Pas maar op, anders ga ik je weer pmmen. Ik heb nog veeeeel meer!!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, jij bent veel leuker en knapper.
Mij! In biniki!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Muis006 het volgende:
Hai hoi ik heb weer veel te veel gemist!
Dagboekdeel van mijn post: bestralen ging goed, maar ik ben nog steeds ziekig en heb net in de auto een uur heerlijk geslapen. Mijn oogontsteking is wel weg aan het trekken dus dat is positief! Dadelijk eet ik wortelstamp met een karbonade en ga ik op de loopband.
Niet dagboekdeel: het is nogal veel om terug te lezenmaar heb ik belangrijke dingen gemist?
Hoiquote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Muis006 het volgende:
Hai hoi ik heb weer veel te veel gemist!
Dagboekdeel van mijn post: bestralen ging goed, maar ik ben nog steeds ziekig en heb net in de auto een uur heerlijk geslapen. Mijn oogontsteking is wel weg aan het trekken dus dat is positief! Dadelijk eet ik wortelstamp met een karbonade en ga ik op de loopband.
Niet dagboekdeel: het is nogal veel om terug te lezenmaar heb ik belangrijke dingen gemist?
Wat voor engs dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef conleche het volgende:
Dag Muissielief!!
Greys is gestopt met roken en er zijn allemaal blootfoto's gePMt dat was het zo'n beetje.
En Tink had iets engs met de ambulance, maar dat is dan weer niet grappig!
Wou jij soms insinueren dat mijn ondergoedfoto's wel grappig zijn?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef conleche het volgende:
Dag Muissielief!!
Greys is gestopt met roken en er zijn allemaal blootfoto's gePMt , dat was het zo'n beetje.
En Tink had iets engs met de ambulance, maar dat is dan weer niet grappig!
hihi!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat voor engs dan?
En dikkevoor Greysie!
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wou jij soms insinueren dat mijn ondergoedfoto's wel grappig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
De dames (en evt heren) in dit topic mogen mij wel in bikini/ondergoed zien, maar lurkers kunnen dat echt vergeten hoor. En met zo'n TT komt er genoeg op afquote:Op maandag 19 januari 2009 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Mutsen, doe niet zo onzeker en pleur die foto's gewoon hier neer.
Prima Donna! Het is wel een eenvoudige zwarte, maar hij ís voorgevormd!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Echt? Welk merk?
Ik zei dat, heb er lang naar gezocht maar in elke winkel zeiden ze dat die gewoon niet gemaakt worden.
SHE: bedankt voor je PM, ben heel benieuwd maar ze zijn vast NSFW dus ik kan thuis pas kijken.
Ahwquote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is a sad panda*
Overboden voor huisje. En mijn gemiddelde inkomen van afgelopen 3 jaar zuigt bagger.
BaroooooooBen dat heen-en-weren zat, zeg!
En degene die erom zeurde (ik) heeft ze alsnog gemist, want ik moest meteen naar een college rennen daarnaquote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef SHE het volgende:
Nou vooruit;
Ik zet ze zometeen 2 minuten in dit topic en dan haal ik zeg weg
Dat zie je goed!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga niet zeuren dat ik ook bikini foto's wil zien want dan moet ik er zelf ook aan geloven
Dikke pakkerd mwwwwwahhhhhhhhhhquote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhh wat moet ik ongelofelijk dringend een sigaret nu!
Ik doe het niet hoor, maar dit is het eerste moment van de dag dat het echt kut voelt om niet te mogen roken![]()
Serieus, ik zou het bijna alweer opgevenHeb echt geen zin om me tijden zo te voelen. Maar goed, dit gevoel van nu zal zo wel weer weg zijn. Hoop ik
Ik voel me zwak
![]()
Ik moest gewoon even egoïstisch klagen, niemand hoeft er ook iets op terug te zeggen, moest het alleen even kwijtEn nu even bijlezen zodat ik weer netjes op jullie kan reageren
natuurlijk wil je er een, duhquote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik doe het niet hoor, maar dit is het eerste moment van de dag dat het echt kut voelt om niet te mogen roken![]()
Serieus, ik zou het bijna alweer opgevenHeb echt geen zin om me tijden zo te voelen. Maar goed, dit gevoel van nu zal zo wel weer weg zijn. Hoop ik
Ik voel me zwak
![]()
Ik moest gewoon even egoïstisch klagen, niemand hoeft er ook iets op terug te zeggen, moest het alleen even kwijtEn nu even bijlezen zodat ik weer netjes op jullie kan reageren
Niet zwak voelen, maar sterk, want je gaat er écht geen opstekenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik voel me zwak
![]()
Kusjekroel voor Greys!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik voel me zwak
![]()
En wat weer een ongelofelijke prestatie dat je *niet* toegeeft! Applaus!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik voel me zwak
![]()
Ik ook, en ik heb mezelf dat ook een week gegund voordat ik helemaal stopte.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:06 schreef sigme het volgende:
Weet wat ik zo moeilijk vond? Dat ik de gewoonte had mezelf te belonen met een shagje, dus dat ik als ik alweer heel indrukwekkend lang niet gerookt had, er nu wel een verdiend had.
Zeg u heeft mij een smeuig verhaal per pm beloofd! Ik verwacht een geel envelopje binnen zeer korte tijdquote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat zie je goed!
K ben ff beetje relaxen tot later
Ja, eerst krachttraining en dan cardioquote:Op maandag 19 januari 2009 18:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga het voor de 100ste keer vragen, want tot nu toe interesseerde het me nooit, maar het was toch eerst krachttraining en daarna cardio? Als optimale verbrander. Want ... ik heb gewichtjes ... en bedacht toen ik op de wc zat () dat we een fietsding hebben
.
Dat is wel wat men zegt jaquote:Op maandag 19 januari 2009 18:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga het voor de 100ste keer vragen, want tot nu toe interesseerde het me nooit, maar het was toch eerst krachttraining en daarna cardio? Als optimale verbrander. Want ... ik heb gewichtjes ... en bedacht toen ik op de wc zat () dat we een fietsding hebben
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |