden, als je er per keer echt maar 1 kan en dan totaal verzuurd niet meer omhoog kan komen?
  maandag 19 januari 2009 @ 11:23:31 #9
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65201462
Moet jij nooit pushups doen bij Training Faith?

Wij moeten op onze vuisten. Kont omhoog en naar voren kijkend. Bij 1 halverwege, bij 2 naar beneden en dan weer omhoog. En dat 15 keer. Ik heb daar echt vies veel moeite mee.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_65201472
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Tinkepink het volgende:

Overigens geloof ik best dat ik in het ziekenhuis hyperventileerde van de stress, maar dat op straat was zeker weten geen hyperventilatie, wat ook nog bevestigd is door de ambulancemedewerkers. Ik had ze in de ziekenauto namelijk al gevraagd of het geen hyperventilatie was, maar ze verzekerden me de dat niet zo was.
Het klinkt behoorlijk als mijn longembolie-verhaal. De eerste diagnose was ook hyperventilatie, waar ik behoorlijk boos om werd omdat de hyperventilatie voor mij duidelijk een symptoom was en niet een oorzaak. Een longembolie schijnt zo vaak met atypische symptomen gepaard te gaan dat die meestal postmortem ontdekt wordt. (Hier wil ik natuurlijk niet mee zeggen dat dat is wat je had, maar dat het zinvol is om goed op te blijven letten)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_65201490
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Moet jij nooit pushups doen bij Training Faith?

Wij moeten op onze vuisten. Kont omhoog en naar voren kijkend. Bij 1 halverwege, bij 2 naar beneden en dan weer omhoog. En dat 15 keer. Ik heb daar echt vies veel moeite mee.
ja, dat zeg ik net dat ik dat niet red
Ja doei.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:24:52 #12
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65201512
Ben nu om wat te oefenen gewoon de hele tijd tussen door even 10 keer aan het opdrukken. Tijdens reclame bij een film. Voor het douchen. 's Ochtends.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:26:31 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65201572
Ik ben nu ook wel benieuwd wat SHE van mijn pics vindt .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 19 januari 2009 @ 11:27:10 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65201596
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maar hoe kan je het opbouwen/langer volhouden, als je er per keer echt maar 1 kan en dan totaal verzuurd niet meer omhoog kan komen?
Andersom beginnen. Dus strekken, op handen en voeten, rucht recht, armen recht en dan een beetje laten zakken en weer omhoog. Dat 10 x herhalen.
De volgende dag laat je je een beetje dieper zakker etc.

En voor je het weet druk je je "echt" op.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:28:43 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65201649
Tijdens het tandenpoetsen train ik mijn benen en billen met een terraband en daarna druk ik me 30 x op. Dan aankleden. 's Avonds voor het naar bed gaan het zelfde. Kost me 6 minuten per dag, waarvan ik er 4 tegelijkertijd mijn tandenpoets. Heel efficient dus.
pi_65201660
@SHE

Ik ga met een studiegenoot zo'n 2 keer per week naar de sportschool.
Gewichten, freeweight. In ieder geval voor de armen nu, maar heb je enig idee welke freeweight en apparaatoefeningen moeten kunnen gaan helpen hierbij?

Het is heel lastig om de juiste oefeningen vaak genoeg te doen.

Op dit moment staat voor vanaf februari het volgende aan sporten op het schema:

1 keer spinnen
3 keer hardlopen
2 keer fitness
1 keer kickboksen

je zóú zeggen dat het genoeg moet zijn... toch? Vooral als ik bij het fitnessen de juiste oefeningen weet te doen?
Ja doei.
pi_65201678
Als ik donderdag wat fitter ben en weer normaal kan ademhalen dan ga ik voor een proefles chinees kickboksen.

Tink! Dat ziekhuisverhaal van jou! Bizar man!
Ben je al wat fitter?
pi_65201704
Bestaat er eigenlijk ook een basisschema voor low fat voedsel? Dingen die je wel/niet kan eten? Ik heb zelf helemaal niets met vet en misschien kan ik uit zo'n schema wat ideetjes halen voor mijn eten overdag. Avondeten wordt door ouders bepaald. Via google kom ik alleen maar bij pro-ana sites .
  maandag 19 januari 2009 @ 11:31:37 #19
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65201752
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65201756
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Liejannuh het volgende:
Als ik donderdag wat fitter ben en weer normaal kan ademhalen dan ga ik voor een proefles chinees kickboksen.

Ben je al wat fitter?
Ooit bij huisarts langsgeweest voor (inspannings)astma? Als ze het alleen al vermoeden krijg je ventolin mee. Sinds ik dat spul heb, kan ik eindelijk normaal trainen zonder om te vallen met ademhalingsproblemen. Het is het proberen waard .
  maandag 19 januari 2009 @ 11:31:52 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65201763
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Liejannuh het volgende:

Ben je al wat fitter?
Nee. Maar dat zou ook de spanning/stress kunnen zijn. Denk ik. Hoop ik.
pi_65201764
Mogguh.. ik slaap nog een beetje. Ondanks het feit dat ik toch alweer zo'n 3 uur op kantoor zit.

Watskeburt in t weekend hier? Nog actie, spannende verhalen, nieuws?
Fok!bejaarde
  maandag 19 januari 2009 @ 11:32:39 #23
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65201796
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwd wat SHE van mijn pics vindt .
Ook niet zo schokkend?
Bij jou is het typisch het zwemband verhaal, moet je overigens mee oppassen want dat is geen fijne plek om vet op te slaan. Het lijkt een beetje op een computer buikje zelfs
Sporten Vikkie! Dit is ook een probleem van niks
pi_65201821
zo maar 's omkleden en boodschappen doen

iemand nog tips voor iets gezonds met spinazie ?

iets uit de oven? Iets uit de pan? Name it
Ja doei.
pi_65201824
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef Anosmie het volgende:
Mogguh.. ik slaap nog een beetje. Ondanks het feit dat ik toch alweer zo'n 3 uur op kantoor zit.

Watskeburt in t weekend hier? Nog actie, spannende verhalen, nieuws?
Ja Tink moest met gillende sirena naar het ziekenhuis, Greys is gestopt met roken en PFje tekent nu dr contract. En iedereen laat lingeriefoto's zien om genadeloos eerlijke kritiek te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')