Die laatste foto isquote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Boris zegt: "En zo hoort het!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken m dan weer niet persoonlijk, maar damn wat een mooi beestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
Bij mijn katten duurde het iets van 4 uur na de ingreep.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:21 schreef motorbloempje het volgende:
Kawa gaat straks gecastreerd worden (iemand enig idee na hoe lang je een kat dan weer kunt ophalen?)
Oh das echt grappigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:21 schreef motorbloempje het volgende:
Kawa gaat straks gecastreerd worden (iemand enig idee na hoe lang je een kat dan weer kunt ophalen?) ik moet echt dingen doen voor studie en sporten, veel sporten! Dus, nog heeeeeeeeeeeeeel even
Ik maak me vooral druk over waar ik de tijd vandaan ga halen voor weer 2 tentamens. Heb nog 2 avonden de tijd, en wil vanavond ook nog trainen. En zal hier flink zeuren jaquote:Op maandag 19 januari 2009 23:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh bah, dat zijn van die rotweken.
Ik denk altijd maar zo: hoe het ook gaat, de tijd loopt vanzelf verder en vrijdagmiddag is het voorbij. En anders kom je maar even lekker tegen ons aan zeuren, dan heeft je labpartner het niet zo zwaar.
Precies. Ik snap die post van ElisaB ook niet hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Vik geneert zich ook nergens voor; dus wat let je?
Ik denk dat jij je daar minder zorgen om hoeft te maken dan, pak 'm beet, Obama...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:14 schreef Muis006 het volgende:
Goeiesmorgens!
Wie gaat vanavond de inauguratie van Obama kijken? Ik wel, hoewel ik een beetje bang ben voor een moordaanslag
O ja! Ik ga ook kijken, al was het alleen maar om te zien of er wat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:14 schreef Muis006 het volgende:
Goeiesmorgens!
Wie gaat vanavond de inauguratie van Obama kijken? Ik wel, hoewel ik een beetje bang ben voor een moordaanslag
Gij smartass! Je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je daar minder zorgen om hoeft te maken dan, pak 'm beet, Obama...![]()
hoi
Tja och ik zie gewoon een JFK-esk scenario voor me. Maar inderdaad, het mag niet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja! Ik ga ook kijken, al was het alleen maar om te zien of er wat gaat gebeuren[/ramptoerist
]
Maar ze mogen hem echt niet vermoorden, hoor, dan word ik zó boos!![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |