Je borsten vasthouden, een beetje schuin gaan staan (dat verzin ik er nu zelf bij geloof ik dus SHE zal me zo wel komen slaan, maar zo zie ik het voor mequote:Op maandag 19 januari 2009 22:01 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe ik die moet doen, verder dan met mijn handen naar mijn borsten, kom ik niet?
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Kijk mij ff een zelfvertrouwen hebben vandaag!
Nog even en ik doe ook 's ochtends de Marilyn!
OHNO, YOU'VE LOST YOUR MOJO!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Greys, als je iets te doen wilt hebben: je mag m'n libido wel even zoeken..
Je bedoelt...THE VENT?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:04 schreef Vivi het volgende:
En het rooster in je badkamer, voor de opwaaiende rok, jeweets.
It's beyond time, beyond space!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je bedoelt...THE VENT?
Anything can happen in the vent!
![]()
Bohhhh, Minibeauquote:Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Longkanker! Longkanker!
*Over andere boeg gooit*
[ afbeelding ]
Marilyn heeft ook spekkies! Hoezee!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:09 schreef SHE het volgende:
En als je op bed ligt, dan zet je een spiegel ervoor en wring je jezelf in Marilyn posities
[ afbeelding ]
En mocht je je heel erg vervelen, dan doe je alle Marilyns tegelijk!
Dat zal het zijn!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Ik ga een chippie pakken. Kan mij het schelen. Het is in elk geval geen peuk
Welnee Muis, jij hebt niets vermoord.
Je post maakte zóveel indruk dat iedereen het aan het overdenken is!![]()
![]()
"Had ik nu die donkere foto's maar gepost"!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:11 schreef SHE het volgende:
En als je heeel hard moet denken, dan doe je dat zo
[ afbeelding ]
Heel hard denken doe ik zo!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:11 schreef SHE het volgende:
En als je heeel hard moet denken, dan doe je dat zo
[ afbeelding ]
Dan koop je dat per ongeluk voor Dean's verjaardag en kan ik het in de kast moffelen en teruggeven als Lilah jarig is, want dan ben jij al láááng vergeten dat je die zelf hebt gekochtquote:Op maandag 19 januari 2009 22:12 schreef k_i_m het volgende:
Rotvief! Nu moet ik dit setje hebben.
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 22:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heel hard denken doe ik zo!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heel hard denken doe ik zo!
[ afbeelding ]
Yeah baby!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:14 schreef Sugar het volgende:
Hehehehe, Muis!![]()
Zal ik op z'n Marilyn's richting bedroom?![]()
Vik geneert zich ook nergens voor; dus wat let je?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
Hallo dames. Ik wilde maar even zeggen dat ik niet op jullie foto's reageer. Ik vind jullie allemaal heel prima, maar als lesbo voelt het niet helemaal sjiek om op jullie lichamelijkheden te reageren. Ik zit me in allerlei bochten te wringen om de schijn van iets te vermijden en daar heb ik de balen van. Dus: ik reageer gewoon niet.
Maar dat betekent verder niets; ik heb nog geen lijf gezien waarvan ik dacht![]()
Einde dienstmededeling
dat zou Vik ook 's moeten doenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
maar als lesbo voelt het niet helemaal sjiek om op jullie lichamelijkheden te reageren.
Vik hoeft zich ook niet te generen, maar ik ben Vik nietquote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef SHE het volgende:
Vik geneert zich ook nergens voor; dus wat let je?
Krijg ik nog een pmmetje van je? Ik wil de datumprikker ook invullenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
Greyserd jij moet nog steeds de datumprikker invullen!
Ik kan hem niet door PM'en! Kan alleen via e-mail...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Krijg ik nog een pmmetje van je? Ik wil de datumprikker ook invullen
Wat een poppiequote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef SHE het volgende:
Nog 1, omdat Miyuki zo saxay is![]()
[ afbeelding ]
Tsk, die Marilyn is niet hetzelfde als op het plaatje!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Bij ons hoef je de schijn niet op te houden hoor, we zijn onder elkaar tochquote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
Hallo dames. Ik wilde maar even zeggen dat ik niet op jullie foto's reageer. Ik vind jullie allemaal heel prima, maar als lesbo voelt het niet helemaal sjiek om op jullie lichamelijkheden te reageren. Ik zit me in allerlei bochten te wringen om de schijn van iets te vermijden en daar heb ik de balen van. Dus: ik reageer gewoon niet.
Maar dat betekent verder niets; ik heb nog geen lijf gezien waarvan ik dacht![]()
Einde dienstmededeling
Als je dat vanaf nu nou goddomme ook eens tegen jezelf gaat zeggen!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef Sugar het volgende:
SHE is beautiful! Mooi, mooooooi, mooooooooooooooooi, had eronder moeten staan!![]()
![]()
Miyuki is allle schaamte voorbij en moet af en toe even pronken met die prachtigheid!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |