??? huh ik had echt iets heel anders getypt!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben heel slecht in sit en push ups
push ups red ik er al niet eens één!
Sit Ups kan ik als ik wil tot 25 komen
ik ook, en na elke training neem ik het me voor het te gaan kunnenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef Chicolate het volgende:
* Chico spontaan gewichtjes gepakt heeft
Ik móet een keer kunnen opdrukken. Ik moet het ook tijdens de training. En ben de enige die het niet kan.
Wat voor mij een vorige keer werkte: eerst met losse gewichtjes (max 2 kg) de borstoefening uit het thuistrainingschema doen, daarna op de bedrand en dan pas op de grond, zonder knieen op de grond. Pas toen kon ik er 3 ofzo. En ondertussen al niet meer. Dus ik ga die borstoefening maar weer eens iedere dag doen (hoop ik) om zo wat spier te kweken.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook, en na elke training neem ik het me voor het te gaan kunnenmaar het werkt niet echt
Maar hoe kan je het opbouwen/langer volhouden, als je er per keer echt maar 1 kan en dan totaal verzuurd niet meer omhoog kan komen?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
Opdrukken is cool! Gewoon doorzetten, op een dag lukt het echt en dan is het de sport om het steeds langer vol te houden en te varieren.
Langzamer opdrukken, sneller, op de vuisten, handen dicht bij elkaar, handen ver uit elkaar etc...
Het klinkt behoorlijk als mijn longembolie-verhaal. De eerste diagnose was ook hyperventilatie, waar ik behoorlijk boos om werd omdat de hyperventilatie voor mij duidelijk een symptoom was en niet een oorzaak. Een longembolie schijnt zo vaak met atypische symptomen gepaard te gaan dat die meestal postmortem ontdekt wordt.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens geloof ik best dat ik in het ziekenhuis hyperventileerde van de stress, maar dat op straat was zeker weten geen hyperventilatie, wat ook nog bevestigd is door de ambulancemedewerkers. Ik had ze in de ziekenauto namelijk al gevraagd of het geen hyperventilatie was, maar ze verzekerden me de dat niet zo was.
ja, dat zeg ik net dat ik dat niet redquote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Moet jij nooit pushups doen bij Training Faith?
Wij moeten op onze vuisten. Kont omhoog en naar voren kijkend. Bij 1 halverwege, bij 2 naar beneden en dan weer omhoog. En dat 15 keer. Ik heb daar echt vies veel moeite mee.
Andersom beginnen. Dus strekken, op handen en voeten, rucht recht, armen recht en dan een beetje laten zakken en weer omhoog. Dat 10 x herhalen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar hoe kan je het opbouwen/langer volhouden, als je er per keer echt maar 1 kan en dan totaal verzuurd niet meer omhoog kan komen?
Ooit bij huisarts langsgeweest voor (inspannings)astma? Als ze het alleen al vermoeden krijg je ventolin mee. Sinds ik dat spul heb, kan ik eindelijk normaal trainen zonder om te vallen met ademhalingsproblemen. Het is het proberen waardquote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Liejannuh het volgende:
Als ik donderdag wat fitter ben en weer normaal kan ademhalen dan ga ik voor een proefles chinees kickboksen.
Tink! Dat ziekhuisverhaal van jou! Bizar man!
Ben je al wat fitter?
Nee. Maar dat zou ook de spanning/stress kunnen zijn. Denk ik. Hoop ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Liejannuh het volgende:
Als ik donderdag wat fitter ben en weer normaal kan ademhalen dan ga ik voor een proefles chinees kickboksen.
Tink! Dat ziekhuisverhaal van jou! Bizar man!
Ben je al wat fitter?
Ook niet zo schokkend?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwd wat SHE van mijn pics vindt.
Ja Tink moest met gillende sirena naar het ziekenhuis, Greys is gestopt met roken en PFje tekent nu dr contract. En iedereen laat lingeriefoto's zien om genadeloos eerlijke kritiek te krijgen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef Anosmie het volgende:
Mogguh.. ik slaap nog een beetje. Ondanks het feit dat ik toch alweer zo'n 3 uur op kantoor zit.
Watskeburt in t weekend hier? Nog actie, spannende verhalen, nieuws?
Ik vind tortellini met spinazie altijd lekker (maar dan wel spinazie a la creme)quote:Op maandag 19 januari 2009 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar 's omkleden en boodschappen doen
iemand nog tips voor iets gezonds met spinazie ?
iets uit de oven? Iets uit de pan? Name it
Dat rolt makkelijker denk ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:33 schreef cyclechick het volgende:
Als je die kiprolletjes gaat eten, waarom zou je de korstjes van je brood afsnijden? Ik vind dat altijd lekker en heb niet het idee dat het slecht is voor je?
Ik moet zelfs bij mijn huisarts langs voor een longfunctie. Ventolin zit standaard in mijn tas en ik heb al jaren astma en bijbehorende medicatie.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ooit bij huisarts langsgeweest voor (inspannings)astma? Als ze het alleen al vermoeden krijg je ventolin mee. Sinds ik dat spul heb, kan ik eindelijk normaal trainen zonder om te vallen met ademhalingsproblemen. Het is het proberen waard.
Ik hoop mee voor je! Het klonk iig best eng.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Maar dat zou ook de spanning/stress kunnen zijn. Denk ik. Hoop ik.
Ah das vervelendquote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik moet zelfs bij mijn huisarts langs voor een longfunctie. Ventolin zit standaard in mijn tas en ik heb al jaren astma en bijbehorende medicatie.![]()
Het is nu alleen een beetje erger dan normaal. En ik heb enorme hoestbuien.Gister in bed het eerste half uur liggen hoesten geloof ik.
nu ja, dat kán wel, denk ik, want ook nog sporten vandaag en moet natuurlijk niet té weinig gaan eten.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik vind tortellini met spinazie altijd lekker (maar dan wel spinazie a la creme)
Of pastasalade met spinazie, rode pesto, pijnboompitjes en tomaat. en misschien feta. Dus eigenlijk is alleen de spinazie gezond daarin
Wauw wat netjes! Ik raak helemaal geinspireerd!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
O: geen sigaret, maar magere kwark met cruesli
T: 2 mandarijntjes
T: 1 volkoren cracker met filet americain en een los plakje kipfilet en een half glaasje cola light
L: 2 bruine boterhammen, eentje filet a. en eentje met appelstroop
T: 1 mandarijntje
T: 1 cracker filet met een glaasje cola light
D: kipfilet uit de grillpan, paar krieltjes, stoofpeertjes
Aangezien ik toch al geconcentreerd met mijn lijf bezig ben ivm stoppen met roken (ik denk constant aan hoe lief ik voor mijn lijf ben nu, lach maar, voor mij helpt het) ga ik automatisch ook braver eten en vind ik het zonde om slecht te eten, want dan voel ik me alsnog rot.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
@SHE
Ik ga met een studiegenoot zo'n 2 keer per week naar de sportschool.
Gewichten, freeweight. In ieder geval voor de armen nu, maar heb je enig idee welke freeweight en apparaatoefeningen moeten kunnen gaan helpen hierbij?
Het is heel lastig om de juiste oefeningen vaak genoeg te doen.
Op dit moment staat voor vanaf februari het volgende aan sporten op het schema:
1 keer spinnen
3 keer hardlopen
2 keer fitness
1 keer kickboksen
je zóú zeggen dat het genoeg moet zijn...toch? Vooral als ik bij het fitnessen de juiste oefeningen weet te doen?
Hoe kun je nou de hele dag op 3 knackebrodjes levenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu ja, dat kán wel, denk ik, want ook nog sporten vandaag en moet natuurlijk niet té weinig gaan eten.
Vooralsnog gaat 't dit worden:
O: twee knackebrodjes, een met slankie smeerkaas, een met filet A. en ei
T: mandarijntjes, 2 stuks
T: hardlopen
L: knackebrodjes met slankie
T: banaan
D: pasta met rode pesto en evt zongedroogde tomaatjes en spinazie klinkt wel lekker
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik hoop mee voor je! Het klonk iig best eng.
Voel je je wel beter nu?
Dank je! Ik voel me iig al een stuk beter, maar ik stort meestal tegen de avond in.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah das vervelend. Vooral die hoestbuien 's avonds. Ik ben een watje, ik neem als ik niet kan slapen van het hoesten gewoon codeine in
. Beterschap ermee!
Geen idee! Het heet iig Sanda en het wordt bij mij in de buurt gegeven. Dat vond ik wel een goed criterium om voor een sport te kiezen.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's inclusief het trainen van je spleetogen
op een stuk of 5 hoor, tussen de middag 3 of 4quote:Op maandag 19 januari 2009 11:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hoe kun je nou de hele dag op 3 knackebrodjes leven![]()
en het is ook heel lekker
Uhoh...quote:Op maandag 19 januari 2009 11:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Nokken met dat hardloppen, voor jouw lijf echt geen goed idee
Kickboksen kan je als je cardio beschouwen.
Spinnen...tja, ik weet dat je het leuk vind, maar ik vind dat ook nooit mooie vormen geven, zeker als je die van nature niet hebt.
In de gym moet je zoveel mogelijk apparaten vermijden en veel met gewichten trainen. Veel flies voor je borst en dumbell bench press; voor je benen zou je leg press wel met de machine kunnen doen.
Evenals de machines voor je binnenkant dij en buitenkant dij.
Biceps/triceps alleen met dumbells, flink gaan squatten voor je kont , lunges met gewichtjes in je handen, schouders ook met dumbells.
kwartiertje abs ( alle mogelijke oefeningen ) na elke training.
Dan moet je echt het verschil wel gaan zien hoor.
Oh ja, dat wilde ik ook nog zeggen Mo..je lijf ziet eruit als een lijf wat spieren op is gaan eten.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hoe kun je nou de hele dag op 3 knackebrodjes leven![]()
en het is ook heel lekker
die pannenkoeken wil ik ook, maar als je gewoon ei, volkorenmeel en (magere) melk gebruikt, is dat dan niet gezond genoeg? Ik zag gister allemaal rare ingredienten ertussen staanquote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
op een stuk of 5 hoor, tussen de middag 3 of 4
hebben geen brood in huis en moet de boekweitpannenkoeken nog zien te fiksen
Tink!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja Tink moest met gillende sirena naar het ziekenhuis, Greys is gestopt met roken en PFje tekent nu dr contract. En iedereen laat lingeriefoto's zien om genadeloos eerlijke kritiek te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |