Greys doet niks aan sport toch? Hoe kan ze daar dan zichtbare spieren hebben?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik was zo benieuwd naar de TT
Maar Greys, die vertikale strepen, die zijn niet van het zitten toch? Dat zijn toch wel gewoon spieren?
Hihihihiquote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo nog maar 's goed naar mn vette pens kijken, want over eentijdje issie er niet meer![]()
Nou, ik had ze ook toen ik niet aan sport deed. En ze werden groter toen ik buikspieren ging trainen. Dus ik weet niet. Of zijn het buikspiervormige pakketjes vet?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greys doet niks aan sport toch? Hoe kan ze daar dan zichtbare spieren hebben?.
Bedenk je maar dat wij ook eerst 24 foto's deleten voordat we er een posten hoor, of kwam dat niet bij je op?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:44 schreef Sugar het volgende:
Hee mensen, echt oprecht gemeend: sorry dat het vervelend voor jullie was. Dat was echt niet mijn bedoeling. Ik zeg dat dan, omdat ik het gevoel heb jullie op het verkeerde been te zetten met die foto. Maar ik ga vanaf nu echt proberen te denken: ja! Daar sta ik goed op!![]()
Niet naar worden nu van mij, want zo ongelukkig bedoelde ik het helemaal niet te laten klinken. Ik ben best vrolijk!Echt skoezie dat ik zo zwaar overkwam.
De foto was meer dan genoeg geweest hoor! Laat ons het commentaar maar gevenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
Kim, ik post alleen een foto en zeg dat ik er gewoon goed op wegkom!
Waarom zou je je ook schamen voor je spekkies? Je ziet er fantastisch uit.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Deze was nog voor de toffe reacties in het vorige topic:
Dank jullie lieve ladies! Ik geloof het ook nog!![]()
Ik zie die spekkies zelf echt wel maar het past wel een beetje bij me.
Misschien dat ik ze er ooit nog af krijg en anders maar niet![]()
Ik had me daar in Egypte voorgenomen, omdat niemand me daar toch kende, om me nergens voor te schamen en me ook niet in allerlei bochten te gaan wringen om die spekkies. En zie daar, blije foto's!
Jij bent gewoon zo sprankelend dat het niet uitmaakt of je 10 of 100 kilo weegtquote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Deze was nog voor de toffe reacties in het vorige topic:
Dank jullie lieve ladies! Ik geloof het ook nog!![]()
Ik zie die spekkies zelf echt wel maar het past wel een beetje bij me.
Misschien dat ik ze er ooit nog af krijg en anders maar niet![]()
Ik had me daar in Egypte voorgenomen, omdat niemand me daar toch kende, om me nergens voor te schamen en me ook niet in allerlei bochten te gaan wringen om die spekkies. En zie daar, blije foto's!
Ja precies, dat bedacht ik me ook al. Iedereen heeft spekkies als 'ie zichzelf opvouwtquote:Op maandag 19 januari 2009 21:47 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook niet echt spekkies!! Je staat in een soort knik, vandaar!
Ik ga nog even kijken wat je bedoelt, moment!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik was zo benieuwd naar de TT
Maar Greys, die vertikale strepen, die zijn niet van het zitten toch? Dat zijn toch wel gewoon spieren?
Ik heb toch liever niet dat Greys 100 kg wordt hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 21:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo sprankelend dat het niet uitmaakt of je 10 of 100 kilo weegt.
Nu ja, je snapt het wel he.
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
zijn er die het met een stuk minder goed werkend lijf moeten stellen!
Ik niet heur. Ik zat al te hopen dat ik ff flink los kon gaan qua euh..opbouwende kritiekquote:Op maandag 19 januari 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, Greys, we zijn natuurlijk wel een *kussiekroelgroepje*
volgens mij vinden we een vlag op een strontschuit nog 'een vorm met potentie!'![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik niet heur. Ik zat al te hopen dat ik ff flink los kon gaan qua euh..opbouwende kritiek.
Kijk, Greys, een rooksmiley!
Nee heur, ik werd alleen ff aan mijn eigen lichaam en extreme vorm van hypochondrie die ik in twee dagen heb ontwikkeld herinnertquote:
Hell no.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, Greys, we zijn natuurlijk wel een *kussiekroelgroepje*
volgens mij vinden we een vlag op een strontschuit nog 'een vorm met potentie!'![]()
Waarmee? Ik zie geen post van Sigme in dit topic?quote:
Sigme roept altijd dat alle mooie vrouwen van fok in dit topic zitten!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarmee? Ik zie geen post van Sigme in dit topic?
Of bedoelde je de vorige?
Alles komt goed, schatjequote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee heur, ik werd alleen ff aan mijn eigen lichaam en extreme vorm van hypochondrie die ik in twee dagen heb ontwikkeld herinnert.
*nais*quote:Op maandag 19 januari 2009 21:43 schreef Goodbye het volgende:
O: cracker appelstroop
T: appel
T: boterham appelstroop
L: bruin pistoletje rosbief, cup a soup tomaat
T: boterham appelstroop
D: zuurkoolstamppot met een klein beetje worst
T: flinke kom optimel yoghurt perzik
Mijn lijstje vandaag. Me is proud!![]()
De mijne ookquote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef Goodbye het volgende:
Gelukkig zijn mijn foto's vrijgebleven van SHE commentaar dan![]()
Is m'n lijstje any good? (bovenaan pag. 1)
En zo is het maar net!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles komt goed, schatje![]()
Sorry. Ik wilde je nergens aan herinneren. Maar dat negatieve gedoe over lichamen altijd... als je enigszins slank en om aan te loeren bent en alles werkt naar behoren, wees dan toch blij potverrrrrrrrdorie.
* Muis006 biedt vinger aanquote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! God dammit! Nou heb ik weer trek in een peuk!
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef SHE het volgende:
[..]
*nais*
Alleen is die appel totaal overbodig.
nou, dan steek je er een op!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe ik die moet doen, verder dan met mijn handen naar mijn borsten, kom ik niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Kijk mij ff een zelfvertrouwen hebben vandaag!
Nog even en ik doe ook 's ochtends de Marilyn!
Longkanker! Longkanker!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |