abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65188948
Het vorige deel: Slank #486 Greys gaat morgen stoppen met roken!!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
pi_65188975
Fipo?

Ja dus!

En Moblo, ga je de foto's ook laten zien, of is het bedoeld voor jezelf als referentie? Lijkt me op zich wel handig.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65188977
Ja doei.
pi_65188997
Sneaky hoor Mo!
pi_65189014
Oooooooooh ik heb een naamtopic Mijn eerste. PF
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
Ik ben benieuwd Mo

Ik was als kind ook onbreekbaar en nu nog steeds
Ja krijg ik nog een PM van jou met foto, of is dat niet voor dames met B+?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65189038
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef motorbloempje het volgende:

lekker gedouched en wat lingeriefoto's gemaakt om aa te tonen hoe erg het echt nog is hier
wil je commentaar, kommaardoor!
Hoewel ik momenteel niet echt van het kritiek geven ben, aangezien mijn eigen buik pijn doet van alle vettigheid en ik me superdik voel, dus het kan alleen maar beter zijn dan hoe ik me momenteel voel
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65189043
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef Chicolate het volgende:
Oooooooooh ik heb een naamtopic Mijn eerste.
[..]

Ja krijg ik nog een PM van jou met foto, of is dat niet voor dames met B+?
Hehe, dat voelt een beetje als incest Maar soit
pi_65189058
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:02 schreef P.F het volgende:

[..]

Hehe, dat voelt een beetje als incest Maar soit
Heb je ook de toevoeging in mn post gezien? De PF
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65189161
Ja
pi_65189174
ik pm wel even
Ja doei.
pi_65189203
Een medisch iemand hier aanwezig?
  zondag 18 januari 2009 @ 22:05:37 #12
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65189221
TVSlank
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 18 januari 2009 @ 22:05:57 #13
33954 ElisaB
pi_65189244
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Een medisch iemand hier aanwezig?
Is er een dokter in de zaal
pi_65189288
Ik bel nu met vriendje en ik hoor hem uit over het stomme kind
pi_65189298
Nou kijk heb een vraag over een knie
pi_65189379
commentaar mag gewoon in topic hoor
Ja doei.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:09:37 #17
33954 ElisaB
pi_65189410
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Nou kijk heb een vraag over een knie
Nog een speciale knie, of een knie in het algemeen?
pi_65189444
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
commentaar mag gewoon in topic hoor
Oehh dapper heur!
  zondag 18 januari 2009 @ 22:11:08 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65189488
Ik wil ook lingeriefoto's van MoBlo .
Niet meer actief op Fok!
pi_65189527
Ik ook, maar dat zei ik al in het oude topic, maar kweet niet of je dat nog hebt gelezen
pi_65189534
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nog een speciale knie, of een knie in het algemeen?
Nou kijk mijn linkerknie in dit geval kraakt hele tijd als ik hem beweeg en ik voel hem hele tijd. Tis echt alsof er een pipo tegenaan getrapt heb. Alleen die pijn verdwijnt dan na paar minuten hier is die al zo'n uur aanwezig.........word er gaar van
  zondag 18 januari 2009 @ 22:12:50 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65189564
Ah! Ziekenhuisverhalen! Ik heb er ook nog eentje .

Gisteren ben ik namelijk met gillende sirenes en blauw zwaailicht naar het ziekenhuis gebracht. En drie uur later stond ik weer buiten. Bont-en-blauw geprikt en met stickertjes over mijn hele romp. Schijnbaar kerngezond.

Wat er was gebeurd: Tijdens een wandeling kreeg ik opeens een ontzettende pijn onder mijn borst. Alsof mijn borstkas werd aangesnoerd met een spijkerriem ofzo. De pijn was zo heftig dat het zwart voor mijn ogen werd en ik flauw viel. Op straat ja. Gelukkig kon mijn man me opvangen en waren de kinderen bij oma
Nadat ik weer bijkwam ben ik naar een bankje gesleept in de hoop dat ik bij zou komen. En het werd maar niet beter. Sterker nog, ik viel steeds weer weg.
Tussen het flauwvallen hebben we 112 kunnen bellen,µaar die begrepen me niet. Zo onsamenhangend sprak ik. Gelukkig kwam er net politie voorbij die een ambulance opriepen.

In de ambulance werd ik direct aan de hartmachine gelegd, mijn bloedruk en zuurstofgehalte gemeten. Omdat ik steeds wegviel weet ik niet meer precies wat de waarden waren, maar zowel bloeddruk als zuurstofgehalte waren veel te laag (bovendruk van 80 of nog lager en zuurstofgehalte van 60 ofzo, als ik het me goed herinner). Ondertussen leek ik ook wel wat van onderkoeld te zijn, zag ik er letterlijk uit als een lijk én bleken mijn pupillen van grootte te verschillen. De zuurstof sloeg niet aan en ook mijn bloeddruk kwam niet op gang.

De ambulancemedewerkers maakten zich schijnbaar veel zorgen om me, want mijn man werd naar de auto gebracht en ik met gillende sirenes naar het ziekenhuis gereden.
In het ziekenhuis ben ik vollledig onderzocht, maar ze konden niets vinden. Omdat na 2 uur aan het zuurstof te hebben gehangen mijn zuurstofgehalte weer op pijl was en mijn bloeddruk ook weer was genormaliseerd, mocht (moest) ik weer naar huis.
Diagnose: hyperventilatie . Waar het verschil in pupilgrootte vandaan kwam wisten zij ook niet.

Overigens geloof ik best dat ik in het ziekenhuis hyperventileerde van de stress, maar dat op straat was zeker weten geen hyperventilatie, wat ook nog bevestigd is door de ambulancemedewerkers. Ik had ze in de ziekenauto namelijk al gevraagd of het geen hyperventilatie was, maar ze verzekerden me de dat niet zo was.

Nouja, in ieder geval ben ik blij weer thuis te zijn en dat er schijnbaar niets ernstigs aan de hand was. Ook het rijden in een ambulance met gillende sirenes was een boeiende ervaring . En wat er nu echt aan de hand was hoop ik deze week uit te vinden. Misschien dat de duitse artsen wel wat vinden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65189582
euh, ik had de eerste pm naar cyclinggirl gepm-ed

fijn nu heeft een vreemde foto's

maar nu heeft chick ze ook
Ja doei.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:13:32 #24
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65189593
oeh, moblo: ik ben heeel benieuwd naar jou in lingerie!

Voor de rest doe ik even niet aan bijlezen, dat komt wel weer als ik in rustiger vaarwater zit...kusjekroel voor iedereen die het nodig heeft!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65189643
het is meer zo van: kijk, buik
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')