Dat van die snoepkast was ook voor de rest van ons bedoeld!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Helaas is mijn extra gewicht het gevolg van meerdere pogae tot stoppen met roken en het krijgen van een kind. Qua eten heb ik nog best een nette verbranding.
Hier ook geen bikinifoto's hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Toch maar even een tvp, ondanks dat ik neit het gevoel heb dat ik er dit topic bij hoor.
Ik ben ver boven de dertig (zo ver dat het eng isquote:Op maandag 19 januari 2009 15:55 schreef Laureline het volgende:
Maar eerlijk hè, vinden jullie zo'n heel laag gewicht nog mooi voor boven de 30 jaar? Ik heb zelf ook 58 als streef in het lijstje staan, maar zo rond de 62 kilo ziet mijn gezicht er vanaf bepaalde hoeken al heel dramatisch uit. Om nog maar te zwijgen over de neklijnen waar Greys laatst over postte. En niet alleen neklijnen, íedere rimpel lijkt dan wel een centimeter dieper te zijn. Een goede vriendin van mij is 10 kilo afgevallen door een dieet van stress en liefdesverdriet, en ik vind haar nu zelfs een beetje eng eruitzien. Want 55 kilo wegen op je 23e ziet er heel anders uit dan 55 kilo op je 33e...
Het hele land? In Groningen niet hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Smoesjes!
Het klaart in het hele land op.
Go! Go! Go!
Waar moet je heen fietsen dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het hele land? In Groningen niet hoor.. En ik moet er meer dan een uur voor fietsen, dus dat kan best een keertje deze week als het wél droog is.
Mijn zwaartepunt is mijn reet. Daar kan zeker 5kg af voordat het iemand opvaltquote:Op maandag 19 januari 2009 16:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben ver boven de dertig (zo ver dat het eng is) en ik vind dat het wel kan. Ligt misschien wel aan je gezicht. Ik heb echt een bolle toet als ik dikker ben en dat is nu minder. Sommigen hebben al een dun gezicht, ook al zijn ze dik of mollig en dan ligt het misschien anders. Te dun is weer wat anders natuurlijk, maar gewoon slank kan best!
Half uur heen en half uur terug hè.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waar moet je heen fietsen dan?
Come to mamma!! Cry a little on her shoulder......quote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is a sad panda*
Overboden voor huisje. En mijn gemiddelde inkomen van afgelopen 3 jaar zuigt bagger.
BaroooooooBen dan heen-en-weren zat, zeg!
Oh, wat zonde zeg!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is a sad panda*
Overboden voor huisje. En mijn gemiddelde inkomen van afgelopen 3 jaar zuigt bagger.
BaroooooooBen dat heen-en-weren zat, zeg!
jammer zegquote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is a sad panda*
Wat jammer... is er niks meer aan te doen?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is a sad panda*
Pff, daar kan ik zo boos om worden. Vooral als zo'n dronken idioot het dan zelf wel overleeft.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Twee Nederlandse omgekomen door Duitse dronken bestuurder
hier word ik zo naar van hè?
zit ik me hier druk te maken om m'n buikterwijl 't elk moment over kan zijn...
vind het altijd cru, dit soort berichten.. je denkt altijd 'dat gebeurt mij niet', maar dat dachten deze jonge mensen, vol toekomstplannen, vast ook![]()
Maar die zijn ook wel heel erg veel afgevallen en ook wel behoorlijk oud. Annemarie Jorritsma is de jongste van dat rijtje en die is nu 58.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Rimpeltechnisch gezien () kun je inderdaad beter te mollig zijn dan te dun. Ik weet niet of dat vanaf je 30ste al geldt, maar bij oudere vrouwen (Erica Terpstra, Annemarie Jorritsma, Hanneke Groenteman!) trekt je vel blijkbaar toch niet meer zo mooi strak als je afvalt.
Da's waar ja. Over het algemeen 'agen' mollige dames ook wel beter, maar dat is inderdaad wel op een leeftijd waar de dames hier nog lang niet zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar die zijn ook wel heel erg veel afgevallen en ook wel behoorlijk oud. Annemarie Jorritsma is de jongste van dat rijtje en die is nu 58.
Me too... Een woning zoeken is zo'n energie-drain.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zat dat andere bod ver boven dat van jullie?
Ik snap zo goed hoe graag je een plekje voor jullie samen wilt hebben...
Dat viel wel mee, maar ons eigenlijke bod was al iets hoger dan we eigenlijk van plan waren te gaan, dus we zaten best wel aan ons nokje zeg maarquote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zat dat andere bod ver boven dat van jullie?
Ik snap zo goed hoe graag je een plekje voor jullie samen wilt hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |