Er in geloven dat het vast wel zo moet wezen en wel/niet teleurgesteld zijn zijn twee dingen, helaasquote:Op maandag 19 januari 2009 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geloofde jij niet in het lot, Maria? Misschien heeft dit wel moeten zijn, en komt er straks een gewèldig huisje voor jullie samen voorbij.
't Is niet echt mijn ding om over 'het lot' en zo te praten, sorry..
Deze was niet voor jou. Waarom? Geen idee. Karma has her reasons.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, maar ons eigenlijke bod was al iets hoger dan we eigenlijk van plan waren te gaan, dus we zaten best wel aan ons nokje zeg maarAls we hoger zouden gaan zouden we bijzonder zwaar in ons spaargeld moeten snijden (willen we best een beetje doen, maar dit zou teveel worden).
En ja, ik wil idd een eigen plekjeGewoon, een thuisbasis voor ons twee, zelf inrichten en koken enzo! Nu liggen al mijn spullen verdeeld over huis van vriend en die van mn moeder, en geen van beide huizen is helemaal 'thuis'
En dat is al enkele jaren dus word ik het een beetje zat
![]()
En hoera, nu heb ik hoofdpijn![]()
Gelukkig ga ik vanavond lekker koken (zonnestraal!), kip tajine met abrikozen en amandelen*zucht* ik ga maar uitblokken hoe geniaal awesome dit huisje (qua potenties en ligging enzo) geweest zou zijn. Next, hopelijk snel.
Ohneequote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is a sad panda*
Overboden voor huisje. En mijn gemiddelde inkomen van afgelopen 3 jaar zuigt bagger.
BaroooooooBen dat heen-en-weren zat, zeg!
Tuurlijk, begrijpelijk dat je even moet boehoe'en hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Greys!
*ziet voor zich hoe een bovenbuurman die toevallig bij bezichtiging langsliep en groot en harig en oud was aan het Wii-en is met geluid op max*
![]()
Veel plezier Moooootje!
Totziens, ik ben helemaal voor het positief denken! Ik moest mijn BOEHOE HET ZUIGT er even uitgooien, nu ben ik wel weer Zen, albeit een beetje hoofdpijnig en nog licht teleurgesteld (ja dan moet ik maar niet al mentaal zijn bezig geweest met inrichten). Maar het komt uiteindelijk vast wel goed! Jammer is alleen dat dit soort kleine appartementjes die niet zo duur zijn ERG in trek zijn, en dus snel verkocht worden. We kunnen nog niet echt duur kopen, omdat ik nog student ben enzo
Hoeveel scheelt het Maria?? Zou je het verschil niet bij kunnen lenen van vrienden/familie??quote:Op maandag 19 januari 2009 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Greys!
*ziet voor zich hoe een bovenbuurman die toevallig bij bezichtiging langsliep en groot en harig en oud was aan het Wii-en is met geluid op max*
![]()
Veel plezier Moooootje!
Totziens, ik ben helemaal voor het positief denken! Ik moest mijn BOEHOE HET ZUIGT er even uitgooien, nu ben ik wel weer Zen, albeit een beetje hoofdpijnig en nog licht teleurgesteld (ja dan moet ik maar niet al mentaal zijn bezig geweest met inrichten). Maar het komt uiteindelijk vast wel goed! Jammer is alleen dat dit soort kleine appartementjes die niet zo duur zijn ERG in trek zijn, en dus snel verkocht worden. We kunnen nog niet echt duur kopen, omdat ik nog student ben enzo
ik gisteren een blauwe samsung, lekker straightquote:Op maandag 19 januari 2009 16:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een roze Acer gekocht
(lekker hoowmoow)
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een roze Acer gekocht
(lekker hoowmoow)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |