abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65212958
Geloofde jij niet in het lot, Maria? Misschien heeft dit wel moeten zijn, en komt er straks een gewèldig huisje voor jullie samen voorbij.

't Is niet echt mijn ding om over 'het lot' en zo te praten, sorry. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 19 januari 2009 @ 16:30:02 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65213054
Mini en Liejannuh, bedankt voor het hopen dat er iets nieuws komt, ik hoop het ook!
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geloofde jij niet in het lot, Maria? Misschien heeft dit wel moeten zijn, en komt er straks een gewèldig huisje voor jullie samen voorbij.

't Is niet echt mijn ding om over 'het lot' en zo te praten, sorry. .
Er in geloven dat het vast wel zo moet wezen en wel/niet teleurgesteld zijn zijn twee dingen, helaas Nee maar snap wel wat je bedoelt. Dit leek alleen zo tof, en passend ofzo! Maar goed

Ik moet het ook maar afwachten Ben intussen alleen een beetje ongeduldig geloof ik
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65213087
Nu nog hopen dat wat voorbestemd is nog leuker is dan wat niet voorbestemd is.
Are you pondering what I'm pondering?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 16:31:01 #79
163650 Greys
pi_65213095
Maria, wat ontzettend kut rot!!
Als de verkopende partij een tegenbod had gedaan waren jullie in onderhandeling geweest en mag een andere partij niet bieden. Hoewel, ik heb dat ooit eens uitgezocht en officieel kan en mag het gewoon wel, het is alleen een ongeschreven fatsoensregel om het niet te doen.

Hoe cliché het vast klinkt, als het niet is gelukt, dan was dit niet jullie huisje. Dan komt er binnenkort iets langs waarvan je denkt 'Blij dat we die andere niet hebben genomen! '.
Dikke kuz!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65213160
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat viel wel mee, maar ons eigenlijke bod was al iets hoger dan we eigenlijk van plan waren te gaan, dus we zaten best wel aan ons nokje zeg maar Als we hoger zouden gaan zouden we bijzonder zwaar in ons spaargeld moeten snijden (willen we best een beetje doen, maar dit zou teveel worden).

En ja, ik wil idd een eigen plekje Gewoon, een thuisbasis voor ons twee, zelf inrichten en koken enzo! Nu liggen al mijn spullen verdeeld over huis van vriend en die van mn moeder, en geen van beide huizen is helemaal 'thuis' En dat is al enkele jaren dus word ik het een beetje zat

En hoera, nu heb ik hoofdpijn
Gelukkig ga ik vanavond lekker koken (zonnestraal!), kip tajine met abrikozen en amandelen *zucht* ik ga maar uitblokken hoe geniaal awesome dit huisje (qua potenties en ligging enzo) geweest zou zijn. Next, hopelijk snel.
Deze was niet voor jou. Waarom? Geen idee. Karma has her reasons.

Maar het blijft wel een kutgevoel. En makelaar zijn gewoon tuig van de richel. Officieel mag er als een bod gedaan wordt en er wordt door de verkoper gereageerd niet met derden onderhandeld worden. Maar dan doe je een bod en dan wacht de makelaar even eer hij het doorbelt. Even wachten of er niks beters / hogers komt.. Of ze liegen glashard dat je net even wat hoger in moet zetten omdat er iemand precies hetzelfde bedrag / een net hoger bod heeft gedaan / de eigenaren absoluut dat bod niet serieus nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anosmie op 19-01-2009 16:40:00 ]
Fok!bejaarde
  maandag 19 januari 2009 @ 16:33:44 #81
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65213178
aww maria! how sucky!! meuh
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 19 januari 2009 @ 16:34:19 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65213199
Ik hoop het ook Mini

*MWAHHH* Greys! Ik moet idd niet zo'n Miep Ongeduld zijn Er was nog geen tegenbod gekomen van de verkopende partij trouwens; vrijdag hadden we bod gedaan en hun (ING's, want was ex-huurwoning) makelaar vond het een goed bod, moest alleen de go-ahead krijgen van de ING, en dat zou hij vandaag overleggen. Schijnbaar kwam er toen vóor dat overleg een hoger bod binnen
  maandag 19 januari 2009 @ 16:37:40 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65213303
Hoi .

Ik ga woensdag naar m'n ouders en dan ga k even total body pictures maken .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 19 januari 2009 @ 16:37:40 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65213304
Help, ik had net even een paar fotos gemaakt van mijzelf in bikini maar ik heb ook nog eens veel rugvet...
Pff *zucht*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_65213346
En wel 125 x op mn baas. Wat een ongeloveloze eikel is het ook. Ik heb blijkbaar een klacht van een 'klant'. En hij krijgt dat maar niet aan mij uitgelegd want hij staat 'niet in contact met mij'. En dan steeds zo zuigend: Ik kan het mis hebben hoor. *schouders ophaalt en poogt tot gemoedelijk lachen*

Ik begreep het in eerste instantie ook niet maar het zit zo: Ik zwicht niet voor druk van buitenaf. Ook niet als ze mn baas gaan cc-en. Dat vind 'de klacht' vervelend want die is gewend om dr zin te krijgen. We hebben helemaal geen klanten maar via 'de klacht' hebben we een project gekregen dus heeft 'de klacht' instant status en aanzien. Ik neem 'de klacht' niet zo serieus en dat snapt de baas niet want er zit bij hem een contactje los.
Fok!bejaarde
pi_65213358
Nog druk bezig met bijlezen, nog 2 topics..

Maarre, er wordt hier voor het raam een poes gedekt door een kater...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_65213362
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is a sad panda*
Overboden voor huisje. En mijn gemiddelde inkomen van afgelopen 3 jaar zuigt bagger.

Barooooooo Ben dat heen-en-weren zat, zeg!
Ohnee Wat stom!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 16:40:05 #88
163650 Greys
pi_65213381
Marietje, weet je wat ik me net bedenk?
Dit huisje had vast enórm kloterige buren met aan allebei de kanten zo'n Wii drumstel en dan tot diep in de nacht enzo. Een soort Viking maar dan eentje die niet om 23.00 uur stopt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65213410
hardlopen
Ja doei.
pi_65213417
ZIjn er al bikinifoto's van Boem gepost trouwens?
Fok!bejaarde
pi_65213419
Wat vervelend Maria, erg zuur Maar genoeg huizen nu op de markt toch? Wie weet komt er nog wel een mooier huisje voorbij dat zelfs goedkoper is ofzo *positive thinking enzo*
  maandag 19 januari 2009 @ 16:44:53 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65213549
Greys ! *ziet voor zich hoe een bovenbuurman die toevallig bij bezichtiging langsliep en groot en harig en oud was aan het Wii-en is met geluid op max*

Veel plezier Moooootje!

Totziens, ik ben helemaal voor het positief denken! Ik moest mijn BOEHOE HET ZUIGT er even uitgooien, nu ben ik wel weer Zen, albeit een beetje hoofdpijnig en nog licht teleurgesteld (ja dan moet ik maar niet al mentaal zijn bezig geweest met inrichten ). Maar het komt uiteindelijk vast wel goed! Jammer is alleen dat dit soort kleine appartementjes die niet zo duur zijn ERG in trek zijn, en dus snel verkocht worden. We kunnen nog niet echt duur kopen, omdat ik nog student ben enzo
pi_65213703
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Greys ! *ziet voor zich hoe een bovenbuurman die toevallig bij bezichtiging langsliep en groot en harig en oud was aan het Wii-en is met geluid op max*

Veel plezier Moooootje!

Totziens, ik ben helemaal voor het positief denken! Ik moest mijn BOEHOE HET ZUIGT er even uitgooien, nu ben ik wel weer Zen, albeit een beetje hoofdpijnig en nog licht teleurgesteld (ja dan moet ik maar niet al mentaal zijn bezig geweest met inrichten ). Maar het komt uiteindelijk vast wel goed! Jammer is alleen dat dit soort kleine appartementjes die niet zo duur zijn ERG in trek zijn, en dus snel verkocht worden. We kunnen nog niet echt duur kopen, omdat ik nog student ben enzo
Tuurlijk, begrijpelijk dat je even moet boehoe'en hoor Geen wonder dat die appartementjes in trek zijn, maar als die makelaar het al een goed bod vond komt het vast wel goed bij de volgende!
Huren is zeker ook geen optie met ellenlange wachtlijsten ed.? Ik woon in Leeuwarden daar heb je binnen 2 jaar nog een portiekflatappartementje Maarja dan woon je in Leeuwarden
pi_65213743
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

Veel plezier Moooootje!

Hoeveel scheelt het Maria?? Zou je het verschil niet bij kunnen lenen van vrienden/familie??
pi_65213809
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:59 schreef SHE het volgende:
*poef*

Dat was eng zeg
wat raar eigenlijk, dit zijn toch maar bikinifoto's? en binnenkort moet je zonder bikini erop
  maandag 19 januari 2009 @ 16:51:42 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65213810
Dikke kus voor Maria! . Wat jammer zeg!

Jezus, ik rammel vd honger, dus ik ga nu pannenkoeken bakken .

@ Greys: ik drum allang niet meer en ik stopte om 22 uur al .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 19 januari 2009 @ 16:52:02 #97
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65213823
Ik heb een roze Acer gekocht

(lekker hoowmoow)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 19 januari 2009 @ 16:52:41 #98
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65213851
ik heb ook foto's gemaakt omdat ik vond dat het nodig was om me ook écht te laten zien, zonder verhullende spijkerbroek verpakking... (nog aan t uploaden)

ik heb nog een hoop werk te doen....

[ Bericht 2% gewijzigd door kwakveense op 19-01-2009 16:58:05 ]
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65213867
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:52 schreef ElisaB het volgende:

(lekker hoowmoow)
ik gisteren een blauwe samsung, lekker straight
  maandag 19 januari 2009 @ 16:53:17 #100
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65213874
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:52 schreef ElisaB het volgende:

(lekker hoowmoow)
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')