Het is een klein poesje die heeeel veeel ruimte nodig heeft.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Miyuki is allle schaamte voorbij en moet af en toe even pronken met die prachtigheid!
Maak 'm wakkerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Sugar het volgende:
Nu vergeet ik weer helemaal mijn slaapkamerplan en ligt mijn man te slapen.
Boris zegt: "En zo hoort het!"quote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is een klein poesje die heeeel veeel ruimte nodig heeft.
Zo ligt ze ook bij ons in bed. Tussen ons in.
Wat zoveel inhoud dat Ollie & Miyuki lekker slapen en Sjors halverwege de nacht aan het voeteneinde ligt
Dat is ze ook, trust me. Ze ziet er heel lief en cute uit, maar het is een arrogant loeder.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef SiTuSavais het volgende:
Leuke naam, Miyuki! En katten horen vol van zichzelf te zijn
Gewoon er bovenop gaan liggen, is hij zo wakker en hoef je niets geks te doenquote:
Pretty boyquote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Boris zegt: "En zo hoort het!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zet mn wekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef Sugar het volgende:
Goeie tip! Morgenvroeg om 6.30 uur verslag!![]()
Niet eens een Miss Armyquote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef Muis006 het volgende:
Greysie vindt dat ik een soort GI Jane ben!
Ik kan het me wel voorstellen, zelfs ik heb moeite om zo te reageren dat het niet heel dubbelzinnig overkomt terwijl ik niet eens lesbisch ben. Dat krijg je nou eenmaal als je het over iemands lichaam hebt. Maarja, op zich is het toch alleen maar een compliment als iemand je lekker vindt.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
Hallo dames. Ik wilde maar even zeggen dat ik niet op jullie foto's reageer. Ik vind jullie allemaal heel prima, maar als lesbo voelt het niet helemaal sjiek om op jullie lichamelijkheden te reageren. Ik zit me in allerlei bochten te wringen om de schijn van iets te vermijden en daar heb ik de balen van. Dus: ik reageer gewoon niet.
Maar dat betekent verder niets; ik heb nog geen lijf gezien waarvan ik dacht![]()
Einde dienstmededeling
Wat een mooi beest!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef SHE het volgende:
Nog 1, omdat Miyuki zo saxay is![]()
[ afbeelding ]
Je hebt geluk, ik was pas net bovenquote:
Een beetje raar is het wel, maar ik heb wel 10 keer geprobeerd een post over een foto te maken en steeds weer gedelete. En wat er over bleef was zo afstandelijk beschouwend, dat het net zo goed niet gepost hoefde te worden.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen, zelfs ik heb moeite om zo te reageren dat het niet heel dubbelzinnig overkomt terwijl ik niet eens lesbisch ben. Dat krijg je nou eenmaal als je het over iemands lichaam hebt. Maarja, op zich is het toch alleen maar een compliment als iemand je lekker vindt.
Wat is er dan deze week?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je hebt geluk, ik was pas net boven. En ga nu slapen. Geen zin in morgen, of deze hele week
.
Practica die lang duren, heel saai klinken en ik heb het een beetje gehad met de dagen van 9 tot 5. En daar word ik niet aardig van. Dus ben ik onaardig en prikkelbaar tegen mijn labpartner, tegen iedereen die iets van me vraagt. Oh en 2 tentamens. Ik wil gewoon even niet meer. Zou bijna hopen dat ik ziek word, legale reden om weg te blijven. Maar ook geen tijd voor. Ik zwelg even in zelfmedelijden.quote:
Oh bah, dat zijn van die rotweken.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Practica die lang duren, heel saai klinken en ik heb het een beetje gehad met de dagen van 9 tot 5. En daar word ik niet aardig van. Dus ben ik onaardig en prikkelbaar tegen mijn labpartner, tegen iedereen die iets van me vraagt. Oh en 2 tentamens. Ik wil gewoon even niet meer. Zou bijna hopen dat ik ziek word, legale reden om weg te blijven. Maar ook geen tijd voor. Ik zwelg even in zelfmedelijden.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh nee, nu heb ik het topic vermoord.
* Mini_rulez doet dan maar in haar eentje de Marilyn.
Doen!!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:01 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik het topic nog even opleuken; ik heb net onze trouwfoto's weer gevonden
Het is echt té erg. Hoewel wij het zelf wel errug leuk vondenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:18 schreef SHE het volgende:
Doen!!!!!!!!
Jullie zijn echtequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:30 schreef ElisaB het volgende:
Dat het kloffie nogal potteus was, bleek eigenlijk later toen we de foto's zaten te kijken. We wilden niet zozeer potteus lijken, maar gewoon het gevoel hebben dat we in het hotel écht zouden trouwen, dus moest het in het stadhuis nergens op lijken. Dus ouwe kleren aan, hop naar binnen, tekenen, hop naar buiten (getimed; precies 3 min 20 sec).
Nou ja, dat zag er dus zo uit:
[ afbeelding ]
Waarom mocht dat niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is echt té erg. Hoewel wij het zelf wel errug leuk vonden
Eerst even uitleggen... We wilden in het hotel trouwen, maar dat mocht niet; Hoevelaken / Nijkerk wilde geen ambtenaar beschikbaar stellen om daarheen te komen. Nou hoefde dat op zich ook niet, want we hadden onze eigen ambtenaar. Maar er moest een klerk (geloof ik) bij en die hadden we (natuurlijk) niet.
Anywayzzzz... toen zijn we dus eerst voor het echie getrouwd in Nijkerk (in het meest potteuze kloffie dat we konden vinden) en een paar uur later voor het neppie (maar dat wist niemand, behalve de getuigen en de ambtenaar van de BS dus) in het hotel.
Nou goed... momentje
Het was eigenlijk té erg. Op het moment vonden wij het wel grappig, maar als ik er zo naar kijk, had het best ietsje minder gekund. Op mijn t-shirt stond 'Beeb, er is geen leukere' en op heur shirt stond 'I'm busy, you're ugly, have a great day'. Zaten natuurlijk wel bloesjes overheen, maar toch. Ow, en ik had mijn broek met zakken aan de zijkant aanquote:
Nou ja, het mocht wel. Maar stadhuis Nijkerk wilde de klerk van Nijkerk niet op zaterdag in het hotel laten verschijnen (dat konden ze niet van hun ambtenaren vragen). De klerk zei overigens later zelf dat het best had gekund; hij woonde er vlakbij en had het geen probleem gevonden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:41 schreef SHE het volgende:
Waarom mocht dat niet?
Die laatste foto isquote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Boris zegt: "En zo hoort het!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken m dan weer niet persoonlijk, maar damn wat een mooi beestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
Bij mijn katten duurde het iets van 4 uur na de ingreep.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:21 schreef motorbloempje het volgende:
Kawa gaat straks gecastreerd worden (iemand enig idee na hoe lang je een kat dan weer kunt ophalen?)
Oh das echt grappigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:21 schreef motorbloempje het volgende:
Kawa gaat straks gecastreerd worden (iemand enig idee na hoe lang je een kat dan weer kunt ophalen?) ik moet echt dingen doen voor studie en sporten, veel sporten! Dus, nog heeeeeeeeeeeeeel even
Ik maak me vooral druk over waar ik de tijd vandaan ga halen voor weer 2 tentamens. Heb nog 2 avonden de tijd, en wil vanavond ook nog trainen. En zal hier flink zeuren jaquote:Op maandag 19 januari 2009 23:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh bah, dat zijn van die rotweken.
Ik denk altijd maar zo: hoe het ook gaat, de tijd loopt vanzelf verder en vrijdagmiddag is het voorbij. En anders kom je maar even lekker tegen ons aan zeuren, dan heeft je labpartner het niet zo zwaar.
Precies. Ik snap die post van ElisaB ook niet hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Vik geneert zich ook nergens voor; dus wat let je?
Ik denk dat jij je daar minder zorgen om hoeft te maken dan, pak 'm beet, Obama...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:14 schreef Muis006 het volgende:
Goeiesmorgens!
Wie gaat vanavond de inauguratie van Obama kijken? Ik wel, hoewel ik een beetje bang ben voor een moordaanslag
O ja! Ik ga ook kijken, al was het alleen maar om te zien of er wat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:14 schreef Muis006 het volgende:
Goeiesmorgens!
Wie gaat vanavond de inauguratie van Obama kijken? Ik wel, hoewel ik een beetje bang ben voor een moordaanslag
Gij smartass! Je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je daar minder zorgen om hoeft te maken dan, pak 'm beet, Obama...![]()
hoi
Tja och ik zie gewoon een JFK-esk scenario voor me. Maar inderdaad, het mag niet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja! Ik ga ook kijken, al was het alleen maar om te zien of er wat gaat gebeuren[/ramptoerist
]
Maar ze mogen hem echt niet vermoorden, hoor, dan word ik zó boos!![]()
.
Het komt ook op den NOS en de NOS ondertitelt welllllll.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:19 schreef Viking84 het volgende:
Het komt op CNN en CNN ondertitelt niet.
Damn.
ik ben niet zo slim hoorquote:
ik zeg: appelstroop!quote:Ik ga zo maar eens mijn brood smeren voor in de auto terug straks. Wat kan ik het beste doen: kipfilet, smeerkaas, appelstroop of pindakaas? En dan bedoel ik niet wat is het meest slank-verantwoord, maar wat is het lekkerst na een paar uur op je boterham te hebben gezeten
Dan doe ik smeerkaas denk ik, want appelstroop trekt snel in je boterham en wordt hard dacht ik!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
dan valt kipfilet af
ik zou voor smeerkaas of stroop gaanmogge!
Nee hoor? Hoe laat begint het dan? (op CNN van 21:00 tot 0:00, dat lijkt me live?). Zie op NU TV Gids niets staan op Ned 1, 2, 3.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het komt ook op den NOS en de NOS ondertitelt welllllll.
In de reclameblokken tussen Goeiemorgen Holland zeiden ze vanaf 18.30.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor? Hoe laat begint het dan? (op CNN van 21:00 tot 0:00, dat lijkt me live?). Zie op NU TV Gids niets staan op Ned 1, 2, 3.
Ned 1, 17:30u...zo te zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor? Hoe laat begint het dan? (op CNN van 21:00 tot 0:00, dat lijkt me live?). Zie op NU TV Gids niets staan op Ned 1, 2, 3.
Vanaf 17:30quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In de reclameblokken tussen Goeiemorgen Holland zeiden ze vanaf 18.30.
Ennieweej ik ga nu!
jij was er niet..toch?quote:
Haha, ik heb ook 2 rooien. Een kleine felle en een dikke bollequote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is ze ook, trust me. Ze ziet er heel lief en cute uit, maar het is een arrogant loeder.
Ik mag haar niet, want ze vind Ollie leuker
Ik ben beste vriendjes met die kalkoen.
Ohquote:Op maandag 19 januari 2009 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan hem niet door PM'en! Kan alleen via e-mail...
huh?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
Er staat echt iets te gebeuren hoor mensen en wij 'waren er bij'!
Moet ik je een gmailadres toesturen??quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
OhIk wil eigenlijk niet mailen.
Ach, prik ook maar een datum. Ik kijk wel of ik kan.
Wel tof dat je zoveel tijd steekt in de organisatie Muis!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:55 schreef Merel het volgende:
Jullie doen het expres hè, foto's posten en weer weghalen en alles terwijl ik er niet ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |