abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65211753
Toch maar even een tvp, ondanks dat ik neit het gevoel heb dat ik er dit topic bij hoor.
pi_65211785
Rimpeltechnisch gezien ( ) kun je inderdaad beter te mollig zijn dan te dun. Ik weet niet of dat vanaf je 30ste al geldt, maar bij oudere vrouwen (Erica Terpstra, Annemarie Jorritsma, Hanneke Groenteman!) trekt je vel blijkbaar toch niet meer zo mooi strak als je afvalt.
Are you pondering what I'm pondering?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 15:58:57 #53
163650 Greys
pi_65211809
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:56 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Helaas is mijn extra gewicht het gevolg van meerdere pogae tot stoppen met roken en het krijgen van een kind. Qua eten heb ik nog best een nette verbranding.
Dat van die snoepkast was ook voor de rest van ons bedoeld!
Naar jou toe een grappie. Volgens mij ben jij helemaal geen snoeper?

Gisteravond had ik een pak mini-mergpijpjes opengemaakt en het is dat ik me geneerde voor Heer G, maar anders had ik zo dat hele pak opgegeten! En toen rookte ik gewoon nog!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65211827
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Toch maar even een tvp, ondanks dat ik neit het gevoel heb dat ik er dit topic bij hoor.
Hier ook geen bikinifoto's hoor.
Ik overweeg op zich wel om ook eens een foto te plaatsen, maar dat moet nog minstens 3 dagen wachten aangezien vriendje en zijn camera een paar nachten weg zijn.
  maandag 19 januari 2009 @ 16:00:01 #55
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65211861
Hallo!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_65211878
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:55 schreef Laureline het volgende:
Maar eerlijk hè, vinden jullie zo'n heel laag gewicht nog mooi voor boven de 30 jaar? Ik heb zelf ook 58 als streef in het lijstje staan , maar zo rond de 62 kilo ziet mijn gezicht er vanaf bepaalde hoeken al heel dramatisch uit. Om nog maar te zwijgen over de neklijnen waar Greys laatst over postte. En niet alleen neklijnen, íedere rimpel lijkt dan wel een centimeter dieper te zijn. Een goede vriendin van mij is 10 kilo afgevallen door een dieet van stress en liefdesverdriet, en ik vind haar nu zelfs een beetje eng eruitzien. Want 55 kilo wegen op je 23e ziet er heel anders uit dan 55 kilo op je 33e...
Ik ben ver boven de dertig (zo ver dat het eng is ) en ik vind dat het wel kan. Ligt misschien wel aan je gezicht. Ik heb echt een bolle toet als ik dikker ben en dat is nu minder. Sommigen hebben al een dun gezicht, ook al zijn ze dik of mollig en dan ligt het misschien anders. Te dun is weer wat anders natuurlijk, maar gewoon slank kan best!
pi_65211882
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:19 schreef SHE het volgende:

[..]

Smoesjes!

Het klaart in het hele land op.

Go! Go! Go!
Het hele land? In Groningen niet hoor. . En ik moet er meer dan een uur voor fietsen, dus dat kan best een keertje deze week als het wél droog is.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 19 januari 2009 @ 16:01:33 #58
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65211936
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het hele land? In Groningen niet hoor. . En ik moet er meer dan een uur voor fietsen, dus dat kan best een keertje deze week als het wél droog is.
Waar moet je heen fietsen dan?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 19 januari 2009 @ 16:05:07 #59
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65212056
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben ver boven de dertig (zo ver dat het eng is ) en ik vind dat het wel kan. Ligt misschien wel aan je gezicht. Ik heb echt een bolle toet als ik dikker ben en dat is nu minder. Sommigen hebben al een dun gezicht, ook al zijn ze dik of mollig en dan ligt het misschien anders. Te dun is weer wat anders natuurlijk, maar gewoon slank kan best!
Mijn zwaartepunt is mijn reet. Daar kan zeker 5kg af voordat het iemand opvalt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65212092
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:01 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Waar moet je heen fietsen dan?
Half uur heen en half uur terug hè. .
  maandag 19 januari 2009 @ 16:12:25 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65212371
*is a sad panda*
Overboden voor huisje. En mijn gemiddelde inkomen van afgelopen 3 jaar zuigt bagger.

Barooooooo Ben dat heen-en-weren zat, zeg!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65212372
Net geluncht met sushi en zeewiersalade.

Prima ritme ook weer!
pi_65212404
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is a sad panda*
Overboden voor huisje. En mijn gemiddelde inkomen van afgelopen 3 jaar zuigt bagger.

Barooooooo Ben dan heen-en-weren zat, zeg!
Come to mamma!! Cry a little on her shoulder......
pi_65212433
Twee Nederlandse omgekomen door Duitse dronken bestuurder

hier word ik zo naar van hè?

zit ik me hier druk te maken om m'n buik terwijl 't elk moment over kan zijn...
vind het altijd cru, dit soort berichten.. je denkt altijd 'dat gebeurt mij niet', maar dat dachten deze jonge mensen, vol toekomstplannen, vast ook
Ja doei.
pi_65212457
quote:
*is a sad panda*

Oh, wat zonde zeg! .

Waren jullie nog niet in onderhandeling?
pi_65212486
quote:
*is a sad panda*

jammer zeg
Ja doei.
pi_65212580
quote:
*is a sad panda*

Wat jammer... is er niks meer aan te doen?
  maandag 19 januari 2009 @ 16:18:40 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65212613
We hadden alleen een bod gedaan, makelaar van tegenpartij moest in onderhandeling, en intussen werden we overboden ofzo? Dat begreep ik eruit (vriend heeft telefoon gehad). Ik dacht dat overboden ook nie kon omdat wij eerste waren ofzo, maar dat had ik dan verkeerd begrepen En die hogere prijs zou evt kunnen maar dan houden we te weinig over om én het huisje klaar te maken én om wat achter de hand te hebben voor noodgevallen. Dus.

*baroooooos verder op conleche's schouder*
pi_65212699
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Twee Nederlandse omgekomen door Duitse dronken bestuurder

hier word ik zo naar van hè?

zit ik me hier druk te maken om m'n buik terwijl 't elk moment over kan zijn...
vind het altijd cru, dit soort berichten.. je denkt altijd 'dat gebeurt mij niet', maar dat dachten deze jonge mensen, vol toekomstplannen, vast ook
Pff, daar kan ik zo boos om worden. Vooral als zo'n dronken idioot het dan zelf wel overleeft.

Wel een goede reminder om niet te veel in de toekomst te leven maar ook te zorgen dat je het nu een beetje leuk hebt. Aan de andere kant, het kan ook nog weleens heel lang niet over zijn, dus je moet toch wel een beetje vooruitdenken en er komt waarschijnlijk nog wel een zomer wanneer je in je bikini de lekkerste chick op het strand wilt zijn.
pi_65212704
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Rimpeltechnisch gezien ( ) kun je inderdaad beter te mollig zijn dan te dun. Ik weet niet of dat vanaf je 30ste al geldt, maar bij oudere vrouwen (Erica Terpstra, Annemarie Jorritsma, Hanneke Groenteman!) trekt je vel blijkbaar toch niet meer zo mooi strak als je afvalt.
Maar die zijn ook wel heel erg veel afgevallen en ook wel behoorlijk oud. Annemarie Jorritsma is de jongste van dat rijtje en die is nu 58.
pi_65212713
Zat dat andere bod ver boven dat van jullie?

Ik snap zo goed hoe graag je een plekje voor jullie samen wilt hebben...
pi_65212783
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:20 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Maar die zijn ook wel heel erg veel afgevallen en ook wel behoorlijk oud. Annemarie Jorritsma is de jongste van dat rijtje en die is nu 58.
Da's waar ja. Over het algemeen 'agen' mollige dames ook wel beter, maar dat is inderdaad wel op een leeftijd waar de dames hier nog lang niet zijn.
Mijn moeder is trouwens een paar jaar geleden nog flink afgevallen en heeft nu weer een maatje 36 terwijl ze begin 50 is, en die heeft ook niet meer rimpels dan eerst.
pi_65212818
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

Me too... Een woning zoeken is zo'n energie-drain.
*duimt dat er snel weer een leuk huisje vrijkomt*
  maandag 19 januari 2009 @ 16:25:12 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65212876
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

Dat viel wel mee, maar ons eigenlijke bod was al iets hoger dan we eigenlijk van plan waren te gaan, dus we zaten best wel aan ons nokje zeg maar Als we hoger zouden gaan zouden we bijzonder zwaar in ons spaargeld moeten snijden (willen we best een beetje doen, maar dit zou teveel worden).

En ja, ik wil idd een eigen plekje Gewoon, een thuisbasis voor ons twee, zelf inrichten en koken enzo! Nu liggen al mijn spullen verdeeld over huis van vriend en die van mn moeder, en geen van beide huizen is helemaal 'thuis' En dat is al enkele jaren dus word ik het een beetje zat

En hoera, nu heb ik hoofdpijn
Gelukkig ga ik vanavond lekker koken (zonnestraal!), kip tajine met abrikozen en amandelen *zucht* ik ga maar uitblokken hoe geniaal awesome dit huisje (qua potenties en ligging enzo) geweest zou zijn. Next, hopelijk snel.
pi_65212911
Wat jammer dat jullie zijn overboden Mariaetc. Maar jullie lopen vast snel tegen een nog leuker huis aan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')