Je hebt vooral de situatie niet echt in jouw voordeel gebrachtquote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga hier ook weg, ik kan toch de boel niet meer recht praten hier
En ja, met dat zoenen heb ik dus gewoon gebruik van haar gemaakt, wat niet netjes is.
Het was gewoon niet handigquote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga hier ook weg, ik kan toch de boel niet meer recht praten hier
En ja, met dat zoenen heb ik dus gewoon gebruik van haar gemaakt, wat niet netjes is.
Whehehequote:Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat zoenen is een half jaar geleden en daarvoor en daarna heb ik het haar al duidelijk gemaakt, zij heeft mij in die val gelokt die avond
quote:IP package prijzen
ik vraag me af hoeduur ze dit jaar op cz zullen zijn, hetzelfde als vorig jaar?.
ik had vorig jaar toch een behoorlijke voorraad meegenomen dacht ik zo, maar toen ik ze toch moest bij kopen op CZ , waren ze behoorlijk prijzig .
ik heb natuurlijk ook niets eraan om ee te grote voorraad mee te nemen, ze raken allemaal zo snel over datum dat is dus echt niet grappig aan die dingen
Ik ben hem ook aan het binnenhalenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga de nieuwste Grey's Anatomy kijken
Dat is ook een van de vetste afleveringenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Heb laatst de afleveringen gezien met die bom in het lichaam van een patient. Moest eigenlijk gaan slapen, maar ben uiteraard blijven hangenWas wel weer gaaf om nog eens te zien
Ben je nog een hond tegengekomen?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
En weer terug.
Groeten van mij gedaan?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ja een hele grote herdershond. Met een hele grote enge vent ernaast.
quote:
Ja maar leuke meiden komen daarmee weg. En hoe leuk het jurkje ook is dat ik aantrek, ik zal nooit zo leuk overkomen als julliequote:
www.surfthechannel.comquote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook een van de vetste afleveringenDaarna is het een beetje ingekakt maar seizoen 5 is weer ijzersterk. Duurt alleen nog even voor ik de nieuwste 2 binnen heb
Das dan wel weer waarquote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar leuke meiden komen daarmee weg. En hoe leuk het jurkje ook is dat ik aantrek, ik zal nooit zo leuk overkomen als jullie
Ja die ken ik, heb ik ook een keer gehadquote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
www.surfthechannel.com
Je kunt alleen maar 72 minuten kijkenIk werd midden in afl 12 afgekapt
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar leuke meiden komen daarmee weg. En hoe leuk het jurkje ook is dat ik aantrek, ik zal nooit zo leuk overkomen als jullie
En dan kun je een uur wachtenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
www.surfthechannel.com
Je kunt alleen maar 72 minuten kijkenIk werd midden in afl 12 afgekapt
Dat is ook wel weer waar ja.... maar ik begin een beetje ruimtegebrek te krijgen op mn laptopquote:Op zondag 18 januari 2009 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja die ken ik, heb ik ook een keer gehad
Met videostic heb je daar geen last van
Maar ik kijk liever gedownloade afleveringen, daarvan is de kwaliteit een stuk beter
Que?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan kun je een uur wachten
Godzijdank voor de nieuwsgroepen
Het ging me ook hoofdzakelijk om die vent van 2 bij 2.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das dan wel weer waarEn vooral met een enge man erbij, die had het waarschijnlijk ook niet zo gewaardeerd
"Rot op, kutwijf. Ik mot je niet!' zou dat niet helpen?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens een meisje die mij nogal leuk vind achter me aan lopen, terwijl ik al meerdere keren verteld heb dat het niet wederzijds is en het dat ook niet gaat worden, maar ze wil niet echt luisteren, heel irritant
Ik kijk NCIS wel eens via surfthechannel, als ik geen heb gehad om het te downloadenquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: grote enge kerel met herdershond, en Nem in een jurkje die hem de groeten van ene MaJo doet![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef wyccie het volgende:
"Rot op, kutwijf. Ik mot je niet!' zou dat niet helpen?
Herkenbaarquote:Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geld om een fatsoenlijk accusnoer te kopen, wat denk je zelf
Ik ben er vrijwel zeker van dat het een date isquote:Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef wyccie het volgende:
MaJo, is het echt een date-date of hebben jullie gewoon met elkaar afgesproken om naar Rascal te gaan? Het zou niet leuk zijn als jij heel andere verwachtingen hebt dan hij zodat je weer eens teleurgesteld wordt.
[..]
"Rot op, kutwijf. Ik mot je niet!' zou dat niet helpen?
Irritant!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef MaJo het volgende:
Vooral omdat iedereen over ons zat te praten terwijl we dat konden horen maar allebei deden alsof er niets aan de hand was
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben er vrijwel zeker van dat het een date is
Vooral omdat iedereen over ons zat te praten terwijl we dat konden horen maar allebei deden alsof er niets aan de hand was
Nogal jaquote:
Who are you kidding herequote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nogal jaToen hij even naar de wc ging heb ik ook gevraagd of ze er even mee konden kappen
Maar ze hadden niet door dat ze zo hard praatte, dronken mensen
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, wij zijn gisteravond naar Groningen geweest, was gezelligOp een gegeven moment werd aan mij gevraagd wat nou een goede openingszin is om een meisje mee te versieren. Ja, vraag dat aan mij zeg
Weet ik dat
Heb wel even gemeld dat 'Hoe wil je je eitje bij het ontbijt morgen, gebakken of bevrucht' toch echt heel slecht was
Dat is wel zo maar word er altijd een beetje onzeker vanquote:Op zondag 18 januari 2009 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Who are you kidding here
Het is toch spannend als ze dat zeggen en je kunt het allebei horen? Krijgt het meteen een beetje extra lading dat je daar met zn tweeën zit
Ja dat heb ik ook gezegdquote:
Gottegot, Gronings, nou moet ik moeite gaan doen om het te verstaanquote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef Etcetera het volgende:Dit vind ik zo'n leuk nummer he
Nou ja, het refrein dan
Het hoeft niet hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gottegot, Gronings, nou moet ik moeite gaan doen om het te verstaan
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gezegdHeb wel gelachen, was een jongen bij, G., en die vond 'donders' nogal een leuk woord want dat zei hij donders vaak
Was toch wel donders mooi
Nog een lame openingszin: 'Wat dut een poedie as doe in een kroeg as dizze'
Was wel heel schattig dat hij soms wat Groningens ertussen door gooide, en verder Nederlands sprakquote:Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]hoe grunnegs wil je het hebben!
Mijn vriend zegt ook altijd dondersLekker hoor, accenten
Mmmm ik kan het ff niet luisteren, het zou lomp zijn om dat dwars door de Matheus Passion die mn vriend naast me aan het luisteren is, op te zettenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gottegot, Gronings, nou moet ik moeite gaan doen om het te verstaan
Wat, dat het een geBenny-Hillificeerde Rickroll was?quote:
Mooi, dan doe ik het nietquote:
Nee dat het een fout muziekje zou zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat, dat het een geBenny-Hillificeerde Rickroll was?
Ik brul het refrein altijd meequote:Op zondag 18 januari 2009 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mmmm ik kan het ff niet luisteren, het zou lomp zijn om dat dwars door de Matheus Passion die mn vriend naast me aan het luisteren is, op te zetten![]()
ja het is inderdaad nog veel te vroeg voor de Matheus, maar hij luistert m toch
Hoezo dat dan? Ofwel: hoe daaaaat?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik brul het refrein altijd meeDat is pas lomp
Is ook het enige wat ik echt goed kan verstaan
Oh ja, ontdekking van dit weekend: ik moet geen 140 km per uur gaan rijden op de snelweg, dan ga ik slingeren130 is hard zat
'Hou dat zo'quote:Op zondag 18 januari 2009 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ofwel: hoe daaaaat?
Ooooooooh, dan is het goedquote:Op zondag 18 januari 2009 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee dat het een fout muziekje zou zijn
Wat was het voor auto dan? Ik rijd wel regelmatig stukjes 140, maar zweven heb ik nog nooit gemerktquote:Op zondag 18 januari 2009 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'Hou dat zo'
Ik had het gevoel dat de auto een beetje begon te zweven, stuurde ontzettend licht en daardoor ging ik slingeren. Misschien was het anders geweest als er meer benzine in had gezeten (dan issie immers zwaarder) maar dat ga ik maar niet testen
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nu dat oude nummer in mn hoofd: "how do you like, your eggs in the morning"
Krijgt nu ineens een heel andere lading
Renault R19quote:Op zondag 18 januari 2009 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat was het voor auto dan? Ik rijd wel regelmatig stukjes 140, maar zweven heb ik nog nooit gemerkt![]()
Maar dat zijn wel oude Volkswagens waar ik dan in rijd.
Nee ik ben een heel lief, onschuldig, naïef en beschaafd meisjequote:Op zondag 18 januari 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]Kende je die zin dan nog niet
Fouter dan dat is er bijna niet volgens mij
Mijn vriendin had ook een Renault 19 (model Beverlyquote:Op zondag 18 januari 2009 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Renault R19Rijdt verder heerlijk hoor
En Pitt durft er met gemak 150 in volgens mij, maar ja het is zijn auto en hij kent 'm dan ook door en door
Ik rij wat dat betreft te weinig.
Ohquote:Op zondag 18 januari 2009 22:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee ik ben een heel lief, onschuldig, naïef en beschaafd meisjewist je dat nog niet?
"Jouw jurkje staat heel goed bij mijn vloerbedekkingquote:Op zondag 18 januari 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]Kende je die zin dan nog niet
Fouter dan dat is er bijna niet volgens mij
Gauw, bijlezen en meedoenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zit ik even te werken spammen jullie alweer bijna het hele volgende deel vol.
tsss
Ben je ziek?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:59 schreef wyccie het volgende:
Wat gaan jullie snel. Zowel op de weg als in dit topic.
Ik heb zo'n honger, denk er over om pannenkoeken te maken. Ben ik een keer ziek, kom ik juist aan.
Die is wel leuk, omdat ik 'm nog nooit gehoord heb.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
"Jouw jurkje staat heel goed bij mijn vloerbedekking"
Geen last vanquote:Op zondag 18 januari 2009 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriendin had ook een Renault 19 (model Beverly), die reed inderdaad wel lekker, maar ik vond die altijd in de 1e en 2e versnelling wat labiel aanvoelen ofzo
Neeee Timquote:Op zondag 18 januari 2009 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mjah, het was een uur of 3 's nachts. De weg was praktisch leeg. Dan is het vol gas hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 22:59 schreef wyccie het volgende:
Wat gaan jullie snel. Zowel op de weg als in dit topic.
Ik heb zo'n honger, denk er over om pannenkoeken te maken. Ben ik een keer ziek, kom ik juist aan.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mmmmmm bah.... gewoon lekker die pannenkoeken gaan maken danquote:
Ja dat weet ikquote:Op zondag 18 januari 2009 23:08 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk heeft iedereen een adamsappel.
Heel fancy zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 23:09 schreef wyccie het volgende:
Wat doet een Neverlate-wekker?
Dat is voor als je echt geen opsta-discipline hebt?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heel fancy zijn. Voor elke dag een andere wektijd instellen, snoozetijd kan je zelf bepalen en nog wat dingen. Meer info hier
Of een hekel hebt aan het constant verzetten van je wekker als je op dinsdag pas om 10:15 college hebt en woensdag om 8:30quote:Op zondag 18 januari 2009 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is voor als je echt geen opsta-discipline hebt?
Heb ik nog steeds niks aan. Ik heb elke week andere tijden.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of een hekel hebt aan het constant verzetten van je wekker als je op dinsdag pas om 10:15 college hebt en woensdag om 8:30
Mooi zoquote:Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef wyccie het volgende:
Heerlijke panennkoeken.
Ja, zaterdag in de kroeg opgepikt.(geleend he?) Nee, geen olie. Maar daar is natuurlijk zo aan te komen.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
Nem, je hebt je massagecursus binnen toch, zit daar al massageolie bij?
Het is een heel boek. Er wordt eerst iets verteld over de geschiedenis, dan een enorm groot stuk over de anatomie. Botten, spieren, weefsels en hoe die werken. Vervolgens de methodes met de daarbij behorende lectuur + plaatjes.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Alleen een dvd, of ook een boek?
Zal ik even kijken?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan kun je ook opzoeken welke spier verantwoordelijk is voor dat lijntje bij Pink.
Leuk zeg, dat je ook de anatomie leert. Zou misschien ook wel handig zijn voor mij om mijn anatomie bij te houden.
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:10 schreef wyccie het volgende:
Anatomie uit een boek is makkelijker te leren, maar het is voor ons belangrijk om het in het echt te zien. In je lichaam ligt niet alles zo netjes naast elkaar.
Zenuwen en vaten lijken dan ook best wel op elkaar. Zit je daar zoals bij een bom...welke zal ik doorknippen?
je hebt gewoon 1 goeie keus. Bij mij op mn werk kopenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga eventueel misschien een nieuwe pc aanschaffen. Het is gewoon nodig, hoewel m'n beestje het nog wel doet, hij is gewoon oud en ik kan beter nu gaan zoeken naar vervanging dan wanneer hij al stuk is.
Dus ik een beetje kijken op tweakers, om een idee te krijgen van wat ik ga aanschaffen. Omfg, wat een keuzemogelijkheden![]()
Dit kon wel eens moeilijker worden dan ik aanvankelijk dacht
zeg hee. hoe is het?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik heb er gewoon niks mee. Dat kan toch?
Hoe lager hoe beter. En hoe duurder dus ook over het algemeen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je dat hebt uitgezocht, kan je dan duidelijk uitleggen wat latencies zijn bij geheugen en of hoog danwel laag beter is? Daar begrijp ik geen snars van
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
En niemand vraagt hierover door.![]()
Wanneer? En met wie? Die jongen van het feestje?
Falcon punch?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En omdat ik te veel op internet zit dacht ik ook aan de mogelijkheden van de falcon punch of donkey punch
Ik heb 'toevallig' vanavond ook een tijdje met een meid gesproken die al echt TIJDEN door een gozer achter na gezeten wordt.. en dat ik ook zoiets heb van 'waarom zeg je nou niks tegen hem... dat je niks van hem moet.'quote:Op zondag 18 januari 2009 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dronken is altijd het stomste excuus
Ik vind wel dat het meisje een bord voor haar kop heeft hoor, maar je lokt het zelf vreselijk uit dat ze achter je aan blijft lopenZonde van haar tijd
dat lijntje bij pink moet je snel vergeten.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan kun je ook opzoeken welke spier verantwoordelijk is voor dat lijntje bij Pink.
Leuk zeg, dat je ook de anatomie leert. Zou misschien ook wel handig zijn voor mij om mijn anatomie bij te houden.
Ja, met behulp van veel koffie probeer ik op gang te komen.quote:
Ik zal ook een sloot koffie nodig hebben, heb het weekend ook alleen maar gehangenquote:Op maandag 19 januari 2009 08:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, met behulp van veel koffie probeer ik op gang te komen.
Ben het hele weekend zo suf als een deur geweest en kwam niet heel veel verder dan wat hangen op de bank, waardoor ik nog suffer werd.
Ik kijk reikhalzend uit naar de lente.
Heb je je lenzen nu wel al in?
Hoe kunnen je die nou niet inkrijgen?
Het is vandaag dan ook de slechtste dag van het jaar hequote:Op maandag 19 januari 2009 08:02 schreef MaJo het volgende:
man oh man wat begint mijn dag weer slecht
![]()
ik wilde mijn lenzen indoen maar mijn ogen weigerde wegens vroegtemijn moeders bril maar opgezet maar die versterkt lang niet genoeg waardoor ik half blind ben
op naar de bushalte om er achter te komen dat die deze week buiten werking isonderweg naar de volgende halte en uiteraard komt de bus ondertussen aanrijden en stopt niet
maar weer een halte verderlopen waar meerdere bussen vertrekken. Ken de weg alleen niet zo goed dus loop met mijn blinde hoofd zo vol in een struik![]()
ik haat maandagochtend![]()
![]()
Dat is niet zo'n lijntje, dat is gewoon een ingevallen buik omdat ze zo dun is en wel heupen heeftquote:Op maandag 19 januari 2009 00:59 schreef Whiteguy het volgende:
dat lijntje bij pink moet je snel vergeten.
alles voortaan vergelijken met deze
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:23 schreef Soempie het volgende:
Ik ben 2 kilo kwijt.![]()
Zelfs na zaterdag, waarbij ik voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht heb genomen. En koekjes bij de koffie.
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
Damn, de nieuwe BSG is spannend. Kon me maar half concentreren en zelfs toen was het goed. Kan niet wachten tot de volgende
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:23 schreef Soempie het volgende:
Ik ben 2 kilo kwijt.![]()
Zelfs na zaterdag, waarbij ik voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht heb genomen. En koekjes bij de koffie.
* meeduimtquote:Op maandag 19 januari 2009 09:38 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ga de pc weer afsluiten, zometeen naar het ziekenhuis voor een check bij de gynaecoloog, hopelijk ligt Nemo nu wel goed
Zei ik dat?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Koekjes bij de koffie en een volledige maaltijd moeten in het weekend ook kunnen, als je de rest van de week wat soberder eet
Dat begreep ik wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zei ik dat?dat klinkt echt heel stom....
Een volledige maaltijd moet zijn: een luxe uitgebreide maaltijd
Oh zo! Ik dacht aan boekjes.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
Nee ik wil wel voor stadsgids spelen
"Aan uw linkerhand ziet u de Martinitoren..... rechts het stadhuis"
Ahhhw, maar wel een leuk weekend gehad tochquote:Op maandag 19 januari 2009 09:55 schreef Soempie het volgende:
Van die lijstjes zijn wel fijn. Als je op een dag een aantal dingen weg kunt strepen geeft dat wel een goed gevoel.Ik moet studeren. Morgen weer een tentamen en heb het allemaal weer eens uitgesteld.
Bronquote:AMSTERDAM - Het vermogen om nieuwe dingen te leren heeft sterk te lijden onder een zeer lichte verstoring van de slaap. Dat hebben onderzoekers van het VU medisch centrum en het Nederlands Instituut voor Neurowetenschappen ontdekt.
De resultaten van het onderzoek hebben betrekking op mensen wiens slaap wordt verstoord door bijvoorbeeld een lawaaiige omgeving, stress of een door zwaarlijvigheid veroorzaakte apneu (tijdelijke ademstilstand). Het lagere leervermogen heeft niets te maken met korter slapen.
Hersengolven
Het is een gevolg van het feit dat de langzame hersengolven, die kenmerkend zijn voor de diepe slaap, worden onderdrukt. Een gezonde nachtrust blijkt essentieel voor het vermogen om nieuwe dingen te leren.
De resultaten van het onderzoek zijn maandag verschenen op de website van het wetenschappelijke tijdschift Nature Neuroscience.
Hey die heb ik geplaatstquote:Op maandag 19 januari 2009 11:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ondiep slapen vermindert leervermogen
[..]
Bron
Klopt, maar ik heb hem aangepast en online gezetquote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
Maar er staat ANP onder?
cool Majoquote:Op maandag 19 januari 2009 13:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb hem aangepast en online gezet
In dat kader:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/1901982/opa-omgebouwd-tot-oma.html
Zelf geschreven
Dat is lang geledenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
cool Majo![]()
Hoi allenkom weer even buurten bij AKQ
Valt wel mee toch?quote:
Neequote:
Primaquote:Hoe staat het met je huisje?
Ik zwerf wel rond op FOK hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
[..]
Prima
We gaan vandaag de eerste laklaag aanbrengen op de houten vloer.
Uiteraardquote:Op maandag 19 januari 2009 14:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik zwerf wel rond op FOK hoor![]()
Ben benieuwd als het klaar isKrijgen we dat wel te zien dan?
okay, moet ik ver bladeren? ben zo lui Nemquote:Op maandag 19 januari 2009 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uiteraard
En als je de oudere topics doorleest(ik denk zelfs het vorige topic) dan staan er ook fotos
Moest ook meteen aan jou denkenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ja hoor, Milton Keynes. Het zal weer niet
Daar is het volledig thuis
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moest ook meteen aan jou denken![]()
Maar wel een mooie kop toch?
Thanx Ik ga kijkenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
Goed, voor den luien mensch: AKQSC #531 Zegt het ene konijn tegen het andere....
Maar dit zijn maar een paar fotos.
Hey bwenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
cool Majo![]()
Hoi allenkom weer even buurten bij AKQ
Thanksquote:
Ik ga eerst koffiemelk halen.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Als je je verveelt: kijk of je nog meer artikelen van me kan vinden
Hey Majoquote:
Ziet er puik uit Nem and I love your oven/gasfornuisquote:
Ja gaat superquote:Op maandag 19 januari 2009 14:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey MajoGaat goed meis
ik zie/lees met jou ook?
Dus je bent nu een NU schrijver? Ben trots op je
Thanksquote:Op maandag 19 januari 2009 14:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ziet er puik uit Nem and I love your oven/gasfornuis![]()
Trouwens, Nu heeft een goede zoekfunctie dus zo moeilijk is dat nietquote:Op maandag 19 januari 2009 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Als je je verveelt: kijk of je nog meer artikelen van me kan vinden
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja gaat superOok alles met je meisie?
Yep werk bij NUBevalt heel goed
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]die heeft een jaar sabbatical van school
en ze gaat het huis uit
![]()
Ik kan zo moeilijk loslaten maar het moet, ze is al 20 jaar bijna.
Ik ga nu heel goed opletten bij de stukjes die ik lees bij NU of ik jou naam erbij zie staan
Ik was gisteren bij BCC en toen zag ik hem ook, niet zo duur idd maar toch een aankoop als je helemaal blut bentquote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Thanks
Dat roept echt iedereen trouwens over dat fornuis
Vorige keer hadden we er ook zo ééntje dus we zijn het gewend.
Je hoeft er overigens niet rijk voor te zijn. Maar het is een stuk breder dan een standaard fornuis dus je moet
er wel de ruimte voor hebben
Nee joh, ben toch al een oud wijfquote:Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik dacht echt dat jij nog een jonkie had?
Ik denk dan dat het komt door je oude avatar. Daar stond je met een kleintje op toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee joh, ben toch al een oud wijfze wordt februari alweer 20 jaar. Time flies.....
ja een klein chineesjequote:Op maandag 19 januari 2009 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dan dat het komt door je oude avatar. Daar stond je met een kleintje op toch?
Ik hoop het ooit. Lekker mijn kleinkind vetmesten met hartige lekkernijenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
Wordt jij nou zo'n echte ouderwetse kookoma?
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik hoop het ooit. Lekker mijn kleinkind vetmesten met hartige lekkernijen
Nee hoor, grapje. Maxje is ook niet dik
Maar ik hou graag vreetfeestjes thuis met lekkere amuses, tapas en veel drank.
Nah, ik hoop het wel ooit maar niet nu. Ze heeft een vriendin nu, ze houdt van alle kanten namelijk. Meer keuzes zegt ze.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus het zit er wel aan te komen, dat oma worden?
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nah, ik hoop het wel ooit maar niet nu. Ze heeft een vriendin nu, ze houdt van alle kanten namelijk. Meer keuzes zegt ze.Ze willen eerst nog hun HBO doen en dan werken en dan ooit misschien een donor zoeken
Daarom tijd zat toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Hehe ja eerst school afmaken is inderdaad wel handig
Ah goed om te horenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]die heeft een jaar sabbatical van school
en ze gaat het huis uit
![]()
Ik kan zo moeilijk loslaten maar het moet, ze is al 20 jaar bijna.
Ik ga nu heel goed opletten bij de stukjes die ik lees bij NU of ik jou naam erbij zie staan
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben voor niks naar het ziekenhuis gereden
Ik zou de kersverse moeder weer op gaan halen van dr kindje, blijkt ze zelf al met de bus naar huis te zijn gegaan
Ja lach maar...quote:
aai over de bol en je mag een kop thee nemen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja lach maar...het ziekenhuis is helemaal aan de andere kant van de stad, dus zonde van de autorit, en bovendien was het hartstikke koud in de auto dus had ik helemaal bevroren vingers toen ik aankwam, heb ik een heel eind door de regen van de parkeerplaats naar de ingang moeten lopen + terug, en was ook nog eens mn parkeerplek bij huis ingepikt toen ik terugkwam
Het was vandaag he, die stomste dag van het jaar
Wees blij dat je met de auto was. Heb je gezien hoe hard het waait? Je zal maar op de fiets zittenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja lach maar...het ziekenhuis is helemaal aan de andere kant van de stad, dus zonde van de autorit, en bovendien was het hartstikke koud in de auto dus had ik helemaal bevroren vingers toen ik aankwam, heb ik een heel eind door de regen van de parkeerplaats naar de ingang moeten lopen + terug, en was ook nog eens mn parkeerplek bij huis ingepikt toen ik terugkwam
Het was vandaag he, die stomste dag van het jaar
Daar zal ze blij mee zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 15:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
aai over de bol en je mag een kop thee nemen.![]()
Tuurlijk komt ze vaak bij mams langs, we wonen gewoon nog in dezelfde stad.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah goed om te horenWeet ze al wat ze daarna gaat doen? Ik kan me voorstellen dat het best lastig is om haar los te laten ja. Maar ze komt vast lekker vaak bij haar mams langs
Of gaat ze naar een andere stad verhuizen?
om de een of andere reden associeer ik vrouwen altijd met thee (als het om koffie of thee gaat)quote:Op maandag 19 januari 2009 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n luxe kop koffie voor mezelf gezet
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
om de een of andere reden associeer ik vrouwen altijd met thee (als het om koffie of thee gaat)
Ik wist wel dat je een koffie liefhebber was
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:28 schreef MaJo het volgende:
Nog een artikeltje van mij
http://www.nu.nl/opmerkel(...)uid-verwijderen.html
Ja bizar hequote:Op maandag 19 januari 2009 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]oh man wat een raar nieuws!!!!
Wel leuk om dat soort berichten te schrijven lijkt me!!
Hebben ze geen kunst-redacteur nodig MaJo?![]()
Of op een dak, 9 meter boven de grondquote:Op maandag 19 januari 2009 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wees blij dat je met de auto was. Heb je gezien hoe hard het waait? Je zal maar op de fiets zitten
Ik neem aan dat het op de 2e foto die gast links is? Dat was me niet duidelijkquote:Op maandag 19 januari 2009 17:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja bizar he
Nee we doen niets met kunst helaas
Toch altijd wel fijnquote:Op maandag 19 januari 2009 17:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of op een dak, 9 meter boven de grond
Maar ik ben er niet afgewaaid
Yepquote:Op maandag 19 januari 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het op de 2e foto die gast links is? Dat was me niet duidelijk
Ja preciesquote:Op maandag 19 januari 2009 17:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yepdat staat ook nergens maar die ander lijkt wel verdacht veel op die fitnessinstructeur
ja dat vond ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja precies
Maar je verwacht dat ze op dezelfde plek in de foto staan
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja dat vond ik ookMaar ik ga er vanuit dat onze lezers zelf na kunnen denken
Interessant... kan je een link PM'en zodat ik kan rondkijken?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
je hebt gewoon 1 goeie keus. Bij mij op mn werk kopen
Ja maar soms konden dingen toch sneller zijn met hogere latencies, dat vind ik vreemd. Oh en die stepping snap ik ook niet.quote:[..]
Hoe lager hoe beter. En hoe duurder dus ook over het algemeen.
Je processor spreekt op een gegeven moment het werkgeheugen aan, en dat geheugen heeft een bepaalde hoeveelheid tijd nodig om terug te kunnen communiceren. Die latency moet zo laag mogelijk zijn.
Daarom is het ook beter als de geheugen controller op de cpu zit qua latency volgens mij.
Omschrijving 2quote:[..]
Falcon punch?
De donkey punch ken ik nog wel, maar de falcon punch zegt mij niks helaas.
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
komt er een bar in de kamer?
Hee, gezellig. Wanneer heb jij geen tijd?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:59 schreef Whiteguy het volgende:
zeg hee. hoe is het?
zullen wij een keertje samen niet naar de kroeg gaan?
Ik ook.quote:
Jawel. Ik heb tot 7 uur op de uni gezeten en mijn spul afgemaakt zodat ik hier de hele avond kan Fokken!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanavond de niet FOK avond?
Wellicht. Maar ik ga eerst "24 Uur met..." kijken met Marijke van Helwegen.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanavond de niet FOK avond?
Zo kom je nooit aan de man Wycquote:Op maandag 19 januari 2009 20:22 schreef wyccie het volgende:
Hee, gezellig. Wanneer heb jij geen tijd?![]()
Denk niet dat dat gaat helpen Wycquote:Op maandag 19 januari 2009 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Da's helemaal waar.
Dan ga ik nu maar voor de tv hangen.
Niet?quote:
Neequote:
Ik vond het wel een leuke aflevering want ze werd steeds minder eng.quote:Nem en MM, succes met dat programma. Ik zie dat Marijke nu nog meer aan haar hoofd heeft gedaan. Ik durf niet langer meer naar haar te kijken.![]()
Ik zap naar RTL4 voor CSI, en wacht op mijn pizza die aan het garen is in de oven.
Je bent me net voorquote:Op maandag 19 januari 2009 21:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar wij wel hoe het met jou gaat
Ik liep laatst langs een lokaal dat de hele middag in gebruik was voor intake, selectie of hoe ze het ook maar noemden. Zat jij daar bij?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:35 schreef Nesle het volgende:
Lang niet geweest hier, mijn leven is erg hectisch op het moment, op allerlei vlakken, daarom hier even niet gepost.
Maar hier gaat altijd alles goed dus hoef vast niet te vragen hoe het hier gaat
Grappig, ik heb net nog een stuk gelezen over Marsrepenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Veronica Mars' laatste afleveringen van seizoen 2
Allemaal in een dag? Dan is ze druk bezig geweest!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef B.ertha het volgende:
Mijn moeder is in een sloop-bui
Mijn snoeppot met sneeuwman erop, 2 van die glazen spaghetti-voorraadpotten, mijn hakker voor uien, olijven e.d. allemaal kapot en nu mist mijn tweekops theepot ook al een hoek
Mooi zoquote:maar ondanks dat en ondanks het feit dat leren me echt niet lukt, ben ik best vrolijkEindelijk, ik was zo moe vandaag..
zoiets:quote:Op maandag 19 januari 2009 22:12 schreef wyccie het volgende:
Wat is een hakker voor uien en olijven?
Wel per ongeluk toch, neem ik aan?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef B.ertha het volgende:
Mijn moeder is in een sloop-bui
Mijn snoeppot met sneeuwman erop, 2 van die glazen spaghetti-voorraadpotten, mijn hakker voor uien, olijven e.d. allemaal kapot en nu mist mijn tweekops theepot ook al een hoek
maar ondanks dat en ondanks het feit dat leren me echt niet lukt, ben ik best vrolijkEindelijk, ik was zo moe vandaag..
Done.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Interessant... kan je een link PM'en zodat ik kan rondkijken?
Ik heb vanavond geen tijd, maar ook morgen is een optie, dan kan ik ook zeker nietquote:Op maandag 19 januari 2009 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, gezellig. Wanneer heb jij geen tijd?![]()
[..]
En dat allemaal dankzij de SCquote:Op maandag 19 januari 2009 22:27 schreef MaJo het volgende:
Ik heb mijn SPSS opdracht gehaaldnu het tentamen nog
Ze gooide per ongeluk een boek er tegenaan, zodat de potten omvielen. De hakker liet ze vallen bij het schoonmaken (en toen mijn vader hem wilde bekijken, viel hij nog een keerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel per ongeluk toch, neem ik aan?
Klinkt nu net alsof je ruzie hebt gehad
Waarom is dat in hemelsnaam op een zaterdag?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Allemaal in een dag? Dan is ze druk bezig geweest!
[..]
Mooi zo. Ik heb zaterdag (ja zaterdag
) een tentamen waar ik nog best wat voor moet leren, maar ik ben nog niet begonnen
. Was zo rond half negen pas klaar met werk/koken/andere dingen en toen had ik eigenlijk helemaal geen zin meer. Al ga ik zometeen misschien wel een uurtje bezig
Met bastognekoek en rode wijn?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, net lekker in bad liggen sudderen
Lekker danquote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ze gooide per ongeluk een boek er tegenaan, zodat de potten omvielen. De hakker liet ze vallen bij het schoonmaken (en toen mijn vader hem wilde bekijken, viel hij nog een keer) en de theepot kan ik niet verklaren
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb vanavond geen tijd, maar ook morgen is een optie, dan kan ik ook zeker niet
quote:
Geen idee, en om het nog erger te maken is het ook nog es om 8:30.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom is dat in hemelsnaam op een zaterdag?
Dat is best vroegquote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee, en om het nog erger te maken is het ook nog es eens om 8:30.
Mja, ik ga stug door. Maar volgens mij is het vrij hopeloos. In 1 dag een boek van 400 pagina's en 15 colleges leren/ lezen gaat niet.quote:
Ik weet het. Maar in het licht van de 10000000 verbeterreacties hier op Fok vind ik het niet van z'n plaatsquote:Op maandag 19 januari 2009 22:40 schreef Etcetera het volgende:
'es' is minder erg dan 'is' als het om eens gaat
Wie zegt dat ik het niet over een E-mol of een boom had?quote:
En wat nou als je dit tentamen niet haalt?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik ga stug door. Maar volgens mij is het vrij hopeloos. In 1 dag een boek van 400 pagina's en 15 colleges leren/ lezen gaat niet.![]()
Ik heb 2 hoofdstukken van de 8 gedaan en ben nu bij college 9.
Dan moet je zelf wel zijn typen en niet z'nquote:Op maandag 19 januari 2009 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar in het licht van de 10000000 verbeterreacties hier op Fok vind ik het niet van z'n plaats
Z'n is een algemeen geaccepteerde afkortingquote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan moet je zelf wel zijn typen en niet z'n
Dan moet ik volgend jaar het tentamen maken en misschien ook alle opdrachten weer opnieuw.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat nou als je dit tentamen niet haalt?
Nee, dat is de manier om te sudderen. In een pan.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]nee? Is dat dé manier om tegenwoordig in bad te sudderen?
Overigens ben ik geen wijnmens
Voor je P? Die had je toch al?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Soempie het volgende:
En dan loop ik m'n eerste 5 punten mis. Je mag er 15 missen om door te kunnen.
Wg, jij houdt wel van meisjes die in korte truitjes lopen, of niet? In je fobo ook al.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:59 schreef Whiteguy het volgende:
dat lijntje bij pink moet je snel vergeten.
alles voortaan vergelijken met deze
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan moet je zelf wel zijn typen en niet z'n
Hmm reden om gewoon zo goed mogelijk je beste te doen en roeien met de riemen die je hebtquote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Soempie het volgende:
En dan loop ik m'n eerste 5 punten mis. Je mag er 15 missen om door te kunnen.
Om door te mogen naar het derde jaar.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voor je P? Die had je toch al?
Ik denk dat ik alledrie mijn tentamens niet ga halen
Gebruiken jullie daar bastognekoek voor?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat is de manier om te sudderen. In een pan.
Nouja, eigenlijk stoven dan. Maar ach
Is puur toeval hoor. Die meid uit mijn fobo moest het vooral hebben van haar mooie gulle lach.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wg, jij houdt wel van meisjes die in korte truitjes lopen, of niet? In je fobo ook al.
Ik heb net voor de spiegel gestaan en mijn buikspieren aangespannen/buik ingehouden om ook zo'n lijntje te maken.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is puur toeval hoor. Die meid uit mijn fobo moest het vooral hebben van haar mooie gulle lach.
Volgens mij vonden ze die spullen gewoon niet mooi, maar durfden ze het niet te zeggen.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef B.ertha het volgende:
Ze gooide per ongeluk een boek er tegenaan, zodat de potten omvielen. De hakker liet ze vallen bij het schoonmaken (en toen mijn vader hem wilde bekijken, viel hij nog een keer) en de theepot kan ik niet verklaren
Wat een kutschool heb jij!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Geen idee, en om het nog erger te maken is het ook nog es om 8:30.
Doen Tim en Etcie het expres, die fout niet noemen?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[...] vind ik het niet van z'n plaats
Mèn, dat is écht vroegquote:Op maandag 19 januari 2009 22:53 schreef Soempie het volgende:
Ik ga het ook niet laat maken. Moet om 5 uur weer op.
Weet ik niet. Maar omdat je normaal gesproken zegt: "dat vond ik niet op zijn plaats"..dat ik dat ik het wel van zijn plaats vondquote:Op maandag 19 januari 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
Doen Tim en Etcie het expres, die fout niet noemen?
quote:1. At Lunch Time, Sit In Your Parked Car With Sunglasses on and point a Hair Dryer At Passing Cars. See If They Slow Down.
2. Page Yourself Over The Intercom. Don't Disguise Your Voice !
3. Every Time Someone Asks You To Do Something, ask If They Want Fries with that.
4. Put Decaf In The Coffee Maker For 3 Weeks.
Once Everyone has Gotten Over Their Caffeine Addictions, Switch to Espresso.
5. In the Memo Field Of All Your Checks, Write 'For Marijuana'
6. Finish All Your sentences with
'In Accordance With The Prophecy.'
7. Skip down the hall rather than walk and see how many looks you get.
8. Order a Diet Water whenever you go out to eat, with a serious face.
9 . Specify That Your Drive-through Order Is 'To Go.'
10. Sing Along At The Opera.
11. Put Mosquito Netting Around Your Work Area and Play tropical Sounds All Day.
12. Five Days In Advance, Tell Your Friends You Can't Attend Their Party Because You have a headache.
13. When The Money Comes Out The ATM, Scream 'I Won! I Won!'
14 . When Leaving the Zoo, Start Running towards the Parking lot, Yelling 'Run For Your Lives! They're Loose!'
15. Tell Your Children Over Dinner,'Due To The Economy, We Are Going To Have To Let One Of You Go.
Sommige zijn zo ontzettend flauw.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
Doen Tim en Etcie het expres, die fout niet noemen?
ATTEEEENTION!!quote:
Ach, ik heb deze week twee tentamens waarbij er een bestaat uit het kijken van een film en daarna in het Engels er een recensie over schrijven. Mijn Engels is best redelijk dus daar hoef ik niets speciaals voor te doen. En omdat ik geen herkansingen heb, heb ik volgende week vrij. Alleen dit is wat vervelend, maar niet veel vervelender dan een tentamen op vrijdagochtend.quote:
Hier in Nederland kun je dat met "Koekje d'rbij?" doen. Of een Spa Blauw Lightquote:Op maandag 19 januari 2009 23:02 schreef Etcetera het volgende:
3. Every Time Someone Asks You To Do Something, ask If They Want Fries with that.
whehe, ik denk dat ik dat eens ga proberen
Ik wíst dat er iets niet klopte, maar ik kon er niet op komen wátquote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar omdat je normaal gesproken zegt: "dat vond ik niet op zijn plaats"..dat ik dat ik het wel van zijn plaats vond
In de US heb je 'vitamin water'.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier in Nederland kun je dat met "Koekje d'rbij?" doen. Of een Spa Blauw Light
Ja, dat wel. Maar toch haal ik ze liever.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef Soempie het volgende:
Voor die drie heb je nog wel herkansingen toch?
Dank voor dit slapengaan-vermaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |