Dan moet ze de reacties op de andere foto's eens teruglezen. Waarom zou iedereen wel kritisch zijn op anderen en niet op haar?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik ben alleen bang dat Suug de complimenten niet gelooft.
En toch is ze heel lief. Not the brightest light in the shed, maar wel een schat.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:17 schreef Viking84 het volgende:
Net Marijke Helwegen gezien. Dat wijf is echt compleet verknipt hè. En dat zeg ik niet snel van iemand
.
ik geef het opquote:Op maandag 19 januari 2009 21:23 schreef Sugar het volgende:
Lieve schatten! Ik kom goed weg op de foto, dat geloof ik meteen. Maar ik heb echt geen volle borsten of strakke benen, écht niet. En nergens vet, ha!![]()
En gisteren in het zwembad zag ik zo een stuk of 6 moeders die veel strakker en slanker zijn dan ik. Echt!
Ik plaats misschien een foto waarop ik goed wegkom. Ik vind het lief hoe enthousiast jullie zijn, hoop jullie alleen nooooooooooooit in het echie te zien!Wat zal ik tegenvallen!
Wacht ff. Jij zit jezelf wel lekker naar beneden te praten en dat moet je niet doen, dat je misschien een foto post waarop je "goed" uitkomt neemt niemand je kwalijk want dat zou iedereen doenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:23 schreef Sugar het volgende:
Lieve schatten! Ik kom goed weg op de foto, dat geloof ik meteen. Maar ik heb echt geen volle borsten of strakke benen, écht niet. En nergens vet, ha!![]()
En gisteren in het zwembad zag ik zo een stuk of 6 moeders die veel strakker en slanker zijn dan ik. Echt!
Ik plaats misschien een foto waarop ik goed wegkom. Ik vind het lief hoe enthousiast jullie zijn, hoop jullie alleen nooooooooooooit in het echie te zien!Wat zal ik tegenvallen!
Ja, dat snap ik wel, maar ik stel me gewoon zo voor hoe het zou voelen als ze hier per ongeluk lurkt.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
He, beide verhalen zijn afschuwelijk.
Ik vond in de combinatie wel wat wrang komisch zitten. Zwart gevoel voor humor.
Als ik me lichamelijk ging vergelijken met iedereen die ik tegenkwam elke dag, kon ik net zo goed meteen uit 't raam springen. Je bent mooi. Je kunt maar zóveel camoufleren op zo'n foto en hoeveel je nu ook niet mag zien, je bent gewoon een slanke mooie dame. Accept it.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:23 schreef Sugar het volgende:
Ze lijkt mij ontiegelijk irritant.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
En toch is ze heel lief. Not the brightest light in the shed, maar wel een schat.
Over het algemeen lijken mensen op een foto zo'n 5 kg dikker dan in het echt. Omdat je niet ronddraait en iemand van alle kanten kan bekijken. Als jij zegt dat je op deze foto er dunner uitziet dan in het echt, zullen wij wel zo'n beetje een beeld hebben van jou in het echt?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:23 schreef Sugar het volgende:
Lieve meid,quote:Op maandag 19 januari 2009 21:23 schreef Sugar het volgende:
Oke, en dan? So fucking what?! Jij moet eens ophouden je gevoel voor eigenwaarde te ontlenen aan je weegschaal /Je bent slank, en mooi. Er zullen ALTIJD mensen zijn, die slanker/mooier/strakker etc. zijn. En ja, die kom je ook tegen zo nu en danquote:Op maandag 19 januari 2009 21:23 schreef Sugar het volgende:
Ik heb haar een paar keer in het echt ontmoet en ze is echt heel liefquote:Op maandag 19 januari 2009 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze lijkt mij ontiegelijk irritant.
En ze zou mij meeslepen naar de spiegel en me een jaloerse ouwe heks noemen, want ik zou haar ook een barbiepop noemen.
En ik geef het ook op wat Sugar betreft. Je hebt zo'n bord voor je kop, waar doen we het nog voor?.
Trusten!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:30 schreef sigme het volgende:
Muis![]()
Ik ga maar snel slapen, mooi dromen![]()
En dit komt recht aan. In mijn hart.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, en dan? So fucking what?! Jij moet eens ophouden je gevoel voor eigenwaarde te ontlenen aan je weegschaal Je bent slank, en mooi. Er zullen ALTIJD mensen zijn, die slanker/mooier/strakker etc. zijn. En ja, die kom je ook tegen zo nu en dan.
Maar hetgene wat jou JIJ maakt, dat is een optelsom van veel meer dingen. Omdat je een lieve mama bent, die altijd geweldige uitdeelcadeautjes maakt voor d'r twee prachtkindjes. Omdat die twee prachtkindjes op elke geweldige foto die jij maakt, stralen van geluk en geborgenheid. Omdat op die foto's de blik van je man naar jou vol liefde is. Vol liefde voor de persoon die je bent, met je gedichtjes en je gezeur en je onzekerheden en noem maar op. Daar kunnen die vrouwen in het zwembad die misschien wel 2 kilo lichter zijn niet tegenop hoor.
Iig niet voor de mensen die van jou houden, en daar draait alles toch zeker om, of niet soms?
Ga jezelf nu eens gewoon leuk vinden en genieten van alles wat je hebt ipv je te focussen op fucking grammetjes!
(En dit is aardig bedoeld).
watzijzegt..quote:Op maandag 19 januari 2009 21:32 schreef k_i_m het volgende:
Lieve Sugar, wij kunnen niet oplullen tegen een eetstoornis. Het komt nu bijna op een punt dat niemand meer weet wat te zeggen en wat niet (want niemand wil kwetsen, of kan nog iets verzinnen wat je wel gelooft) en dat vind ik persoonlijk - en dat bedoel ik niet naar- een beetje raar worden af en toe.
Is het misschien een mogelijkheid dat je dit soort dingen iets minder met ons deelt en iets meer casual dingen hier post?
Nou je mag ze hebben heurquote:Op maandag 19 januari 2009 21:28 schreef Sugar het volgende:
Sorry mensen, ik hoor het echt, maar heb meteen het gevoel dat ik jullie dus loop te neppen, als dit jullie reactie is. Want het strookt niet met mijn beeld. Maar daar kunnen jullie niks aan doen, dat is ook zo. Sorry voor dit ingewikkelde.
Over op iets leuks: ik sta op deze foto in een nátte bikini, want het lag net nog in de wasbak om uit te spoelen na het zwemmen gisteren. *Rilllll.*
Cyclechick: jij hebt pas goede borsten! Die wou ik ook wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Maar op alle positieve WELGEMEENDE dingen die wij dan zeggen, ga jij het zitten ontkennen.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
Kim, ik post alleen een foto en zeg dat ik er gewoon goed op wegkom!
Wat voor strepen zijn dat? Ik dacht dat het buikspieren waren?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
En Chico, zie je de strepen? Ik heb er zelfs meerdere! Zelfs na het zwemmen!
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
Hier de mijne!
Let vooral op de taille, spekkies!En niet alleen bij de taille.
En toch vinden jullie mij altijd slank. Hoezee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw borsten![]()
Neem het dan ook eens aan truttebol. En ik heb je in het echt gezien ook nog.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:31 schreef Sugar het volgende:
[..]
En dit komt recht aan. In mijn hart.![]()
Dankjewel.
Ik schiet er zelf ook van vol nu ik het overleesquote:Op maandag 19 januari 2009 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat lief gezegd, Vivi. De tranen staan me in de ogen, omdat ik er ook precies zo over denk.
Ja ik zie ze en daarom hou ik van jequote:Op maandag 19 januari 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
En Chico, zie je de strepen? Ik heb er zelfs meerdere! Zelfs na het zwemmen!
En als ik dat ben, waarom ben jij dat dan niet????quote:Op maandag 19 januari 2009 21:37 schreef Sugar het volgende:
Ja maar Greys, jij bent gewoon een heel lekker wijf, met een héél mooi figuur!
Gek wief!!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik schiet er zelf ook van vol nu ik het overlees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hier de mijne!
En toch vinden jullie mij altijd slank. Hoezee!Ziet er lekker uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
Nog eentje, blije miep met spekkies!da's een super leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Nog eentje, blije miep met spekkies!Greysie jij bent altijd zo vrolijk en schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil je knuffelen!
Hier de mijne!
En toch vinden jullie mij altijd slank. Hoezee!Jij maakt spekkies cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
(En het valt reuze mee ook).Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
'quote:Op maandag 19 januari 2009 21:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik schiet er zelf ook van vol nu ik het overlees.
Nog eentje, blije miep met spekkies!Oh wat een heerlijke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Die komen van het zitten ofzo!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat voor strepen zijn dat? Ik dacht dat het buikspieren waren?![]()
. Wilde je net gaan complimenteren. Laat nu maar zitten dan
. Nee geintje, je ziet er top uit, ondanks de vetjes in je taille
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |